• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Моторні оливи (олива моторна 10W40 та 15W40)

Завершена

2 690 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 900.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2024 13:05 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін стосовно дискримінаційних умов подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань).

Номер: 83e8925fafde4923ac3d2f7dd169c4a7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-19-006277-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін стосовно дискримінаційних умов подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань).
Вимога:
Просимо звернути Вашу увагу на наявність дискримінаційної вимоги в п.11 Додатку №2 Тендерної документації. Подання Документу випробувальної лабораторії (протоколу випробувань), акредитованої Національним агентством з акредитації України є дискримінаційним стосовно іноземних виробників мастильних матеріалів, які можуть запропонувати в конкурсних закупівлях оливи необхідної якості та за конкурентними цінами. Законодавством України не передбачено обов'язковість отримання такого документу. Більшість лабораторій іноземних виробників є акредитованими за стандартом ISO/IEC 17025, але місцевими органами акредитації. Наявність офіційних схвалень Mercedes-Benz,Cummins є підтвердженням відповідності товару заявленим вимогам до товару в тендерній документації. Вимога надання такого документу є доцільною лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника, що підтверджує технічні характеристики товару чи відсутності офіційного схвалення Mercedes-Benz, Cummins У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації і виключити надання учасником зазначеного документу або уточнити, що зазначений документ надається лише у випадку відсутності сертифікату якості / паспорту виробника на товар чи у випадку відсутності офіційних схвалень Mercedes-Benz, Cummins
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з Вашою вимогою вважаємо її безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме замовнику, які він реалізовує шляхом складення тендерної документації. Документ випробувальної лабораторії (протокол випробувань, акредитованої Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 та/або ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 з результатами випробувань запропонованого Учасником товару, виданий не раніше 01.01.2022 року) необхідний для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі (належної якості), які зазначені в сертифікатах, деклараціях, паспортах якості або інших документах наданих учасниками. Додатково інформуємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Частина 2 та частина 3 статті 5 Закону розкриває поняття недискримінації для закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. ЛК АТП №1 забезпечило вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, ЛК АТП №1 не порушило будь-яких прав потенційних учасників та не встановило жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх є однакові.
Статус вимоги: Відхилено