• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ВВО-24Р_002_ВО: Монтаж та введення в експлуатацію систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця»

Завершена

1 303 595.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 517.98 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 15:51 - 24.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Незрозуміла вимога, яка не відповідає предмету закупівлі!!!

Номер: 35a31c18584c42659078cfb3d42fb9fe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-010482-a.b3
Назва: Незрозуміла вимога, яка не відповідає предмету закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!! Предметом закупівлі є "Монтаж та введення в експлуатацію систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», згідно коду ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи!!! Але з незрозумілих причин в Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження" ви як Замовник вимагаєте - Переможець за свій власний рахунок повинен виготовити необхідну проєктну документацію стадії «РП» з обладнання автоматичної пожежної сигналізації. По-перше, в Додатку 6 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ відсутня взагалі будь-яка інформація про те, що учасник процедури закупівлі "Переможець" зобовязаний розробити, відповідно до діючих нормативних документів та державних стандартів проектну документацію (стадія - робочий проект) з подальщим проходження експертизи по кожному з обєктів - щодо дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки та проведення експертної оцінки кошторисної частини за відповідним робочим(ми) проектом(ами). Задається логічне запитання до вас, як до Замовника процедури закупівлі - яким чином буде здійснюватися фінансування на виготовлення необхідної проєктної документації стадії «РП» з обладнання автоматичної пожежної сигналізації. І чому Переможець за свій власний рахунок зобовязаний виконувати роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та ще й проходити за власний рахунок всі погодження та Експертизи для отримання позитивного експертного висновку (оцінки) по всіх обєктах!!! Це повний абсурд!!! І головне яким чином, а точніше на основі яких договірних відносин буде здійснюватися процедура приймання-передачі даної проектно-кошторисної документації і як ви як Замвоник, який предсатвляє державну установу будете ставити ці документи на баланс та зберігання в Архіві??? Адже жодним пунктом Проекту Договору, який наявний в Додатку 6 до тендерної документації це не передбачено!!! Це черговий нонсенс і бред!!! Ви ставите в тупікове становище потенційного Переможця процедури закупівлі, і у вас є повна можливість маніпулювати їм, щодо надання послуг та не здійцснювати відповідну проплату за надані послуги!!! Адже Договором частина яких не передбачена взагалі!!! Іншими словами, дана процедура направлена на зацікавленого учасника процедури закупівлі, інтереси якого ви ЛОБІЮЄТЕ, і в якого скоріш за все, і це так і є вже майже готова проектна документація!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до п.п. 6.4.14. розділу 6. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) підрядник зобов’язаний (тобто потенційний переможець торгів) «Розробити проєктну документацію (стадія «РП»), розробити робочу документацію на облаштування систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», відповідно до чинних в Україні нормативів і стандартів та погодити її із Замовником». Також відповідно до п. 5.2. розділу 5. «ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) «Вартість робіт за цим Договором включає вартість обладнання, витратних матеріалів, робіт з пусконалагоджування пожежно-тривожних систем сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», експлуатаційну документацію, проектні документації (стадія «РП»). Не врахована Підрядником вартість окремих робіт, обладнання, витратних матеріалів, не сплачується Замовником додатково та окремо, а витрати на виконання таких робіт та закупівлю обладнання, витратних матеріалів вважаються врахованими у вартість робіт, визначену цим Договором».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відсутність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою та передбачена відповідно до чинного законодавства України, щодо предмету закупівлі!!!

Номер: 954cee71ce554b3ebb15a5271be7b89a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-010482-a.a2
Назва: Відсутність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою та передбачена відповідно до чинного законодавства України, щодо предмету закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!! В тендерній документації в Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону" Наявна вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі - не менше 1 інженера-проектанта для виготовлення проектної документації на виконання умов договору. Доводимо до Вашого відома, якщо ви не в курсі, що в вашому ж Додатку 6 до тендерної документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ в розділі 15. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 15.1. Додатки до цього Договору складають його невід'ємну частину: 15.1.1. Додаток 1 «Технічне завдання» 15.1.2. Додаток 2 «Договірна ціна з кошторисними розрахунками» Виникає логічне запитання, хто з працівників (фахівців) буде виконувати кошторисні розрахунки??? Доводимо до вашого відома, що розробляти та затверджувати кошторисну документації при здійснення проектування - (стадія проектування - робочий проект) має законне право лише - інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), який має чинний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність". Наполягаємо на внесенні змін, шляхом долучення вимоги до учасників, щодо наявності інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), який має чинний кваліфікаційний сертифікат!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, інформуємо, що згідно з тендерною документацію на проведення процедури закупівлі по відкритим торгам з особливостями предметом закупівлі є монтаж та введення в експлуатацію систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця». Відповідно до додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» підрядник (тобто потенційний переможець) «Розробляє робочу документацію на облаштування систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», відповідно до чинних в Україні нормативів і стандартів та погодити її із Замовником». Також п.п. 6.4.14. розділу 6. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що підрядник зобов’язаний (тобто потенційний переможець торгів) «Розробити проєктну документацію (стадія «РП»), розробити робочу документацію на облаштування систем пожежної сигналізації в приміщеннях кімнат зберігання зброї та боєприпасів виробничих підрозділів філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», відповідно до чинних в Україні нормативів і стандартів та погодити її із Замовником». Повідомляємо, що розробка проектної документації (стадія РП), робочої документації на облаштування систем пожежної сигналізації здійснюється інженером–проектувальником пов’язаним з інженерно-будівельним проектуванням у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Наявність незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі

Номер: aeeba765348344c38bf7e8839188554c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-010482-a.c1
Назва: Наявність незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупілі!!! В тендерній документації наявна вимога, якою ви порушуєте чинне законодавство України. обмежуєте кількість потенційних учасників та призводите до дискримінації Відповіно до Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати - 6. Дозвіл (посвідчення працівника, що має право доступу) уповноваженного підрозділу МВС на праводоступу до приміщень з обмеженим доступом На основі якої статті та якого чинного Закону України передбачена ваша вимога??? Відповідно до статті 22 ч.3. Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 22 ч.4. Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Якщо ваша вимога, щодо надання учасниками - Дозволу (посвідчення працівника, що має право доступу) уповноваженного підрозділу МВС на праводоступу до приміщень з обмеженим доступом не передбачена чинним законодавством України - приберіть дану незаконну та абсурдну вимогу!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так відповідно до положень частини другої статті 64 Конституції України в умовах воєнного стану можуть бути обмежені деякі конституційні права і свободи громадян, зокрема право на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації в будь-який спосіб. Право на доступ до інформації в умовах воєнного стану може підлягати обмеженням, насамперед для захисту інтересів національної безпеки та територіальної цілісності держави. До прикладу, є пряма заборона щодо поширення інформації про направлення, переміщення зброї, озброєння та бойових припасів в Україні, рух, переміщення або розміщення Збройних Сил України чи інших утворених відповідно до законів України військових формувань, оскільки за такі дії Законом від 24 березня 2022 року № 2160-IX встановлено кримінальну відповідальність. Слід також зазначити, що після запровадження в Україні режиму воєнного стану, вступила в дію Постанова Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 № 1833-034 (під грифом: «Для службового використання»), якою визначено перелік об’єктів залізничної інфраструктури, які підлягають іншим умовам охорони. Враховуючи зазначене, відповідно до «Положення про дозвільну систему» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 1992 р. N 576 та наказу МВС України від 21.08.1998 р. № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» Національна поліція України та Міністерство внутрішніх справ України (уповноважений підрозділ із контролю за обігом зброї центрального органу управління поліцією) відповідають за забезпечення контролю за дотриманням порядку на об'єктах дозвільної системи враховуючи охорону інтересів держави та безпеки громадян, об'єктами дозвільної системи, що розміщуються у приміщеннях, які забезпечують їх схоронність, обладнаними сигналізацією, в них установлюється пропускний режим, та для осіб, які мають доступ до зброї З огляду на зазначене, Учасник процедури закупівлі повинен мати дозвіл, оформлений спеціалізованими підрозділами МВС України з переліком підрозділів (осіб), які мають право доступу до об’єктів дозвільної системи.
Статус вимоги: Відхилено