-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК:021:2015:19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Завершена
99 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 499.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2024 13:33 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
fd20633cdfe4441891d85a31a575cea7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-16-006694-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Додаток4 Проєкт договору.doc 22.02.2024 18:19
- 5. рішення від 17.08.2023 № 12985.pdf 22.02.2024 18:19
- 1. Скарга.docx 22.02.2024 18:19
- 6. рішення від 19.04.2023 № 5084.pdf 22.02.2024 18:19
- 2. ТД пакети для сміття (1).docx 22.02.2024 18:19
- 7. рішення від 29.06.2023 № 9608.pdf 22.02.2024 18:19
- 3. Додаток3 пакети для сміття (1).docx 22.02.2024 18:19
- sign.p7s 22.02.2024 18:26
- рішення від 26.02.2024 №3470.pdf 26.02.2024 18:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4093.pdf 06.03.2024 17:15
- рішення від 05.03.2024 №4093.pdf 08.03.2024 10:49
- пояснення до АМКУ.pdf 27.02.2024 11:08
- пояснення до АМКУ.doc 27.02.2024 11:08
- протокол пакети для сміття.pdf 07.03.2024 10:35
- протокол пакети для сміття.pdf 08.03.2024 11:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2024 18:29
Дата розгляду скарги:
05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.03.2024 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги рішення №4093-р/пк-пз від 05.03.2024р замовником виконано.
Пункт скарги
Номер:
d7f520e0803149ad8d54fd356abeabe8
Заголовок пункту скарги:
Скаржник, як потенційний учасник Закупівлі, переконаний в тому, що вимоги, встановлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію
Опис заперечення:
У Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації замовником встановлено вимогу, а саме: На стадії «Кваліфікація переможця», протягом 24-х годин з моменту початку етапу «Оцінка», Учасник повинен надати Замовнику зразки товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно «ДСТУ 4260:2003 Тара і паковання спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».), що будуть постачатись, для погодження. В разі ненадання або невідповідності зразків вимогам Замовника – Учасник буде відхилений як такий , що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника . Також , Замовник залишає за собою право вимогати надати разом із зразками будь-які документи на підтвердження якості продукції, які зможуть підтвердити відповідність запропонованого товару якісним характеристикам предмету закупівлі.
Дана вимоги не узгоджується з вимогами Закону з урахуванням Особливостей
Дана вимоги не узгоджується з вимогами Закону з урахуванням Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини 2 статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки;
20) замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей;
21) тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
Окрім цього частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто встановлення інших вимог в тендерній документації можливе виключно за умови, що така вимога передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Із наведеного вище вбачається, що положеннями законодавства з публічних закупівель не передбачено можливості встановлення вимоги щодо надання зразків товару.
Окрім цього, пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 9 статті 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також варто звернути увагу на те, що частиною 8 статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вище на етапі «кваліфікації» (розгляду тендерних пропозицій) замовник має перевіряти виключно документи, які подані у складі тендерної пропозиції та не може вимагати та розглядати зразки товарів. Відповідно встановлення вимоги про надання зразків товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно «ДСТУ 4260:2003 Тара і паковання спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».), що будуть постачатись, для погодження, є порушення пункту 28 Особливостей, статті 22 Закону, статті 5 Закону та загалом не узгоджується з вимогам законодавства з публічних закупівель.
Аналогічної позиції дотримується й Орган Оскарження у рішенні від 29.06.2023 № 9608, оголошення № UA-2023-06-12-013195-a; рішенні від 19.04.2023 № 5084, оголошення № UA-2023-04-04-002461-a; рішення від 17.08.2023 № 12985, оголошення № UA-2023-08-02-009508-a:
«зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Враховуючи викладене вище Скаржник вважає, що наведені вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються з законодавства з публічних закупівель, не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище тощо. Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки;
20) замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей;
21) тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
Окрім цього частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто встановлення інших вимог в тендерній документації можливе виключно за умови, що така вимога передбачена законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Із наведеного вище вбачається, що положеннями законодавства з публічних закупівель не передбачено можливості встановлення вимоги щодо надання зразків товару.
Окрім цього, пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 9 статті 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Також варто звернути увагу на те, що частиною 8 статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вище на етапі «кваліфікації» (розгляду тендерних пропозицій) замовник має перевіряти виключно документи, які подані у складі тендерної пропозиції та не може вимагати та розглядати зразки товарів. Відповідно встановлення вимоги про надання зразків товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно «ДСТУ 4260:2003 Тара і паковання спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».), що будуть постачатись, для погодження, є порушення пункту 28 Особливостей, статті 22 Закону, статті 5 Закону та загалом не узгоджується з вимогам законодавства з публічних закупівель.
Аналогічної позиції дотримується й Орган Оскарження у рішенні від 29.06.2023 № 9608, оголошення № UA-2023-06-12-013195-a; рішенні від 19.04.2023 № 5084, оголошення № UA-2023-04-04-002461-a; рішення від 17.08.2023 № 12985, оголошення № UA-2023-08-02-009508-a:
«зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Враховуючи викладене вище Скаржник вважає, що наведені вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються з законодавства з публічних закупівель, не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище тощо. Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Закону з урахуванням Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Рішенні Органу оскарження
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність сталої практики Органу оскарження, щодо вимоги замовника про надання зразків товару.
-
Повʼязаний документ:
7. рішення від 29.06.2023 № 9608.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішенні Органу оскарження
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність сталої практики Органу оскарження, щодо вимоги замовника про надання зразків товару.
-
Повʼязаний документ:
6. рішення від 19.04.2023 № 5084.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Органу оскарження
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність сталої практики Органу оскарження, щодо вимоги замовника про надання зразків товару.
-
Повʼязаний документ:
5. рішення від 17.08.2023 № 12985.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 Проект договору
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність протиправних вимог, які викладені у тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток4 Проєкт договору.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність протиправних вимог, які викладені у тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток3 пакети для сміття (1).docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує наявність протиправних вимог, які викладені у тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
2. ТД пакети для сміття (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.