• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до тендерної документації, розраховані для виконання оперативно-службових завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Кошторисом на 2024 рік передбачені видатки на закупівлю.

Торги не відбулися

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2024 11:02 - 23.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження неправомірного рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».

Номер: 682d672da15f40bcb53972b13df27e4b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-16-003247-a.b1
Назва: Оскарження неправомірного рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» з підстав, зазначених в протоколі розгляду, та скасувати рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ», яке є неправомірним, необґрунтованим та/або суперечать нормам чинного законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6249-р/пк-пз від 08.04.2024, буде скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю 14 "АВТОСОЮЗ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-16-003247-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ", Тишківська Мар'яна 380973966970 Maryana.Tyshkivska@atlant-m.ua https://www.vw-atlant.com.ua/

Пункт скарги

Номер: 5f2a7728b22744628df13720cb417e45
Заголовок пункту скарги: ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону стосовно рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Опис заперечення: Відповідно до Протоколу 15.03.2024 Протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.03.2024 прийняте рішення про намір укласти договір з ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-16-003247-a.
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 встановлено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливостей), передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
Відповідно до пункту 42 Особливостей та ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Так, з огляду на зазначені вище положення, а також те, що серед поданих вищезазначеним учасником документів наявна копія протоколу № 1 від 27.04.2017 загальних зборів засновників ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» з якої вбачається, що одним із засновників ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М», який в подальшому перейменований на ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ», є громадянин російської федерації Савицький Сергій Миколайович (паспорт № 46 11 414854, виданий тп № 4 оуфмс росії по московській обл. по округу балашиха 01 липня 2011 року, код підрозділу 500-011, зареєстрований за адресою: московська обл. митищинський р-н, селище нагорноє, вул. лугова, буд. 2),
Замовник з метою недопущення порушення інтересів національної безпеки України, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, звернувся до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції про надання інформації, що свідчить про можливий взаємозв’язок ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» з російською федерацією/республікою Білорусь/Ісламською республікою Іран та наявності ознак контролю з боку держави-агресора.
На вказані запити Замовником отримано відповіді, з яких вбачається чіткий взаємозв’язок компанії ХОЙРУ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД, яка є засновником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» з російською федерацією, а також наявності спільного бізнесу в компанії ХОЙРУ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД та громадянина російської федерації Савицького Сергія Миколайовича, який крім іншого був засновником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ».
Виходячи зазначені обставин, дбаючи про національну безпеку України та керуючись вищезазначеними нормами законодавства України Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ», відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями).
Відповідно до пункту 49 та статті 29 Закону розглянуто наступну тендерну пропозицію, а саме ТОВ «АВТОСОЮЗ» щодо відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам Замовника.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» з'ясовано, що тендерна пропозиція учасника торгів відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим умовам, що передбачені тендерною документацією даної процедури закупівлі. Отже, враховуючи зазначену вище інформацію, за підсумками прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем тендеру ТОВ «АВТОСОЮЗ» відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону та пункту 49 Особливостей.
ВИРІШЕНО:
1. Відмінити рішення Замовника від 02.03.2024 про намір укласти договір.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ», відповідно до пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями).
3. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «АВТОСОЮЗ» відповідно до ст. 33 Закону та пункту 49 Особливостей, на загальну суму 900 000,00 грн.
4. Оприлюднити протокол від 15.03.2024 на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до вимог Закону та Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу);
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− інформацією щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2) (відповідність технічній специфікації, вказаній у Додатку 2, підтверджується шляхом надання:
гарантійного листа (від учасника) щодо гарантування надання якісних послуг відповідно до технічних, якісних, кількісних та інших характеристик, зазначених замовником у даній тендерній документації;
довідки у довільній формі, яка містить детальний опис предмету закупівлі, включаючи копії документів, що підтверджують право на використання приміщення і території (майнового комплексу) СТО;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно пункту 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Відповідно до пункту 3 Розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо);
- для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

На виконання умов тендерної документації у складі пропозиції Скаржник надав:
- Довідку щодо осіб, які мають право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (файл «1.27 Довідка щодо осіб, які мають право підпису тенд.документації та договору»)
- Наказ про призначення на посаду Генерального директора від 28.04.2017 року №1 (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Довіреність №20 від 14.12.2023 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Протокол №1 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 27.04.2017 (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Протокол №10 загальних зборів учасників ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Акт приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 21.10.2021 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Акт приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 21.10.2021 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Рішення №4 одноособового учасника ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 22.06.2022 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Рішення №5 одноособового учасника ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 02.09.2022 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Наказ від 05.09.2022 №5-ОД Про зміну назви товариства (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»)
- Структура власності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 41310873 (файл «1.38 Структура власності з підтверджуючими документами-об'єднано»)
- Свідоцтво НЕ 315976 від 06.04.2023 року про акціонерів компанії «ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД» /HOIRUHOLDINGS LIMITED/ (файл «1.38 Структура власності з підтверджуючими документами-об'єднано»)
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань отриманий 15.02.2024 року (файл «1.23 Витяг з ЄДР від 15.02.2024р. КОПІЯ»).

Скаржник надав у складі пропозиції копію протоколу № 1 від 27.04.2017р. загальних зборів засновників ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М». Дійсно, в цьому протоколі зазначено, що одним із засновників в минулому ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» є громадянин російської федерації Савицький Сергій Миколайович.
Разом з тим, акцентуємо увагу Комісії, що в період з 2017 року по 2021 рік частка Савицького С.М. становила 1% від Статуного капіталу.

Хочемо звернути увагу, що Замовником ігноруються інші надані документи у складі пропозиції Скаржника, зокрема, Акт приймання-передачі частки у статутному капіталі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ-М» від 21.10.2021 року (файл «1.25 Документи на підтвердження повноважень та структури власності ОРИГ та КОПІЇ 2024р.»), що є належним підтвердженням вибуття Савицького С.М з переліку засновників Cкаржника
Згідно наданого акту приймання-передачі «ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД» викупила 1% у Статутному капіталі, яка в минулому належала Савицькому С.М.
З цього випливає, що з жовтня 2021 року єдиним засновником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» є "ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД", резидентство: Кіпр, Місцезнаходження: Кіпр, Еритру Астера, 6, Пера Хоріо Нісу, 2572, Нікосія, Розмір частки засновника (учасника): 74400,00.
Зазначене також підтверджується відомостями, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Також у складі пропозиції ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» наявна чинна Структура власності (файл «1.38 Структура власності з підтверджуючими документами-об'єднано»).
Відповідно до зазначеної у ній інформації випливає, що Засновником Скаржника є компанія резидентом Кіпру - "ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД".

Звертаємо увагу Комісії, що ні законодавством у сфері публічних закупівель, ні іншим чинним законодавством України не встановлено заборони того, що засновником юридичної особи зареєстрованої за законодавством України не може бути інша юридична особа, яка є резидентом Кіпру.

Згідно наданої структури власності Скаржника випливає, що бенефіціаром (вигодонабувачем) ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» є Нємитов Павєл, громадянство: Казахстан, Казахстан, Республіка Казахстан, Талдикорган, Жетісу, вул. Казахстанська, 125, Кімната/офіс 11, із часткою 100%.

Наголошуємо, що чиним законодавством України, в тому числі, законодавством про публічні закупівлі не встановлено обмежень та підстав для відхилення, якщо кінцевим бенефіціарним власником Учасника закупівель є громадянин Республіки Казахстан.

Підтвердження інформації про кінцевого бенефіціарного власника міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Зважаючи на зазначене вище, твердження, що дату подання тендерної пропозиції, дату рішення замовника про відхилення пропозиції Скаржника та дату подачі скарги, є якийсь зв’язок між ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» та громадянином російської федерації Савицький Сергій Миколайович є необгрунтованим та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника

Крім того, також не зрозуміло на підставі чого був зроблений висновок про наявність спільного бізнесу в компанії ХОЙРУ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД та громадянина російської федерації Савицького Сергія Миколайовича та яким чином це є підставою для відхилення пропозиції Скаржника.

Скаржник ще раз наголошує, що Савицький С. М. продав свою частку у розмірі 1% Статутного капіталу у 2021 році і станом на сьогодні не має жодного відношення до діяльності Скаржника.

Додатково варто звернути увагу на норми Особливостей, зокрема, у своєму Протоколі замовник посилається на пункту 2 Особливостей, зокрема, на те, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Також є посилання на те, що пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливостей), передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).

Акцентуємо увагу Комісії, що Скаржник:
- НЕ Є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах);
- НЕ Є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
- НЕ Є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах);
- НЕ Є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
- НЕ пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).

З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі розгляду, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Додатково повідомляємо, що Скаржник має багаторічний досвід співпраці із державними та комерційними замовниками, а також станом на сьогодні має діючі договори на технічне обслуговування транспортних засобів, а також повідомляє те, що працює згідно вимог чинного законодавства України.

1.2. У Протоколі щодо відхилення пропозиції Скаржника Замовник зазначає «Відповідно до пункту 42 Особливостей та ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»

Разом з тим, у протоколі не зазначено яку недостовірну інформацію було надано ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» у складі пропозиції, а також не було надано документального підтвердження надання будь-якої недостовірної інформації у складі пропозиції Скаржника.

Водночас, Замовник зазначає, що з метою недопущення порушення інтересів національної безпеки України звернувся до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції про надання інформації, що свідчить про можливий взаємозв’язок ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» з російською федерацією/республікою Білорусь/Ісламською республікою Іран та наявності ознак контролю з боку держави-агресора, а також те, що на вказані запити Замовником отримано відповіді, з яких вбачається чіткий взаємозв’язок компанії ХОЙРУ ХОЛДИНГЗ ЛІМІТЕД, яка є засновником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» з російською федерацією, а також наявності спільного бізнесу в компанії ХОЙРУ ХОЛДИНГ ЛІМІТЕД та громадянина російської федерації Савицького Сергія Миколайовича, який крім іншого був засновником ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ.

Звертаємо увагу Комісії, що Замовник:
- не зазначив жодної інформації щодо того, коли саме та кому (в які органи, установи) були здійснені вищенаведені запити;
- не надав документального підтвердження здійснення таких запитів;
- не надав інформацію коли та від кого були отримані відповіді на запити;
- не надав документального підтвердження наявності відповідей на такі запити.

Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив надання недостовірної інформації у складі пропозиції Скаржником, зважаючи на це пропозиція ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі розгляду, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

1.3. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

Хочемо звернути увагу, що в порушення вимог пункту 46 Особливостей у Протоколі від 15.03.2024 року відсутня інформація про підстави відхилення пропозиції Скаржника з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.

Зважаючи на це, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника