-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Торги не відбулися
1 675 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 756.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 756.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2024 14:48 - 24.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірний акцепт
Номер:
823d9a59609c46f8aee5cb45cef9d702
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-008602-a.c5
Назва:
Скарга на неправомірний акцепт
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf 27.03.2024 13:26
- Технічне Додаток 2.pdf 27.03.2024 13:26
- Таблиця 2,1 2,2.pdf 27.03.2024 13:28
- Скарга_2_UA-2024-02-16-008602-a.pdf 27.03.2024 13:28
- Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3.pdf 27.03.2024 13:28
- sign.p7s 27.03.2024 13:29
- Рішення від 29.03.2024 №5693.pdf 29.03.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6350.pdf 10.04.2024 13:27
- рішення від 09.04.2024 № 6350.pdf 12.04.2024 12:24
- 28_02.04.2024.pdf 02.04.2024 11:12
- ПР_76_0001.pdf 15.04.2024 09:27
- ПР_76_0001.pdf 15.04.2024 09:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2024 16:39
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 № 6350-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про визначення пФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем за процедурою закупівлі – "Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-008602-a.
Пункт скарги
Номер:
7b9809cf78a64a369dcc226412aedaec
Заголовок пункту скарги:
Неправомірний акцепт тендерної пропозиції ФОП Царалуги В.О.
Опис заперечення:
Рішення №66 від 04.03.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В рамках наданого пакету документів витратні матеріали, а саме Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал) визначена з позначкою «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Як результат, формулювання «АБО ЕКВІВАЛЕНТ» НЕ ДАЄ змогу визначити який саме витратний матеріал буде використовувати учасник та відповідно чи відповідає такий «ЕКВІВАЛЕНТ» за своїми властивостями вказаній сушарці для рук. Тобто, у наведених вище розрахунках/документах ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНКРЕТНУ НАЗВУ ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ.
Як результат, формулювання «АБО ЕКВІВАЛЕНТ» НЕ ДАЄ змогу визначити який саме витратний матеріал буде використовувати учасник та відповідно чи відповідає такий «ЕКВІВАЛЕНТ» за своїми властивостями вказаній сушарці для рук. Тобто, у наведених вище розрахунках/документах ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОНКРЕТНУ НАЗВУ ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf
-
Опис доказу:
Аналогічне нашій позиції рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf
-
-
Назва доказу:
Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3.pdf
-
Опис доказу:
Наявне формулювання в тендерній пропозиції «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця 2,1 2,2.pdf
-
Опис доказу:
Наявне формулювання в тендерній пропозиції «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Таблиця 2,1 2,2.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічне Додаток 2.pdf
-
Опис доказу:
Наявне формулювання в тендерній пропозиції «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Технічне Додаток 2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ФОП Царалуги В.О. такою, яка відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо визначення переможця
Номер:
737433f812c4419f84f5ba40772937fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-008602-a.c4
Назва:
Скарга щодо визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-02-16-008602-a.pdf 08.03.2024 15:27
- Рішення від 24.04.2023 № 5278.pdf 08.03.2024 15:27
- 10.проет договору.pdf 08.03.2024 15:27
- sign.p7s 08.03.2024 15:30
- Рішення від 12.03.2024 № 4477.pdf 12.03.2024 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf 19.03.2024 12:40
- Рішення від 18.03.2024 № 4856.pdf 20.03.2024 18:09
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ_14.03.docx 14.03.2024 16:23
- ПР_53_0001.pdf 14.03.2024 16:23
- 10.проет договору.pdf 14.03.2024 16:23
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ_14.03_0002.pdf 14.03.2024 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 16:18
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4856-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про визначення приватного підприємства "Клінінг-Про" переможцем за процедурою закупівлі – "Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-008602-a.
Пункт скарги
Номер:
7745281a43924fd5a255e764b1d6f33f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення ПП "Клілінг-Про" переможцем
Опис заперечення:
Протокольне рішення №53 від 04.03.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На виконання таких вимог тендерної документації ПП «КЛІНІНГ-ПРО» було надано відповідний розрахунок лише у файлі «10.проет договору.pdf», згідно якого визначені миючі та дезінфікуючі засоби з позначкою «АБО ЕКВІВАЛЕНТ», що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
файл «Рішення від 24.04.2023 № 5278.pdf»
-
Опис доказу:
Аналогічне рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 24.04.2023 № 5278.pdf
-
-
Назва доказу:
файл «10.проет договору.pdf»
-
Опис доказу:
Наявність фрази "АБО ЕКВІВАЛЕНТ» в технічній частині тенрдерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
10.проет договору.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ-ПРО» такою, яка відповідає вимогам тендерної документації та винести відповідне рішення.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга №05/03-24-1 від 05.03.2024 року
Номер:
063835d9f7a54b07a211360d1f8b7aff
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-008602-a.c3
Назва:
Скарга №05/03-24-1 від 05.03.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПР_49_0001.pdf 05.03.2024 13:22
- Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками виправлений.pdf 05.03.2024 13:22
- Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3.pdf 05.03.2024 13:22
- Скарга 05.03.2024р..pdf 05.03.2024 13:22
- Скарга 05.03.2024р.docx 05.03.2024 13:22
- sign.p7s 05.03.2024 13:25
- Додаток до Скарги.pdf 13.03.2024 10:10
- рішення від 07.03.2024 № 4236.pdf 07.03.2024 17:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4833.pdf 19.03.2024 12:24
- рішення від 18.03.2024 № 4833.pdf 20.03.2024 18:48
- Лист Витратні матеріали на місяць від 26.02.2024 №2659.pdf 11.03.2024 16:15
- Проєкт договору Додаток 3 до ТД від 29.06.2024.pdf 11.03.2024 16:15
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ_11.03.docx 11.03.2024 16:15
- Проєкт договору Додаток 3 до ТД від 26.06.2024.pdf 11.03.2024 16:15
- Протокольне рішення №49 від 29.02.2024р.pdf 11.03.2024 16:15
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ_11.03_0001.pdf 11.03.2024 16:58
- ПР_64_1_0001.pdf 22.03.2024 11:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 13:42
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 18:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 № 4833-р/пк-пз Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Царалунга Віктор Олександрович» та рішення про визначення приватного підприємства «Клінінг-Про» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з прибирання», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 02-16-008602-a.
Пункт скарги
Номер:
2086c0186be14f47bec4726a8b6b60f2
Заголовок пункту скарги:
ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ СКАРЖНИКА ЗА не виправлення виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах,
Опис заперечення:
Неправомірне відхилення ФОП Царалунга Віктора Олександровича, ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. уповноваженої особи Замовника Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, щодо відхилення пропозиції скаржника ФОП Царалунга Віктора Олександровича
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Додатки до договору
Тип порушення:
Додатки до договору
Опис суті пункту скарги:
Всі виправлення були зроблені правильно, суми співпадають. ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника , вважаємо, що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
Всі виправлення були зроблені правильно, суми співпадають. ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника , вважаємо, що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Зазначено обгрунтування розрахунків по калькуляції
-
Повʼязаний документ:
Скарга 05.03.2024р..pdf
Всі виправлення були зроблені правильно, суми співпадають. ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника , вважаємо, що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками виправлений
-
Опис доказу:
Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, був завантажений Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками, де було змінено та перераховано :Додаток № 1 "Калькуляція витрат ", Додаток № 2 Таблиця 2.1 "Витратні матеріали на місяць",Таблиця 2.2"Витратні матеріали додаткові".
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками виправлений.pdf
-
-
Назва доказу:
Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3
-
Опис доказу:
Проєкт договору з калькуляцією Додаток 3 був завантажений першочергово при подачі тендерної пропозиції від 26.02.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками виправлений.pdf
-
-
Назва доказу:
ПР_49_0001 (протокольне рішення)
-
Опис доказу:
Замовником було вказано згідно Протокольного рішення №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що Учасник: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Хоча "правильні"виправлення були зроблені.
-
Повʼязаний документ:
ПР_49_0001.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. уповноваженої особи Замовника Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, щодо відхилення пропозиції скаржника ФОП Царалунга Віктора Олександровича.
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА Від «04» березня 2024 року вих. №04-24
Номер:
93a8eb1035f847a786bc7945b93b6ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-008602-a.b2
Назва:
ВИМОГА Від «04» березня 2024 року вих. №04-24
Вимога:
Ознайомившись з ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ №49 від 29.02.2024 року Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-02-16-008602-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 28.02.24, о 15:05год. за київським часом ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
« В складі тендерної пропозиції учасником надано заповнений проєкт договору, який не відповідає вимогам зазначеним в пп.8 п.2 розділу 5 Тендерної документації, та Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуги з прибирання (код за ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання)»
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з усіма додатками (додати калькуляцію витрат, та заповнену таблицю 2.1. Витратні матеріали на місяць наведену у Додатку 2 до цієї тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» ), який викладений у Додатку 3 до тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. о 14:16год. за київським часом, а 29.02.2024р.о 15:32год. за київським часом, було завантажено Замовником ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що Учасник:
«не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Хочемо зауважити , що Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю з усіма додатками» 29.02.2024р. з усіма виправленнями, а саме:
1) Додаток №1 «Калькуляція» були внесені такі зміни :
- Послуги з прибирання будiвлi:
• п.1 сума заробітної плати за весь період договору (Комплексне прибирання щоденно з 07:00 до 09:00 та з 18:30 до 20:30.
Підтримуюче прибирання щоденно з 09:00 до 18:30:
З урахуванням забезпечення мiнiмальної заробiтноi плати вiдповiдно до чинного законодавства України) було виправлено на суму в розмірі 978 080,00 грн.без ПДВ.
• п.2 Сума за послугу «Хiмiчне чищення та прання штор, гардин, хiмiчне чищення килимового покриття, м'яких меблiв, жалюзi, чищення стiльцiв актового залу» було виправлено на суму в розмірі 10 000,00 грн.без ПДВ.
• п.3 Сума за послугу «Нанесення захисного покриття з наступним відновленням»
було виправлено на суму в розмірі 2 800,00 грн. без ПДВ.
• п.5 Сума за «Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до Таблицi 2.1,2.2)», було виправлено на суму в розмірі 283 600,00 грн. без ПДВ та яка розраховувалась:
Додаток №2,Таблиця 2.1 (Витратні матеріали на місяць), Загальна вартість,
без ПДВ *10 місяців + графа Всього без ПДВ «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент (Таблиця 2.2 Витратні матеріали додаткові) /
25 000,00 *10 +33 600,00 = 283 600,00
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
5 Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування (витратнi матерiали вiдповiдно до
Таблицi 2.1,2.2) 283 600,00
Так як п.5 містить в себе найменування тільки Забезпечення санiтарних вузлiв спiльного та особистого користування, з Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» було взято лише суму «Всього без ПДВ» за «Сушарка для рук Solaris ZG 912-G (метал), або еквівалент» (33 600,00 грн.). Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг в калькуляції виділено окремим пунктом 8, який відноситься до «Прибирання прилеглої території»:
Прибирання прилеглої території
№ п/п Назва витрат Сума, грн, без ПДВ
8 Посипання піщано-сольовою сумішшю 12 000,00
• п.7 Сума за послугу «Прибирання тpoтуарів, схiдцiв центрального входу, територiї двору, запасних виходiв» було виправлено на суму в розмірі 20 000,00 грн. без ПДВ.
• п.8 було змінено на найменування послуги «Посипання піщано-сольовою сумішшю» та було виправлено на суму в розмірі 12 000,00 грн. без ПДВ. (взято сумму з Додатка 2,Таблиці 2.2 «Витратні матеріали додаткові» «Всього без ПДВ» за «Піщано-сольова суміш (на зимовий період), кг».
• п.9 Сума за послугу «Вивiз снiгу та листя» було виправлено на суму в розмірі
10 000,00 грн. без ПДВ.
• п.10 «Озеленення та догляд за прибудинковою територiєю в т.ч підстригання газону» було виправлено на суму в розмірі 6 100,00 грн. без ПДВ.
Всі виправлення були зроблені правильно,суми співпадають.
Отже можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані були у складі своєї тендерної пропозиції. В зв’язку з тим, що Замовник не розібрався в розрахунках Учасника ,вважаємо що ЗАМОВНИК НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛИВ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА".
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №49 від 29.02.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга . В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Від «04» березня 2024 року вих. №04-24.pdf 04.03.2024 10:50
Дата подачі:
04.03.2024 10:50
Вимога
Вирішена
Щодо форми банківської гарантії
Номер:
570aeaa04e0f46e1a8053fdcf4442c76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-008602-a.c1
Назва:
Щодо форми банківської гарантії
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно п.2 Розділу 3 (Забезпечення тендерної пропозиції) зазначена наступна інформація - " Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії." Проте в Додатку 1 до Тендерної документації відсутня форма гарантії. Просимо привести у відповідність тендерну документацію, шляхом внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 18:23
Вирішення:
Добрий день. Відповідні зміни внесено в ТД
Статус вимоги:
Задоволено