• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Volkswagen)

Торги відмінено

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2024 14:50 - 10.03.2024 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: fae9923ec3ae486f94aa7703a0655c87
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008636-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
На продовження вимоги хочемо наголосити, що підзарядка акумуляторних батарей всіх без виключення автомобілів, які вказані в тендерній документації замовника, здійснюється звичайним зарядним пристроєм та НЕ потребує наявності в учасника зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 4 шт. Вимагаємо прибрати дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною та штучно звужує коло учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги, що не виправлені замовником відповідно до рішення антимонопольного комітету

Номер: ff65135184d54d25b86a99b879506d53
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008636-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги, що не виправлені замовником відповідно до рішення антимонопольного комітету
Вимога:
Доброго дня, Замовнику! Просимо прибрати з тендерної документації вимогу щодо наявності зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 4 шт, цим самим виконати рішення антимонопольного комітету щодо незастосування дискримінаційних вимог у тендерній документації. А саме, за рішенням АМКУ замовником були внесені зміни до тендерної документації щодо переліку авто, які будуть обслуговуватись за договором за результатами закупівлі та зменшена кількість зарядних станцій з 6 до 4. Проте, автомобілі Hyundai Ioniq Hybrid Premium з номерами кузовів KMHC751CGHU037781, KMHC751CGHU012372, KMHC751CGHU037561 та KMHC751CGHU037746 взагалі не потребують використання зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів, оскільки ці автомобілі навіть не мають порту (вилки) для зарядки! Наша компанія звернулася в телефонному режимі за консультацією до офіційного дилера бренду "Hyundai" ТОВ "ЕДЕМ-АВТО", який надав скріни з офіційного каталогу запасних частин з ідентифікацією автомобілів та пояснив, що тип всіх цих 4-ох авто HEV, що означає Hybrid Electric Vehicle (гібридний електричний автомобіль), а не PHEV, що означає Plug-in Hybrid Electric Vehicle (Гібридний електромобіль із підзарядкою). Деталі можна почитати на сайті за посиланням https://vnedorognik.ua/blog/stati/markuvannya-elektromobiliv-ta-gibridiv-ev-bev-hev-phev-fhev-mhev-u-chomu-riznicya якщо Замовник не володіє такою інформацією, та коротко у файлі, що додатково містить скріни з поясненнями. Вся вищевказана інформація достеменно підтверджує бажання замовника штучно звузити коло потенційних учасників у закупівлі, вимагаючи від учасника мати в наявності обладнання, яке не потрібне для надання послуг на автомобілі, які вказані в тендерній документації. У випадку відсутності реакції на вимогу та ігнорування рішення АМКУ за попередньою скаргою на тендерну документацію замовника наша компанія планує звернутися в АМКУ знову та в разі необхідності надати інформацію щодо кричущих порушень у сфері публічних закупівель ДАСУ.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 2bf7c271fc0a4b38ad33f10895a7197c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008636-a.c1
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, яка містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Використовуючи право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внесити зміни до тендерної документації та Враховуючи рішення № 3968-р/пк-пз від 04.03.2024 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільний дім Атлант» від 20 лютого 2024 № UA-2024-02-16-008636-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, внести зміни до тендерної документації «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Volkswagen)» оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-16-008636-a, та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ", Тишківська Мар'яна 380973966970 Maryana.Tyshkivska@atlant-m.ua https://www.vw-atlant.com.ua/

Пункт скарги

Номер: 8aa76f20e0114e4f85457ba76c498a95
Заголовок пункту скарги: ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі
Опис заперечення: Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
1. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) тендерна пропозиція, оформлена відповідно до Додатку 3 «Тендерна пропозиція» до даної тендерної документації.
б) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 4 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника: тел.: (066) 932-75-51, Костюк Юрій Васильович, або інший уповноважений представник АТП ГФД СКМУ (замовника). Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.
2. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) тендерна пропозиція, оформлена відповідно до Додатку 3 «Тендерна пропозиція» до даної тендерної документації.
б) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 4 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації Учасник обов’язково повинен мати на території СТО власний або орендований генератор з номінальною потужністю не менше 97 кВт для забезпечення безперебійного функціонування СТО та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня. На підтвердження надати копію договору оренди генератора або документ, який підтверджує факт його придбання.
- Поновлювальне джерело енергії – сонячна електростанція потужність не менше 120 кВт.
3. Відповідно до пункту 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, надаються:
а) тендерна пропозиція, оформлена відповідно до Додатку 3 «Тендерна пропозиція» до даної тендерної документації.
б) подаються документи вимоги про які зазначені в Додатку 4 «Технічні вимоги» до даної тендерної документації.
Згідно пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності), зокрема:
- Набір електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями
- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.

Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.

Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції «Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.» для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі акт огляду об’єкту необхідно підписати у Замовника.

За таких умов Замовник може не погодитися підписати акт огляду транспортних засобів або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції.

Звертаємо увагу Комісії, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт огляду транспортних засобів за підписом Замовника.

Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.

Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду транспортних засобів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.

Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).

Разом з тим, не зрозуміло, що забороняє Замовнику зазначити інформацію про стан транспортних засобів в ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації.

На думку скаржника, завчасне зазначення відповідної інформації про стан транспортних засобів в тендерну документації виключає необхідність огляду транспортних засобів.

Таким чином, необхідність огляду транспортних засобів є недоречною, обмежує коло потенційних учасників, а також прямо суперечить вимогам чинного законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.

Таким чином, огляд транспортних засобів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням акту транспортних засобів за результатами огляду транспортних засобів.

Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду транспортних засобів та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.

Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником «акту огляду завіреного підписами й печатками Учасника й Замовника» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.

Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.

Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.

Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу, яка міститься у пункті 7 Додатку 4 до Тендерної документації, якою передбачено, що:
«Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника: тел.: (066) 932-75-51, Костюк Юрій Васильович, або інший уповноважений представник АТП ГФД СКМУ (замовника). Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника».

2. Скаржник вважає, саме дискримінаційною вимогою одночасної наявності на СТО учасника власний або орендований генератор з номінальною потужністю не менше 97 кВт та сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт, зокрема встановлення вимоги щодо наявності в Учасників Поновлювального джерела енергії – сонячної електростанції потужність не менше 120 кВт.

Скаржнику не зрозуміло, навіщо одночасно мати два джерела додаткового живлення, зважаючи на те, що для забезпечення безперебійного функціонування СТО та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня достатня наявність або генератора потужністю не менше 97 кВт або сонячної електростанції.

У ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявний власний генератор – Дизельна електростанція Mitsui APW-100 потужністю 100 кВт, який забезпечує безперебійне функціонування СТО та Скаржник має можливість надати повний спектр послуг протягом всього робочого дня.

Разом з тим, СТО Скаржника не обладнане іншим поновлюваним джерелом енергії і у зв’язку із цим, ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» не може взяти участь у зазначеній закупівлі.

За інформацією, якою ми володіємо лише одна СТО місцезнаходженням у м. Київ на відстані не далі 11 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Драча Івана, 7) обладнана одночасно і генератором з номінальною потужністю не менше 97 кВт та сонячною електростанцією потужність не менше 120 кВт.

Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю сонячної електростанції.

Повідомляємо, що одночасна наявність двох додаткових джерел енергії, а саме генератора та сонячної електричної станції абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників генератора з номінальною потужністю не менше 97 кВт та сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт штучно звужує потенційно коло учасників.

Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме сонячну електростанцію.

Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності сонячної електростанції.

Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності генератора з номінальною потужністю не менше 97 кВт та сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 5 Додатку 4 до тендерної документації та видалити умову про наявність в Учасника Поновлювального джерела енергії – сонячної електростанції потужністю не менше 120 кВт.

3. ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вважає дискримінаційною вимогу щодо наявності саме на СТО учасника Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт., зважаючи на наступне.

Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації обслуговуванню підлягають такі транспортні засоби Замовника:
1). Автомобіль Volkswagen BORA 2.0 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1984 см. куб.) WVWZZZ1JZ5W032839;
2). Автомобіль Volkswagen BORA 2.0 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1984 см. куб.) WVWZZZ1JZ5W032156 1;
3). Автомобіль Volkswagen Jetta 1.6(2008 рік випуску, об’єм двигуна 1595 см. куб.) WVWZZZ1KZ8M190981;
4). Автомобіль Volkswagen Jetta 1.6 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1595см. куб.) WVWZZZ1KZ8M190607;
5). Автомобіль Volkswagen Jetta 1.6 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1595 см. куб.) WVWZZZ1KZ8M190515;
6). Автомобіль Volkswagen Jetta 2.0 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1984 см. куб.) WVWZZZ1KZ8M191010;
7). Автомобіль Volkswagen Multivan (2008 рік випуску, об’єм двигуна 2461 см. куб.) WV2ZZZ7HZ8H144462;
8). Автомобіль Volkswagen Multivan T6 2.0(2017 рік випуску, об’єм двигуна 1968 см. куб.) WV2ZZZ7HZJH085029;
9). Автомобіль Volkswagen Multivan T6 2.0(2017 рік випуску, об’єм двигуна 1968 см. куб.) WV2ZZZ7HZJH082524;
10). Автомобіль Volkswagen Multivan T6 2.0 (2017 рік випуску, об’єм двигуна 1968 см. куб.) WV2ZZZ7HZJH083241;
11). Автомобіль Volkswagen Multivan T6 2.0 (2017 рік випуску, об’єм двигуна 1968 см. куб.) WV2ZZZ7HZJH084980;
12). Автомобіль Volkswagen Passat 1.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P033113;
13). Автомобіль Volkswagen Passat 1.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ3B Z5P031957;
14). Автомобіль Volkswagen Passat 1.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P033353;
15). Автомобіль Volkswagen Passat 1.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P032675;
16). Автомобіль Volkswagen Passat 1.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P033059;
17). Автомобіль Volkswagen Passat 2.0 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1984 см. куб.) WVWZZZ3CZ9P004960;
18). Автомобіль Volkswagen Passat 2.0 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1984 см. куб.) WVWZZZ3CZ9P003344;
19). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P035662;
20). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P035116;
21). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P032362;
22). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P032275;
23). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P034980;
24). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2717см. куб.) WVWZZZ3BZ5P031760;
25). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5P032317;
26). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 variant (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5E060308;
27). Автомобіль Volkswagen Passat 2.8 variant (2004 рік випуску, об’єм двигуна 2771 см. куб.) WVWZZZ3BZ5E058387;
28). Автомобіль Volkswagen Phaeton 3.2_х2(2004 рік випуску, об’єм двигуна 3189 см. куб.) WVWZZZ3DZ48011755;
29). Автомобіль Volkswagen Sharan 1.8 (2008 рік випуску, об’єм двигуна 1781 см. куб.) WVWZZZ7MZ9V001840;
30). Автомобіль Volkswagen Transporter KOMBI (2007 рік випуску, об’єм двигуна 3189 см. куб.) WV2ZZZ7HZ8H002931;
31). Автомобіль Volkswagen Transporter KOMBI (2007 рік випуску, об’єм двигуна 3189 см. куб.) WV2ZZZ7HZ8H002359 1;
32). Автомобіль Volkswagen Transporter Т5(2004 рік випуску, об’єм двигуна 3200 см. куб.) WV2ZZZ7HZ5H016662;
33). Автомобіль Volkswagen Transporter Т5(2004 рік випуску, об’єм двигуна 3189 см. куб.) WV2ZZZ7HZ5H018631.
Разом з тим, жоден із зазначених автотранспортних засобів не є гібридним автомобілем та електромобілем.

На підтвердження надаємо Скрін-шоти із каталогу запасних частин ЕТКА офійного дилера бренду Volkswagen з інформацією про ідентифікацію автомобіля (комплектація), а саме, про тип двигуна.

У наданих скрін-шотах чітко помітно, що тип двигуна: бензин, дизель. Тобто, немає жодного автомобіля з гібридним двигуном чи електричним, а отже відсутня необхідність наявності на СТО Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 6 шт.

Зважаючи на це, Замовник не довів та документально не підтвердив необхідності того, що на СТО має бути в наявності Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт.

Залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо наявності на СТО Учасників Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт. не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають на СТО Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 6 шт.

Скаржник вважає, що встановлення вимоги щодо наявності на СТО Учасників Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 6 шт. абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на можливість Учасника виконати договір про закупівлю, оскільки зазначене обладнання не потрібне для виконання зазначеного договору. Встановивши вимогу щодо наявності в Учасників на СТО Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт. Замовник штучно звужує потенційно коло учасників.

Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт.

Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають в наявності на СТО Учасників Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема пункт 3 Додатку 4 до тендерної документації та видалити умову про наявність на СТО Набору електрика для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями та Зарядних станцій високого струму для гібридних та електромобілів к кількості не менше 6 шт.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації