• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»

Торги не відбулися

291 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 914.56 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 17:24 - 20.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 9904e954b0ec43dfb5366da47dd92aac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-012383-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
«Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO b786d934be4f459aa42f9d957ea42cd3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-15-012383-a) «Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Закупівлю було оголошено: 15.02.2024 р. Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 29.02.2024 р. згідно протоколу уповноваженої особи № 54 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 54 від 29.02.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції копії штатного розпису. Відповідно до п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати Довідку, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по наданню заявлених послуг (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи, інформацію працівників згідно форми Додатку 9 до тендерної документації)» Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Учасник надає в складі пропозиції копію штатного розкладу (розпису) (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідці, підготовлених згідно Додатку 9 до тендерної документації)». На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р., а також штатний розклад № 4/трив. від 09 січня 2023 р, а також підтверджуючі документи на працівників, зазначених у довідці за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог, щодо штатного розкладу (розпису). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.03.2024 18:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" за процедурою закупівлі — "Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-15-012383-a
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 1ea6ed3550d943869990af66459fa496
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: «Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO b786d934be4f459aa42f9d957ea42cd3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-15-012383-a) «Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 15.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
29.02.2024 р. згідно протоколу уповноваженої особи № 54 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 54 від 29.02.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції копії штатного розпису.
Відповідно до п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати Довідку, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по наданню заявлених послуг (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи, інформацію працівників згідно форми Додатку 9 до тендерної документації)»
Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Учасник надає в складі пропозиції копію штатного розкладу (розпису) (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідці, підготовлених згідно Додатку 9 до тендерної документації)».
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р., а також штатний розклад № 4/трив. від 09 січня 2023 р, а також підтверджуючі документи на працівників, зазначених у довідці за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог, щодо штатного розкладу (розпису).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: «Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO b786d934be4f459aa42f9d957ea42cd3 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-15-012383-a) «Послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 15.02.2024 р.
Учасниками аукціону був ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
29.02.2024 р. згідно протоколу уповноваженої особи № 54 було відхилено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 54 від 29.02.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відсутність у складі пропозиції копії штатного розпису.
Відповідно до п. 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Надати Довідку, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по наданню заявлених послуг (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про освіту, спеціальність, стаж роботи, інформацію працівників згідно форми Додатку 9 до тендерної документації)»
Відповідно до п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Учасник надає в складі пропозиції копію штатного розкладу (розпису) (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідці, підготовлених згідно Додатку 9 до тендерної документації)».
На виконання зазначених кваліфікаційних вимог, Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав у складі пропозиції: Довідку за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р., а також штатний розклад № 4/трив. від 09 січня 2023 р, а також підтверджуючі документи на працівників, зазначених у довідці за вих.№ 01/03-1825 від 27.02.2024 р. Звертаємо увагу, що Замовник не висував інших окремих вимог, щодо штатного розкладу (розпису).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖНЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», пропозиція якого повністю відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника