• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бланки, код 22820000-4 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.

Завершена

138 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 694.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2024 14:41 - 26.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо

Номер: a66b94bc65c1443692a5259d3f63ac88
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008378-a.b4
Назва: Щодо
Вимога:
Учасник не надав протягом 24 годин документ відповідно до вимог пункту 7 розділу III до тендерної документації - це документ про сертифікацію та ліцензію згідно поданої вами тендерної документації. Нами було 05.03.2024 подано лист про те що сертифікація та ліцензування даної продукції згідно закону не передбачена Усі решту висунуті вами претензії, а саме 7. істотними та основними умовами, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю (відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації) та підписані уповноваженою особою Учасника; стосуються переможця а не учасника повторюємо відповідно ж до вашої тендерної документації 4. Істотні та основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю Зазначаються замовником відповідно до вимог статті 41 Закону з урахуванням Особливостей. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. У разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов'язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до Закону інформація, передбачена пунктом 13 частини першої статті 42 Закону, замовником не зазначається. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Тому просимо наполегливо переглянути своє рішення, або знайти іншу причину для дискваліфікації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник не надав протягом 24 годин документ відповідно до вимог пункту 7 розділу III до тендерної документації;
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Оскарження закупівлі

Номер: cf8fcc4776d2455aa928861fc991e7ff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008378-a.b3
Назва: Оскарження закупівлі
Скарга:
Неправочинні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 13.03.2024 00:02
Автор: ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ", Іван Максимів 0679097976 terno-graf@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення

Номер: 8f8ae8925fb242ceba4c917d32323368
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008378-a.a2
Назва: Щодо скасування рішення
Вимога:
01.03.2024 року було проведено закупівлю бланків, ID: UA-2024-02-16-008378-a. Змовник закупівлі - Військово-медичний клінічний центр Південного регіону. 05.03.2024 Замовником було виявлено невідповідності в пропозиції Учасника закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" та було надіслано останньому запит на усунення невідповідностей в строк до 14:22 год. 06.03.2024 року. 05.03.2024 року Учасником, після розгляду запиту про усунення невідповідності в пропозиції, було подано: - довідку про виконання аналогічного договору із дотриманням вимог додатку 3 до тендерної документації (час подання - 17 год. 18 хв. 05.03.2024р.); - цінову пропозицію із зазначенням посади керівника/підписанта Учасника (час подання - 17 год. 18 хв. 05.03.2024р.); - пояснювальний лист щодо сертифікації продукції (час подання - 17 год. 08 хв. 05.03.2024р.). Таким чином, Учасником виконано запит Замовник про усунення невідповідності в пропозиції та дотримано вимоги ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" в повному обсязі. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 39 від 07.03.2024 року). Усунення невідповдностей було подано нами 05.03.2024року о 17.18 за київським часом на протязі 24 годин як того вимагає законодавство про публічні закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник не надав протягом 24 годин документ відповідно до вимог пункту 7 розділу III до тендерної документації; 7. істотними та основними умовами, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю (відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації) та підписані уповноваженою особою Учасника; 4. Істотні та основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю Зазначаються замовником відповідно до вимог статті 41 Закону з урахуванням Особливостей. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. У разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов'язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до Закону інформація, передбачена пунктом 13 частини першої статті 42 Закону, замовником не зазначається. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: c514de7f66db4172980bf93cda6d008c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-008378-a.a1
Назва: Скасування рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
01.03.2024 року було проведено закупівлю бланків, ID: UA-2024-02-16-008378-a. Змовник закупівлі - Військово-медичний клінічний центр Південного регіону. 05.03.2024 Замовником було виявлено невідповідності в пропозиції Учасника закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" та було надіслано останньому запит на усунення невідповідностей в строк до 14:22 год. 06.03.2024 року. 05.03.2024 року Учасником, після розгляду запиту про усунення невідповідності в пропозиції, було подано: - довідку про виконання аналогічного договору із дотриманням вимог додатку 3 до тендерної документації (час подання - 17 год. 18 хв. 05.03.2024р.); - цінову пропозицію із зазначенням посади керівника/підписанта Учасника (час подання - 17 год. 18 хв. 05.03.2024р.); - пояснювальний лист щодо сертифікації продукції (час подання - 17 год. 08 хв. 05.03.2024р.). Таким чином, Учасником виконано запит Замовник про усунення невідповідності в пропозиції та дотримано вимоги ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" в повному обсязі. На підставі вищезазначеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Терно-граф" (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 39 від 07.03.2024 року).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник не надав протягом 24 годин документ відповідно до вимог пункту 7 розділу III до тендерної документації;
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні