• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру

Завершена

640 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 400.70 UAH
Період оскарження: 16.02.2024 13:54 - 10.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: f52bbdafd26d4f6e9406cf50b9cad9a4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-007158-a.a4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимоги Додаток № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, вимагається: - Протокол (-и) санітарно-мікробіологічних випробувань на лабораторні дослідження змивів чотири точки взяття зразків проб із поверхні кузова автотранспортного засобу (бактеріологічні дослідження БГКП, патогенна м/ф, сальмонела) не раніше 2024 р., на кожен транспортний засіб номер якого вказано в довідці про наявність у учасника транспорту; Повідомляє наступне , що дана вимога не відноситься до технічних вимог , а до ст.16 і по друге відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" дані дослідження не передбачені та не є обовязковини для операторів ринку, відповідно до вищевказаного закону оператори ринку повинні обовязково здійснювати санітарну обробку транспортних засобів 1 раз на 10 днів, що вже передбачено також у вимогах Додатку 2. Просимо Вас видалити вищевказану вимогу , яка суперить чинному законодавству України. 2) Щодо надання Копії медичних книжок (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівника які задіяні у постачанні товару, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194; Хочемо повідомити Вас, про наступне, "щодо надання заповнених медичних карток працівника", що дана вимога порушує ЗУ про охорону здоров'я "лікарська таємниця", оскільки медична карта містить особисті дані , які не підлягають до загального доступу. Просимо скасувати вимогу стосовно надання медичних карток працівників. 3) Щодо :Надання в складі тендерної пропозиції, на ім'я Учасника, обстеження продукції, згідно наданої Учасником декларації виробника, номер який вказано в протоколі (ах) випробування, експертних висновках, а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП). Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати й інші документи, які видані акредитованими лабораторіями. Також дискримінаційною вимогою є чітка вимога , щодо видачі протоколу випробувань саме на імя учасника. Наприклад ми як потенційний учасник не являємося виробником предмета закупівлі , але маємо намір взяти участь у процедурі закупвлі та маємо вищевказаний документ виданий на імя виробника , але через цю вимогу не маємо змоги це зробити. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. 4) Щодо - Протоколу випробувань по виконанню робіт з визначення патогенних мікроорганізмів, бактерій роду сальмонела та лістерії. Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад експертний висновок , тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. 5)Щодо - Експертного висновоку перевірки відповідності зразку за вмістом антибіотиків та радіонуклідів (радіологічні показники). Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа , оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад протокол випробувань , звіт, тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. 6)Щодо вимоги " В наданих обстеженнях повинно бути зазначено номер та дата декларації виробника яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції." Повідомляємо наступне, що форма випусу відповідного документу виданих акредитованими лабораторіями на дослідження продукції не передбачає зазначення інформації, щодо номеру та дати декларації виробника. Відповідно до чинного законодавства затверджені форми документів та обовязкової інформації в них, обовязковую має бути інформація зазначена про дату виготовлення продукції та розмір досліджуваної партії. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. 7)Щодо вимоги :"На підтвердження виконання вимог ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та запобігання фальсифікації молочних продуктів учасники, в складі пропозиції повинні надати протокол(ли) випробувань, або експертні(ий) висновок, або інший документ виданий(ні) на наявність рослинного жиру (якого в результаті досліджень не повинно бути виявлено) та дослідження тригліцеридного складу молочного жиру, вищевказаний документ(ти) повинні бути видані акредитованою лабораторією та датований(ні) не раніше третього кварталу 2023 року видан(-і) на виробника запропонованого товару." Вимога щодо визначення строків та термінів та щодо конкретизації видачі документу на імя виробника запропонованого товару. В значній мірі звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас внести відповідні зміни. 8)Щодо надання :"- Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину, виданий не раніше 2023 року за наступними обстеженнями: радіонукліди, мікотоксини, токсичні елементи (свинець, кадмій, ртуть) пестициди (гептахлор, ДДТ), антибіотики, соматичні клітини, фізико-хімічні випробування (група чистоти, наявність соди, аміаку, сечовини), бактеріального обсіменіння, органолептичні дослідження, ГМО, відсутність немолочних жирів; " По-перше: вищевказані вимоги на дослідження вже були предбачені умовами тендерної документації, але на ослідження готової продукції. По- друге: щодо чітко визначеної вимоги , які саме повинні підтверджувати дослідження документи:" Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) .Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа , оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву.Просимо Вас внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога 3: Шановний Замовнику! Згідно вимоги Додаток № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, вимагається: 1) Протокол (-и) санітарно-мікробіологічних випробувань на лабораторні дослідження змивів чотири точки взяття зразків проб із поверхні кузова автотранспортного засобу (бактеріологічні дослідження БГКП, патогенна м/ф, сальмонела) не раніше 2024 р., на кожен транспортний засіб номер якого вказано в довідці про наявність у учасника транспорту; Повідомляє наступне , що дана вимога не відноситься до технічних вимог , а до ст.16 і по друге відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" дані дослідження не передбачені та не є обовязковини для операторів ринку, відповідно до вищевказаного закону оператори ринку повинні обовязково здійснювати санітарну обробку транспортних засобів 1 раз на 10 днів, що вже передбачено також у вимогах Додатку 2. Просимо Вас видалити вищевказану вимогу, яка суперить чинному законодавству України. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, тобто вказаний Закон не є єдиним нормативним актом, який регулює правовідносини щодо безпечності транспортування харчових продуктів. Згідно ЗУ «Про систему громадського здоров’я» передбачено, що оперативними функціями системи громадського здоров’я є ефективне запобігання виникненню хвороб та мінімізація їх випадків. Метою мікробіологічного контролю є профілактика гострих кишкових інфекційних захворювань та харчових отруєнь мікробної природи серед споживачів. Протокол (-и) санітарно-мікробіологічних випробувань на лабораторні дослідження змивів чотири точки взяття зразків проб із поверхні кузова автотранспортного засобу (бактеріологічні дослідження БГКП, патогенна м/ф, сальмонела) підтверджує відсутність у зазначених транспортних засобах збудників інфекційних хвороб, що є істотним для Замовника як закладу охорони здоров’я. Факт проведення дезінфекційних заходів не підтверджує відсутність таких збудників, а тому вказана вимога про надання протоколів санітарно-мікробіологічних випробувань викликана з метою упередження спалаху інфекційних хвороб. 2) Щодо надання Копії медичних книжок (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівника які задіяні у постачанні товару, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194; Хочемо повідомити Вас, про наступне, "щодо надання заповнених медичних карток працівника", що дана вимога порушує ЗУ про охорону здоров'я "лікарська таємниця", оскільки медична карта містить особисті дані , які не підлягають до загального доступу. Просимо скасувати вимогу стосовно надання медичних карток працівників. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Згідно пп. 6 п. 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Крім того, згідно п. 2 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. З огляду на зазначене, вказана вимога Тендерної документації не є такою, що обмежує можливість прийняти участь у цій закупівлі будь-якому учаснику та не є дискримінаційною. 3) Щодо: Надання в складі тендерної пропозиції, на ім'я Учасника, обстеження продукції, згідно наданої Учасником декларації виробника, номер який вказано в протоколі (ах) випробування, експертних висновках, а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП). Вважаємо дискримінаційною вимогою, щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати й інші документи, які видані акредитованими лабораторіями. Також дискримінаційною вимогою є чітка вимога , щодо видачі протоколу випробувань саме на імя учасника. Наприклад ми як потенційний учасник не являємося виробником предмета закупівлі , але маємо намір взяти участь у процедурі закупвлі та маємо вищевказаний документ виданий на імя виробника , але через цю вимогу не маємо змоги це зробити. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію. 4) Щодо - Протоколу випробувань по виконанню робіт з визначення патогенних мікроорганізмів, бактерій роду сальмонела та лістерії. Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад експертний висновок , тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію. 5)Щодо - Експертного висновоку перевірки відповідності зразку за вмістом антибіотиків та радіонуклідів (радіологічні показники). Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа , оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад протокол випробувань , звіт, тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію. 6)Щодо вимоги " В наданих обстеженнях повинно бути зазначено номер та дата декларації виробника яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції." Повідомляємо наступне, що форма випусу відповідного документу виданих акредитованими лабораторіями на дослідження продукції не передбачає зазначення інформації, щодо номеру та дати декларації виробника. Відповідно до чинного законодавства затверджені форми документів та обовязкової інформації в них, обовязковую має бути інформація зазначена про дату виготовлення продукції та розмір досліджуваної партії. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Вимога про надання лабораторних досліджень товару учасником висунута саме з метою перевірки якості запропонованого товару учасником до постачання, а тому наявність інформації щодо конкретних відомостей про документ, який ідентифікує товару у таких лабораторних дослідженнях є обов’язковою. 7)Щодо вимоги :"На підтвердження виконання вимог ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та запобігання фальсифікації молочних продуктів учасники, в складі пропозиції повинні надати протокол(ли) випробувань, або експертні(ий) висновок, або інший документ виданий(ні) на наявність рослинного жиру (якого в результаті досліджень не повинно бути виявлено) та дослідження тригліцеридного складу молочного жиру, вищевказаний документ(ти) повинні бути видані акредитованою лабораторією та датований(ні) не раніше третього кварталу 2023 року видан(-і) на виробника запропонованого товару." Вимога щодо визначення строків та термінів та щодо конкретизації видачі документу на імя виробника запропонованого товару. В значній мірі звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Діапазон терміну чинності документу виданого на наявність рослинного жиру (якого в результаті досліджень не повинно бути виявлено) та дослідження тригліцеридного складу молочного жиру є достатньо тривалим, а тому не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Крім того, Вами не зазначено, яким чином ця вимога позбавляє ваше Товариство прийняти участь у закупівлі. 8)Щодо надання :"- Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину, виданий не раніше 2023 року за наступними обстеженнями: радіонукліди, мікотоксини, токсичні елементи (свинець, кадмій, ртуть) пестициди (гептахлор, ДДТ), антибіотики, соматичні клітини, фізико-хімічні випробування (група чистоти, наявність соди, аміаку, сечовини), бактеріального обсіменіння, органолептичні дослідження, ГМО, відсутність немолочних жирів; "По-перше: вищевказані вимоги на дослідження вже були предбачені умовами тендерної документації, але на дслідження готової продукції. По- друге: щодо чітко визначеної вимоги , які саме повинні підтверджувати дослідження документи:" Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) .Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа, оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву. Просимо Вас внести відповідні зміни. Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2f52602c67b34df89794236619979dad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-007158-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку № 1 До тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: вимагається: 1.2. У разі користування учасником транспортним засобом на умовах оренди, перевезення або іншим способом, учасник повинен надати договір оренди, перевезення або інший договір, що підтверджує право користування учасником таким транспортним засобом. На підтвердження виконання наданого договору, учасник повинен надати: - акти виконаних робіт/наданих послуг, складені за весь час дії наданого договору користування транспортним засобом; - доки оплати наданих послуг азза весь період дії договору до дати подання тендерної пропозиції учасника; - в разі коли надавачем послуг за наданим договором на користування транспортним засобом учасником є фізична особа або фізична особа – підприємець, учасник повинен надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена Наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 з урахуванням поточних змін за весь період дії наданого договору. В разі зміни форми відповідної звітності по доходам, нарахованим (сплаченим) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, учасник повинен надати звітність, по формі, яка відповідала на час надання такої звітності вимогам чинного законодавства; - у разі коли надавачем послуг за наданим договором на користування транспортним засобом учасником є юридична особа - платник ПДВ, учасник повинен надати Податкову декларацію платника податку на додану вартість за весь період дії наданого договору. - у разі коли надавачем послуг є юридична особа не платник ПДВ, учасник повинен надати фінансову звітність за весь період наданого договору. - звітність надається разом із доказами її направлення до податкового органу. - для підтвердження можливості сторони, що надає транспортні послуги, надати у складі своєї пропозиції, Рішення про реєстрацію потужності з видом діяльності -транспортування на ім'я власника транспортного засобу. Вважаємо дани вимогу дискримінаційною, так як вона звужує коло потенційних учасників, наприклад ми як потенційний учасник маємо у власності транспортні засоби та не маємо договорів оренди , чи надання послуг з превезення, відповідно не зможемо надати акти виконаних робіт/наданих послуг, докази оплати наданих послуг та надати Податковий розрахунок сум доходу за наданим договором на користування транспортним засобом . Отже враховуючи вищевказане участь зможут прийняти тільки ті , які використовують транспортні засоби за договоро оренди, або надання послуг. Просимо Вас скасувати дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Вказана вимога Тендерної документації стосується тільки учасників, які користуються транспортними засобами на умовах оренди. В разі використання власних транспортних засобів, учасник зобов’язаний надати документи, які передбачені п. 1 пп. 1.1. Додатку 1.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 52248c7d5ca0461aa153f4f707615960
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-007158-a.c2
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з вимогою усунути дискримінаційні вимоги, які містить Додаток № 2, а саме опис : "На підтвердження, до складу тендерної пропозиції надається декларація виробника або посвідчення про якість що має містити наступну інформацію: найменування продукції, відповідність ДСТУ, дату виготовлення, термін придатності (не менше 12 місяців), умови зберігання, вміст жиру (8,5%), вміст білка, кислотність (48°Т), відсутність БГКП." По-перше відповідно до ЗУ про Безпечність та якість харчових продуктів не передбачає інформацію щодо вмісту білка в декларації виробника, дана інформація може надаватися виробниками на власний розсуд. Інформація про вміст білка повинна зазначатися виробниками на етикетці товару та бути доступною для споживача. По-друге:Щодо кислотність (48°Т) повідомляємо наступне , що відповідно до вимог ДСТУ 4274:2019, який застосовується до предмету закупівлі, кислотність не повинна перевищувати кислотність 48°Т, даний показник не може бути сталим, а допускається його коливання. Отже вимога щодо конкретного сталого показника є дискримінаційною, так як зможе прийняти участь у закупівлі тільки той Учасник потенційний , який зможе виготовоти предмет саме з кислотністю 48 Т. По-третє: Щодо інформації в декларації виробника "відсутнітності БГКП", повідомляємо наступне, що дане конкретне формулювання може стосуватися лише конкретного субєкта господарювання та не передбачене чинним законодавством. ЗУ "Про безпечність та якість харчових продуктів" передбачає наявність інформації про мікробіологічні показники та жодним чином не передбачає конкретних формулювань накшталт: "відсутність БГКП". Отже, враховуючи вищевказане звертаємося до Вас з проханням внести відповідні зміни то тендерної документації , яка за своїми конкретними вимогами, які не передбачені ДСТУ , має посилення на конкретного виробника, який виготовив продукцію саме за вищевказаними показниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне. Щодо вимоги про зміст декларації виробника повідомляємо наступне. Згідно ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» ст. 1 п. 10 передбачено, що інформація про харчовий продукт - інформація, що стосується харчового продукту, яка надається кінцевому споживачеві шляхом зазначення у маркуванні, інших супровідних документах та матеріалах або в інший спосіб (у доступній наочній формі), встановлений для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування, у тому числі з використанням сучасних засобів дистанційного зв’язку або усних повідомлень». Таким чином, враховуючи той факт, що діючим законодавством про публічні закупівлі не передбачено можливість огляду зразку запропонованого товару, єдиним можливим способом перевірити якість запропонованого учасником товару є саме перевірка змісту супроводжуючих документів на товар, таких як «декларація виробника». А тому вимога Тендерної документації щодо змісту декларації виробника не є дискримінаційною, направлена виключно на перевірку якості запропонованого учасником товару. Щодо вимоги про рівень кислотність (48°Т) у декларації виробника повідомляємо наступне. Рівень кислотності у готовому продукті відповідає за якість та подалье зберігання кінцевого продукту. Невідповідний рівень кислотності готового продукту може призвести до грудок казеїну, пластівців та інше. Замовник під час закупівлі товару має право висувати конкретні вимоги до предмету закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства. А тому, з метою додержання критеріїв закупівлі товару найвищої якості, додаткові технічні вимоги до предмету закупівлі не є дискримінацією учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: f5b73b65afb042fc8657320c683198ef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-007158-a.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015» код ЄДРПОУ 39625877 вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500 Sparta_2015i@ukr.net Замовник закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01984624 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 lpu4.zakupki@gmail.com Процедура закупівлі UA-2024-02-16-007158-a Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру Код ДК 021:2015: 15511600-9 Згущене молоко Очікувана вартість: 640 070,00 грн. з ПДВ СКАРГА На дії замовника 16.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( м. Дніпро ), код ЄДРПОУ: 01984624 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру. Код ДК 021:2015: 15511600-9- Згущене молоко. 20.02.2024 року о 14:45 Замовником були внесені зміни до тендерної документації шляхом оприлюдненя та завантаження тендерної документації , а саме : файл-«ТД_молоко згущене — нова.doc» та «Зміни до ТД Додаток 2.docx». Хочемо звернути Вашу увагу про відсутність Протоколу «щодо прийняття рішення Уповноваженою особою » про затвердження внесення відповідних змін до тендерної документації.-що суперечить вимогам чинного законодавства . ТОВ «СПАРТА 2015» як потенційний Учасник надалі (Скаржник) має змогу та намір прийняти участь в даній закупівлі, але після ознайомлення з «новими» умовами тендерної документації викладених Замовником в результаті внесення змін , не можемо це зробити , через низку дискримінаційних вимог, які містить тендерна документація, а саме: По-перше: відповідно до вимог тендерної документації –«Додаток №2». « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»: № з/п Назва предмета закупівлі Технічні та якісні вимоги Одини-ця виміру Кількість 1. Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, згідно з ДСТУ 4274:2019, запаковане (жестяна банка 370 г.). Має бути білого кольору з кремовим відтінком. Консистенція однорідна. Смак і запах характерний солодкий з вираженим смаком пастеризованого молока, без сторонніх запахів і присмаків. Строк придатності товару повинен бути не менш 80 % від загального терміну придатності. Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством. На підтвердження, до складу тендерної пропозиції надається декларація виробника або посвідчення про якість що має містити наступну інформацію: найменування продукції, відповідність ДСТУ, дату виготовлення, термін придатності (не менше 12 місяців), умови зберігання, вміст жиру (8,5%), вміст білка, кислотність (48°Т), відсутність БГКП. кг 4000,44 Відповідно до вищевказаної таблиці «Технічні та якісні вимоги», Замовник вимагає: « На підтвердження, до складу тендерної пропозиції надається декларація виробника або посвідчення про якість що має містити наступну інформацію: найменування продукції, відповідність ДСТУ, дату виготовлення, термін придатності (не менше 12 місяців), умови зберігання, вміст жиру (8,5%), вміст білка, кислотність (48°Т), відсутність БГКП.» Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною, так чітко визначений показник , щодо кислотності є дискримінаційним , так як відповідно до вимог ДСТУ 4274:2019- показник Кислотності , повинен становити не більше, 48°Т. Отже , даний показник не є сталим відповідно до вимог державного стандарту і зможуть участь прийняти Учасник(и), які зможуть потрапити , в показник чітко «48». На підтвердження чого скаржник надає в складі нашої скарги Декларації виробника №701 та № 700, файл- «Декларації на молоко згущене».pdf , на молоко незбиране згущене з цукром, виготовлене відповідно до ДСТУ 4274:2019 та зазначено показник кислотність (36°Т), що відповідає державному стандарту. По-друге: відповідно до вимог тендерної документації –«Додаток №2». « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», Замовник вимагає надати: «Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікат відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) з додатком до сертифікату продуктів перероблення молока, а саме молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, виданий на ім’я виробника запропонованого товару» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як отримання вищевказаного сертифікату не є обов’язковим на території України, виробники за власним бажанням та на власний розсуд можуть їх отримувати, або ні. Ми як потенційний учасник не є виробником, але маємо на підприємстві впроваджену систему управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на підтвердження чого надаємо в складі нашої скарги сертифікат відповідності системи екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) –виданий на ім’я ТОВ «СПАРТА 2015» , файл- «14001», але не маємо змоги та законодавчих підстав вплинути на виробника (ПП «Мадеса», з яким ми співпрацюємо) для отримання ним сертифікату відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) , щоб прийняти участь у цій закупівлі. Тому участь у даній закупівлі зможуть прийняти тільки Учасники-виробники, або учасники, які співпрацюють з виробником , який має вищевказаний сертифікат та звужує коло потенційних Учасників. Враховуючи вищевказане Скаржник не може погодитися з такими вимогами тендерної документації та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме «Технічні та якісні вимоги», щодо показника кислотності, у відповідності до державного стандарту. 3. Зобов’язати Замовника виключити з вимоги тендерної документації: «надання сертифікат відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) з додатком до сертифікату продуктів перероблення молока, а саме молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, виданий на ім’я виробника запропонованого товару» Додається: - Декларації виробника №701 та № 700, файл- «Декларації на молоко згущене».pdf - Сертифікат відповідності системи екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) –виданий на ім’я ТОВ «СПАРТА 2015» , файл- «14001. - Сертифікати 9001:2015 та 22000:2019 видані на ім’я виробника (ПП «Мадеса» предмету закупівлі .
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2024 18:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 09:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: згідно рішення № 4012-р/пк-пз від 04.03.2024 р., Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ТОВ «Спарта 2015» від 21.02.2024 р., внесені зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 0ea87f4365874e5290197ae9eab07685
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні вимоги тендерної документації. які звужують коло Учасників, які мають змогу прийняти участь
Опис заперечення: ТОВ «СПАРТА 2015» як потенційний Учасник надалі (Скаржник) має змогу та намір прийняти участь в даній закупівлі, але після ознайомлення з «новими» умовами тендерної документації викладених Замовником в результаті внесення змін , не можемо це зробити , через низку дискримінаційних вимог, які містить тендерна документація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: відповідно до вимог тендерної документації –«Додаток №2». « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», Замовник вимагає надати:

«Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікат відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) з додатком до сертифікату продуктів перероблення молока, а саме молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, виданий на ім’я виробника запропонованого товару»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як отримання вищевказаного сертифікату не є обов’язковим на території України, виробники за власним бажанням та на власний розсуд можуть їх отримувати, або ні. Ми як потенційний учасник не є виробником, але маємо на підприємстві впроваджену систему управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на підтвердження чого надаємо в складі нашої скарги сертифікат відповідності системи екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) –виданий на ім’я ТОВ «СПАРТА 2015» , файл- «14001», але не маємо змоги та законодавчих підстав вплинути на виробника (ПП «Мадеса», з яким ми співпрацюємо) для отримання ним сертифікату відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) , щоб прийняти участь у цій закупівлі. Тому участь у даній закупівлі зможуть прийняти тільки Учасники-виробники, або учасники, які співпрацюють з виробником , який має вищевказаний сертифікат та звужує коло потенційних Учасників.

16.02.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( м. Дніпро ), код ЄДРПОУ: 01984624 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру. Код ДК 021:2015: 15511600-9- Згущене молоко.

20.02.2024 року о 14:45 Замовником були внесені зміни до тендерної документації шляхом оприлюдненя та завантаження тендерної документації , а саме : файл-«ТД_молоко згущене — нова.doc» та «Зміни до ТД Додаток 2.docx».

Хочемо звернути Вашу увагу про відсутність Протоколу «щодо прийняття рішення Уповноваженою особою » про затвердження внесення відповідних змін до тендерної документації.-що суперечить вимогам чинного законодавства .

ТОВ «СПАРТА 2015» як потенційний Учасник надалі (Скаржник) має змогу та намір прийняти участь в даній закупівлі, але після ознайомлення з «новими» умовами тендерної документації викладених Замовником в результаті внесення змін , не можемо це зробити , через низку дискримінаційних вимог, які містить тендерна документація, а саме:

По-перше: відповідно до вимог тендерної документації –«Додаток №2». « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»:

№ з/п Назва предмета закупівлі
Технічні та якісні вимоги Одини-ця виміру Кількість
1. Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, згідно з ДСТУ 4274:2019, запаковане (жестяна банка 370 г.). Має бути білого кольору з кремовим відтінком. Консистенція однорідна. Смак і запах характерний солодкий з вираженим смаком пастеризованого молока, без сторонніх запахів і присмаків.
Строк придатності товару повинен бути не менш 80 % від загального терміну придатності. Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством. На підтвердження, до складу тендерної пропозиції надається декларація виробника або посвідчення про якість що має містити наступну інформацію: найменування продукції, відповідність ДСТУ, дату виготовлення, термін придатності (не менше 12 місяців), умови зберігання, вміст жиру (8,5%), вміст білка, кислотність (48°Т), відсутність БГКП. кг 4000,44


Відповідно до вищевказаної таблиці «Технічні та якісні вимоги», Замовник вимагає:
« На підтвердження, до складу тендерної пропозиції надається декларація виробника або посвідчення про якість що має містити наступну інформацію: найменування продукції, відповідність ДСТУ, дату виготовлення, термін придатності (не менше 12 місяців), умови зберігання, вміст жиру (8,5%), вміст білка, кислотність (48°Т), відсутність БГКП.»

Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною, так чітко визначений показник , щодо кислотності є дискримінаційним , так як відповідно до вимог ДСТУ 4274:2019- показник Кислотності , повинен становити не більше, 48°Т.
Отже , даний показник не є сталим відповідно до вимог державного стандарту і зможуть участь прийняти Учасник(и), які зможуть потрапити , в показник чітко «48». На підтвердження чого скаржник надає в складі нашої скарги Декларації виробника №701 та № 700, файл- «Декларації на молоко згущене».pdf , на молоко незбиране згущене з цукром, виготовлене відповідно до ДСТУ 4274:2019 та зазначено показник кислотність (36°Т), що відповідає державному стандарту.

По-друге: відповідно до вимог тендерної документації –«Додаток №2». « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», Замовник вимагає надати:

«Сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікат відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) з додатком до сертифікату продуктів перероблення молока, а саме молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру, виданий на ім’я виробника запропонованого товару»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як отримання вищевказаного сертифікату не є обов’язковим на території України, виробники за власним бажанням та на власний розсуд можуть їх отримувати, або ні. Ми як потенційний учасник не є виробником, але маємо на підприємстві впроваджену систему управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на підтвердження чого надаємо в складі нашої скарги сертифікат відповідності системи екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) –виданий на ім’я ТОВ «СПАРТА 2015» , файл- «14001», але не маємо змоги та законодавчих підстав вплинути на виробника (ПП «Мадеса», з яким ми співпрацюємо) для отримання ним сертифікату відповідності системи екологічної сертифікації та маркування відповідно до ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT) , щоб прийняти участь у цій закупівлі. Тому участь у даній закупівлі зможуть прийняти тільки Учасники-виробники, або учасники, які співпрацюють з виробником , який має вищевказаний сертифікат та звужує коло потенційних Учасників.


Враховуючи вищевказане Скаржник не може погодитися з такими вимогами тендерної документації та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації