• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область» код CPV за ДК 021: 2015- 71240000 - 2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»

Торги відмінено

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 15:09 - 23.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення до Учасника ТОВ "Айренг" умов проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область»

Номер: bee949b818fc451491a158571099824a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-009582-a.c4
Назва: Порушення до Учасника ТОВ "Айренг" умов проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель за предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область»
Вимога:
ТОВ «Айренг» прийняв участь у проведенні спрощеної закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщення та роздягалень спортивної зали учбового корпусу Комунального закладу освіти «Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Берегиня» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: вул. Шкільна,12, м. Першотравенськ, Дніпропетровська область». Після проведеного аукціону пропозиція ТОВ «Айренг» була визнана як найбільш економічно вигодна. Замовник приступив до розгляду. В процесі розгляду замовником були виявлені деякі невідповідності та відсутність документів які не вливали на основні вимоги та предмет закупівлі та могли були швидко виправлені та доповнені відповідними документами. Однак замовник всупереч глави ІV «Оцінка пропозиції» розділу 2 «Розкриття та розгляд пропозицій» абзацу 2 цього розділу не надав учаснику ТОВ «Айренг» відповідного повідомлення «розмісщає у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» (цитата Оголошення) Замість цього Замовник виклав протокол від 06 березня 2024р. у якому відхилив пропозицію учасника ТОВ «Айренг» Вимагаю. Признати протокол від 06.03.24 р. некчемним, як невідповідаючий умовам закупівлі, надати учаснику ТОВ «Айренг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та помилок в електронній системі закупівель. Після виправлення невідповідностей пропозиції в заданий термін, продовжити її розгляд Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ «Айренг» звертаємо Вашу увагу, що тип процедури закупівлі в якій Ви приймали участь - спрощена закупівля. При розгляді Вашої пропозиції ми керувались Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. №25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП 2 “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (далі - Наказ №25). Відповідно до статті 16 Закону нами в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» були встановлені декілька вимог про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників необхідно було надати сканкопії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців чинних на період подання пропозицій, на кожного інженера-проектувальника, який відображений учасником в Довідці. Також вимагалось надати гарантійний лист-згоду на затримку оплати за виконані роботи з боку замовника терміном не менш чим 10 (десяти) банківських днів, та надати інформацію про субпідрядників/співвиконавців, в разі якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт/послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції повинен надати лист, у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Учасник ТОВ «Айренг» в своїй пропозиції документально не підтвердив інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - не надав підтвердження наявності в нього кваліфікаційного експерта будівельного (технічне обстеження будівель і споруд), - не надав лист, у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть, - не надав гарантійний лист-згоду на затримку оплати за виконані роботи з боку замовника терміном не менш чим 10 (десяти) банківських днів. Згідно п.13 статті 14 Закону «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;…»; Згідно п.3 розділу ІІ Наказу №25 «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється…. (крім … та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції)….». Тобто Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та не підпадає під термін «невідповідністю в інформації» Наказу №25. Протокол №18 від 06.03.2024р. про відхилення пропозиції ТОВ «Айренг» складений згідно чинного законодавства і скасуванню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ризики

Номер: 9518981f29244c4d97b4678e2eabeb3b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-009582-a.a3
Назва: ризики
Вимога:
звертаємо увагу замовника, що кошти на покриття ризиків будівництва, та додаткові витрати входять до кошторису на вартість будівництва, а не в кошторис на визначення вартості проєктних робіт, як ви зазначили в дод.1 до договору. просимо виправити неточність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що додаток 1 до проекту договору відповідає формі додатку 8 до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (пункт 5.7), діючої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

звіт з обстеження

Номер: a74e756dcb0a4bf084683d80b26c224a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-009582-a.c2
Назва: звіт з обстеження
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника звіт з обстеження (п.10. Дод.2 технічне завдання) не може проводити проєктна організація та проєкутвальник із кваліфікаційним сертифікатом інженера проєктувальника, тому що це код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Тобто проведення обстежень - це не проєктування. В даній закупівлі ви закупляєте послугу із інженерного проєктування, а не послугу з технічного огляду. І звіт із обстеження має право видавати фахівець який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. Звіт з обстеження аналогічно має бути зареєстрований в Єдиному Реєстрі. Крім того, згідно п. 4.1б ДБН А 2.2.3-2014 із зміню 1,2 у замовника вже має бути звіт із обстеження інженерних вишукувань, а не проектувальник має їх виконувати. Отже, просимо виправити невідповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 4.1б ДБН А 2.2.3-2014 при розробленні проектної документації на реконструкцію або капітальний ремонт існуючого об’єкта або його частини, якими не передбачається зміна конструктивної схеми, додаткові навантаження на підвалини та основи або зміна схем їх прикладання відносно передбачених на час зведення існуючого об’єкта – обстеження технічного стану, уточнення раніше виконаних або проведення нових інженерних вишукувань виконується за необхідності. У зв’язку з необхідністю та стислими строками, технічне обстеження проводиться в рамках виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації. З точки зору кваліфікації виконавця нагадуємо, що згідно п. 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації» в Додатку 3 вимагається у учасника наявність експерта будівельного (технічне обстеження будівель і споруд).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

строк нереальний

Номер: 8196396aa00943c690441ea0e2c9daeb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-009582-a.a1
Назва: строк нереальний
Вимога:
указаний вами строк -30 кд. нереальний тому що, скоріш за все у вас клас наслідків у вас СС2- а експертиза проєкту для СС2 становить 30 к.д. реальний строк - 60 к.д. Просимо виправити і указати реальний строк -60 к.д., звісно якщо ви дійсно зацікавлені в справедливому тендері, а не тягнете свого учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що згідно закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 р. № 3038-VI та постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності) строк проведення експертизи не повинен перевищувати 30 календарних днів. Із досвіду роботи з експертними організаціями усереднений строк експертизи складає 14 календарних днів, та для проведення проектування за об’єктом залишається 16 календарних днів. Для організації в якої наявні працівники відповідної кваліфікації (що вимагається в Оголошенні) це достатній термін для виконання робіт. У разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин не можливості або складності виконання робіт в зазначений термін можливо його подовжити відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні