• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консультаційні послуги в галузі інженерії та будівництва, (послуги з незалежної оцінки комунального майна)

Проведення незалежної оцінки майна: нежитлове приміщення загальною площею 14,8 кв.м м. Одеса, вул. Франка Івана, 39, приміщення 101; нежилі підвальні приміщення № 801 загальною площею 94,7 кв.м, вул. Катерининська 21, приміщення № 504; нежилі підвальні приміщення загальною площею 128,8 кв.м м. Одеса, вул. Софіївська, 14; нежитлове приміщення підвалу та першого поверху загальною площею 48 кв.м м. Одеса, пров. Високий, 2, приміщення 101; нежитлові приміщення підвалу № 502 загальною площею 78,2 кв.м м. Одеса, Ніжинська, 3; нежитлові приміщення підвалу загальною площею 50,1 кв.м м. Одеса, вул. Михайлівська, 17, приміщення 502; нежилі напівпідвальні приміщення загальною площею 115,2 кв.м м. Одеса, вул. Академічна (колишня Піонерська), 26; нежилі приміщення першого поверху загальною площею 84,1 кв.м м. Одеса, вул. Сегедська, 15; нежилі підвальні приміщення загальною площею 125,0 кв.м, вул. Мазепи Івана 7, приміщення 502; 47/100 частин нежитлових будівель загальною площею 229,1 кв.м пров. Монастирський, 6/1.

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 15:51 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: ef0c1d09dc594cb2b38266f3628c809c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-010884-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 19 лютого 2024 року Департамент комунальної власності Одеської міської ради (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-010884-a, оголошення про проведення закупівлі послуги з незалежної оцінки комунального майна згідно коду за ДК 021:2015: 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження до закупівлі послуг з незалежної оцінки майна код ДК 021:2015-71310000-4 – Консультаційні послуги в галузі інженерії та будівництва, (послуги з незалежної оцінки комунального майна)» Додатка 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.14.4 п. 14 Додатка 2 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявність у СОД не менше 2 (двох) оцінювачів, що успішно пройшли міжнародно-визнаний навчальний курс з оцінки майна та мають сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA). Для цього Учасник у складі пропозиції повинен надати копії або оригінал сертифікатів міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA) на працівників. Зазначенні сертифікати мають бути чинними протягом всього періоду надання послуг. Замовник має право перевірити чинність наданих сертифікатів на відповідних сайтах. Вважаємо, що Замовник вказаною вимогою порушує законні права та інтереси нашого підприємства на участь у зазначеній закупівлі, оскільки штучно та безпідставно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими суб’єктами оціночної діяльності, у яких працюють оцінювачі з міжнародними сертифікатами, застосувавши по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності дискримінаційний підхід. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно Тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Департаменту комунальної власності Одеської міської ради від «19» лютого 2024 року., а також проекту договору, який наведений у Додатку 4, та Додатку 6 «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до закупівлі послуг з незалежної оцінки майна» предметом закупівлі є виключно надання послуг з незалежної оцінки майна (з виготовленням звітів, висновків та наданням рецензій на них) відповідно до вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність в Україні», а також інших нормативно-правових актів та державних стандартів, норм і правил. Тобто предметом закупівлі не передбачено виконання оціночних процедур та складання звітів за міжнародними стандартами. Крім того, законодавство України в сфері оцінки майна не ставить в залежність можливість надання послуг з оцінки від наявності в суб’єкта оціночної діяльності оцінювачів з сертифікатами RICS та/або TEGоVA та/або WAVO (WAVO-WRV). Таким чином, вимога щодо наявності в Учасника не менше 2 (двох) оцінювачів, що успішно пройшли міжнародно-визнаний навчальний курс з оцінки майна та мають сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення умови щодо наявності в складі Учасника не менше 2 (двох) оцінювачів, що успішно пройшли міжнародно-визнаний навчальний курс з оцінки майна та мають сертифікат міжнародного зразка (RICS або TEGOVA або WRV або ASA), як такої, що не стосується предмету закупівлі, є дискримінаційною, а також порушує наші права та законні інтереси, як учасника торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник діє відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 317b45d0979649e2aeedf184315beda8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-010884-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 19 лютого 2024 року Департамент комунальної власності Одеської міської ради (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-010884-a, оголошення про проведення закупівлі послуги з незалежної оцінки комунального майна згідно коду за ДК 021:2015: 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: Згідно «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження до закупівлі послуг з незалежної оцінки майна код ДК 021:2015-71310000-4 – Консультаційні послуги в галузі інженерії та будівництва, (послуги з незалежної оцінки комунального майна)» Додатка 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.14.1 і п.п.14.2 п. 14 Додатка 2 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявність у складі СОД не менше 2 (двох) оцінювачів, які заявлені в довідці про оцінювачів і працюють в його штатному складі, у тому числі: Не менше 2 (двох) оцінювачів, які мають досвід роботи в оцінці не менше 5 років. Вважаємо, що Замовник вказаною вимогою штучно та безпідставно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими суб’єктами оціночної діяльності, які мають таких оцінювачів, застосувавши по відношенню до інших суб’єктів оціночної діяльності, дискримінаційний підхід. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом про оцінку встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності. Наголошуємо, що Законом про оцінку не встановлений обов’язковий строк праці оцінювача у одного СОДа. Відповідно до ст.5 Закону про оцінку та інших нормативно-правових документів, для здійснення оціночної діяльності за будь-якими напрямами оцінки, не встановлено обов’язкової наявності у штаті або складі СОД одного, двох або більше працівників, а також не встановлений обов’язковий строк праці рік, три, п’ять, десять або п'ятнадцять років оцінювачів виключного у одного СОДа. В умовах Воєнного стану, який триває в Україні майже два роки, вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки у багатьох СОДів оцінювачі були мобілізовані протягом цього періоду часу. Підтвердженням надання якісних послуг з оцінки майна може бути виключно вимога про професійність та досвід оцінювачів, що підтверджується наявністю у них відповідних кваліфікаційних свідоцтв та чинних посвідчень підвищення кваліфікації. Таким чином, вимога щодо наявність у складі СОД не менше 2 (двох) оцінювачів, які заявлені в довідці про оцінювачів і працюють в його штатному складі, у тому числі: Не менше 2 (двох) оцінювачів, які мають досвід роботи в оцінці не менше 5 років порушує законні права та інтереси нашого підприємства на участь у зазначеній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційну вимогу, а саме: п.п.14.2 п. 14 Додатка 2 до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник діє відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено