-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металодетектори (магнітометри)
Торги не відбулися
39 749 716.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 748.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 198 748.58 UAH
Період оскарження:
15.02.2024 17:52 - 25.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника
Номер:
1f8f1e0773194d968831a86dc5912213
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.a12
Назва:
Вимога на рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомившись з результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників, просимо:
1. Визнати неправомірною дискваліфікацію Учасника ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС".
Обґрунтування: Замовник в технічній характеристиці не надав можливість запропонувати Учасникам еквівалентного параметру до технічного параметру «датчик» та Замовник чітко встановив технічний параметр «датчик – зонд». Тому, при поданні пропозиції, Учасником ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" було запропоновано еквівалент за типом конструкції «датчик – антена», що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає заявленим вимогам Замовника.
Додатком № 3 до тендерної документації передбачено можливість пропозиції Учасником еквіваленту, що застосовується до марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
2. Скасувати рішення, щодо визначення переможця торгів.
Обґрунтування: оскільки Учасник (переможець) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙВАН ГРУП" не надав на вимогу п. 9 Додатку 3 до тендерної документації сертифікат відповідності або декларацію відповідності від виробника товару на підтвердження технічних характеристик товару.
3. Визнати пропозицію переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙВАН ГРУП" такою, що не відповідає вимогам Замовника.
Обґрунтування: аналізуючи паспорт виробника наданий Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙВАН ГРУП" «Паспорт товару.pdf», було виявлено, що параметр «глибина пошуку – не менше 6 метрів» не відповідає встановленим Замовником вимогам згідно п. 10 Додатку 3 до тендерної документації «глибина пошуку - Можливість пошуку на глибині від 3 до 6 м.», оскільки даний діапазон глибини пошуку не розрахований на пошук предметів глибиною від трьох метрів, а виявляє предмети на глибині шість і більше метрів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2024 13:41
Вирішення:
Доброго дня! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЖІБА ІТ СОЛЮШЕНС" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Більш детальна інформація зазначена в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2024 № 11.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
6f3d39feaa134d2d92c159a8d673bce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.a11
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Бланк_оскарження_АМКУ_переможець2 (14).pdf 08.03.2024 12:54
- sign.p7s 08.03.2024 12:55
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.pdf 20.03.2024 12:19
- ДОДАТКОВІ_ПОЯСНЕННЯ_Validation_Report[1].pdf 20.03.2024 12:19
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.pdf.asice 20.03.2024 12:19
- Рішення від 12.03.2024 № 4488.pdf 12.03.2024 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5159.pdf 22.03.2024 14:46
- Рішення від 21.03.2024 № 5159.pdf 26.03.2024 13:39
- Протокол УО № 12.pdf 14.03.2024 16:11
- Детальний технічний опис предмета закупівлі.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол №14 переможець.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол № 14 переможець по металошукачам.doc 14.03.2024 16:11
- Лист згода договір_0001.pdf 14.03.2024 16:11
- Лист відповідь АМКУ.docx 14.03.2024 16:11
- Лист відповідь АМКУ.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол № 12 відхилення.docx 14.03.2024 16:11
- Сертифікат відповідності.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол №13 виправлення.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол № 13 виправлення 24год АйванГруп.docx 14.03.2024 16:11
- Протокол № 11 відхилення.docx 14.03.2024 16:11
- Протокол УО 11.pdf 14.03.2024 16:11
- Лист ДСНС на закупівлю магнітометрів.pdf 14.03.2024 16:11
- Протокол №21 виконання рішення АМКУ.pdf 27.03.2024 12:30
- Протокол №21 виконання рішення АМКУ.pdf 30.04.2024 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 14:04
Дата розгляду скарги:
21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2024 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення переможця скасовано та учасника повернуто на кваліфікацію
Пункт скарги
Номер:
aceed6b54809487f9337e7445f840955
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Опис заперечення:
Згідно додатку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно додатку
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
Згідно додатку
-
Повʼязаний документ:
Бланк_оскарження_АМКУ_переможець2 (14).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Згідно додатку
Вимога
Відхилено
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
ef246205aa914076a1cd28fa4a0ae730
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.b10
Назва:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Дякуємо за оперативну відповідь на викладені вимоги.
Ознайомившись з внесеними змінами до тендерної документації від 23.02.2024 р., ми дійшли висновку, що нова редакції тендерної документації не враховує подачу інших виробників окрім виробника VALLON, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, ставить під сумнів добросовісну конкуренцію серед учасників та не спрямована на ефективне використання бюджетних коштів та їх максимальну економію.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на позицію Антимонопольного комітету України, щодо технічних вимог предмету закупівлі, а саме на те що під технічні вимоги Замовника має підпадати товар щонайменше двох виробників, що підтверджується рішеннями Колегії АМКУ за поданими скаргами: №16821-р/пк-пз від 22.07.2021, оголошення № UA-2021-06-29-000597-b та № 12392-р/пк-пз від 02.06.2021,оголошення № UA-2021-04-06-001364-c.
Задля розширення кола потенційних Учасників даної закупівлі, просимо внести зміни до технічних характеристик предмету закупівлі та забезпечити подання пропозиції обладнання інших виробників (не виключаючи виробника VALLON).
Для цього просимо внести наступні зміни до технічних вимог предмету закупівлі:
1. «Датчик > Зонд/Антена/ Котушка»
2. «Ступінь захисту від води > Не менше ІР54». Адже в тендерній документації в Додатку 3 вказано наступне: «Ступінь захисту від води > Не менше IP 67».
Першочергово предмет закупівлі призначений для застосування на суші, ступінь захисту IP67 означає, що прилад може працювати при тимчасовому зануренню у воду (до 30 хвилин) на глибину до 1 м, тож цей параметр є недоцільним в цьому випадку. Оскільки Замовником визначено використання предмету на суші (п.1 Додатку 3) та даним приладом не плануються проводитись підводні роботи, завищений параметр ступеню захисту від води є недоцільним та здорожує предмет закупівлі , не дає змоги запропонувати якісний еквівалент глибинного металошукача по нижчій вартості, котрий буде повністю закривати потреби пошуку вибухонебезпечних предметів на суші.
3. «Вага комплекту, кг. > Не більше 13,5»
«Вага пристрою, кг. > Не більше 6,5»
Адже в тендерній документації в Додатку 3 вказано наступне:
«Вага комплекту, кг. > Не більше 12,5»
«Вага пристрою, кг. > Не більше 4,5». Дана вимога до технічних характеристик має задовольнятись не менше двома виробниками, що є на ринку, проте таку тех. характеристику має лише товар одного конкретного виробника.
В разі незадоволення нашої вимоги стосовно внесення до технічних характеристик, просимо надати перелік (щонайменше двох) виробників металодетекторів (магнітометрів), яких Ви повинні були визначити коли формували очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до норм наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, що задовольняють вимоги до технічних характеристик, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації, викладеної в новій редакції від 23.02.2024 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2024 18:07
Вирішення:
Доброго дня, Замовником вказано найменування продукції “Металодетектор (магнітометр) VALLON VX1 (або еквівалент) для застосування на суші”. Звертаємо вашу увагу на визначення терміну еквівалент.
Еквівалент це - продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Окрім того Замовником в тендерній документації наведено обґрунтування наявності посилання на дану модель магнітометра: “Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ТТХ
Номер:
a1cff5685e894aaba38d9de4a826808c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.a9
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Прохання також надати пояснення по комплектації, адже в додатку 3 тендерної документації вказано двічі комплект акумуляторів. Магнітометр, який ви вказуєте в якості прикладу https://www.vallon.de/en/magnetometer/vx1-magnetometer-kit-surface в базовому комплекті містить сет батарей, із 4 штук. Вказавши двічі комплет батарей, ви мали на увазі 2 сета по 4 штуки, в сумі 8 штук, чи все ж таки це мається на увазі один сет із 4 штук?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 22:09
Вирішення:
Доброго дня, Замовником чітко вказано в п. 10 Додатку № 3 до тендерної документації в розділі комплектація про наявність 1 комплекту батарей та 1 комплекту акумуляторів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ТТХ
Номер:
728b2ede14c64b3c88f94b935de00bc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.a8
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Додатком 3 тендерної документації датчик предмету закупівлі визначено як зонд. Даний тип датчика застосовується лише в магнітометрах (https://www.vallon-ua.com/mahnitometr-vallon-vx1, https://ebingergroup.de/en/minimag/, https://ebingergroup.de/en/magnex-120-lw-2/, https://www.foerstergroup.com/en/usa/products/ferex-4034/, https://www.foerstergroup.com/en/usa/products/ferex-4035/, ), що вже є дискримінаційним та суперечливим у відношенні до учасників, які можуть прпонувати глибинний металодетектор, який працює з пошуковою котушкою.
З метою уникнення дискримінації учасників та надання можливості запропонувати Вам металодетектор (адже саме металодетектор згідно предмету закупівлі має бути), просимо вас розширити даний параметр та викласти гаступним чином:
«Датчик Зонд або пошукова котушка»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 22:08
Вирішення:
Доброго дня, Замовником вказано найменування продукції “Металодетектор (магнітометр) VALLON VX1 (або еквівалент) для застосування на суші”.
Звертаємо вашу увагу на визначення терміну еквівалент. Еквівалент це - продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Окрім того Замовником в тендерній документації наведено обґрунтування наявності посилання на дану модель магнітометра: “Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ТТХ
Номер:
aeb61013e20f42a598c039a558f58d23
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.c7
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ви вказуєте глибину виявлення в додатку 3 тендерної документації від 3 до 6 м, що не дозволяє пропонувати обладнання, яке може виявити вибухонебезпечні предмети на глибині наприклад 2 метра або 2,5 метра, або 1,8 метра. Чи повинен бачити пристрій вибухонебезпечний предмет від поверхні землі на глибину до 3 метрів? Якщо ні, то цікавить яким чином ви перевіряєте таку «сліпу зону»? Якщо так, то просимо відкоригувати технічне формулювання параметру наступним чином:
«Глибина пошуку Можливість пошуку на глибині до 6 м».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 22:08
Вирішення:
Доброго дня, на даний час в піротехнічних підрозділах ДСНС України існує пріоритетна потреба в оснащенні приладами виявлення вибухонебезпечних предметів з глибиною пошуку від 3 до 6 метрів, тому Замовником було зазначено відповідний параметр: “Можливість пошуку на глибині від 3 до 6 метрів”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ТТХ
Номер:
deb6d98712fd45fba1fc89bb75314d8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.b6
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
В пункті 4 додатку 3 тендерної документації ви вказуєте, що металодетектор (магнітометр) має виявляти електропровідні матеріали (електричні дроти, графітові стержні, тощо). Згідно інформації, яку пропонують виробники металодетекторів та магнітометрів (для ознайомлення, наприклад, https://www.vallon-ua.com/metalodetektor-vallon-vm%D1%814-olyvkovyi та https://www.minelab.com/russia/ru/countermine/detectors/mf5-military-clearance-landmine-detector-by-minelab, https://www.act.nato.int/our-work/counter-improvised-explosive-devices/), такі елементи містяться та використовуються лише при створенні саморобних вибухових пристроїв, які розміщуються на поверхні землі, адже основним завданням таких пристроїв є завдання шкоди операторам, які можуть не побачити або вчасно не виявити такі елементи вибухонебезпечних об’єктів. Саме тому їх дуже гарно виявляють детектори, які мають невелику антену, іншими словами чим менша антена, тим менші елементи може виявити детектор з такою антеною, і відповідно навпаки, чим більша антена, тим більші об’єкти може виявити детектор з таким типом антени. І оскільки СВП зазвичай малого розміру та виготовлені переважно з підручних матеріалів, жоден магнітометр не виявить такі об’єкти на глибині, яку ви вказуєте в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме 3-6 метрів. Адже магнітометр може допомогти виявити на вказаній вами глибині лише великі об’єкти.
Вказуючи таку вимогу як виявлення електропровідних матеріалів з урахуванням вимоги, що вони можуть бути розміщені на глибині 3-6 метрів не є коректно та технічно правильно. Окрім того, згідно інформації виробників магнітометрів (https://www.vallon-ua.com/mahnitometr-vallon-vx1, https://ebingergroup.de/en/minimag/, https://ebingergroup.de/en/magnex-120-lw-2/, https://www.foerstergroup.com/en/usa/products/ferex-4034/, https://www.foerstergroup.com/en/usa/products/ferex-4035/) магнітометр виявляє лише чорні метали, які водночас великого розміру.
Беручи до уваги технічні характеристики та параметри виявлення виробників магнітометрів, просимо Вас внести зміни в дану вимогу та викласти наступним чином:
«Металодетектор (магнітометр) призначений для професійного використання підрозділами розмінування для виявлення металевих вибухонебезпечних предметів (міни, боєприпаси та суббоєприпаси всіх типів, які мають будь-які металеві елементи у своєму складі)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 22:07
Вирішення:
Доброго дня, Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ТТХ
Номер:
66c884d4d9bc48f1b6c52a4dc16636d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.a5
Назва:
ТТХ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Однією із вимог до предмету закупівлі, що визначена додатком 3 тендерної докуменатції, є відповідність металодетектора або магнітометра встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду товарів. Просимо Вас надати перелік таких актів, яким має відповідати магнітометр або металодетектор, або ж надати посилання на них.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 22:07
Вирішення:
Доброго дня, Замовником в п.3 Додатку 3 до тендерної документації зазначено що якість металодетектору (магнітометра) повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів та вимогам міжнародних стандартів якості.
На підтвердження якості товару Замовник потребує наявність сертифікату відповідності або декларації відповідності, які передбачені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також відповідність стандарту (не гірше) MIL-STD-810G (що дозволяє визначити стійкість обладнання до різних впливів).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Предмет закупівлі
Номер:
8907d8bb1efd4400a0126a2d69bac707
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.b4
Назва:
Предмет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно тендерної документації, предметом закупівлі є «Металодетектори (магнітометри) згідно з ДК 21:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони».
Звертаємо Вашу увагу, що магнітометр та металодетектор – це два різні види обладнання, які можуть застосовуватись операторами при операціях з розміновування.
Якщо порівнювати магнітометр з глибинним металодетектором, то буде виявлено таке:
• Магнітометр виявляє лише магнітні метали, а такі метали як мідь і алюміній – ні.
• Магнітометр не виявляє сплави металів, наприклад такі, як: нержавіюча сталь, чавун тощо, з яких може бути виготовлений боєприпас.
• Глибинний металодетектор, навпаки, може бачити ВСІ існуючі різновиди металів та сплавів.
• Магнітометр взагалі не працює на надзвичайно мінералізованих ґрунтах, таких як вулканічні або залізисті. Якщо брати до уваги східні регіони України (наприклад, Донецька, Луганська, Запорізька області), ґрунт в цих місцях аж червоного кольору, наскільки в ньому високий вміст металу. Якщо працювати магнітометром на такому ґрунті, пристрій не здатен виявити UXO снаряд в залізистому ґрунті. Сигнал буде надаватись навіть у тому випадку, якщо у ґрунті відсутні будь-які металеві вибухонебезпечні предмети. Окрім того, якщо в ґрунті буде наявна велика каменюка, магнітометр бачить такий об’єкт як потенційно вибухонебезпечний.
• Глибинний металодетектор в свою чергу має здатність без проблем працювати на вищевказаних типах ґрунтів. Завдяки компенсації ґрунту та виявленні саме металу (адже це металодетектор, а не магнітометр) зникають хибні спрацювання пристрою при роботі, оператор не затримується, роздумуючи та аналізуючи зібрану інформацію, що саме знаходиться в землі, каменюка чи ФАБ-500.
• Саме тому, що глибинний металодетектор шукає саме метал, а не вимірює деформацію електромагнітного поля землі, що була спричинена магнітними металевими масами (сам таку деформацію може створювати каменюка), забезпечується точність пошуку та надається впевненість оператору в роботі.
• Магнітометр не «ігнорує» металеві фрагменти та уламки, на відміну від глибинного металодетектора, який не подає сигнал про виявлення фрагментів металу, що за розміром менші ніж ті, що становлять інтерес для оператора. Таким чином знижується кількість хибних спрацювань при роботі.
• Більшість магнітометрів не збалансовані, в роботі часто переважують в один бік, що в свою чергу стає причиною втоми оператора і призводить до зниження його уваги та працездатності. Ремінь, яким комплектують магнітометри, не значно змінює ситуацію, оскільки все одно зонд в магнітометрі лише з однієї сторони, і він все одно буде переважати на одну сторону.
• У глибинного металодетектора конструкція збалансована: дві пошукові котушки розташовані з обох боків, спереду і ззаду, що значно покращує експлуатацію пристрою. Ремінь, яким комплектується металодетектор, виконує функцію розгрузки з руки оператора, оскільки частина ваги розподіляється на плече, що значно спрощує використання.
• Магнітометр не має функції самодіагностики, що при роботі не дає гарантії, що пристрій працює вірно.
• Глибинний металодетектор має функцію самодіагностики, яка є автоматичною, і виконується кожні 3 секунди. Це означає, що кожні 3 секунди система детектора автоматично перевіряє справність всіх компонентів пристрою, що в свою чергу гарантує безпеку оператора.
• Магнітометр також дуже чутливий до погодних умов. При зміні температури чи вологості повітря, наприклад, якщо доведеться працювати на болотистій місцевості (до прикладу в районі Кремінної знаходиться найбільший болотний масив України, або ж в північній частині Київської області, або в Чернігівській області), магнітометр буде видавати хибні сигнали.
• Глибинний металодетектор, на відміну від магнітометру, не залежить від умов навколишнього середовища, чи вологості повітря з високою конденсацією.
Також наявна велика відмінність в принципі роботи даних пристроїв, яку можна навіть вважати основною. При роботі з магнітометром оператору потрібно постійно нахиляти пристрій або переміщати зі сторони в сторону, що значно навантажує руку оператора, якщо брати до уваги той факт, що він перевішує на один бік. При роботі з глибинним металодетектором, оператор рухається по прямій, немає потреби розгойдувати пристрій зі сторони в сторону, більш того, можна зробити зупинку, затримувати детектор в одній точці, адже це жодним чином не впливає на його якості виявлення.
Враховуючи вищенаведені аргументи, просимо Вас перерозглянути саме предмет закупівлі, адже магнітометр та металодетектор це не одне й те саме.
Пропонуємо Вам повторно проаналізувати саме параметри виявлення, роботи та екплуатації пристроїв, як саме працює металодетектор, і як працює магнітометр, на яких типах ґрунтів, які метали виявляють і так далі. Ви можете без перешкод звернутись до представників обох різновидів обладнання з метою надання пояснень та підтверджуючих документів. Якщо ви дійсно зацікавлені в придбанні якісного обладнання, яке в першу чергу буде забезпечувати безпеку оператора, то після аналізу ви зрозумієте, що металодетектор набагато ефективніший, ніж магнітометр.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 20:22
Вирішення:
Доброго дня, Замовником вказано найменування продукції “Металодетектор (магнітометр) VALLON VX1 (або еквівалент) для застосування на суші”.
Звертаємо Вашу увагу на визначення терміну еквівалент. Еквівалент це - продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Предмет закупівлі визначено у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Пункт 10 додатку 3 до тендерної документації “необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
Номер:
374761b122c8401a98130f12938b12f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-012583-a.b3
Назва:
Пункт 10 додатку 3 до тендерної документації “необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”
Вимога:
Шановний замовнику, дякуємо за Вашу відповідь.
В своїй відповіді ви посилаєтесь на вимоги «Статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі»»
та стверджуєте, що наявність в предметі закупівлі номенклатурного номеру НАТО «не є дискримінаційними, та не звужують коло потенційних учасників»
Пункт 4 Статті 22 вищезгаданого закону говорить наступне:
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним»
Пункт 4 Статті 23 вищезгаданого закону говорить наступне:
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»
Тобто, якщо ви посилаєтесь в п 10, додатка 3 «Технічні характеристики» на номенклатурний номер НАТО то таке посилання повинно бути обґрунтованим, інакше ця вимога суперечить п 4. Ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З вашої згоди наводимо інформацію стосовно Номенклатурного номера НАТО.
(Інформація взята з сайту https://www.nsnlookup.com/nato/nato-stock-numbers )
«Номенклатурний номер НАТО (NSN) — це унікальний код одиниці зберігання (SKU), який присвоюється Бюро кодифікації країни-члена НАТО матеріальним предметам, які неодноразово закуповуються, накопичуються, зберігаються та видаються через їхню систему постачання.
Номенклатурні номери НАТО (NSN) використовуються для ідентифікації та керування кожним фізичним предметом постачання, який ви можете собі уявити.»
Тобто номенклатурні номери НАТО (NSN) призначені по-перше виключно для систем постачання країн-членів НАТО і по-друге, це суто бюрократичний механізм який ніяким чином не впливає на якість об’єкта закупівлі, на відміну від, наприклад, MIL-STD 810G.
Базуючись на вище написаному, та керуючись п.4 Статті 22 та п.4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Відповідно до п.4 ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надати обґрунтоване пояснення стосовно необхідності предмету закупівлі мати Номенклатурні номери НАТО (NSN) з посиланням на наявну законодавчу базу України (Закони, постанови та т.ін);
2. У разі неможливості надання обґрунтованого пояснення, відповідно до п.4 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наполегливо вимагаємо вилучити вимогу про наявність Номенклатурного номеру НАТО (NSN) з п 10, додатка 3 «Технічні характеристики»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2024 16:28
Вирішення:
Добрий день, Номенклатурний номер НАТО потрібний Замовнику для укладання договору про закупівлю після проведення процедури відкритих торгів з особливостями з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 лютого 2015 р. № 345.
Вимога замовника щодо наявності Номенклатурного номеру НАТО не є дискримінаційною, та не звужує коло потенційних учасників, адже багато постачальників, які пропонують товар на ринку України з наявним номенклатурним номером НАТО.
У разі відсутності Номенклатурного номеру НАТО до укладення договору про закупівлю, існує ризик не укладання такого договору що в свою чергу призведе до зриву закупівлі та непоставки вкрай необхідного обладнання для піротехнічних підрозділів ДСНС України.
Статус вимоги:
Відхилено