-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизпаливо в талонах, скретч-картках)
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Торги не відбулися
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2024 16:47 - 21.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію. Замовник прийняв неправомірне та безпідставне рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в наслідок чого незаконно відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Номер:
fffd82012e07498baa200fc146f82e68
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-011898-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію. Замовник прийняв неправомірне та безпідставне рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в наслідок чого незаконно відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 14.03.2024 № 4706.pdf 26.03.2024 17:54
- Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc 26.03.2024 17:54
- Технічні і якісні показники.pdf 26.03.2024 17:54
- Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf 26.03.2024 17:54
- Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024.pdf 26.03.2024 17:54
- протокол №011898-a від 26.03.2024.pdf 26.03.2024 17:54
- тднова редакція19022024.docx 26.03.2024 17:54
- sign.p7s 27.03.2024 10:42
- рішення від 01.04.2024 № 5725.pdf 01.04.2024 17:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 № 6256.pdf 09.04.2024 16:34
- рішення від 08.04.2024 № 6256.pdf 11.04.2024 11:06
- Технічні і якісні показники.pdf 04.04.2024 17:08
- На виконання рішення №5725-р пк-пз від 01.04.2024 пк-пз від 01.04.2024.docx 04.04.2024 17:08
- Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc 04.04.2024 17:08
- Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf 04.04.2024 17:08
- На виконання рішення №5725-р-пк-пз від 01.04.2024 пк-пз від 01.04.2024.docx.pdf 04.04.2024 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 17:32
Дата розгляду скарги:
08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.04.2024 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 08.04.2024 № 6256-р/пк-пз виконане відповідно до рішення від 08.04.2024 № 6256-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f747ea89b98431dad4ef06cc2e67042
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі є неправомірним (незаконним).
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 050-514-53-79
Опис заперечення:
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a/print/awards/pdf/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6, пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/0c82767e93b645309218cd13800ae858?Signature=ZnW15t51rK0Uadr6FugOGP5qJzVsFqEOuE0%2BwDRThBXNF%2FD6I8YpilB08Ct1KbSBcjEw9zocmVDsReIto1E7DA%3D%3D&KeyID=52462340) пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» відхилено на підставі пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Вважаємо, що невідповідність ТОВ «Укрнафта-Постач» та/або його пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, замовником не доведена, та, відповідно, відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» є безпідставним та незаконним.
Вважаємо, що невідповідність ТОВ «Укрнафта-Постач» та/або його пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, замовником не доведена, та, відповідно, відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» є безпідставним та незаконним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а, на думку Замовника пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме пункту 1.3. Додатку № 4 Тендерної документації в частині терміну дії талонів.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію Додаток № 4;
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
У Додатку № 4 до Тендерної документації міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація).
Дана інформація сформована у вигляді таблиці, в якій з лівої сторони зазначені вимоги до покупця, а з правої сторони є місце, де зазначається пропозиція учасника. При цьому, жодних вимог щодо надання запитуваної інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином, у тендерній документації не міститься. На підтвердження відповідності необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), у тому числі вимозі щодо терміну дії талонів, учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Технічні і якісні показники.pdf», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та документ «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf», в якому ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання нас переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації, а саме яким зазначалось: «Термін дії талону – до 31.12.2024р. або безтерміново.
Отже вважаємо, що тендерна пропозиція, подана учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», відповідає усім без виключення вимогам тендерної документації та не порушує їх.
Окремо слід зазначити, що Замовником вже відхилялась тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» з цих самих підстав, після чого, вказане рішення Замовника було оскаржено до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» Антимонопольним комітетом України прийнято рішення № 4706-р від 14.03.2024, в якому встановлено, що пропозиція учасника була неправомірна відхилена Замовником, у тому числі, з підстав, які зазначені і в рішенні Замовника від 26.03.2024 № 011898-а.
Вищевказане свідчить, що Замовником проігноровано доводи комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по даній закупівлі.
Відхилення тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», з підстав, зазначених у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію Додаток № 4;
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
У Додатку № 4 до Тендерної документації міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація).
Дана інформація сформована у вигляді таблиці, в якій з лівої сторони зазначені вимоги до покупця, а з правої сторони є місце, де зазначається пропозиція учасника. При цьому, жодних вимог щодо надання запитуваної інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином, у тендерній документації не міститься. На підтвердження відповідності необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), у тому числі вимозі щодо терміну дії талонів, учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Технічні і якісні показники.pdf», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та документ «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf», в якому ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання нас переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації, а саме яким зазначалось: «Термін дії талону – до 31.12.2024р. або безтерміново.
Отже вважаємо, що тендерна пропозиція, подана учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», відповідає усім без виключення вимогам тендерної документації та не порушує їх.
Окремо слід зазначити, що Замовником вже відхилялась тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» з цих самих підстав, після чого, вказане рішення Замовника було оскаржено до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» Антимонопольним комітетом України прийнято рішення № 4706-р від 14.03.2024, в якому встановлено, що пропозиція учасника була неправомірна відхилена Замовником, у тому числі, з підстав, які зазначені і в рішенні Замовника від 26.03.2024 № 011898-а.
Вищевказане свідчить, що Замовником проігноровано доводи комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по даній закупівлі.
Відхилення тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», з підстав, зазначених у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 № 4706-р/пк-пз.
-
Опис доказу:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 № 4706-р/пк-пз, яке підтверджує, що підстава відхилення пропозиції учасника вже була оскаржена до АКМУ.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 14.03.2024 № 4706.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист щодо терміну дії талонів (Додаток 7 до тендерної документації) (файл «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf»).
-
Опис доказу:
Файл «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf» підтверджує, що учасник ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання його переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до Тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «Технічні і якісні показники.pdf»).
-
Опис доказу:
Файл «Технічні і якісні показники.pdf» підтверджує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a повністю відповідає умовам технічної специфікації.
-
Повʼязаний документ:
Технічні і якісні показники.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до Тендерної документації, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6/documents/2d8604bb4f094810b135021c484a91bc?download=431a15f3b8b8467aa9a8d259335c7a7b) (файл «Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a: – містить вимогу щодо терміну дії талонів до 31.12.2014
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, оприлюднена на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6/documents/3a47b1b992504a20be9f59d39b2d0736?download=d534a90718f84df685cd2bbb79abf100) (файл «тднова редакція19022024.docx»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a: – містить вимогу щодо дії талонів до 31.12.2024 або безстроково.
-
Повʼязаний документ:
тднова редакція19022024.docx
-
-
Назва доказу:
Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a/print/awards/pdf/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6) (файл «UA-2024-02-15-011898-a-awards.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач» було відхилено замовником саме з зазначених у скарзі підстав.
-
Повʼязаний документ:
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/0c82767e93b645309218cd13800ae858?Signature=ZnW15t51rK0Uadr6FugOGP5qJzVsFqEOuE0%2BwDRThBXNF%2FD6I8YpilB08Ct1KbSBcjEw9zocmVDsReIto1E7DA%3D%3D&KeyID=52462340) (файл «протокол №011898-a від 26.03.2024.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач» було відхилено замовником саме з зазначених у скарзі підстав.
-
Повʼязаний документ:
протокол №011898-a від 26.03.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати зафіксоване у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 26.03.2024 № 011898-а рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування незаконних рішень Замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.
Вимога
Є відповідь
Підтверджуємо факт порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ПП «ОККО-Сервіс» і
Номер:
d8ff1872052547fbb90f284251389e37
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-011898-a.c3
Назва:
Підтверджуємо факт порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ПП «ОККО-Сервіс» і
Вимога:
Керуючись п. 46 Постанови КМУ №1178, де передбачається, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель, звертаємось із вимогою щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс»
ПП «ОККО-Сервіс» було відхилено з підстав ненадання в складі тендерної пропозиції інформації щодо терміну дії талонів. Проте звертаємо увагу, що умовами тендерної документації відсутня вимога щодо надання у вигляді довідки інформації про термін дії талонів. Замовник вказав вимогу, Учасник підтвердив.
Окрім цього, замовник стверджує, що гранична температура фільтрованості на ДП З -23 С, яка зазначена в документах, що підтверджують якість, не відповідає вимозі замовника не вище -20С, що є незрозумілим та необґрунтованим.
Замовник посилається не невідповідність ДП З в частині невідповідності цетанового числа в розмірі 51 умова ДСТУ. Замовнику слід переглянути всі положення ДСТУ 7688:2015, де конкретно вказується, що цетанове число щодо ДПЗ має бути не менше 49. З цього слідує, що товар, який пропонує ПП «ОККО-Сервіс», в повному обсязі відповідає вимога ДСТУ/ТР.
Підтверджуємо факт порушення замовником положень Постанови КМУ №1178 в частині неправомірної дискваліфікації учасника торгів ПП «ОККО-Сервіс» із найбільш вигідною пропозицією
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2024 17:15
Вирішення:
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що зазначена в тендерній документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію Додаток №4.
Звертаємо увагу, що згідно умов тендерної документації необхідно було надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ПП "ОККО-СЕРВІС" жодним чином не надав інформацію про термін дії талону.
Додатково інформуємо, що інформація стосовно температури фільтрованості та цетанового числа була розглянута для підтвердження наявності або відсутності у складі тендерної пропозиції паспорту якості та/або декларації відповідності та/або іншого документу, який підтверджує якість товару (я саме дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 арктичне) визначеного чинним законодавством.
Замовник не посилається на невідповідність ДП З.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію. Замовник прийняв неправомірне та безпідставне рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в наслідок чого незаконно відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Номер:
e3eee32e840b4628a064a58bcd399869
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-011898-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію.
Замовник прийняв неправомірне та безпідставне рішення про визнання пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, в наслідок чого незаконно відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні і якісні показники.pdf 04.03.2024 09:56
- Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf 04.03.2024 09:56
- Цінова пропозиція _до аукціону.pdf 04.03.2024 09:56
- UA-2024-02-15-011898-a-awards.pdf 04.03.2024 09:56
- протокол№004115-с від29022024.pdf 04.03.2024 09:56
- Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc 04.03.2024 09:56
- тднова редакція19022024.docx 04.03.2024 09:56
- sign.p7s 04.03.2024 14:29
- рішення від 06.03.2024 № 4170.pdf 06.03.2024 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4706.pdf 15.03.2024 12:43
- рішення від 14.03.2024 № 4706.pdf 19.03.2024 15:22
- На виконання рішення № 4170 -р пк-пз від 06.03.2024.pdf 11.03.2024 17:37
- рішення від 19.06.2023 № 8875.pdf 11.03.2024 17:37
- Технічні і якісні показники.pdf 11.03.2024 17:37
- На виконання рішення № 4170-р пк-пз від 06.03.2024.doc 11.03.2024 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 17:05
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 4706-р/пк-пз від 14.03.2024 виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c338f7e0b29944d08565f38ecea5165f
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі є неправомірним (незаконним).
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 050-514-53-79
Опис заперечення:
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a/print/awards/pdf/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6, пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a) пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» відхилено на підставі пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Вважаємо, що невідповідність ТОВ «Укрнафта-Постач» та/або його пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, замовником не доведена, та, відповідно, відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» є безпідставним та незаконним.
Вважаємо, що невідповідність ТОВ «Укрнафта-Постач» та/або його пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, замовником не доведена, та, відповідно, відхилення пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» є безпідставним та незаконним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
До протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с вставлено скріншот з сайту Prozorro, а саме тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач», на якому виділені певні елементі, ймовірно ті, які на думку Замовника не відповідають технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Загальні положення (найменування, кількість товару та пропозиція учасника);
2. Пункт 1.3 в частині терміну дії талонів.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
– тендерну пропозиціїю Додаток № 1;
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію Додаток № 4;
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №4 до цієї тендерної документації.
Відповідно до примітки 1 Додатку № 1Тендерної документації, Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Цінова пропозиція _до аукціону.pdf», який повністю відповідає формі, встановленій Замовником. Найменування товару та його кількість відповідає тендерній документації. Єдиною відмінністю в тендерній пропозиції учасника є найменування товару, яке зазначено «Паливо дизельне в талонах (скретч-картках)», а в тендерній документації «(Дизпаливо в талонах, скретч-картках), тобто в тендерній документації вказано скорочене словосполучення, а в тендерній пропозиції найменування вказане повністю.
Тобто тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Замовника щодо предмета закупівлі.
У Додатку № 4 до Тендерної документації міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація).
Дана інформація сформована у вигляді таблиці, в якій з лівої сторони зазначені вимоги до покупця, а з правої сторони є місце, де зазначається пропозиція учасника. При цьому, жодних вимог щодо надання запитуваної інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином, у тендерній документації не міститься. На підтвердження відповідності необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), у тому числі вимозі щодо терміну дії талонів, учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Технічні і якісні показники.pdf», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та документ «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf», в якому ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання нас переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації. Отже вважаємо, що тендерна пропозиція, подана учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», відповідає усім без виключення вимогам тендерної документації та не порушує їх.
Відхилення тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», з підстав, зазначених у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
1. Загальні положення (найменування, кількість товару та пропозиція учасника);
2. Пункт 1.3 в частині терміну дії талонів.
Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
– тендерну пропозиціїю Додаток № 1;
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію Додаток № 4;
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку №4 до цієї тендерної документації.
Відповідно до примітки 1 Додатку № 1Тендерної документації, Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Цінова пропозиція _до аукціону.pdf», який повністю відповідає формі, встановленій Замовником. Найменування товару та його кількість відповідає тендерній документації. Єдиною відмінністю в тендерній пропозиції учасника є найменування товару, яке зазначено «Паливо дизельне в талонах (скретч-картках)», а в тендерній документації «(Дизпаливо в талонах, скретч-картках), тобто в тендерній документації вказано скорочене словосполучення, а в тендерній пропозиції найменування вказане повністю.
Тобто тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Замовника щодо предмета закупівлі.
У Додатку № 4 до Тендерної документації міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація).
Дана інформація сформована у вигляді таблиці, в якій з лівої сторони зазначені вимоги до покупця, а з правої сторони є місце, де зазначається пропозиція учасника. При цьому, жодних вимог щодо надання запитуваної інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином, у тендерній документації не міститься. На підтвердження відповідності необхідним технічнім, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), у тому числі вимозі щодо терміну дії талонів, учасником ТОВ «Укрнафта-Постач» в складі тендерної пропозиції надано документ «Технічні і якісні показники.pdf», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та документ «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf», в якому ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання нас переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації. Отже вважаємо, що тендерна пропозиція, подана учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», відповідає усім без виключення вимогам тендерної документації та не порушує їх.
Відхилення тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ «Укрнафта-Постач», з підстав, зазначених у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист щодо терміну дії талонів (Додаток 7 до тендерної документації) (файл «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf»).
-
Опис доказу:
Файл «Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf» підтверджує, що учасник ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує, що у разі визнання його переможцем цієї процедури закупівлі, термін дії талонів буде встановлено не менше, ніж до 31.12.2024 року, як це і вимагалось у п. 1.3 Додатку № 4 Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до Тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «Технічні і якісні показники.pdf»).
-
Опис доказу:
Файл «Технічні і якісні показники.pdf» підтверджує, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a повністю відповідає умовам технічної специфікації.
-
Повʼязаний документ:
Технічні і якісні показники.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач», (файл «Цінова пропозиція _до аукціону.pdf»).
-
Опис доказу:
Файл «Цінова пропозиція _до аукціону.pdf» підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам Замовника щодо предмета закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Цінова пропозиція _до аукціону.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до Тендерної документації, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6/documents/2d8604bb4f094810b135021c484a91bc?download=431a15f3b8b8467aa9a8d259335c7a7b) (файл «Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a: – містить вимогу щодо терміну дії талонів до 31.12.2014; – не містить жодних умов або вимог, щодо надання запитуваної у Додатку № 4 інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, оприлюднена на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6/documents/3a47b1b992504a20be9f59d39b2d0736?download=d534a90718f84df685cd2bbb79abf100) (файл «тднова редакція19022024.docx»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-02-15-011898-a: – найменування та кількість товару, що вимагається Замовником; – не містить жодних умов або вимог, щодо надання запитуваної у Додатку № 4 інформації саме у формі таблиці, шляхом надання окремих документів на кожну вимогу або іншим певним чином
-
Повʼязаний документ:
тднова редакція19022024.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2024, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a/print/awards/pdf/ac50335e135a48ad85556ab97dcc70d6) (файл «UA-2024-02-15-011898-a-awards.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач» було відхилено замовником саме з зазначених у скарзі підстав.
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-02-15-011898-a-awards.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с, оприлюднений на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-011898-a) (файл «протокол№004115-с від29022024.pdf»).
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач» було відхилено замовником саме з зазначених у скарзі підстав.
-
Повʼязаний документ:
протокол№004115-с від29022024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати зафіксоване у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 29.02.2024 № 004115-с рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування незаконних рішень Замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Укрнафта-Постач"
Номер:
5ff2d6679e8d483b88bd41d183d23cbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-011898-a.c1
Назва:
Щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Укрнафта-Постач"
Вимога:
На підставі ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки в протоколі про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.02.2024 № 004115-с наведена недостатня аргументація.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.02.2024 15:31
Вирішення:
Шановний учасник !
пропозиція відхиляється, якщо учасник процедури закупівлі:
– підпадає під підстави, встановлені п. 47 Особливостей ( затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) а саме :
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Невідповідність умовам наведена у протоколі № 004115-с від 29022024
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі UA-2024-02-15-011898-a
Номер:
20d632c54d724228bafead5c73d2a1aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-011898-a.b5
Назва:
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі UA-2024-02-15-011898-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 01 грудня 2023 року № 632.pdf 07.05.2024 17:55
- Технічні і якісні показники.pdf 07.05.2024 17:41
- Гарантійний лист щодо терміну дії талонів.pdf 07.05.2024 17:41
- Додаток 4 до ТД (тех. вимоги)_на майданчик_15.02.doc 07.05.2024 17:41
- Антимонопольний комітет України-на виконання рішення № 780 -р пк-пз від 02052024.docx 07.05.2024 17:41
- На виконання рішення № 7801 - р п-пз від 02.05.2024.pdf 07.05.2024 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2024 № 8340.pdf 13.05.2024 16:34
- рішення від 10.05.2024 № 8340.pdf 15.05.2024 11:23
- рішення від 02.05.2024 № 7801.pdf 02.05.2024 16:03
- sign.p7s 30.04.2024 14:44
- протокол від 2204 №011898.pdf 30.04.2024 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 17:06
Дата розгляду скарги:
10.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2024 11:23
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення від 10.05.2024 № 8340 виконане
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
909f185e0cf74115a5be6155fa34b51f
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про відміну процедури закупівлі UA-2024-02-15-011898-a є неправомірним (незаконним).
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації.
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 050-514-53-79
Опис заперечення:
Прийняте уповноваженою особою Замовника рішення щодо відміни процедури закупівлі не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 50 Особливостей та порушує законодавства у сфері публічних закупівель. В оприлюдненому в електронній системі Замовником протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі не міститься жодного обґрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, згідно вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 22.04.2024 № 011898, оприлюдненого на сторінці закупівлі UA-2024-02-15-011898-a (за посиланням https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/de252b4eda794bbf9288f09876bc747e?Signature=Lfu1EkksT2HtRrxN0fEYdLHk3IgmnCECq42Z713v2CiXzMFzQYCoiS2JcxowBao4zui5Dqf%2ByCLsABwHdNodBw%3D%3D&KeyID=52462340), з метою дотримання принципів публічних закупівель та формування вимог до потенційних Учасників таким чином, щоб забезпечити серед них конкуренцію і не обмежувати їх коло, в звʼязку зі потребою у розробці нових вимог тендерної документації, Замовником прийняте рішення щодо відміни торгів в звʼязку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. В оприлюдненому в електронній системі Замовником протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі не міститься жодного обґрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, згідно вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Виходячи з наведеного, прийняте уповноваженою особою Замовника рішення щодо відміни процедури закупівлі не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 50 Особливостей та порушує законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення про відміну процедури закупівлі є незаконним та надуманим, як вбачається із оскаржуваного рішення, Замовник одноосібно виявив нібито порушення у сфері публічних закупівель, але навіть н зазначає, які це порушення, та чому їх не можливо виправити.
Підсумовуючи вищевикладене, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури закупівлі, а саме - порушення у сфері публічних закупівель.
Внаслідок дій Змовника, які суперечать нормам Закону грубо порушується право учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Примітним є той факт, що Замовник неоднократно дискваліфіковував всіх, окрім одного учасника процедури закупівлі, а саме ТОВ «ВОЛИНЬ НП», однак після оскарження таких рішень до АМКУ, з метою таки не визнання учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» переможцем, прийняв рішення про відміну торгів, без жодних на те підстав.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Виходячи з наведеного, прийняте уповноваженою особою Замовника рішення щодо відміни процедури закупівлі не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 50 Особливостей та порушує законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення про відміну процедури закупівлі є незаконним та надуманим, як вбачається із оскаржуваного рішення, Замовник одноосібно виявив нібито порушення у сфері публічних закупівель, але навіть н зазначає, які це порушення, та чому їх не можливо виправити.
Підсумовуючи вищевикладене, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував, не надав пояснень і документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури закупівлі, а саме - порушення у сфері публічних закупівель.
Внаслідок дій Змовника, які суперечать нормам Закону грубо порушується право учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Примітним є той факт, що Замовник неоднократно дискваліфіковував всіх, окрім одного учасника процедури закупівлі, а саме ТОВ «ВОЛИНЬ НП», однак після оскарження таких рішень до АМКУ, з метою таки не визнання учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» переможцем, прийняв рішення про відміну торгів, без жодних на те підстав.
Внаслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлено можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 22.04.2024 № 011898, оприлюднений на сторінці закупівлі) (файл «протокол від 2204 №011898.pdf»)
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що вказане рішення Замовника не містить жодних правових підстав та обґрунтування
-
Повʼязаний документ:
протокол від 2204 №011898.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати замовника скасувати зафіксоване у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської обласної державної адміністрації від 22.04.2024 № 011898 рішення про відміну процедури закупівлі UA-2024-02-15-011898-a. Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування незаконних рішень Замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.