• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

Завершена

322 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 614.90 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 14:27 - 15.03.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 84e670b8c0524df8b3b66fe86722fbc4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-008140-a.c2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2024 16:53
Автор: ТОВ "МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ", Олексій Хрищу +380500573859 mdm-technology@protonmail.com

Пункт скарги

Номер: 6eb8999bfcd346f1bbb05d3fae38b198
Заголовок пункту скарги: 19 лютого 2024 о 14:27 Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (надалі за текстом – «Замовник») оголосила відкриті торги з особливостями щодо поставки товарів - «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)», за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-02-19-008140-a (надалі за текстом – «Закупівля») із застосуванням дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Опис заперечення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ», як потенційний учасник процедури Закупівлі, ознайомившись із текстом Тендерної документації, що її затверджено ПРОТОКОЛОМ № 19/02/300 від 19.02.2024 року, Протоколом щодо внесення змін № 12/03/З від 12.03.2024 (надалі за текстом – «ТД»), а також додатками до ТД, повідомляємо що ТД по вказаній Закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ», як потенційного учасника Закупівлі взяти участь у цій процедурі Закупівлі, на підставі чого потребує внесення змін в ТД з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у ТД.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178) (надалі за текстом – «Особливості»), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон») з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окремі умови ТД порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

Відповідно до вимог Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей, унормовано, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Прийом пропозицій по Закупівлі триває до 18.03.2024 00:00, а отже, подати скаргу в АМКУ на умови закупівлі можна до 15.03.24, 00:00. Відтак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ» вчасно, у встановлений період (без порушення строків) для оскаржень звертається до АМКУ.
Замовник порушив вимоги ст. 5 Закону, зокрема але не виключно принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення

Номер: 72864da17ff649179efc3b85a95c696a
Заголовок пункту скарги: 19 лютого 2024 о 14:27 Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (надалі за текстом – «Замовник») оголосила відкриті торги з особливостями щодо поставки товарів - «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)», за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-02-19-008140-a (надалі за текстом – «Закупівля») із застосуванням дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Опис заперечення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ», як потенційний учасник процедури Закупівлі, ознайомившись із текстом Тендерної документації, що її затверджено ПРОТОКОЛОМ № 19/02/300 від 19.02.2024 року, Протоколом щодо внесення змін № 12/03/З від 12.03.2024 (надалі за текстом – «ТД»), а також додатками до ТД, повідомляємо що ТД по вказаній Закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ», як потенційного учасника Закупівлі взяти участь у цій процедурі Закупівлі, на підставі чого потребує внесення змін в ТД з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у ТД.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178) (надалі за текстом – «Особливості»), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон») з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окремі умови ТД порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

Відповідно до вимог Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей, унормовано, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Прийом пропозицій по Закупівлі триває до 18.03.2024 00:00, а отже, подати скаргу в АМКУ на умови закупівлі можна до 15.03.24, 00:00. Відтак, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МДМ-ТЕХНОЛОГІЯ» вчасно, у встановлений період (без порушення строків) для оскаржень звертається до АМКУ.
Замовник порушив вимоги ст. 5 Закону, зокрема але не виключно принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)»

Номер: f86dc3ca5bb447c687840b8eb445ab1a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-008140-a.c1
Назва: СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)»
Скарга:
Оскарження дискримінаційних тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)»
Дата розгляду скарги: 05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.03.2024 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2024 № 4130-р/пк-пз вирішено внести зміни до документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу. Протокол уповноваженої особи від 12.03.2024 додається
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП", Ходаковська Наталія Олександрівна 380684843749 tender.formax@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 18a85b69a12d49f8a5ff215fc9871749
Заголовок пункту скарги: Оскарження дискримінаційних вимог, що містяться в ДОДАТКУ №1 до тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)»
Опис заперечення: Оскарження дискримінаційних вимог, що містяться в пункті 3 ДОДАТКУ №1 на сторінці 27 тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)», а саме вимог щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції таких документів:
- сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва меблів для укриттів, для дошкільних навчальних закладів. Якщо учасник не є виробником товару, він повинен надати дозвіл від виробника на використання його сертифікатів ISO
- сертифікат відповідності ДСТУ 2259-93 на заглушки, фурнітуру, виданий органом сертифікації.
- учасник повинен підтвердити протоколом випробувань, виданим акредитованою на це лабораторією, що на крайці ПВХ, після проведення випробувань відсутні тріщини, розриви, дефекти тощо, виріб кольоростійкий.
- протокол випробувань робочих поверхонь меблів з ДСП для навчальних закладів, який підтверджує стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів, виданий уповноваженим випробувальним центром.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, проте Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в пункті 3 ДОДАТКУ №1 на сторінці 27 тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (облаштування споруд цивільного захисту ОДЕСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЯСЛА-САДОК» № 300 КОМБІНОВАНОГО ТИПУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)», а саме вимог щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції таких документів:
- сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва меблів для укриттів, для дошкільних навчальних закладів. Якщо учасник не є виробником товару, він повинен надати дозвіл від виробника на використання його сертифікатів ISO
- сертифікат відповідності ДСТУ 2259-93 на заглушки, фурнітуру, виданий органом сертифікації.
- учасник повинен підтвердити протоколом випробувань, виданим акредитованою на це лабораторією, що на крайці ПВХ, після проведення випробувань відсутні тріщини, розриви, дефекти тощо, виріб кольоростійкий.
- протокол випробувань робочих поверхонь меблів з ДСП для навчальних закладів, який підтверджує стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів, виданий уповноваженим випробувальним центром.

Дані дискримінаційні вимоги порушують права та інтереси ТОВ "ФОРМАКС ГРУП", пов'язані з участю в процедурі закупівлі. Оскільки, наявність зазначених дискримінаційних вимог щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів позбавляє ТОВ "ФОРМАКС ГРУП", як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі. ТОВ "ФОРМАКС ГРУП" не має можливості отримати вищезазначені документи з незележних від нього причин.

Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме, виключити вимоги щодо надання :
- сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва меблів для укриттів, для дошкільних навчальних закладів. Якщо учасник не є виробником товару, він повинен надати дозвіл від виробника на використання його сертифікатів ISO
- сертифікат відповідності ДСТУ 2259-93 на заглушки, фурнітуру, виданий органом сертифікації.
- учасник повинен підтвердити протоколом випробувань, виданим акредитованою на це лабораторією, що на крайці ПВХ, після проведення випробувань відсутні тріщини, розриви, дефекти тощо, виріб кольоростійкий.
- протокол випробувань робочих поверхонь меблів з ДСП для навчальних закладів, який підтверджує стійкість покриттів робочих поверхонь до плямоутворення, ударну міцність декоративних покриттів, виданий уповноваженим випробувальним центром.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації