• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка фінансового плану та дорожньої карти розвитку проєкту наукового парку «Академ.Сіті"

- Дорожня карта розвитку проєкту наукового парку «Академ.Сіті» передбачатиме розробку форм та механізмів щодо наукового забезпечення вирішення нагальних питань розвитку міста, формування переліку інноваційних розробок і пріоритетних напрямів їх впровадження, розробку заходів щодо підвищення частки інвестицій у проєкти з високою доданою вартістю, створення партнерств для посилення міжнародної співпраці з розвитку інновацій в м. Києві. - Розробка фінансового плану розвитку наукового парку "Академ.Сіті" включатиме експертну розробку та обгрунтування бюджету на розбудову та функціонування наукового парку, джерела фінансування та способи їх залучення, прогнозовані доходи та витрати на різні етапи розвитку проекту, оцінка ризиків та заходи щодо їх зменшення.

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 15:38 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі UA-2024-02-19-010354-a

Номер: 59d0250538f147179c42fc6c28a90c9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-010354-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі UA-2024-02-19-010354-a
Скарга:
19 лютого 2024 року Замовником – Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-010354-a було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на проведення закупівлі послуги «Розробка фінансового плану та дорожньої карти розвитку проєкту наукового парку «Академ.Сіті» ДК 021-2015: 79310000-0- «Послуги з проведення ринкових досліджень» (номенклатурна позиція предмета закупівлі: 79311400-1 «Послуги з проведення економічних досліджень»). Рішенням Замовника від 04.03.2024 року Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович визначений переможцем процедури закупівлі. Враховуючи, що Державна установа «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України» подавала тендерну пропозицію, рішення Замовника від 04.03.2024 року про обрання іншого учасника всупереч положенням статей 16 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує права та охоронювані інтереси.
Дата розгляду скарги: 19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.03.2024 10:31
Автор: Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України", Ципліцька Олена Олександрівна +380503948424 o.liakhovetz@gmail.com http://ief.org.ua

Пункт скарги

Номер: 1c001a0b9b3542209a561c1c0194bf2c
Заголовок пункту скарги: Невиконання вимог тендерної документації та не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником процедури закупівлі
Опис заперечення: Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: В обґрунтування скарги Державна установа «Інститут економіки та прогнозування Національної академії наук України» зазначає таке.
Стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні Кваліфікаційні критерії.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Згідно зі статтею 21 Кодексу законів про працю України фізичні особи – підприємці мають право укладати трудові договори з найманими працівниками.
Відповідно до поданих учасником Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем, він перебуває на спрощеній системі оподаткування – платник податків 3 групи.
Підпункт 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України до третьої групи платників єдиного податку відносить фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, та юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Разом з тендерною пропозицією, Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації трудових договорів не подано, натомість поданий цивільно-правовий договір з фізичною особою.
Відповідно до пункту 1.1. цього договору Виконавець «зобов’язується надати Замовнику послуги (виконати роботи)...» В тексті договору також неодноразово ототожнюється ці поняття послуга (роботи).
Згідно з Цивільним кодексом України його Глава 63 регулює відносини щодо надання послуг, а Глава 61 – щодо виконання робіт, що свідчить про суттєву відмінність між ними.
Зокрема, виконання робіт спрямовано на отримання замовником певного матеріального результату, а послуга споживається під час її надання.
З огляду на те, що предметом закупівлі є закупівля послуг, то поданий Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем цивільно-правовий договір від 10.12.2022 року не підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З урахуванням наведеного вище, Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визнання переможцем Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича прийняте без дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, порушує права скаржника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Номер: 71480ccbfa9941d5a278a433dc175e38
Заголовок пункту скарги: Невиконання вимог тендерної документації та ненадання підтвердження виконання аналогічних договорів учасником процедури закупівлі
Опис заперечення: Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження виконання аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження виконання аналогічних договорів, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги: Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 затверджений Порядок визначення предмета закупівлі.
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом.
Замовником цієї закупівлі її предмет визначений відповідно до Єдиного закупівельного словнику. ДК 021-2015: 79310000-0- «Послуги з проведення ринкових досліджень» (номенклатурна позиція предмета закупівлі: 79311400-1 «Послуги з проведення економічних досліджень»).
Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович на підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію надав три договори, відповідно до змісту яких вбачається, що ним виконувалися договори за іншим предметом – ДК 021-2015: 73210000.
Таким чином, надані учасником Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем договори за своїм предметом не аналогічні оголошеній Замовником закупівлі.
З урахуванням наведеного вище, Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження виконання аналогічних договорів, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визнання переможцем Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича прийняте без дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, порушує права скаржника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)