• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт покрівлі житлового будинку №6 на вул.Черемшини у м. Львові (за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження: викладено в окремому файлі (Додаток № 1 до Документації). Кваліфікаційні вимоги та порядок їх подання викладені у Додатку №2 до Документації. Проект Договору викладений у Додатку №3 Документації.

Торги відмінено

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2018 18:42 - 10.05.2018 18:00
Вимога
Є відповідь

прошу скасувати рішення про дикваліфікацію

Номер: 9ebb417d88194ffab5f47ef8560a4293
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-03-001668-b.c1
Назва: прошу скасувати рішення про дикваліфікацію
Вимога:
Тендерний комітет прийшов до хибного висновку, що Учасники зобов'язані враховувати в кошторисній документації Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради № 75 від 24.01.2018р. Це рішення стосується виключно ЗАМОВНИКІВ. Відповідно до Листа МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (МІНРЕПОН) від 03.04.17 р. № 7/15-3463 "Щодо кошторисної заробітної тати при визначенні вартості будівництва"(http://vobu.ua/ukr/documents/item/lyst-minrehionbudu-vid-030417-r-7-15-3463) вказано, що "Цей показник призначений для врахування замовниками (інвесторами) при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації. По кожному конкретному об’єкту замовники будівництва приймають рішення щодо рівня кошторисної заробітної плати у складі вартості будівництва, виходячи з виду будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та особливостей здійснення будівельних робіт на об’єкті будівництва." Тобто це для РОЗРОБНИКІВ ПРОЕКТІВ. Водночас далі вказано: При складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) підрядник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати (пункти 1 та 2 розділу III Порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Тобто Учасник вказує в кошторисі ФАКТИЧНИЙ РОЗМІР ЗАРПЛАТИ, а не розмір який закладається в проект. Основним критерієм оцінки в тендері є ціна. Жодних зауважень до документів у Замовника немає. Прошу невідкладно скасувати незаконне рішення і кваліфікувати ТОВ "Авіком" як переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 75 від 24.01.2018р. про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 10.03.2017 № 177 “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії“, визначено розмір кошторисної заробітної плати. Відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (обов'язковість актів і законних вимог органів та посадових осіб місцевого самоврядування), акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Враховуючи наведене вище, тендерний комітет прийняв рішення про скасування допорогової закупівлі у зв’язку з необхідністю уточнення вимог до технічного завдання закупівлі та інших документів закупівлі з урахуванням рішення виконавчого комітету Львівської міської ради № 75 від 24.01.2018р. про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 10.03.2017 № 177.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2018 15:23
Підтвердження вирішення: Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 75 від 24.01.2018р. про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 10.03.2017 № 177 “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії“, визначено розмір кошторисної заробітної плати. Відповідно до ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (обов'язковість актів і законних вимог органів та посадових осіб місцевого самоврядування), акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Враховуючи наведене вище, тендерний комітет прийняв рішення про скасування допорогової закупівлі у зв’язку з необхідністю уточнення вимог до технічного завдання закупівлі та інших документів закупівлі з урахуванням рішення виконавчого комітету Львівської міської ради № 75 від 24.01.2018р. про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 10.03.2017 № 177.