• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100)

Дана закупівля здійснюється за Річним планом закупівель, що оприлюднений за посиланням https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/28233971 за ідентифікатором UA-P-2024-03-13-005155-a, оскільки виникла потреба у внесенні змін до закупівлі, але технічно не можливо здійснити коригування Річного плану закупівлі, який було попередньо оприлюднений до даної закупівлі за посиланням в електронній системі закупівель https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_plan/view/27938314 за ідентифікатором UA-P-2024-02-16-001237-b. Зміни в плані закупівель та оголошенні про проведення даної закупівлі (відкриті торги з особливостями) стосуються виключно заміни асортиментної позиції такого товару як «вугілля камʼяне марка Г(Г2)(25-100), вугілля кам’яне марки Г(Г2)/А (13-100)» на нову асортиментну позицію «вугілля камʼяне марки ДГ 13-100, вугілля камʼяне марки ДГ 13-25, вугілля камʼяне марки Г (Г2)/А 13-100» без зміни у загальній кількості та вартості. Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, з урахування особливостей публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2024 17:43 - 15.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 392096c9d03143059bce01bf2974a57d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-011340-a.a4
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
21 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.02.2024 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 09:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380972445452 naftagroserv@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 0a7e1946742643c1b7912d0638ef3c82
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 21 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Невідповіднсть ДСТУ

Номер: bd3872b9d16c4240b4d260419aa4b9de
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-011340-a.a3
Назва: Невідповіднсть ДСТУ
Вимога:
Шановний Замовник, На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови". Відповідно до таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" відсутнє вугілля буре марки Б (25-300). Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є тверде паливо (вугілля кам'яне). Для вугілля кам'яного передбачено діючий національний стандарт ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Обравши для закупівлі вугілля буре марки Б (25-300), Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Отже , оберіть марку вугілля згідно національного стандарту ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відділом освіти, молоді, спорту, культури та туризму Божедарівської селищної радибуло 16лютого 2024 року оголошено процедуру закупівлі твердого палива на 2024 рік за ідентифікатором в системі ProzorroUA-2024-02-16-011340-a. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін (далі – особливості або Постанова). 22лютого 2024 року нами отримано через електронну систему закупівель ProzorroВимогу про внесення змін до тендерної документації (далі - Вимога). Уважно вивчивши предмет Вимоги готові повідомити про безпідставні та надумані припущення, на яких вказанаВимога сформована. Пунктом 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості) передбачено: «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.». ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» вважає неправомірними вимоги, щодо визначення такої марки вугілля як вугілля буре марки Б (25-300), посилаючись на те, що вказана марка вугілля відсутня у ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови". Не можемо погодитись із вказаною позицією з огляду на наступне: Звертаємо увагу, що пунктом 28 Постанови про особливості передбачено тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Окремо частиною 5 статті 23 Закону визначено: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.». Як можемо пересвідчитись саме на Замовника покладено обов’язок визначити предмет закупівлі у відповідності та вимоги до предмета закупівлі не порушуючи умови національного стандарту для відповідного предмета закупівлі. Як відомо для вугілля існує стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким визначено класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Також наявним є чинна редакція стандарту ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», яким унормовано якісні характеристики товару. Ми не заперечуватимо того факту, що у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» відсутні посилання на таку марку вугілля як Б 25-300, враховуючи, що вказане вугілля є не кам’яним вугіллям, а бурим. В свою чергу при визначенні предмету закупівлі ми керувались положеннями іншого національного Стандарту ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», яким передбачена наявність такої марки вугілля як Б (буре) при цьому класифікація кусків товару в діапазоні від 25 мм до 300 визначена ДСТУ 7493:2013 "Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю". Замовник просить звернути увагу, що пунктом 1 Сфера застосування, визначено що даний стандарт ДСТУ 7493:2013 поширюється на буре, кам’яне вугілля, антрацит і брикети вугільні – (далі паливо) товарну продукцію постачальників і встановлює правила приймання палива за якістю у постачальника та контролю його якості у споживача. Пунктом 8.1. розділу 8ДСТУ 7493:2013 визначено наступне: «Клас вугілля за розміром кусків встановлюють згідно з ДСТУ 4082 та ДСТУ 4096», що є свідченням того факту, що визначена асортиментна позиція товару - вугілля буре марки Б (25-300) як предмету закупівлі відповідає діючим національним стандартам. Докази цього додаються до відповіді В свою чергу варто зазначити, що пунктом 56 Постанови про особливості визначено: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.» ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи. Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ» виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що ТОВ «УКРЗБУТВУГІЛЛЯ»не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі. Виходячи із вказаного, в силу відсутності об’єктивної доведеності в порушенні Вашого права Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: bfd05ecdb24445c1b48f393ec3a48c15
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-011340-a.c2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
16 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Сосюра Олександр Володимирович +380972445452 naftagroserv@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 47fdab4c68544f9085d15061b2af0ab3
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 16 лютого 2024 року Замовником було розміщено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови документації

Номер: aaed6825f6fb46989f40f095a8c3bf62
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-011340-a.c1
Назва: Скарга на умови документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації даної закупівлі внесено відповідні зміни, які оприлюднено 11.03.2024 року.
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Євген ВІТВИЦЬКИЙ +380504724485 coaldonprime@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 7d3995fc2b70496fa5b235fe5cd63000
Заголовок пункту скарги: Визначені Замовником марки вугілля не узгоджуються з положеннями національних стандартів України, що порушує норми п.29 Особливостей.
Опис заперечення: Згідно з п.4.1 Розділу І ТД та Додатком 2 до ТД предметом закупівлі в цьому тендері є ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100), тобто Замовник закуповує вугілля кам’яне Г(Г2) (25-100) та суміш Г(Г2)/А (13-100) з характеристиками згідно з ДСТУ 3472:2015, ДСТУ 7146:2010. (стор.5, 38 ТД).
«Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції копію чинного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію (вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100) завірені мокрою печаткою власника сертифікату або офіційного представника власника документу, та який виданий технічним комітетом України по стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості або на марку вугілля, що відповідає зазначеним показникам щодо якості в тендерній документації, також надається гарантійний лист від власника сертифікату, на право використовувати копію в цьому тендері.» (п.6 Додатку 2 ТД, стор.40).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Визначені Замовником марки вугілля Г(Г2) (25-100) та Г(Г2)/А (13-100) не узгоджуються з ДСТУ 3472:2015, ДСТУ 7146:2010. Замовником порушені норми п.29 Особливостей – у разі здійснення закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: a4061929d02d44b2818c9533895f3001
Заголовок пункту скарги: Незаконна вимога тендерної документації щодо предмету закупівлі, не узгоджуються з положеннями національних стандартів України, що порушує норми п.29 Особливостей.
Опис заперечення: Вимога Додатку 2 до ТД «Запропоноване Учасником вугілля повинно відповідати ДСТУ 7146:2010 та наступним технічним вимогам:
Гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля повинен відповідати вимогам нормативної документації на дану продукцію.» (стор. 38 ТД).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вимога Замовника щодо «Гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля повинен відповідати вимогам нормативної документації» є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010, яке не встановлює значень такого показника як «гранулометричний склад допустимої кількості кусків дрібного вугілля» і ніякої нормативної документації для визначеного Замовника предмета закупівлі, окрім ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, не повинно бути. ДСТУ 7146:2010 містить такий показник як «масова частка кусків розміром менше нижчої границі», значення якої Замовник може висувати як вимогу до предмета закупівлі в тендері, але він не може придумувати показники, які не встановлені ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, тим більше, що вони нібито повинні відповідати якійсь нормативній документації.
Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 8b9dbfe05ff8443abfdc06541811ef4e
Заголовок пункту скарги: Незаконна вимога тендерної документації щодо предмету закупівлі, не узгоджуються з положеннями національних стандартів України, що порушує норми п.29 Особливостей.
Опис заперечення: Вимога п.2.1 Додатку 2 до ТД «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля до кінця 2024 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, протягом 2024 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, в разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. В розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством.» (стор. 39 ТД).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції оригіналу або нотаріально завіреної копії договору відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь учасника є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010. ДСТУ 7146:2010 не встановлює ніяких вимог до договору поставки, окрім того, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Ніяких вимог до договорів поставки ДСТУ 7146:2010 не встановлює, тому і вимог в ТД щодо надання договору поставки бути не може.
Встановлена вимога надає перевагу тим учасникам, які на час проведення процедури закупівлі мають укладені договори з виробниками/постачальниками, і унеможливлює участь тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: a40cca47f23041b08dcc65fc4e98b90e
Заголовок пункту скарги: Незаконна вимога тендерної документації щодо предмету закупівлі, не узгоджуються з положеннями національних стандартів України, що порушує норми п.29 Особливостей.
Опис заперечення: Вимога п.2.4 Додатку 2 до ТД «Копія технічних умов на дану марку вугілля, яка надається у складі тендерної пропозиції (дана вимога стосується тільки виробників).» (стор. 39 ТД).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції копії технічних умов на відповідну марку вугілля є незаконною і дискримінаційною. Предметом закупівлі в цьому тендері є тверде паливо, виходячи з цього Замовник має керуватися нормами п.29 Особливостей і не встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Таким національним стандартом на дану продукцію є ДСТУ 7146:2010. ДСТУ 7146:2010 не встановлює вимог до технічних умов на відповідну марку вугілля. ДСТУ 7146:2010 встановлює вимоги лише до 2-х документів – до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля та до посвідчення якості, які може вимагати Замовник. Якщо ДСТУ 7146:2010 не містить вимог до технічних умов на виготовлення відповідної марки вугілля, встановлюючи таку вимогу в ТД, Замовник порушує норми п.29 Особливостей.
Встановлена вимога дискримінує тих, хто дотримується вимог зазначених вище національних стандартів, зокрема ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 82464888be754232a95470d2fd2ee4ea
Заголовок пункту скарги: Неправомірність визначення діяльності Уповноваженої особи учасника на підставі Положення про Уповноважену особу.
Опис заперечення: Згідно з п.1.1 Розділу І ТД Замовник зазначив термін, який є дискримінаційним для ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» - «Уповноважена особа учасника - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та діє на Підставі Положення про Уповноважену особу.» (стор.2 ТД).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Встановлений Замовником термін «Уповноважена особа учасника» дискримінує ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», оскільки уповноважена особа ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» діє не на підставі Положення про уповноважену особу, а має інші документи з повноваженнями представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, що унеможливлює участь у цьому тендері.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації