-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи блискавкозахисту в Згурівському ліцеї Згурівської селищної ради Броварського району за адресою: Київська область, Броварський район, смт Згурівка, вул. Українська, 61
Завершена
488 704.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 887.04 UAH
мін. крок: 1% або 4 887.04 UAH
Період оскарження:
16.02.2024 14:27 - 26.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України, а також така яка була визнана колегією АМКУ, як дискримінаційна!!!
Номер:
d6055ea6ef6b4977b52b4b25cfe74d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.a6
Назва:
Вимога Замовника процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України, а також така яка була визнана колегією АМКУ, як дискримінаційна!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ наявна вимога до учасників процедури закупівлі яка не відповідає чинному законодавству України, електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики і інші будь-які виконавці робіт а саме: ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
Учасник надає протоколи та посвідчення перевірки знань з охорони праці на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі загальний курс з охорони праці, Законодавства про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків.
По-перше, вивчення законодавства про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків. входить в навчання з Охорони праці і називається наступним чином - Загальний курс з Охорони праці!!!
Дана інформації підтверджується інформацією, яка зазначена в Додатку 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
ТИПОВІ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА
навчання з питань охорони праці посадових осіб
Тематичний план
Тема 1. Законодавство України про охорону праці. Основні положення Закону України "Про охорону праці", "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" та взаємозв'язок з іншими Законами України. Законодавство України про працю.
Тема 2. Організація роботи з охорони праці.
Тема 3. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист.
Тема 4. Пожежна безпека.
Тема 5. Електробезпека.
Тема 6. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань.
Тема 7. Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку.
Тема 8. Управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій.
Тема 9. Безпека праці в галузі.
Окрім того вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики і інші будь-які виконавці робіт відсутні!!!
Відповідно до розділу 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики і інші будь-які виконавці робіт - проходять Спеціальне проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів (НПАОП) з охорони праці.
Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики і інші будь-які виконавці робіт відсутні не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтерів 4-го розряду не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому ви як Замовник а не законотворець, забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила.
Також вимога Замвоників, щодо проходження навчання з Загального курсу з Охорони праці була визнана, як дискримінаційною та такою, яка не узгоджується з нормами чинного законодавства України, низкою рішень постійно діючої колегії АМКУ!!!
У якості доказу(ів) надаємо:
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2).
На підставі вищезазначеного НАПОЛЯГАЄМО внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу відповідно до діючого законодавства України, а саме:
видалити вимогу щодо надагння Копій протоколів або витягів з протоколів перевірки знань з Загального курс з охорони праці на усіх працівників.
натомість зазначити дану вимогу в наступній «інтерпритаціії», а саме:
щодо наявності чинного Протоколу/витягу з протоколу та посвідчення з охорони праці (загальний курс з охорони праці) для керівника робіт, як того вимагає чинне законодавство України, а саме «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) Наказ №15 від 26.01.2005 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 20:44
Вирішення:
Шановний Учаснику! Згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511:
3. Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві
3.1. Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Найменування робіт і витрат, які будуть виконуватися учасником чинному законодавству України
Номер:
d2349383401940739db2352abb20edc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.b5
Назва:
Невідповідність Найменування робіт і витрат, які будуть виконуватися учасником чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі вашу тендерну докумеентацію розумом сприйняти дуже важко і ось чому!!!
В Додатку № 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" в таблицях Дефектного акту зазначене наступне:
Найменування робіт і витрат
1 рядок - Провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з круглої сталі діаметром 8 мм???
Як це можна зрозуміти??? А де вказано, що ці роботи будуть виконуватися на висоті від 2 до 8 метрів від цього ж залежить РОЗЦІНКА, що вартості виконуємих робіт, відповідно до чинного законодавства України!!!
Наступне запитання до вас - а де вказана кількість злучників та тримачів (мається на увазі злічників Провідника татримачів, які будуть тримати провідник(дріт) при прокладанні по поверхі покрівлі??? Чи яким чином у вас провідник(дріт) кріпиться??? Це взагалі якийсь цирк!!!
Відсутня кількість злучників та тримачів, а також злучників провідника(дроту) діаметром 8 мм зі змугою заземлення, яка по нормах повинна бути не менше 25х4 та злучників змуги заземлення з Заземлювачем вертикальним з круглої сталі діаметром 20 мм!!! Яким чином на вашу думку відбувається зєднання між собою цих елементів при допомозі пальців???
Дефектний акт робив не зрозуміло хто!!! Напевно і робочий проект виконував Бог зна який інженер-проектувальник і зрозуміло що Експертизу, по даному робочому проекту ніхто не проходив, судячи з того бреду, який зазначений в Дефектних актах!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 20:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! Зміни внесені в Додаток № 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Одна вимога Замовника в тендерній документації суперечить іншій!!!
Номер:
5fca7e690e5341ba846afcc6f4edfbeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.a4
Назва:
Одна вимога Замовника в тендерній документації суперечить іншій!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку №1 до тендерної документації ви вимагаєте В складі пропозиції надається довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність інженера!!!
В іншій частині документу Додатку №1 до тендерної документації ви вимагаєте - Керівник робіт повинен мати вищу освіту у галузях знань вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, що підтверджується копією диплом.
Що це взагалі таке: там ви вимагаєте наявність інженера тут уже керівника робіт??? Ви якось узгодьте свої вимоги між собою та з відповідністю з чинним законодавством України!!!
Бо складається таке враження що ви свою тендерну документацію не читали самі взагалі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 19:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! В додатку № 1 до тендерної документації чітко визначені кваліфікаційні критерії до цієї закупівлі і відповідні вимоги, як до інженера, так і керівника робіт, які не суперечать діючому законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимоги чинному законодавству України!!!
Номер:
39534e9031ca4913bf0e68af81fd7a66
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.b3
Назва:
Невідповідність вимоги чинному законодавству України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" ви вимагаєте від учасників надати дозвіл на проведення робіт на висоті/декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/протоколи та посвідчення перевірки знаньз безпечних методiв пiд час виконання робiт на висотiiз застосуванням спецiальннх страхових засобiв згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час виконання робiт на висотi.
Шановний Замовнику процедури закупівлі приведіть свою вимогу відповідно до норм чинного законодавства України:
При виконанні робіт, які предметом закупівлі - Встановлення системи блискавкозахисту зрозуміло, що фахівці будуть виконувати верхолазні роботи, тобто роботи на висоті вище 5 метрів, тому що висота обєкту Згурівському ліцею 100% вище 6 метрів!!!
Відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час виконання робiт на висотi в якому чорним по-білому зазначене наступне:
роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ;
роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ;
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинної Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 року!!!
Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Група Б
п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Наполягаємо на внесені відповідних змін до тендерної документації, щодо наявності вимог до учасників, яка повністю узгоджується та відповідає чинному законодавству, адже при при виконанні робіт, які предметом закупівлі - Встановлення системи блискавкозахисту зрозуміло, фахівці обовязково будуть виконувати верхолазні роботи!!!
Щодо надання учасниками процедури закупівлі в своїх тендерних пропозиціях Дозвільного документу, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки - декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт, згідно:
п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 19:36
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уважно читайте Додаток № 3 до Тендерної документації, де зазначені відповідні вимоги щодо діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до учасників та повна не відповідність вимогам Освітньо-кваліфікаційної характеристики щодо професії!!!
Номер:
4995c084991a48878636c8ba349e0717
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників та повна не відповідність вимогам Освітньо-кваліфікаційної характеристики щодо професії!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації В складі пропозиції надається довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність інженера, електромонтерів 4 розряду,
Дана вимога не узгоджується з чинним законодавством України та предметом закупівлі взагалі:
Електромонтер або електрик — фахівець, який працює в галузі електрики і електротехніки, що займається монтажем, експлуатацією або ремонтом електрообладнання та електричних кіл.
Професія — 7241 Електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування
Кваліфікація — 4 розряд
Кваліфікаційні вимоги
Повинен знати: електротехніку з основами промислової електроніки; електроматеріалознавство; читання креслень; будову різних типів електродвигунів постійного та змінного струму, захисних і вимірювальних приладів, комутаційної апаратури; найбільш раціональні спосібі перевірки, ремонту, складання, встановлення і обслуговування електродвигунів і електроапаратури, спосібі захисту їх від перенапруги; призначення релейного захисту; принцип дії та схеми максимального струмового захисту; вибір перерізу проводу, плавких вставок і апаратів захисту залежно від струмового навантаження; будову і принцип роботи напівпровідникових та інших випрямлячів; технічні вимоги до виконання електричних проводок усіх типів; номенклатуру, властивості взаємозамінності, застосовуваних під час ремонту електроізоляційних і провідних матеріалів; методи проведення регулювально-здавальних робіт і завдання електроустаткування з пускорегулювальною апаратурою після ремонту; основні електричні норми налагодження обслуговуваного устаткування, методи перевірки і вимірювання їх; принцип дії устаткування, джерел живлення; будову, призначення і умови застосування складного контрольно-вимірювального інструменту; конструкцію універсальних і спеціальних пристроїв; правила безпеки праці (в обсязі III кваліфікаційної групи).
Повинен уміти: розбирати, здійснювати капітальний ремонт електро-устаткування будь-якого призначення, усіх типів і габаритів під керівництвом електромонтера вищої кваліфікації. Регулювати та перевіряти апаратуру і електроприлади після ремонту. Ремонтувати підсилювачі, прилади світлової та звукової сигналізації, контролери, пости керування, магнітні станції. Обслуговувати силові та освітлювальні електроустановки зі складними схемами вмикання. Виконувати роботу на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з їх повним вимиканням від напруги. Виконувати оперативні перемикання в електромережі з ревізією трансформаторів, вімікачів, роз’яснюють єднувачів і приводів до них з розбиранням конструктивних елементів. Здійснювати перевірку, монтаж і ремонт схем люмінесцентного освітлення. Розмотувати, розробляти, дозувати, прокладати кабель, монтувати ввідні пристрої та з’єднання єднувальні муфти, виконувати кінцеві заправлення у кабельних лініях напругою до 35 кВ. Визначати місце пошкодження кабелів, вимірювати опори заземлення, потенціали на оболонці кабелю. Виявляти та ліквідовувати відмовлення і несправності електроустаткування зІ схемами вмикання середньої складності. Здійснювати паяння м’яким якими та твердими припоями. Виконувати роботи за кресленнями та схемами. Підбирати пусковий опір для електродвигунів.
Сфера професійного використання працівника (Електромонтера з ремонту і обслуговування електроустаткування):
Професії для всіх видів економічної діяльності. Технічне обслуговування і ремонт електрообладнання промислових підприємств, сільськогосподарського виробництва і електропобутових приладів!!!!
Яким боком взагалі електромонтер 4 розряду до виконання робіт, відповідно до предмету закупівлі: Встановлення системи блискавкозахисту в Згурівському ліцеї Згурівської селищної ради Броварського району за адресою: Київська область, Броварський район, смт Згурівка, вул. Українська, 61????
Електромонтер 4 розряду відповідно до Освітньо-кваліфікаційної характеристики професії не виконує роботи по Встановленню системи блискавкозахисту!!!
Наполягаємо на приведенні тендерної документації до норм чинного законодавства України!!! та не писати в вимогам до учасників Бог знащо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 19:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ця вимога включена та п. 2 розділу 2 «Інша інформація» Тендерної документації, Замовник має право вимагати інші документи, але «у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/її роз'яснення/нь державних органів».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
fef616e3997d43efaac841acc375e374
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-007992-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 21.02.2024 17:14
- (Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf 21.02.2024 17:14
- Про затвердження переліку будіве... _ від 07.06.2017 № 406 (Текст для друку).pdf 21.02.2024 17:14
- Скарга на незаконні вимоги Згурівка.docx 21.02.2024 17:14
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 21.02.2024 17:14
- Про внесення змін до деяких пос... _ від 16.12.2022 № 1422 (Текст для друку).pdf 21.02.2024 17:14
- sign.p7s 21.02.2024 17:15
- Рішення від 23.02.2024 №3409.pdf 23.02.2024 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 №3993.pdf 05.03.2024 12:59
- Рішення від 04.03.2024 №3993.pdf 07.03.2024 10:15
- Інформація.pdf 27.02.2024 10:04
- Додаток №3.pdf 27.02.2024 10:04
- Кошторисна документація.pdf 27.02.2024 10:04
- Робочий проект.pdf 27.02.2024 10:04
- Розділ №5 до ТД.pdf 27.02.2024 10:04
- Розділ №3 до ТД.pdf 27.02.2024 10:05
- Додаток 3 - Технічне завдання зі змінами.docx 27.02.2024 10:05
- Тендерна документація зміни.doc 27.02.2024 10:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 17:48
Дата розгляду скарги:
04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 17:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.03.2024 10:15
Пункт скарги
Номер:
f2bcae8844294c99800fe964be3fff25
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога
Опис заперечення:
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «-ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи;»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «-ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи;»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Встановлення системи блискавкозахисту в Згурівському ліцеї Згурівської селищної ради Броварського району за адресою: Київська область, Броварський район, смт Згурівка, вул. Українська, 61
Відповідно до пункту 14 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» вказано що роботи з монтажу систем блискавкоззахисту не потребують ліцензії.
Тобто чинним законодавством передбачено що на роботи передбачені умовами даної закупівлі ліцензія не видається.
Що стосується Наказу або Ліцензії виданої ДСНС, то дана ліцензія видається на виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТОП ФАЄР» не має, ні Ліцензії ні Наказу виданих ДСНС, так як отримав декларацію відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь в закупівлі та надати в складі пропозиції ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи.
За таких умов участь в закупівлі зможуть взяти тільки ті суб’єкти господарювання, що наддадуть в складі пропозиції ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи. Що є дискримінаційним по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Встановлення системи блискавкозахисту в Згурівському ліцеї Згурівської селищної ради Броварського району за адресою: Київська область, Броварський район, смт Згурівка, вул. Українська, 61
Відповідно до пункту 14 Постанови КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» вказано що роботи з монтажу систем блискавкоззахисту не потребують ліцензії.
Тобто чинним законодавством передбачено що на роботи передбачені умовами даної закупівлі ліцензія не видається.
Що стосується Наказу або Ліцензії виданої ДСНС, то дана ліцензія видається на виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТОП ФАЄР» не має, ні Ліцензії ні Наказу виданих ДСНС, так як отримав декларацію відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може прийняти участь в закупівлі та надати в складі пропозиції ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи.
За таких умов участь в закупівлі зможуть взяти тільки ті суб’єкти господарювання, що наддадуть в складі пропозиції ліцензію або наказ, видані ДСНС України, діючої на момент проведення торгів та до кінця дії договору або посилання в електронній системі на зазначені документи. Що є дискримінаційним по відношенні до ТОВ «ТОП ФАЄР»
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Підтверджує що ліцензія не видається
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку будіве... _ від 07.06.2017 № 406 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Опис доказу:
Вказує які ліцензії має ТОВ "ТОП ФАЄР"
-
Повʼязаний документ:
(Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити оскаржувану вимогу
Номер:
86175af5702f4edeac3f4630c6184e67
Заголовок пункту скарги:
Не повне технічне завдання
Опис заперечення:
Додаток 3 Невідповідає вимогам закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В додатку 3 Тендерної документації, замовник вказує «Учасники на підтвердження розрахунку своєї Цінової пропозиції повинні надати у складі тендерної пропозиції:
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості;
• підсумкову відомість ресурсів;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
• локальний кошторис;
• локальний кошторис об’єкта на правах договірної ціни;
• дефектний акт
• пояснювальна записка.
Договірна ціна є твердою у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281»
Тобто з даної вимоги повинно слідувати, якщо Замовник вимагає, що учасник повинен сформувати договірну ціну у відповідності «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, тому і Замовник повинен надати Технічне завдання у відповідності до Настанови.
В пункті 5.1 Настанови вказано «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.»
Тобто з положень Настанови випливає, що Замовник для розрахунку ціни повинен надати на вибір або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї або затверджену проекту документацію.
В додатку 3 Тендерної документації Замовник розмістив Технічну специфікацію в якій міститься лише Дефектний акт з Найменування робіт і витрат, тобто Замовник надав лише відомість обсягів робіт але на надав відомість ресурсів до неї без цін.
Тому Технічне завдання замовника не узгоджується з положеннями Настанови.
Вважаємо що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проекту документацію
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості;
• підсумкову відомість ресурсів;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
• локальний кошторис;
• локальний кошторис об’єкта на правах договірної ціни;
• дефектний акт
• пояснювальна записка.
Договірна ціна є твердою у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281»
Тобто з даної вимоги повинно слідувати, якщо Замовник вимагає, що учасник повинен сформувати договірну ціну у відповідності «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, тому і Замовник повинен надати Технічне завдання у відповідності до Настанови.
В пункті 5.1 Настанови вказано «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.»
Тобто з положень Настанови випливає, що Замовник для розрахунку ціни повинен надати на вибір або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї або затверджену проекту документацію.
В додатку 3 Тендерної документації Замовник розмістив Технічну специфікацію в якій міститься лише Дефектний акт з Найменування робіт і витрат, тобто Замовник надав лише відомість обсягів робіт але на надав відомість ресурсів до неї без цін.
Тому Технічне завдання замовника не узгоджується з положеннями Настанови.
Вважаємо що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проекту документацію
×
-
Назва доказу:
Настанова
-
Опис доказу:
Вимоги до технічного завдання
-
Повʼязаний документ:
Настанова з визначення вартості будівництва.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Доповнити технічне завдання
Номер:
49184accf1ee4365ae41096a7e81e961
Заголовок пункту скарги:
В підпункті 8 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації замовник вказує «На підтвердження інформації учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.»
Опис заперечення:
вимога не узгоджується з законодавством
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ІІІ.
В підпункті 8 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації замовник вказує «На підтвердження інформації учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.»
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
За таких умов, зазначені вимоги Документації щодо надання відповідних документів не узгоджуються з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
В підпункті 8 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації замовник вказує «На підтвердження інформації учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.»
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
За таких умов, зазначені вимоги Документації щодо надання відповідних документів не узгоджуються з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Норму права
-
Повʼязаний документ:
Про внесення змін до деяких пос... _ від 16.12.2022 № 1422 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити вимогу
Номер:
a3dcb823d66f486dba8560a168b87e09
Заголовок пункту скарги:
В пункті 5 Розділу 2 Тендерної документації замовник вказує «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;»
Опис заперечення:
вимога не узгоджується з законодавством
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
17 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В пункті 5 Розділу 2 Тендерної документації замовник вказує «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”;»
Підпункт 11 пункту 47 Особливостей передбачає: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
Підпункт 11 пункту 47 Особливостей передбачає: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Норму права
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Змінити вимогу