-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка фінансового плану та дорожньої карти розвитку проєкту наукового парку «Академ.Сіті"
- Дорожня карта розвитку проєкту наукового парку «Академ.Сіті» передбачатиме розробку форм та механізмів щодо наукового забезпечення вирішення нагальних питань розвитку міста, формування переліку інноваційних розробок і пріоритетних напрямів їх впровадження, розробку заходів щодо підвищення частки інвестицій у проєкти з високою доданою вартістю, створення партнерств для посилення міжнародної співпраці з розвитку інновацій в м. Києві. - Розробка фінансового плану розвитку наукового парку "Академ.Сіті" включатиме експертну розробку та обгрунтування бюджету на розбудову та функціонування наукового парку, джерела фінансування та способи їх залучення, прогнозовані доходи та витрати на різні етапи розвитку проекту, оцінка ризиків та заходи щодо їх зменшення.
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
СКАРГА на рішення від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі UA-2024-02-19-010354-a
- Копія рішення від 04.03.2024 08.03.2024 11:22
- Копія доказів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 08.03.2024 11:22
- Копія доказів про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 08.03.2024 11:22
- sign.p7s 08.03.2024 11:27
- Рішення від 12.03.2024 №4505.pdf 12.03.2024 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 №4998.pdf 20.03.2024 13:40
- Рішення від 19.03.2024 №4998.pdf 22.03.2024 10:31
Пункт скарги
Стаття 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні Кваліфікаційні критерії.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Згідно зі статтею 21 Кодексу законів про працю України фізичні особи – підприємці мають право укладати трудові договори з найманими працівниками.
Відповідно до поданих учасником Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем, він перебуває на спрощеній системі оподаткування – платник податків 3 групи.
Підпункт 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України до третьої групи платників єдиного податку відносить фізичні особи – підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, та юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Разом з тендерною пропозицією, Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації трудових договорів не подано, натомість поданий цивільно-правовий договір з фізичною особою.
Відповідно до пункту 1.1. цього договору Виконавець «зобов’язується надати Замовнику послуги (виконати роботи)...» В тексті договору також неодноразово ототожнюється ці поняття послуга (роботи).
Згідно з Цивільним кодексом України його Глава 63 регулює відносини щодо надання послуг, а Глава 61 – щодо виконання робіт, що свідчить про суттєву відмінність між ними.
Зокрема, виконання робіт спрямовано на отримання замовником певного матеріального результату, а послуга споживається під час її надання.
З огляду на те, що предметом закупівлі є закупівля послуг, то поданий Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем цивільно-правовий договір від 10.12.2022 року не підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З урахуванням наведеного вище, Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визнання переможцем Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича прийняте без дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, порушує права скаржника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
-
Назва доказу:
Копія доказів про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
-
Опис доказу:
1. Копія довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, видана 23.02.2024 року вих. № 23/02/24-4 Фізичною особою-підприємцем Сігнатуліним М.В. 2. Диплом кандидата наук від 30 червня 2015 р. ДК№029337, виданий Сігнатуліну Максиму Віталійовичу. 3. Диплом з відзнакою НК №25957997 від 25 січня 2005 р. про здобуття кваліфікації магістра міжнародної економіки Сігнатуліним Максимом Віталійовичем. 4. Диплом про вищу освіту ХА №25551404 від 30 червня 2004 р. Лукінова Дениса Євгеновича про здобуття кваліфікації спеціаліста з економіки підприємства. 5. Цивільно-правовий договір про надання послуг від 10 грудня 2022 року, укладений між Фізичною особою Лукіновим Денисом Євгеновичем та Фізичною особою- підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем.
-
Повʼязаний документ:
Копія доказів про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
-
-
Назва доказу:
Копія рішення від 04.03.2024 року.
-
Опис доказу:
Копія протокольного рішення (протоколу) Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04 березня 2024 року № 26 про визнання ФОП Сігнатуліна Максима Віталійовича переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
-
Повʼязаний документ:
Копія рішення від 04.03.2024
-
Керуючись пунктом 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471, та статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника – Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича протиправним. 3. Зобов’язати Замовника Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 затверджений Порядок визначення предмета закупівлі.
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом.
Замовником цієї закупівлі її предмет визначений відповідно до Єдиного закупівельного словнику. ДК 021-2015: 79310000-0- «Послуги з проведення ринкових досліджень» (номенклатурна позиція предмета закупівлі: 79311400-1 «Послуги з проведення економічних досліджень»).
Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович на підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію надав три договори, відповідно до змісту яких вбачається, що ним виконувалися договори за іншим предметом – ДК 021-2015: 73210000.
Таким чином, надані учасником Фізичною особою – підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем договори за своїм предметом не аналогічні оголошеній Замовником закупівлі.
З урахуванням наведеного вище, Фізична особа – підприємець Сігнатулін Максим Віталійович не виконав вимоги тендерної документації та не надав підтвердження виконання аналогічних договорів, а тому його пропозиція підлягала відхиленню Замовником відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визнання переможцем Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича прийняте без дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, порушує права скаржника на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
-
Назва доказу:
Копія доказів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
-
Опис доказу:
1. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 23.02.2024 року вих. №23/02/24-5, видана Фізичною особою-підприємцем Сігнатуліним М.В. 2. Договір №1 про надання послуги від 22 березня 2021 року (м. Ромни), укладений між Управлінням економічного розвитку Роменської міської ради в особі начальника управління Янчук Юлії Олександрівни та Фізичною особою-підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем (з додатками). 3. Акт приймання-передачі наданої послуги від 23 грудня 2021 року (м. Ромни) до Договору №1 про надання послуги від 22.03.2021 року 4. Лист-довідка "Про надання послуги (виконання науково-дослідницьких робіт)" від 14.02.2022 №01-14/27, видана Управлінням економічного розвитку Роменської міської ради Сумської області 5. Договір №19/2021 від 07 червня 2021 р. (м. Коростень) щодо розробки стратегічного документу для Коростенської міської територіальної громади (ДК 021:2015:73220000-0 Консультаційні послуги у сфері розробок), укладений між Управлінням економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради в особі начальника управління Стужука Володимира Миколайовича та Фізичною особою-підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем (з додатками). 6. Акт приймання-передачі наданих послуг №1 від 12 липня 2021 р. до Договору №19/2021 від 07.06.2021 року. 7. Акт приймання-передачі наданих послуг №2 від 03 листопада 2021 року до Договору №19/2021 від 07.06.2021 року. 8. Договір №57 від 26.08.2022 р. про надання послуг з розробки Стратегії розвитку Івано-Франківської селищної територіальної громади на період до 2027 року, укладений між Івано-Франківською селищною радою в особі селищного голови Перун Інни Михайлівни та Фізичною особою-підприємцем Сігантуліним Максимом Віталійовичем (з додатками) 9. Акт приймання-передачі наданих послуг №1 від 26.12.2022 р. (смт. Івано-Франкове) до Договору №57 від 26.02.2022 року про надання послуг з розробки Стратегії розвитку Івано-Франківської селищної територіальної громади на період до 2027 року. 10. Договір №19 від 13 березня 2023 року про надання послуги, укладений між Андріяшівською сільською радою Роменського району Сумської області в особі сільського голови Дибчинської Інни Сергіївни та Фізичною особою-підприємцем Сігнатуліним Максимом Віталійовичем (з додатками). 11. Акт приймання-передачі наданої послуги №1 від 23.06.2023 р. до Договору про надання послуги №19 від 13.03.2023 р. 12. Акт приймання-передачі наданої послуги №2 від 01 вересня 2023 року до Договору про надання послуги №19 від 13.03.2023 року.
-
Повʼязаний документ:
Копія доказів про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
-
Керуючись пунктом 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471, та статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника – Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича протиправним. 3. Зобов’язати Замовника Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення від 04.03.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі Фізичної особи – підприємця Сігнатуліна Максима Віталійовича.