Дрова паливні твердих порід(ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина)
Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі.
Завершена
1 205 625.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 028.13 UAH
Період оскарження:19.02.2024 14:19 - 28.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
ПОВТОРНО!
Номер:04101830af1d4426aaacd76b6939c3e5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-19-007454-a.c3
Назва:ПОВТОРНО!
Вимога:
Вимогами документації передбачено: Розмір дров:
- по довжині – до 100 см;
- по товщині (діаметр) - від 15 см до 25 см.
Наразі діє ТУУ-00994207-005:2018, яким передбачено - довжина для дров непромислового використання 0,25 - >1,0 1,0- 1,9 м., а товщина, см від 2 см і більше.Отже, виникає пиатння з яких підстав ви звужуєте конкуренцію лише тими учасниками, що пропонують дрова по товщині (діаметр) - від 15 см до 25 см.???
Зауважимо, що вказаним ТУ користується кожне лісництво України - безпосередній виробник дров.
чим обумовлені такі "ексклюзивні" вимоги?
Зауважимо, що такі вимоги не узгоджуються з нормами п. 29 Особливостей. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.02.2024 15:50
Вирішення:Добрий день, шановний потенційний учасник, замовником прийнято до уваги вашу вимогу та буде внесено зміни до тендерної документації!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
порушення Особливостей.
Номер:f7f6ad1c0c4148e7904a0e0dc8645b97
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-19-007454-a.a2
Назва:порушення Особливостей.
Вимога:
Вимоги ТД (різні розділи)
8. У складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації або республіки білорусь.
4. Підтверджуємо що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
Замовнику, згідно п. 2 Особливостей, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;
Також, згідно п. 44 особливостей, підставою для відхилення є є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)..
Приведіть у відповідність вимоги тендерної документації до ЧИННОЇ редакції особливостей. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.02.2024 12:31
Вирішення:
Добрий день, шановний потенційний учасник, замовником прийнято до уваги вашу вимогу та буде внесено зміни до тендерної документації!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:8ea9f9146e3245f19162a2e19800ab99
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-02-19-007454-a.a1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимогами документації передбачено: Розмір дров:
- по довжині – до 100 см;
- по товщині (діаметр) - від 15 см до 25 см.
Наразі діє ТУУ-00994207-005:2018, яким передбачено - довжина для дров непромислового використання 0,25 - >1,0 1,0- 1,9 м., а товщина, см від 2 см і більше.Отже, виникає пиатння з яких підстав ви звужуєте конкуренцію лише тими учасниками, що пропонують дрова по товщині (діаметр) - від 15 см до 25 см.???
чим обумовлені такі "ексклюзивні" вимоги?
Заувадимо, що такі вимоги не узгоджуються з нормами п. 29 Особливостей. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.02.2024 12:24
Вирішення:Добрий день, шановний потенційний учасник, замовником прийнято до уваги вашу вимогу та буде внесено зміни до тендерної документації!