-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100)
Дана закупівля здійснюється за Річним планом закупівель, що оприлюднений за посиланням https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/28233971 за ідентифікатором UA-P-2024-03-13-005155-a, оскільки виникла потреба у внесенні змін до закупівлі, але технічно не можливо здійснити коригування Річного плану закупівлі, який було попередньо оприлюднений до даної закупівлі за посиланням в електронній системі закупівель https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/27938314 за ідентифікатором UA-P-2024-02-16-001237-b. Зміни в плані закупівель та оголошенні про проведення даної закупівлі (відкриті торги з особливостями) стосуються виключно заміни асортиментної позиції такого товару як «вугілля камʼяне марка Г(Г2)(25-100), вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100)» на нову асортиментну позицію «вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100» без зміни у загальній кількості та вартості. Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, з урахування особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-5.zip 22.02.2024 16:08
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 22.02.2024 16:08
- Лист від постачальника ЕВА.pdf 22.02.2024 16:08
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 22.02.2024 16:10
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 22.02.2024 16:10
- sign.p7s 22.02.2024 16:13
- рішення від 26.02.2024 №3469.pdf 26.02.2024 18:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 4007.pdf 05.03.2024 11:39
- рішення від 04.03.2024 №4007.pdf 07.03.2024 09:28
- 5. Додаток 5. Рішення від 04.05.2023 №5969.pdf 28.02.2024 14:31
- вих. № 121 від 28.02.2024.doc 28.02.2024 14:31
- 2. Додаток 2. ДСТУ 7493 2013 (1).pdf 28.02.2024 14:31
- 7. Додаток 7. Сертифікат буре вугілля.pdf 28.02.2024 14:31
- 1. Додаток 1. ДСТУ 3472-2015_ (1).pdf 28.02.2024 14:31
- 4. Додаток 4. Рішення від 05.06.2023 № 8046.pdf 28.02.2024 14:31
- 3. Додаток 3. ДСТУ 7146-2010 зі змінами (1).pdf 28.02.2024 14:31
- Грунтовні пояснення.PDF 28.02.2024 14:31
- 6. Додаток 6. Сертифікат буре вугілля.pdf 28.02.2024 14:31
- 1_ТД_вугілля_зі_змінами_від_11_03_2024.docx 11.03.2024 16:43
- 2. Перелік змін до ТД від 11.03.2024.docx 11.03.2024 16:43
Пункт скарги
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Лист від постачальника ЕВА.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-5.zip
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Невідповіднсть ДСТУ
- Відповідь (1).PDF 23.02.2024 15:52
- 3. Додаток 3. ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 23.02.2024 15:52
- 1. Додаток 1. ДСТУ 3472-2015_.pdf 23.02.2024 15:52
- 2. Додаток 2. ДСТУ 7493 2013.pdf 23.02.2024 15:52
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
- Лист від постачальника ЕВА.pdf 20.02.2024 21:34
- 88 від 22.05.20230001.pdf 20.02.2024 21:35
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 20.02.2024 21:35
- 87 від 22.05.20230001.pdf 20.02.2024 21:35
- 95 від 26.05.2023.pdf 20.02.2024 21:38
- патент (2).pdf 20.02.2024 21:40
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 20.02.2024 21:40
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-3.zip 20.02.2024 21:40
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 20.02.2024 21:42
- sign.p7s 20.02.2024 21:55
- рішення від 04.03.2024 № 3324.pdf 22.02.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення выд 04.03.2024 № 3960.pdf 05.03.2024 12:25
- рішення выд 04.03.2024 № 3960.pdf 07.03.2024 15:27
- 5. Додаток ДСТУ 7493 2013 (1).pdf 23.02.2024 16:05
- 3. Додаток ДСТУ 7146-2010 зі змінами (1).pdf 23.02.2024 16:05
- Пояснення НАФТОГАЗ.PDF 23.02.2024 16:05
- вих. № 109 від 23.02.2024.doc 23.02.2024 16:05
- 4. Додаток ДСТУ 3472-2015_ (1).pdf 23.02.2024 16:05
- 2. Перелік змін до ТД від 21.02.2024 (2).docx 23.02.2024 16:05
- 1. ТД вугілля зі змінами (1).docx 23.02.2024 16:05
- 2. Перелік змін до ТД від 11.03.2024.docx 11.03.2024 16:39
- 1_ТД_вугілля_зі_змінами_від_11_03_2024.docx 11.03.2024 16:39
Пункт скарги
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-3.zip
-
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
патент (2).pdf
-
-
Повʼязаний документ:
95 від 26.05.2023.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
87 від 22.05.20230001.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Повʼязаний документ:
88 від 22.05.20230001.pdf
-
-
Повʼязаний документ:
Лист від постачальника ЕВА.pdf
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга на умови документації
- Скарга підписана дискримінація Божедарівка.pdf 20.02.2024 14:17
- Лист Вуглеіновація №95 від 26.05.2023.pdf 20.02.2024 14:17
- Виписка ЄДРПОУ.PDF 20.02.2024 14:17
- Статут оригінал.pdf 20.02.2024 14:17
- Лист Вуглеіновація №87 від 22.05.20230001.pdf 20.02.2024 14:17
- Наказ про призначення Вітвицький.PDF 20.02.2024 14:17
- Рішення ВДП.PDF 20.02.2024 14:17
- ДСТУ 3472-2015.pdf 20.02.2024 14:17
- ДСТУ 7146 зі змінами.pdf 20.02.2024 14:17
- ТД вуг 2024.docx 20.02.2024 14:17
- sign.p7s 20.02.2024 14:36
- Рішення від 22.02.2024 №3354.pdf 22.02.2024 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 №3990.pdf 05.03.2024 12:52
- Рішення від 04.03.2024 №3990.pdf 07.03.2024 10:24
- вих. № 110 від 23.02.2024.doc 23.02.2024 16:05
- 2. Перелік змін до ТД від 21.02.2024 (1).docx 23.02.2024 16:05
- 5. Додаток ДСТУ 7493 2013.pdf 23.02.2024 16:05
- 1. ТД вугілля зі змінами.docx 23.02.2024 16:05
- Пояснення ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ.PDF 23.02.2024 16:05
- 4. Додаток ДСТУ 3472-2015_.pdf 23.02.2024 16:05
- 3. Додаток ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 23.02.2024 16:05
- 2. Перелік змін до ТД від 11.03.2024.docx 11.03.2024 16:41
- 1_ТД_вугілля_зі_змінами_від_11_03_2024.docx 11.03.2024 16:41
Пункт скарги
«Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, та який виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.» (п.6 Додатку 2 ТД, стор.40).
-
Назва доказу:
• Лист ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» від 26.05.2023 №95
-
Опис доказу:
Щодо вугілля кам’яного Г(Г2) (25-100). У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є тверде паливо, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару – вугілля кам’яного. Такими стандартами є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472:2015) та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010). Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г поділяється на групи Г1 або Г2. Однак, відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г (25-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить поділу вугілля марки Г на групи для визначення їх якісних, технологічних та фізико-механічних показників. Тоді виникає питання – так чим керувався Замовник, встановлюючи показники в таблиці 1 Додатку 2 до ТД зольності на сухий стан палива – не більше 10%, загальної вологи на робочий стан палива – не більше 10% та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6200 ккал/кг для вугілля Г(Г2) (25-100), за умови, що замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом відповідно до п.29 Особливостей? Адже ДСТУ 7146:2010 не містить таких показників для вугілля марки Г(Г2) (25-100). І ДСТУ 3472:2015 не містить таких показників. До того ж, лише ДСТУ 7146:2010 містить вимогу щодо такого документу як сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який вимагається Замовником згідно з п.6 Додатку 2 до ТД «Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, таякий виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.». ДСТУ 3472:2015 вимог до такого документу не встановлює. Тож Замовник може вимагати надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише на вугілля Г (25-100), оскільки саме це вугілля передбачено у ДСТУ 7146:2010 і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. На вугілля Г(Г2) (25-100) ані в нормах ДСТУ 7146:2010, ані в ДСТУ 3472:2015 не передбачено надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тож вимога щодо надання такого сертифікату на вугілля Г(Г2) (25-100) є такою, що суперечить нормам національних стандартів для даного типу товару, і як наслідок встановлена у супереч п.29 Особливостей. Така вимога надає перевагу тим учасникам, які мають сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)(25-100), і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Щодо вугілля Г(Г2)/А (13-100). Відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г/А (13-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива для вугілля Г(Г2)/А (13-100), які безпідставно, всупереч норм п.29 Особливостей, Замовник встановив в таблиці 1 Додатку 2 до ТД. Незаконним з боку Замовника є також встановлення вимоги п. 6 Додатку 2 до ТД щодо надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)/А (13-100), оскільки в ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля Г/А (13-100) і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. Що стосується суміші вугілля Г/А (13-100), яка передбачена Змінами №1 до ДСТУ 7146:2010, то ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» як єдиний уповноважений орган на видачу сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (згідно норм ДСТУ 7146:2010), відмовляє у видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку суміш вугілля Г/А (13-100) та інші суміші, зазначені у Зміні №1 до ДСТУ 7146:2010, оскільки таке вугілля є патентованим і отримання сертифікату можливо лише за згодою власника патенту, які в свою чергу визначатимуть регіони, в яких учасник може брати участь у тендерах. Тобто, на такі суміші вугілля за рахунок отриманих патентів побудований довгий корупційний ланцюг, обмежуючи де і хто може бути постачальником такого вугілля. А замовники могли б обрати інші марки і фракції вугілля, які вказані у ДСТУ 7146:2010, які не є патентованими, такі як ДГ 13-100, ДГ 13-25, Г 13-100, Г 13-25 та інші, що вказані у таблиці 1. Однак, Замовник чомусь вирішує дискримінувати учасників та закуповувати те вугілля, на яке є патент і яке вже не є загальним у користуванні та постачанні. Зауважимо, що такого патентованого вугілля Замовник закуповує лише 20 тон з загального обсягу 240 тон. Це ставить нас у становище, коли коло учасників завжди заздалегідь визначене, обмежене та ускладнено доступ до кола можливих учасників. Отже має місце явно дискримінаційна вимога, зокрема для ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Крім того, вимога п.6 Додатку 2 до ТД щодо надання учасниками гарантійного листа від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на право використовувати копію в цьому тендері є незаконною на підставі п.29 Особливостей, оскільки ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до гарантійних листів ДСТУ 7146:2010 не встановлює.
-
Повʼязаний документ:
Лист Вуглеіновація №95 від 26.05.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
• Лист ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» від 22.05.2023 №87
-
Опис доказу:
Щодо вугілля кам’яного Г(Г2) (25-100). У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є тверде паливо, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару – вугілля кам’яного. Такими стандартами є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472:2015) та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010). Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г поділяється на групи Г1 або Г2. Однак, відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г (25-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить поділу вугілля марки Г на групи для визначення їх якісних, технологічних та фізико-механічних показників. Тоді виникає питання – так чим керувався Замовник, встановлюючи показники в таблиці 1 Додатку 2 до ТД зольності на сухий стан палива – не більше 10%, загальної вологи на робочий стан палива – не більше 10% та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6200 ккал/кг для вугілля Г(Г2) (25-100), за умови, що замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом відповідно до п.29 Особливостей? Адже ДСТУ 7146:2010 не містить таких показників для вугілля марки Г(Г2) (25-100). І ДСТУ 3472:2015 не містить таких показників. До того ж, лише ДСТУ 7146:2010 містить вимогу щодо такого документу як сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який вимагається Замовником згідно з п.6 Додатку 2 до ТД «Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, таякий виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.». ДСТУ 3472:2015 вимог до такого документу не встановлює. Тож Замовник може вимагати надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише на вугілля Г (25-100), оскільки саме це вугілля передбачено у ДСТУ 7146:2010 і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. На вугілля Г(Г2) (25-100) ані в нормах ДСТУ 7146:2010, ані в ДСТУ 3472:2015 не передбачено надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тож вимога щодо надання такого сертифікату на вугілля Г(Г2) (25-100) є такою, що суперечить нормам національних стандартів для даного типу товару, і як наслідок встановлена у супереч п.29 Особливостей. Така вимога надає перевагу тим учасникам, які мають сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)(25-100), і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Щодо вугілля Г(Г2)/А (13-100). Відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г/А (13-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива для вугілля Г(Г2)/А (13-100), які безпідставно, всупереч норм п.29 Особливостей, Замовник встановив в таблиці 1 Додатку 2 до ТД. Незаконним з боку Замовника є також встановлення вимоги п. 6 Додатку 2 до ТД щодо надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)/А (13-100), оскільки в ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля Г/А (13-100) і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. Що стосується суміші вугілля Г/А (13-100), яка передбачена Змінами №1 до ДСТУ 7146:2010, то ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» як єдиний уповноважений орган на видачу сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (згідно норм ДСТУ 7146:2010), відмовляє у видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку суміш вугілля Г/А (13-100) та інші суміші, зазначені у Зміні №1 до ДСТУ 7146:2010, оскільки таке вугілля є патентованим і отримання сертифікату можливо лише за згодою власника патенту, які в свою чергу визначатимуть регіони, в яких учасник може брати участь у тендерах. Тобто, на такі суміші вугілля за рахунок отриманих патентів побудований довгий корупційний ланцюг, обмежуючи де і хто може бути постачальником такого вугілля. А замовники могли б обрати інші марки і фракції вугілля, які вказані у ДСТУ 7146:2010, які не є патентованими, такі як ДГ 13-100, ДГ 13-25, Г 13-100, Г 13-25 та інші, що вказані у таблиці 1. Однак, Замовник чомусь вирішує дискримінувати учасників та закуповувати те вугілля, на яке є патент і яке вже не є загальним у користуванні та постачанні. Зауважимо, що такого патентованого вугілля Замовник закуповує лише 20 тон з загального обсягу 240 тон. Це ставить нас у становище, коли коло учасників завжди заздалегідь визначене, обмежене та ускладнено доступ до кола можливих учасників. Отже має місце явно дискримінаційна вимога, зокрема для ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Крім того, вимога п.6 Додатку 2 до ТД щодо надання учасниками гарантійного листа від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на право використовувати копію в цьому тендері є незаконною на підставі п.29 Особливостей, оскільки ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до гарантійних листів ДСТУ 7146:2010 не встановлює.
-
Повʼязаний документ:
Лист Вуглеіновація №87 від 22.05.20230001.pdf
-
-
Назва доказу:
• ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Щодо вугілля кам’яного Г(Г2) (25-100). У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є тверде паливо, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару – вугілля кам’яного. Такими стандартами є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472:2015) та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010). Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г поділяється на групи Г1 або Г2. Однак, відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г (25-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить поділу вугілля марки Г на групи для визначення їх якісних, технологічних та фізико-механічних показників. Тоді виникає питання – так чим керувався Замовник, встановлюючи показники в таблиці 1 Додатку 2 до ТД зольності на сухий стан палива – не більше 10%, загальної вологи на робочий стан палива – не більше 10% та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6200 ккал/кг для вугілля Г(Г2) (25-100), за умови, що замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом відповідно до п.29 Особливостей? Адже ДСТУ 7146:2010 не містить таких показників для вугілля марки Г(Г2) (25-100). І ДСТУ 3472:2015 не містить таких показників. До того ж, лише ДСТУ 7146:2010 містить вимогу щодо такого документу як сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який вимагається Замовником згідно з п.6 Додатку 2 до ТД «Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, таякий виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.». ДСТУ 3472:2015 вимог до такого документу не встановлює. Тож Замовник може вимагати надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише на вугілля Г (25-100), оскільки саме це вугілля передбачено у ДСТУ 7146:2010 і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. На вугілля Г(Г2) (25-100) ані в нормах ДСТУ 7146:2010, ані в ДСТУ 3472:2015 не передбачено надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тож вимога щодо надання такого сертифікату на вугілля Г(Г2) (25-100) є такою, що суперечить нормам національних стандартів для даного типу товару, і як наслідок встановлена у супереч п.29 Особливостей. Така вимога надає перевагу тим учасникам, які мають сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)(25-100), і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Щодо вугілля Г(Г2)/А (13-100). Відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г/А (13-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива для вугілля Г(Г2)/А (13-100), які безпідставно, всупереч норм п.29 Особливостей, Замовник встановив в таблиці 1 Додатку 2 до ТД. Незаконним з боку Замовника є також встановлення вимоги п. 6 Додатку 2 до ТД щодо надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)/А (13-100), оскільки в ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля Г/А (13-100) і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. Що стосується суміші вугілля Г/А (13-100), яка передбачена Змінами №1 до ДСТУ 7146:2010, то ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» як єдиний уповноважений орган на видачу сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (згідно норм ДСТУ 7146:2010), відмовляє у видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку суміш вугілля Г/А (13-100) та інші суміші, зазначені у Зміні №1 до ДСТУ 7146:2010, оскільки таке вугілля є патентованим і отримання сертифікату можливо лише за згодою власника патенту, які в свою чергу визначатимуть регіони, в яких учасник може брати участь у тендерах. Тобто, на такі суміші вугілля за рахунок отриманих патентів побудований довгий корупційний ланцюг, обмежуючи де і хто може бути постачальником такого вугілля. А замовники могли б обрати інші марки і фракції вугілля, які вказані у ДСТУ 7146:2010, які не є патентованими, такі як ДГ 13-100, ДГ 13-25, Г 13-100, Г 13-25 та інші, що вказані у таблиці 1. Однак, Замовник чомусь вирішує дискримінувати учасників та закуповувати те вугілля, на яке є патент і яке вже не є загальним у користуванні та постачанні. Зауважимо, що такого патентованого вугілля Замовник закуповує лише 20 тон з загального обсягу 240 тон. Це ставить нас у становище, коли коло учасників завжди заздалегідь визначене, обмежене та ускладнено доступ до кола можливих учасників. Отже має місце явно дискримінаційна вимога, зокрема для ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Крім того, вимога п.6 Додатку 2 до ТД щодо надання учасниками гарантійного листа від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на право використовувати копію в цьому тендері є незаконною на підставі п.29 Особливостей, оскільки ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до гарантійних листів ДСТУ 7146:2010 не встановлює.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
• ДСТУ 3472:2015. • ДСТУ 7146:2010. • Лист ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» від 22.05.2023 №87. • Лист ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» від 26.05.2023 №95.
-
Опис доказу:
Щодо вугілля кам’яного Г(Г2) (25-100). У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є тверде паливо, Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі повинен керуватися відповідним Національним стандартом для такого товару – вугілля кам’яного. Такими стандартами є ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі – ДСТУ 3472:2015) та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010). Відповідно до ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г поділяється на групи Г1 або Г2. Однак, відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г (25-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить поділу вугілля марки Г на групи для визначення їх якісних, технологічних та фізико-механічних показників. Тоді виникає питання – так чим керувався Замовник, встановлюючи показники в таблиці 1 Додатку 2 до ТД зольності на сухий стан палива – не більше 10%, загальної вологи на робочий стан палива – не більше 10% та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива – не менше ніж 6200 ккал/кг для вугілля Г(Г2) (25-100), за умови, що замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом відповідно до п.29 Особливостей? Адже ДСТУ 7146:2010 не містить таких показників для вугілля марки Г(Г2) (25-100). І ДСТУ 3472:2015 не містить таких показників. До того ж, лише ДСТУ 7146:2010 містить вимогу щодо такого документу як сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який вимагається Замовником згідно з п.6 Додатку 2 до ТД «Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, таякий виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.». ДСТУ 3472:2015 вимог до такого документу не встановлює. Тож Замовник може вимагати надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише на вугілля Г (25-100), оскільки саме це вугілля передбачено у ДСТУ 7146:2010 і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. На вугілля Г(Г2) (25-100) ані в нормах ДСТУ 7146:2010, ані в ДСТУ 3472:2015 не передбачено надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тож вимога щодо надання такого сертифікату на вугілля Г(Г2) (25-100) є такою, що суперечить нормам національних стандартів для даного типу товару, і як наслідок встановлена у супереч п.29 Особливостей. Така вимога надає перевагу тим учасникам, які мають сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)(25-100), і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Щодо вугілля Г(Г2)/А (13-100). Відповідно до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники встановлені для вугілля Г/А (13-100), тобто ДСТУ 7146:2010 не містить інформації про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива та нижчої теплоти згорання на робочий стан палива для вугілля Г(Г2)/А (13-100), які безпідставно, всупереч норм п.29 Особливостей, Замовник встановив в таблиці 1 Додатку 2 до ТД. Незаконним з боку Замовника є також встановлення вимоги п. 6 Додатку 2 до ТД щодо надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля Г(Г2)/А (13-100), оскільки в ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля Г/А (13-100) і саме на нього передбачено надання такого сертифікату. Що стосується суміші вугілля Г/А (13-100), яка передбачена Змінами №1 до ДСТУ 7146:2010, то ВП «УКРНДІВУГЛЕЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» як єдиний уповноважений орган на видачу сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (згідно норм ДСТУ 7146:2010), відмовляє у видачі сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на таку суміш вугілля Г/А (13-100) та інші суміші, зазначені у Зміні №1 до ДСТУ 7146:2010, оскільки таке вугілля є патентованим і отримання сертифікату можливо лише за згодою власника патенту, які в свою чергу визначатимуть регіони, в яких учасник може брати участь у тендерах. Тобто, на такі суміші вугілля за рахунок отриманих патентів побудований довгий корупційний ланцюг, обмежуючи де і хто може бути постачальником такого вугілля. А замовники могли б обрати інші марки і фракції вугілля, які вказані у ДСТУ 7146:2010, які не є патентованими, такі як ДГ 13-100, ДГ 13-25, Г 13-100, Г 13-25 та інші, що вказані у таблиці 1. Однак, Замовник чомусь вирішує дискримінувати учасників та закуповувати те вугілля, на яке є патент і яке вже не є загальним у користуванні та постачанні. Зауважимо, що такого патентованого вугілля Замовник закуповує лише 20 тон з загального обсягу 240 тон. Це ставить нас у становище, коли коло учасників завжди заздалегідь визначене, обмежене та ускладнено доступ до кола можливих учасників. Отже має місце явно дискримінаційна вимога, зокрема для ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Крім того, вимога п.6 Додатку 2 до ТД щодо надання учасниками гарантійного листа від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на право використовувати копію в цьому тендері є незаконною на підставі п.29 Особливостей, оскільки ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до гарантійних листів ДСТУ 7146:2010 не встановлює.
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 3472-2015.pdf
-
ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» вважає, що Замовник має визначити марки вугілля, на які ДСТУ 7146:2010 встановлює якісні, технологічні та фізико-механічні показники, і які не є патентованими, для можливості підтвердження таких характеристик сертифікатами генетичних, технологічних та якісних характеристик якомога більшим колом потенційних учасників, зокрема і ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». Вилучити вимогу з ТД щодо надання учасниками гарантійного листа від власника сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на право використовувати копію в цьому тендері як таку, що порушує норми п.29 Особливостей.
Гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля повинен відповідати вимогам нормативної документації на дану продукцію.» (стор. 38 ТД).
Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Вимога Замовника щодо «Гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля повинен відповідати вимогам нормативної документації» є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010, яке не встановлює значень такого показника як «гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля» і ніякої нормативної документації для визначеного Замовника предмета закупівлі, окрім ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, не повинно бути. ДСТУ 7146:2010 містить такий показник як «масова частка кусків розміром менше нижчої границі», значення якої Замовник може висувати як вимогу до предмета закупівлі в тендері, але він не може придумувати показники, які не встановлені ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, тим більше, що вони нібито повинні відповідати якійсь нормативній документації. Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146 зі змінами.pdf
-
ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» вважає, що Замовник має усунути незаконно встановлені вимоги до предмета закупівлі, керуючись ДСТУ 7146:2010 та п.29 Особливостей.
Встановлена вимога надає перевагу тим учасникам, які на час проведення процедури закупівлі мають укладені договори з виробниками/постачальниками, і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь учасника є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010. ДСТУ 7146:2010 не встановлює ніяких вимог до договору поставки, окрім того, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до договорів поставки ДСТУ 7146:2010 не встановлює, тому і вимог в ТД щодо надання договору поставки бути не може. Встановлена вимога надає перевагу тим учасникам, які на час проведення процедури закупівлі мають укладені договори з виробниками/постачальниками, і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146 зі змінами.pdf
-
ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» вважає, що Замовник має усунути незаконно встановлені вимоги до предмета закупівлі (вилучити п.2.1 Додатку 2 до ТД), керуючись ДСТУ 7146:2010 та п.29 Особливостей.
Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції копії технічних умов на відповідну марку вугілля є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010. ДСТУ 7146:2010 не встановлює вимог до технічних умов на відповідну марку вугілля. ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Якщо ДСТУ 7146:2010 не містить вимог до технічних умов на виготовлення відповідної марки вугілля, встановлюючи таку вимогу в ТД, Замовник порушує норми п.29 Особливостей. Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146 зі змінами.pdf
-
ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» вважає, що Замовник має усунути незаконно встановлені вимоги до предмета закупівлі (вилучити п.2.4 Додатку 2 до ТД), керуючись ДСТУ 7146:2010 та п.29 Особливостей.
-
Назва доказу:
• Статут
-
Опис доказу:
Уповноваженою особою ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є її директор Вітвицький Є.Ю., якого згідно з рішенням єдиного учасника товариства №1505 від 18.05.2023 призначено директором. Згідно з наказом №01/23к від 01.06.2023 Вітвицький Є.Ю. прийнятий на посаду директора ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» і набув своїх повноважень. Розділ 13 статуту ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» визначає функції, права та обов’язки директора товариства, які дозволяють представляти інтереси товариства в процедурах закупівлі – брати в них участь, підписувати тендерну пропозицію, укладати договір про закупівлю. Тому окремих Положень про Уповноважену особу товариство не потребує, оскільки директор Вітвицький Є.Ю., представляючи інтереси ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» в процедурах закупівлі, діє в рамках чинного статуту товариства.
-
Повʼязаний документ:
Статут оригінал.pdf
-
-
Назва доказу:
• Наказ про прийняття на посаду директора
-
Опис доказу:
Уповноваженою особою ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є її директор Вітвицький Є.Ю., якого згідно з рішенням єдиного учасника товариства №1505 від 18.05.2023 призначено директором. Згідно з наказом №01/23к від 01.06.2023 Вітвицький Є.Ю. прийнятий на посаду директора ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» і набув своїх повноважень. Розділ 13 статуту ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» визначає функції, права та обов’язки директора товариства, які дозволяють представляти інтереси товариства в процедурах закупівлі – брати в них участь, підписувати тендерну пропозицію, укладати договір про закупівлю. Тому окремих Положень про Уповноважену особу товариство не потребує, оскільки директор Вітвицький Є.Ю., представляючи інтереси ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» в процедурах закупівлі, діє в рамках чинного статуту товариства.
-
Повʼязаний документ:
Наказ про призначення Вітвицький.PDF
-
-
Назва доказу:
• Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
-
Опис доказу:
Уповноваженою особою ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є її директор Вітвицький Є.Ю., якого згідно з рішенням єдиного учасника товариства №1505 від 18.05.2023 призначено директором. Згідно з наказом №01/23к від 01.06.2023 Вітвицький Є.Ю. прийнятий на посаду директора ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» і набув своїх повноважень. Розділ 13 статуту ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» визначає функції, права та обов’язки директора товариства, які дозволяють представляти інтереси товариства в процедурах закупівлі – брати в них участь, підписувати тендерну пропозицію, укладати договір про закупівлю. Тому окремих Положень про Уповноважену особу товариство не потребує, оскільки директор Вітвицький Є.Ю., представляючи інтереси ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» в процедурах закупівлі, діє в рамках чинного статуту товариства.
-
Повʼязаний документ:
Виписка ЄДРПОУ.PDF
-
-
Назва доказу:
• Рішення Єдиного учасника
-
Опис доказу:
Уповноваженою особою ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є її директор Вітвицький Є.Ю., якого згідно з рішенням єдиного учасника товариства №1505 від 18.05.2023 призначено директором. Згідно з наказом №01/23к від 01.06.2023 Вітвицький Є.Ю. прийнятий на посаду директора ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» і набув своїх повноважень. Розділ 13 статуту ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» визначає функції, права та обов’язки директора товариства, які дозволяють представляти інтереси товариства в процедурах закупівлі – брати в них участь, підписувати тендерну пропозицію, укладати договір про закупівлю. Тому окремих Положень про Уповноважену особу товариство не потребує, оскільки директор Вітвицький Є.Ю., представляючи інтереси ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» в процедурах закупівлі, діє в рамках чинного статуту товариства.
-
Повʼязаний документ:
Рішення ВДП.PDF
-
ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» вважає, що Замовник має усунути дискримінаційні вимоги ТД щодо дії уповноваженої особи учасника на підставі Положення про уповноважену особу.