-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пасажирські перевезення
Завершена
203 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 015.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 015.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2024 11:44 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискримінації
Номер:
bf1a29bbe42546d9895e4e1bb1e2fd48
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-004540-a.a1
Назва:
Вимога щодо дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.2 Технічних вимог тендерної документації даної закупівлі рік випуску автобусу для надання вказаних послуг має бути не раніше 2005 року випуску, у той же час автобуси і 2004 і 2000 року випуску можуть надавати відповідні послуги і можуть бути у технічному стані набагато кращими, ніж авто 2005 року випуску.
Як ми знаємо мета Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
В супереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», внесена зазначена вимога, яка обмежує участь у торгах кількість учасників, є дискримінаційною щодо можливості участі бажаючих у закупівлі.
Враховуючи вищевказане, Замовник повинен узгодити умови документації з вимогами Закону, шляхом внесення відповідних змін до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 16:26
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація формується замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості). Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Разом з тим, із змісту Вашого звернення не зрозуміло яким чином зазначена вимога тендерної документації порушує Ваші права та законні інтереси та перешкоджає взяти участь в процедурі закупівлі. Звертаємо увагу що, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами тендерної документації самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки Законом не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону, а отже будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо. Таким чином, враховуючи що Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаних умов тендерної документації та яким чином зазначена вимога порушує Ваші права та законні інтереси та перешкоджає взяти участь в процедурі закупів, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено