-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації та її технічне обслуговування , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2024 15:54 - 16.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо неправомірної дії Замовника при визначенні Переможця у закупівлі «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)»
Номер:
9e4efa409bf04206af4d54263006f778
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010225-a.a2
Назва:
СКАРГА щодо неправомірної дії Замовника при визначенні Переможця у закупівлі «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-16-010225-a.pdf 29.03.2024 12:00
- 4. Тендерна документація зі змінами.docx 29.03.2024 12:00
- Скарга UA-2024-02-16-010225-a.docx 29.03.2024 12:00
- 1 Протокол рішення № 46 від 27.03.2024.PDF 29.03.2024 12:00
- 3. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf 29.03.2024 12:00
- 2. Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України.pdf 29.03.2024 12:00
- sign.p7s 29.03.2024 12:25
- рішення від 01.04.2024 № 5763.pdf 01.04.2024 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6348.pdf 10.04.2024 13:33
- рішення від 09.04.2024 № 6348.pdf 12.04.2024 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 14:09
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.04.2024 12:28
Пункт скарги
Номер:
df140430ae894056aa1e9514c48e94cf
Заголовок пункту скарги:
Дія Замовника у частині рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018»
Опис заперечення:
Неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, 27.03.2024 року о 16:00, Замовник розмістив у системі протокол від 27.03.2024 року № 46 про дискваліфікацію (відхилення) найбільш економічно вигідної пропозиції, поданої ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», копія протоколу відхилення додається.
Підставою відхилення, наведеною у протоколі зазначено:
Учасник виправив не всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, а саме:
- не надав ліцензію або копію опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту).
Ми категорично не погоджуємося з даним упередженим рішенням Замовника з наступнихпідстав:
Замовник у Додатку 3 до тендерної документації п .3. Інші документи від Учасника вимагав надати копію ліцензії на провадження охоронної діяльності , ліцензія або копія опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту).
Учасник ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» в складі пропозиції надав інформаційний лист, файл із назвою Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України. pdf в якому міститься інформація про те, що ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», не надає документи, які вимагаються в п.3 Додатку 3 Інші документи від учасника.
Оскільки, предметом даної закупівлі є: «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації, відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» діє згідно ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Відповідно до п.11 статті 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» встановлено що, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Також дана інформація міститься в тендерній документації зі змінами «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом № 39 від 13.03.2024 Уповноваженої особи виконавчого комітету Вінницької міської ради.
Тобто, учасником ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» виконано всі вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Дане упереджене рішення уповноваженої особи Замовника свідчить про порушення статті п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі» у частинах:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
Підставою відхилення, наведеною у протоколі зазначено:
Учасник виправив не всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, а саме:
- не надав ліцензію або копію опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту).
Ми категорично не погоджуємося з даним упередженим рішенням Замовника з наступнихпідстав:
Замовник у Додатку 3 до тендерної документації п .3. Інші документи від Учасника вимагав надати копію ліцензії на провадження охоронної діяльності , ліцензія або копія опублікованого на офіційному веб сайті ДСНС України наказу про видачу ліцензії про надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту).
Учасник ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» в складі пропозиції надав інформаційний лист, файл із назвою Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України. pdf в якому міститься інформація про те, що ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», не надає документи, які вимагаються в п.3 Додатку 3 Інші документи від учасника.
Оскільки, предметом даної закупівлі є: «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації, відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)».
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» діє згідно ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Відповідно до п.11 статті 26 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» встановлено що, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Також дана інформація міститься в тендерній документації зі змінами «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом № 39 від 13.03.2024 Уповноваженої особи виконавчого комітету Вінницької міської ради.
Тобто, учасником ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» виконано всі вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Дане упереджене рішення уповноваженої особи Замовника свідчить про порушення статті п’ятої Закону України «Про публічні закупівлі» у частинах:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація зі змінами
-
Опис доказу:
Тендерна документація зі змінами
-
Повʼязаний документ:
4. Тендерна документація зі змінами.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Опис доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf
-
-
Назва доказу:
Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України
-
Опис доказу:
Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України
-
Повʼязаний документ:
2. Пояснення про ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством України.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол рішення № 46 від 27.03.2024
-
Опис доказу:
Протокол рішення № 46 від 27.03.2024
-
Повʼязаний документ:
1 Протокол рішення № 46 від 27.03.2024.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)»
Номер:
992bea9d4f614d28b5d15d4a5573f76b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010225-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-16-010225-a.docx 21.02.2024 13:21
- Скарга UA-2024-02-16-010225-a.pdf 21.02.2024 13:21
- 1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf 21.02.2024 13:21
- 2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf 21.02.2024 13:21
- sign.p7s 21.02.2024 13:22
- рішення від 23.02.2024 № 3403.pdf 23.02.2024 18:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 3978.pdf 05.03.2024 12:22
- рішення від 04.03.2024 № 3978.pdf 06.03.2024 18:35
- Пояснення на скаргу UA -2024-02-16-010225-a.b1 виконавчий комітет Вінницько міської ради.docx 27.02.2024 15:58
- Пояснення на скаргу UA-2024-02-16-010225-a.b1 виконавчий комітет Вінницької міської ради.PDF 27.02.2024 15:58
- Про затвердження Порядку видачі... _ від 26.10.2011 № 1107 (Текст для друку).pdf 27.02.2024 15:59
- Про затвердження Порядку отриман... _ від 07.03.2022 № 175 (Текст для друку).pdf 27.02.2024 16:00
- Про прийняття та скасування наці... _ від 18.12.2019 № 440 (Текст для друку).pdf 27.02.2024 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 14:33
Дата розгляду скарги:
04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.03.2024 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В тендерну документацію за процедурою закупівлі Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 (Спостереження за системою охоронної сигналізації та її технічне обслуговування , відповідний код за ДК 021:2015- 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-010225-а внесено зміни.
Пункт скарги
Номер:
c65f3e7b87c342ceaecd6a09a32da734
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога до учасників
Опис заперечення:
1.Відповідно п.3.2. Додатку 4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «3.2. Виконавець - суб’єкт охоронної діяльності, який має власні пульти централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2019, власний канал зв’язку та має у м. Вінниця не менше 8 власних груп швидкого реагування, у складі не менше 2 працівників (не нижче 3-го кваліфікаційного розряду), озброєних вогнепальною зброєю та маючих засоби індивідуального захисту.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
1.Відповідно п.3.2. Додатку 4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «3.2. Виконавець - суб’єкт охоронної діяльності, який має власні пульти централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-1:2019, власний канал зв’язку та має у м. Вінниця не менше 8 власних груп швидкого реагування, у складі не менше 2 працівників (не нижче 3-го кваліфікаційного розряду), озброєних вогнепальною зброєю та маючих засоби індивідуального захисту.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Жоден суб’єкт охоронної діяльності не наділений правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності озброєних працівників вогнепальною зброєю Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолодженої зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, а саме: озброєних працівників вогнепальною зброєю.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Жоден суб’єкт охоронної діяльності не наділений правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності озброєних працівників вогнепальною зброєю Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолодженої зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, а саме: озброєних працівників вогнепальною зброєю.
×
-
Назва доказу:
Скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Опис доказу:
Скан-копія Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України
Номер:
21106649e0b14282a865cdae43a19d29
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога до учасників
Опис заперечення:
2.Відповідно п.4. Додатку 4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «З метою забезпечення дотримання вимог з охорони праці під час надання послуг, учасник повинен мати та надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
-роботи в зонах дії електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів.»
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
-роботи в зонах дії електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Дана закупівля проводиться Замовником по ДК 021:2015 – охоронні послуги.
Оскільки надання охоронних послуг потребує наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності, то суб’єкти господарювання повинні відповідати Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначено:
«4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.».
Отже охоронні послуги надаються на підставі отриманої ліцензії та відповідно до Ліцензійних умов.
Суб’єкти господарювання повинні відповідати ліцензійним умовам, проте ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язку мати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи та промисловий альпінізм; роботи в зонах дії електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів.
Згідно Закону Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності непередбачено надання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки тому що вони видаються на окремий перелік робіт, який відноситься до категорії Групи Б.
Тобто, охоронні послуги, послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, відповідно до законодавства не вимагають наявності в учасника даної декларації відповідності матеріально-технічної бази.
Замовником встановлена дана дискримінаційна вимога з метою лобіювання інтересів потенційного учасника.
Верхолазні роботи та промисловий альпінізм відноситься до робіт, які повинні виконуватися на висоті понад 6-ти метрів.
В закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники, які мають декларацію , натомість інші учасники обмежені в участі у зв’язку з встановленням Замовником умови, яка не передбачена законодавством.
Тобто, наявність такої умови в тендерній документації не дає ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» можливості взяти участь в закупівлі, та своєю чергою порушує законні права та інтереси Скаржника.
Наявність вимоги щодо надання декларації є дискримінаційною умовою, яка обмежує коло потенційних учасників, тому така вимога підлягає виключенню з тендерної документації.
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі закупівлі здійснювалися, зокрема, за такими принципами:
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додавання Замовником до тендерної документації непотрібних вимог призводить до явної дискримінації учасників та є зловживанням зі сторони Замовника. Натомість зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови призведе до проведення прозорої ефективної та конкурентної закупівлі і економії бюджетних коштів.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Дана закупівля проводиться Замовником по ДК 021:2015 – охоронні послуги.
Оскільки надання охоронних послуг потребує наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності, то суб’єкти господарювання повинні відповідати Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначено:
«4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.».
Отже охоронні послуги надаються на підставі отриманої ліцензії та відповідно до Ліцензійних умов.
Суб’єкти господарювання повинні відповідати ліцензійним умовам, проте ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язку мати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи та промисловий альпінізм; роботи в зонах дії електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів.
Згідно Закону Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності непередбачено надання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки тому що вони видаються на окремий перелік робіт, який відноситься до категорії Групи Б.
Тобто, охоронні послуги, послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, відповідно до законодавства не вимагають наявності в учасника даної декларації відповідності матеріально-технічної бази.
Замовником встановлена дана дискримінаційна вимога з метою лобіювання інтересів потенційного учасника.
Верхолазні роботи та промисловий альпінізм відноситься до робіт, які повинні виконуватися на висоті понад 6-ти метрів.
В закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники, які мають декларацію , натомість інші учасники обмежені в участі у зв’язку з встановленням Замовником умови, яка не передбачена законодавством.
Тобто, наявність такої умови в тендерній документації не дає ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» можливості взяти участь в закупівлі, та своєю чергою порушує законні права та інтереси Скаржника.
Наявність вимоги щодо надання декларації є дискримінаційною умовою, яка обмежує коло потенційних учасників, тому така вимога підлягає виключенню з тендерної документації.
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі закупівлі здійснювалися, зокрема, за такими принципами:
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додавання Замовником до тендерної документації непотрібних вимог призводить до явної дискримінації учасників та є зловживанням зі сторони Замовника. Натомість зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови призведе до проведення прозорої ефективної та конкурентної закупівлі і економії бюджетних коштів.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
×
-
Назва доказу:
Скан-копія ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960
-
Опис доказу:
Скан-копія ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 18.11.2015 №960
-
Повʼязаний документ:
2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.