-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів швидкої медичної допомоги: Citroen Jumper, Citroen Jumpy, Peugeot Boxer, Renault Master, FIAT TALENTO, Toyota Land Cruiser, JAC, УАЗ)
З розташуванням СТО в межах Сумського району
Завершена
3 355 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 551.30 UAH
мін. крок: 1% або 33 551.30 UAH
Період оскарження:
16.02.2024 15:42 - 23.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
7a6f0be0d97443f6be08d9ccb9c8319b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010006-a.a4
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.04.2024 16:00
- Довідка наявність приміщення.pdf 16.04.2024 16:00
- Договір оренди нерухомого майна.pdf 16.04.2024 16:00
- Додаткова угода _1.pdf 16.04.2024 16:00
- Рішення від 27.03.2024 _ 5570.pdf 16.04.2024 16:00
- Додаток 2 до ТД_Технічна специфікація до предмета закупівлі_СТО в межах Сумського району (1).docx 16.04.2024 16:00
- Додаткові пояснення до вимоги.pdf 16.04.2024 16:00
- Протокол 50 від 10.04.2024 відхилення тендерної пропозиції_учасник не виправив виявлені замовником невідповідності_ФОП Острога А.М._UA-2024-02-16-010006-a (1).pdf 16.04.2024 16:00
- Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 16.04.2024 16:00
- sign.p7s 16.04.2024 16:03
- Додаткові пояснення по закупівлі.pdf 24.04.2024 16:04
- Заява-згода.pdf 24.04.2024 16:04
- Пояснення ФОП Остроги М.Ф..pdf 24.04.2024 16:04
- Договір купівлі-продажу виробничих будівель.pdf 24.04.2024 16:04
- Свідоцтво про одруження.pdf 24.04.2024 16:04
- Акт прийому-передачі виробничих будівель.pdf 24.04.2024 16:04
- Витяг з Державного реєстру речових прав.pdf 24.04.2024 16:04
- sign.p7s 24.04.2024 16:10
- Рішення від 18.04.2024 № 6927.pdf 18.04.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2024 № 7482.pdf 29.04.2024 12:10
- Рішення від 26.04.2024 № 7482.pdf 01.05.2024 09:52
- Про надання ПОЯСНЕННЯ_КНП СОР СОЦЕМД та МК_2.docx 22.04.2024 14:31
- 1. Висновок від 16.04.2024 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ про відсутність порушень.pdf 22.04.2024 14:31
- 3.Квитанція про сплату адміністративного збору за отримання інформації з ДРРП.pdf 22.04.2024 14:31
- 3. Check.pdf 22.04.2024 14:31
- 2. Інформація з ДРРП щодо обʼєкта нерухомості за адресою Сумська обл, м Суми, р-н Зарічний, вул Сумцова Миколи, будинок 1-А.pdf 22.04.2024 14:31
- 3. Отримання довідки_з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно_механізм запиту.pdf 22.04.2024 14:31
- Про надання ПОЯСНЕННЯ_КНП СОР СОЦЕМД та МК_2.pdf 22.04.2024 14:31
- 4. Копія вимоги Скаржника від 12.04.2024 та надання на вимогу роз’яснення Замовника.pdf 22.04.2024 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 21:12
Дата розгляду скарги:
26.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 16:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.05.2024 09:52
Пункт скарги
Номер:
2fe5c69cba424869be578f28a7943fd8
Заголовок пункту скарги:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Остроги Антона Михайловича.
Опис заперечення:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Остроги Антона Михайловича.
В частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, вбачається порушення вимог в частині четвертої статті 5 та частині третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні дії Замовника по предмету Закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Остроги Антона Михайловича.
В частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, вбачається порушення вимог в частині четвертої статті 5 та частині третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні дії Замовника по предмету Закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Протоколом № 50 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 Замовник відхилив пропозицію Фізичної особи – підприємця Остроги Антона Михайловича.
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується із діями Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
По-перше: відповідно до статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Нормою частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Скаржником було усунуто технічну помилку, та надано пояснення, що під час використання нежитлових приміщень, оглядових ям, та під час нараховування орендної плати та комунальних платежів, була виявлена технічна помилка в Договорі № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року в частині строку договору оренди, було укладено додаткову угоду № 1 від 12.11.2023 року до Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року, згідно якої пп 8.1. Розділу I. «Змінювані умови Договору (далі - Умови)» Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року було викладено в наступній редакції:
«2 роки 11 місяців з дати набрання чинності цим договором, з можливістю пролонгації».
Таким чином, строк договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року становить 2 роки 11 місяців, та нотаріальному посвідченню не підлягає.
По-друге, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, та вичерпний перелік усіх необхідних документів, що свідчить про спроможність і компетентність надання даних Послуг щодо Закупівлі, та наголошує, що єдиним критерієм та методикою оцінки визначається відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Електронна система закупівель визначила пропозицію Скаржника найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію. Дії Замовника щодо дотримання обов'язковості нотаріального посвідчення Договору оренди нерухомого майна № 0111/2023 від 01.11. 2023 року є безпідставними оскільки термін дії становить 2 роки 11 місяців, та нотаріальному посвідченню не підлягає.
Скаржник надав у своїй тендерній пропозиції належні документи, що підтверджують усунення невідповідностей.
Скаржник процедури закупівлі Фізична особа – підприємець Острога Антон Михайлович, виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиці'ї, та не змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, що є дією упередженою.
В частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, вбачається порушення вимог в частині четвертої статті 5 та частині третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні дії Замовника по предмету Закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
По-перше: відповідно до статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Нормою частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Скаржником було усунуто технічну помилку, та надано пояснення, що під час використання нежитлових приміщень, оглядових ям, та під час нараховування орендної плати та комунальних платежів, була виявлена технічна помилка в Договорі № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року в частині строку договору оренди, було укладено додаткову угоду № 1 від 12.11.2023 року до Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року, згідно якої пп 8.1. Розділу I. «Змінювані умови Договору (далі - Умови)» Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року було викладено в наступній редакції:
«2 роки 11 місяців з дати набрання чинності цим договором, з можливістю пролонгації».
Таким чином, строк договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року становить 2 роки 11 місяців, та нотаріальному посвідченню не підлягає.
По-друге, Скаржник має досвід виконання аналогічного договору, та вичерпний перелік усіх необхідних документів, що свідчить про спроможність і компетентність надання даних Послуг щодо Закупівлі, та наголошує, що єдиним критерієм та методикою оцінки визначається відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Електронна система закупівель визначила пропозицію Скаржника найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію. Дії Замовника щодо дотримання обов'язковості нотаріального посвідчення Договору оренди нерухомого майна № 0111/2023 від 01.11. 2023 року є безпідставними оскільки термін дії становить 2 роки 11 місяців, та нотаріальному посвідченню не підлягає.
Скаржник надав у своїй тендерній пропозиції належні документи, що підтверджують усунення невідповідностей.
Скаржник процедури закупівлі Фізична особа – підприємець Острога Антон Михайлович, виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиці'ї, та не змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель, тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, що є дією упередженою.
В частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, вбачається порушення вимог в частині четвертої статті 5 та частині третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація Учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні дії Замовника по предмету Закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Остроги Антона Михайловича.
Вимога
Є відповідь
Про надання роз'яснення
Номер:
3efe0d16b671405694ec28f9ae0ff772
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010006-a.a3
Назва:
Про надання роз'яснення
Вимога:
Шановний Замовник, користуючись п. 46 Особливостей,та відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь до Вас за наданням роз’яснень стосовно відхилення моєї тендерної пропозиції.
Яким чином я Фізична особа – підприємець Острога Антон Михайлович не виправив помилку у своїй тендерній пропозиції, якщо було надано вичерпне пояснення з наданням документального підтвердження стосовно Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11.2023 року в частині строку договору оренди.
У зв’язку із виявленою технічною помилкою було укладено додаткову угоду № 1 від 12.11.2023 року до Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року, згідно якої пп 8.1. Розділу І. «Змінювані умови Договору (далі - Умови)» Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року було викладено в наступній редакції:
«2 роки 11 місяців з дати набрання чинності цим договором, з можливістю її рол он га ції».
Таким чином, строк Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року становить 2 роки 11 місяців, який почав виконуватись сторонами після підписання Акту приймання-передачі нерухомого майна, та за домовленістю сторін становить 2 роки 11 місяців.
Додаткова угода є невід’ємним додатком до основного Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11. 2023 року, та вони разом діють з моменту прийняття нежитлових приміщень площею 775,3 кв. м, та оглядових ям в кількості шість штук, в користування.
Спеціальним законодавством та нормами Цивільного та Господарського кодексів України не передбачено обов’язкового нотаріально засвідченого договору оренди нерухомого майна укладеного на строк до З років між двома суб’єктами господарювання.
Прошу надати пояснення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення за роз_ясненням.docx 12.04.2024 14:29
Дата подачі:
12.04.2024 14:30
Вирішення:
Пояснення щодо невиправлення помилки у Вашій тендерній пропозиції з надання документального підтвердження стосовно Договору № 0111/2023 оренди нерухомого майна від 01.11.2023 року в частині строку договору оренди.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України для укладення договору необхідне досягнення угоди зі всіх істотних його умов. Разом з тим іноді недостатньо і такої угоди. Зокрема, крім неї може вимагатися передача речі, - якщо йдеться про реальний договір, а у встановлених законом випадках договір має бути укладеним у потрібній формі, зокрема потребує нотаріального посвідчення та державної реєстрації (стаття 793 Цивільного кодексу України). Тому все зазначене щодо істотних умов договору повною мірою стосується і форми договору та змін до нього, оскільки якщо одна зі сторін вимагає, або законом обумовлене нотаріальне посвідчення.
Відповідно до статті 209 Цивільного кодексу України правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін.
Власник нерухомого майна має право встановити (скасувати) вимогу нотаріального посвідчення договору (внесення змін до договору), предметом якого є таке майно чи його частина, крім випадків, якщо відповідно до закону такий договір підлягає нотаріальному посвідченню. Встановлення (скасування) вимоги є одностороннім правочином, що підлягає нотаріальному посвідченню.
Однією із підстав зміни або розірвання договору є істотна зміна обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору. Істотною вважається така зміна обставин, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Щодо визначення Ваших дій як технічна помилка.
Найчастіше технічна помилка визначається як описка, друкарська, граматична, арифметична помилка при вчиненні тієї чи іншої дії в залежності від напрямку, який регулює відповідний акт.
Проте Ви викладаєте пункт 8.1. розділу 8 «Строк договору» взагалі в різних редакціях:
«5 років з дати набрання чинності цим договором»
(в редакції Договору )
«2 роки 11 місяців з дати набрання чинності цим договором, з можливістю пролонгації»
(в редакції Додаткової угоди)
Згоди щодо істотних умов договору не досягнуто тому, що не додержані вимоги закону, без яких не може йтися про існування договору взагалі.
Принагідно звертаємо увагу, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b25ecee691f14104b9729394cbb3c3fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010006-a.a2
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка наявність приміщення.pdf 16.03.2024 11:06
- Скарга 16.03.2024 11:06
- Додаток_2_до_ТД_Технічна_специфікація_до_предмета_закупівлі_СТО.docx 16.03.2024 11:06
- Договір_оренди_приміщення_нотаріально_посвідчении_.pdf 16.03.2024 11:06
- Протокол_25_від_08_03_2024_відхилення_тендерноі__пропозиціі__учасника.pdf 16.03.2024 11:06
- sign.p7s 16.03.2024 11:08
- Додаткове пояснення до Скарги.pdf 25.03.2024 20:06
- Додаткова угода _1.pdf 25.03.2024 20:06
- Довідка наявність приміщення.pdf 25.03.2024 20:06
- sign.p7s 25.03.2024 20:08
- Рішення від 19.03.2024 № 4930.pdf 19.03.2024 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5570.pdf 28.03.2024 12:28
- Рішення від 27.03.2024 № 5570.pdf 01.04.2024 12:38
- 1) Додатки КНП СОР СОЦЕМД та МК до ПОЯСНЕННЯ.pdf 21.03.2024 13:12
- ПОЯСНЕННЯ,інформації,документів та матеріалів щодо Процедури закупівлі Органу оскарження_КНП СОР СОЦЕМД та МК.docx 21.03.2024 13:12
- 3) Додатки КНП СОР СОЦЕМД та МК до ПОЯСНЕННЯ.pdf 21.03.2024 13:12
- 2) Додатки КНП СОР СОЦЕМД та МК до ПОЯСНЕННЯ.pdf 21.03.2024 13:12
- ПОЯСНЕННЯ,інформації,документів та матеріалів щодо Процедури закупівлі Органу оскарження_КНП СОР СОЦЕМД та МК.pdf 21.03.2024 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2024 14:15
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2024 № 5570-р/пк-пз.
Пункт скарги
Номер:
cfa373eb9df442848248b1edddf4513f
Заголовок пункту скарги:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Острога Антон Михайлович.
Опис заперечення:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Острога Антон Михайлович.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Зобов’язати Замовника, надати Учаснику ФОП Острога Антону Михайловичу, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги надати 24 години на усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Особливостей.
Опис суті пункту скарги:
По-перше, відповідно до роз’яснень та рекомендацій Міністерства економіки України від 17.05.2023 року № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей
Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно з умовами тендерної документації Замовника, зокрема відповідно до пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», встановлено такі вимоги: «2) Послуги надаються на станції технічного обслуговування (СТО) Учасника, яка знаходиться в межах Сумського району Сумської області. Учасник надає документальне підтвердження, зазначеної у довідці інформації, а саме: свідоцтво/витяг на право власності та/або копії договорів оренди/суборенди, з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2024 року. У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці приміщення під СТО Учасника є договір суборенди - Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням».
ФОП Острога Антон Михайлович надав Договір № 0111/2023, підпунктом 8 пункту 8.1 якого визначено строк його дії - 5 років, тобто дійсного до 31.10.2028 та Довідку від 23.02.2024 № 23/5 в якій зазначено закінчення строку дії Договору № 0111/2023 до 31.10.2028, проте Учасником було помилково завантажено не правильну угоду.
Відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
По-друге, згідно протоколу Замовника про відхилення від 08.03.2024року № 25 не виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та документально не підтверджено інформацію про наявність в Учасника приміщення (приміщень) під станцію(-ї) технічного обслуговування в межах Сумського району Сумської області.
Учасником завантажено довідку «Довідка про наявність приміщення» № 23/5 від 23.02.2024 року інформацію про наявність в Учасника приміщення (приміщень) під станцію(-ї) технічного обслуговування в межах Сумського району Сумської області.
Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Згідно з умовами тендерної документації Замовника, зокрема відповідно до пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», встановлено такі вимоги: «2) Послуги надаються на станції технічного обслуговування (СТО) Учасника, яка знаходиться в межах Сумського району Сумської області. Учасник надає документальне підтвердження, зазначеної у довідці інформації, а саме: свідоцтво/витяг на право власності та/або копії договорів оренди/суборенди, з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2024 року. У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці приміщення під СТО Учасника є договір суборенди - Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням».
ФОП Острога Антон Михайлович надав Договір № 0111/2023, підпунктом 8 пункту 8.1 якого визначено строк його дії - 5 років, тобто дійсного до 31.10.2028 та Довідку від 23.02.2024 № 23/5 в якій зазначено закінчення строку дії Договору № 0111/2023 до 31.10.2028, проте Учасником було помилково завантажено не правильну угоду.
Відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
По-друге, згідно протоколу Замовника про відхилення від 08.03.2024року № 25 не виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та документально не підтверджено інформацію про наявність в Учасника приміщення (приміщень) під станцію(-ї) технічного обслуговування в межах Сумського району Сумської області.
Учасником завантажено довідку «Довідка про наявність приміщення» № 23/5 від 23.02.2024 року інформацію про наявність в Учасника приміщення (приміщень) під станцію(-ї) технічного обслуговування в межах Сумського району Сумської області.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Острога Антон Михайлович. 3.Зобов’язати Замовника, надати Учаснику ФОП Острога Антону Михайловичу, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги надати 24 години на усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Особливостей.
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Острога Антон Михайлович
Номер:
a1771c0fb1c745729219b3d658dac778
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-010006-a.c1
Назва:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Острога Антон Михайлович
Вимога:
Вимога по закупівлі UA-2024-02-16-010006-a
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель було оголошено відкриті торги з особливостями за предметом: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів швидкої медичної допомоги: Citroen Jumper, Citroen Jumpy, Peugeot Boxer, Renault Master, FIAT TALENTO, Toyota Land Cruiser, JAC, УАЗ)».
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозиція учасника - ФОП Острога Антон Михайлович.
Проте протокол про прийняття рішення уповноваженою особою №25 від 11.03.2024 року пропозицію ФОП Острога Антон Михайлович було відхилено з підстав, визначених абзацом 3 пп.2 п.44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» 1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) .
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визначено основні відомості, які повинні міститись у тендерній документації.
Відповідно до пункту 2 Частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, замовником, під час проведення процедури закупівлі, установлено кваліфікаційні критерії до учасників, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пунктом 2 Додатку №2 до Тендерної документації установлено, що послуги надаються на станції технічного обслуговування (СТО) Учасника, яка знаходиться в межах Сумського району Сумської області.
- на підтвердження необхідно надати свідоцтво/витяг на право власності та/або копії договорів оренди/суборенди, з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2024 року.
У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці приміщення під СТО Учасника є договір суборенди – Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням.
Відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, пунктом 40 Особливостей, встановлено імперативну норму, що у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У відповідності до пункту 40 Особливостей, Замовником не оприлюднено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, а саме не запропоновано Учаснику надати у відповідності до вимог пункту 2 Додатку №2 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують основний договір оренди .
Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи все вище перелічене та з метою відновлення мого порушеного права вимагаю:
1 Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Острога Антон Михайлович, оформлене протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою №25 від 11.03.2024 року
2 Надати учаснику ФОП Острога Антон Михайлович 24 години на виправлення невідповідності відповідно до п. 43 Особливостей.
У випадку незадоволення моєї законної Вимоги буду вимушений звернутися органу оскарження за відновленням мого порушеного права.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 22:08
Вирішення:
Шановний Учаснику! КНП СОР «СОЦЕМД та МК» уважно розглянуто Вашу вимогу від 12.03.2024, ідентифікатор вимоги:UA-2024-02-16-010006-a.c1. Повідомляємо:
Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки містить вимоги, які не передбачені абзацем 2 пункту 46 Особливостей, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Тому, Ваша вимога не є обґрунтованою та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено