-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом
Завершена
126 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2024 10:32 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дії та рішення Замовника
Номер:
5f47e526a8e74210af5ef5fed14868bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-19-002444-a.a1
Назва:
Скарга на дії та рішення Замовника
Скарга:
Замовником Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-002444-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ» (надалі по тексту - Товариство/Скаржник/Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі по тексту — ТД) подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом, код-72410000-7 — Послуги провайдерів за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (надалі по тексту - Закупівля).
У Закупівлі взяло участь два Учасника:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТЕЛЕ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 40214159);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 32158624).
Початок аукціону відбувся 28.02.2024 о 13:25.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була пропозиція - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ» із запропонованою вартістю 108 990,00 грн. з ПДВ.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства, Протокольне рішення №134 уповноваженої особи – Любов МОТУЗКИ від 04.03.2024 (далі по тексту - Рішення).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 08.03.2024 Управління освіти Голосіївської адміністрації (Рішення_Замовника).pdf.p7s.zip 08.03.2024 12:43
- Додаток №2 до Скарги.pdf 08.03.2024 12:43
- Скарга АМКУ 08.03.2024 Управління освіти Голосіївської адміністрації (Рішення_Замовника).pdf 08.03.2024 12:43
- Додаток №1 до Скарги.pdf 08.03.2024 12:43
- Скарга АМКУ 08.03.2024 Управління освіти Голосіївської адміністрації (Рішення_Замовника) (підписана).pdf 08.03.2024 12:43
- sign.p7s 08.03.2024 12:44
- Відповідь_на_пояснення_Управління_освіти_Голосіївської_адміністрації.pdf 18.03.2024 21:27
- Договір_про_точку_обміну_Інтернет_трафіком_Giganet.pdf 18.03.2024 21:27
- Довідка від Giganet.pdf 19.03.2024 13:05
- рішення від 12.03.2024 № 4437.pdf 12.03.2024 17:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 №5057.pdf 21.03.2024 12:24
- рішення від 20.03.2024 № 5057.pdf 25.03.2024 13:04
- 6. Копія Довідки Вих. №9 від 26.02.2024 щодо включення Учасника в точки обміну трафіком з додатками.pdf 14.03.2024 17:04
- 2. Довідка_про_точку_обміну_трафіку_DTEL_IX.pdf 14.03.2024 17:04
- Пояснення по суті скарги (Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом).pdf 14.03.2024 17:04
- 5. Копія листа ТОВ “УКРАЇНСЬКІ МАГІСТРАЛЬНІ МЕРЕЖІ” від 04.03.2024 Вих. №0403-01;.pdf 14.03.2024 17:04
- 3. Копія веб-сторінки httpsgiganet.uaenmembers станом на 29.02.2024 Участники __ Giganet_29.02.2024.pdf 14.03.2024 17:04
- 1. Договір №282 від 05.07.2019.pdf 14.03.2024 17:04
- Пояснення по суті скарги (Послуги інтернет - провайдерів за користування Інтернетом).docx 14.03.2024 17:04
- 4. Копія листа Замовника від 29.02.2024 №8.pdf 14.03.2024 17:04
- Протокол № 215.pdf 12.04.2024 10:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 12:46
Дата розгляду скарги:
20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2024 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управлінням освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5057-р-пк-пз від 20.03.2024р., а саме скасування Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Універсальна мережева компанія" . Протокол додається.
Пункт скарги
Номер:
d3c0f996d8ee4d88bfdac1e7dd5b39f8
Заголовок пункту скарги:
Відсутній документ яким підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет трафіком: Giganet
Опис заперечення:
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«За підпунктом 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати:
3.2. Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;
Проте у складі пропозиції Учасника відсутній документ яким підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет трафіком: Giganet.
Враховуючи викладене, Учасником не виконано (не дотримано) вимог підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Тендерна пропозиція не відповідає умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
«За підпунктом 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати:
3.2. Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;
Проте у складі пропозиції Учасника відсутній документ яким підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет трафіком: Giganet.
Враховуючи викладене, Учасником не виконано (не дотримано) вимог підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Тендерна пропозиція не відповідає умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та норми Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2023 № 1178.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог підпункту 3.2. пункту 3 «Вимоги до учасника» Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;».
Пояснення: Через автоматизований тендерний майданчик, Учасником було завантажено документ під назвою «Довідка про точки присутності» під вихідним номером №02/26-25 від 26.02.2024. Документ містить у собі Довідку про підключення до точок обміну Інтернет - трафіком в якій зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ» (надалі — Учасник) гарантує, що має підключення до точок обміну Інтернет - трафіком: UA-IX, Giganet та DTEL-IX.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не було чітко встановлено вид документа, який він хоче, щоб Учасник завантажив у складі пропозиції! У «Вимогах до учасника» було встановлено - Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком.
Виходячи із вище наведеного, Учасник надав Довідку, яка являється документом, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет - трафіком.
Крім того, інформацію про пряме включення до точки обміну трафіку Giganet, можна перевірити за посиланнями: https://giganet.ua/uk/members (Giganet).
На WEB-сайті giganet.ua в переліку Учасників входить і відображається Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ»! Що свідчить, що технічна вимога Замовника, яка зазначена у пункті 2.1. Технічні вимоги до надання доступу до мережі Інтернет: - Для забезпечення доступу до українських ресурсів Оператор повинен мати пряме підключення до наступних точок обміну: UA-IX, Giganet, DTEL-IX –ВИКОНАНА.
АКЦЕНТУЄМО ВАШУ УВАГУ, що вимога підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;» НЕ Є ТЕХНІЧНОЮ! Ця вимога встановлена у пункт під назвою «Вимоги до учасника».
Водночас, якщо Замовнику було потрібно уточнення, або документ який надав Учасник не підходив Замовнику, то Замовник міг скористатися положеннями п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», а не дискваліфіковувати Учасника і писати, що документ відсутній.
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Скаржник ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ», ознайомившись із Протокольним рішенням №134 уповноваженої особи – Любов МОТУЗКИ від 04.03.2024 не може погодитися з таким Рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та норми Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2023 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Виходячи із вище наведеного, вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників встановлених ч.1 абз. 5) ст. 5 Законом України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації Замовника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції найкращої, поданої в повному обсязі та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 та Конституцією України, —
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог підпункту 3.2. пункту 3 «Вимоги до учасника» Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;».
Пояснення: Через автоматизований тендерний майданчик, Учасником було завантажено документ під назвою «Довідка про точки присутності» під вихідним номером №02/26-25 від 26.02.2024. Документ містить у собі Довідку про підключення до точок обміну Інтернет - трафіком в якій зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ» (надалі — Учасник) гарантує, що має підключення до точок обміну Інтернет - трафіком: UA-IX, Giganet та DTEL-IX.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не було чітко встановлено вид документа, який він хоче, щоб Учасник завантажив у складі пропозиції! У «Вимогах до учасника» було встановлено - Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком.
Виходячи із вище наведеного, Учасник надав Довідку, яка являється документом, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет - трафіком.
Крім того, інформацію про пряме включення до точки обміну трафіку Giganet, можна перевірити за посиланнями: https://giganet.ua/uk/members (Giganet).
На WEB-сайті giganet.ua в переліку Учасників входить і відображається Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ»! Що свідчить, що технічна вимога Замовника, яка зазначена у пункті 2.1. Технічні вимоги до надання доступу до мережі Інтернет: - Для забезпечення доступу до українських ресурсів Оператор повинен мати пряме підключення до наступних точок обміну: UA-IX, Giganet, DTEL-IX –ВИКОНАНА.
АКЦЕНТУЄМО ВАШУ УВАГУ, що вимога підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Документи, якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком: UA-IX, Giganet, DTEL-IX;» НЕ Є ТЕХНІЧНОЮ! Ця вимога встановлена у пункт під назвою «Вимоги до учасника».
Водночас, якщо Замовнику було потрібно уточнення, або документ який надав Учасник не підходив Замовнику, то Замовник міг скористатися положеннями п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», а не дискваліфіковувати Учасника і писати, що документ відсутній.
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Скаржник ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ», ознайомившись із Протокольним рішенням №134 уповноваженої особи – Любов МОТУЗКИ від 04.03.2024 не може погодитися з таким Рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та норми Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2023 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Виходячи із вище наведеного, вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників встановлених ч.1 абз. 5) ст. 5 Законом України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації Замовника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції найкращої, поданої в повному обсязі та укладення договору із Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 № 1178 та Конституцією України, —
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)