-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ОД-24Т_126_ВО: Запасні частини до дизель-потягу Д1(Шестерні) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Торги відмінено
362 017.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 810.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 810.09 UAH
Період оскарження:
15.02.2024 15:42 - 25.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-010181-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДС ЛТД» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були - ОД-24Т_126_ВО Запасні частини до дизель-потягу Д1«Шестерні» (ДК 021:2015 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)) реєстраційний номер процедури. Перелік запасних частин, згідно ТД: Поз 1. 7197077 Шестерня головного валу Z=57 Продукція повинна відповідати кресленику: ДП63.81.01.41, 45-86354-3 Поз 2. 7197103 Шестерня Z=22 Продукція повинна відповідати кресленику: 45-86017-3 Поз 3. 7197229 Шестерня вхідного валу Продукція повинна відповідати кресленику: 45-86352-4 У процедурі відкритих торгів прийняли участь дві компанії, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДС ЛТД» (надалі за текстом – ТОВ «ГРАНДС ЛТД») і Товариство з обмеженою відповідальністю «АСЛУНД ГРУП» (надалі за текстом – ТОВ «АСЛУНД ГРУП»). 05.04.2024 року, Замовник опублікував ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-15-010181-a з ТОВ «АСЛУНД ГРУП», з чим не погоджується Скаржник і вважає дії замовника не правомірними
Номер:
f23207d9b40c40f29abc325d740181d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-010181-a.a1
Назва:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-010181-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДС ЛТД» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були - ОД-24Т_126_ВО Запасні частини до дизель-потягу Д1«Шестерні» (ДК 021:2015 (34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)) реєстраційний номер процедури. Перелік запасних частин, згідно ТД:
Поз 1. 7197077 Шестерня головного валу Z=57 Продукція повинна відповідати кресленику: ДП63.81.01.41, 45-86354-3
Поз 2. 7197103 Шестерня Z=22 Продукція повинна відповідати кресленику: 45-86017-3
Поз 3. 7197229 Шестерня вхідного валу Продукція повинна відповідати кресленику: 45-86352-4
У процедурі відкритих торгів прийняли участь дві компанії, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДС ЛТД» (надалі за текстом – ТОВ «ГРАНДС ЛТД») і Товариство з обмеженою відповідальністю «АСЛУНД ГРУП» (надалі за текстом – ТОВ «АСЛУНД ГРУП»).
05.04.2024 року, Замовник опублікував ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-15-010181-a з ТОВ «АСЛУНД ГРУП», з чим не погоджується Скаржник і вважає дії замовника не правомірними
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2 Тендерна документація.docx 09.04.2024 22:12
- скарга.pdf 09.04.2024 22:13
- Вимога про 24 години.docx 09.04.2024 22:13
- креслення 45-86017-3 від 22.03.2024.pdf 09.04.2024 22:13
- «Вимоги відносно виготовленої продукції» №8 від 10.02.2023 року.pdf 09.04.2024 22:13
- скарга.doc 09.04.2024 22:13
- креслення.pdf 09.04.2024 22:13
- Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024.pdf 09.04.2024 22:13
- sign.p7s 10.04.2024 11:23
- ПП 79 СКАРГА.pdf 10.04.2024 12:34
- Рішення від 12.04.2024 №6553.pdf 12.04.2024 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 №6983.pdf 19.04.2024 14:03
- Рішення від 18.04.2024 №6983.pdf 23.04.2024 13:41
- заперечення__ на скаргу ТОВ ГРАНДС ЛТД.doc 16.04.2024 16:48
- заперечення на скаргу.pdf 16.04.2024 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 12:02
Дата розгляду скарги:
18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 16:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.04.2024 13:42
Пункт скарги
Номер:
4804bb516ac44f8ea51df3a2c4fb7f41
Заголовок пункту скарги:
Оскарження визнання переможцем ТОВ «АСЛУНД ГРУП». Для підтвердження відповідності запропонованого товару, ТОВ «АСЛУНД ГРУП» надав креслення, в дуже поганій якості, зовсім не четабельне.
Опис заперечення:
Згідно з вимогами тендерної документації, а саме п . 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п 3.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та у відповідності до п. 2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію додатку №1 Тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам технічної специфікації та іншим вимогам встановленим чинним законодавством та нормативними документами повинен надати наступні документи:
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
У складі своєї пропозиції, учасник ТОВ «АСЛУНД ГРУП», надав для підтвердження відповідної інформації,креслення, на кожну позицію запропонованого учасником товару, але одне креслення, під номером 45-86017-3, є зовсім не читабельним, таким чином Замовнику не можливо роздивитись технічні параметри (довжина, ширина, діаметр, допуски) запропонованого товару, провести аналіз відповідності, що унеможливлює чітко сказати, чи відповідає та інформація вимогам замовника, ми вважаємо що даний документ взагалі відсутній. Звертаємо Вашу увагу, що креслення при виробництві запасних частин є основним документом, без котрого неможливо виробництво, також, як і не можливо визначити відповідність запропонованого товару.
Зазначимо, що на Наш погляд, надавши такої якості документ, Учасник, порушив ще одну вимогу Тендерної документації, а саме п. 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в якому наголошується, що Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам:
2) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера тощо);
3) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
У складі своєї пропозиції, учасник ТОВ «АСЛУНД ГРУП», надав для підтвердження відповідної інформації,креслення, на кожну позицію запропонованого учасником товару, але одне креслення, під номером 45-86017-3, є зовсім не читабельним, таким чином Замовнику не можливо роздивитись технічні параметри (довжина, ширина, діаметр, допуски) запропонованого товару, провести аналіз відповідності, що унеможливлює чітко сказати, чи відповідає та інформація вимогам замовника, ми вважаємо що даний документ взагалі відсутній. Звертаємо Вашу увагу, що креслення при виробництві запасних частин є основним документом, без котрого неможливо виробництво, також, як і не можливо визначити відповідність запропонованого товару.
Зазначимо, що на Наш погляд, надавши такої якості документ, Учасник, порушив ще одну вимогу Тендерної документації, а саме п. 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в якому наголошується, що Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам:
2) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера тощо);
3) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Замовник 22.03.24 року звернувся до Учасника ТОВ «АСЛУНД ГРУП» з Вимогою про усунення порушення, керуючись ТД, а саме п. 3.8 Виправлення невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником, в якій зауважил наступні не відповідності:
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1. Наданий учасником кресленик 45-86354-3 викладений на іншій мові ніж українська. 2. У наданому учасником кресленику 45-86017-3 через погану якість неможливо визначити технічні параметри. 3. У наданому учасником документі виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції не зазначено вимоги до маркування. 4. Не надано у відповідності до вимог ТД довідку з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до товару та за якими буде здійснюватись оплата. 5. У наданій учасником Порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця 2) не зазначені конкретні умови зберігання, транспортування, пакування та маркування згідно до вимог Тендерної документації. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п. 1.7 Розділ1 цієї тендерної документації. -п.3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції -п.п.2.3 п.2 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. -п.3 Додатку 3 тендерної документації. - пп. 1.4-1.6 п.1 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1.Надати переклад кресленика 45-86354-3 українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. 2.Надати кресленик 45-86017-3 від виробника у гарній якості, текст якого має бути розбірливим та повинен вільно читатися. 3. Надати виправлений документ (документи) виробника,який містить (містять) інформацію до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсяги вибірки, правил і методів контролю,вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника(керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо - у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). 4. Надати довідку з банку про відкриті рахунки які будуть внесені до товару та за якими буде здійснюватись оплата, у відповідності до вимог ТД. 5. Надати виправлену порівняльну таблицю технічних і якісних характеристик згідно Таблиці 2 з зазначеною у колонці 2 інформацією згідно технічних вимог п.1 пп.1.4-1.6 Додатку 1 Тендерної документації.
пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків
• відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або
• відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Виходячи з вищезазначеного, Ми вважаємо, що Замовник скористався своїм правом з порушенням, та вимоги що стосуються виправлення креслення, виправлення документу виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, та виправлення Порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця 2) не під подають під дію п. 43 Особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, ще на той факт, що при виправлені Креслення 45-86017-3, ТОВ «АСЛУНД ГРУП», змінив само креслення (візуально кардинально відрізняється від першого), також змінилась назва запропонованого товару, що суперечить постанові Кабміну від 12.10.2022 № 1178. В кресленні, що надано на 28.02.2024 року назва запропонованого товару «ШЕСТЕРНЯ» а в кресленні від 22.03.2024 року вже «ШЕСТЕРНЯ Z-22». Як Замовник визначив ідентичність двох креслень незрозуміло. Порівнювати ці два креслення, неможливо, тому що у першому креслені взагалі немає, (жодного читаємого технічного параметру (довжина, ширина, діаметр, допуски), але якщо приблизно порівнювати по контурам, то не озброєним оком можна побачити, що вони також різні. ТОВ «АСЛУНД ГРУП» після вимоги Замовника, про усунення не відповідностей, повністю ЗАМІНИВ попереднє креслення, не виправив існуюче, а замінив.
Згідно з вимогами тендерної документації, а саме п . 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п 3.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та у відповідності до п. 2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію додатку №1 Тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам технічної специфікації та іншим вимогам встановленим чинним законодавством та нормативними документами повинен надати наступні документи:
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
На виконання цієї вимоги, «АСЛУНД ГРУП», надав в адресу замовника «Вимоги відносно виготовленої продукції» №8 від 10.02.2023 року і креслення №45-86017-3, №45-86354-3, №45-86352-4, але у наданих учасником документах виробника, які містять вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції не зазначено вимоги до маркування.
Дії Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «АСЛУНД ГРУП» без необхідних документів та виправлення помилок, які не підлягають виправленню прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Пропозиція Учасника ТОВ «АСЛУНД ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме подані указаним Учасником закупівлі документи не відповідають технічному вимогам визначеному у Додатку 1, Тендерної документації, , з огляду на що, згідно вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Замовник зобов’язаний прийняти рішення про дискваліфікацію указаного Учасника.
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1. Наданий учасником кресленик 45-86354-3 викладений на іншій мові ніж українська. 2. У наданому учасником кресленику 45-86017-3 через погану якість неможливо визначити технічні параметри. 3. У наданому учасником документі виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції не зазначено вимоги до маркування. 4. Не надано у відповідності до вимог ТД довідку з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до товару та за якими буде здійснюватись оплата. 5. У наданій учасником Порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця 2) не зазначені конкретні умови зберігання, транспортування, пакування та маркування згідно до вимог Тендерної документації. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п. 1.7 Розділ1 цієї тендерної документації. -п.3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції -п.п.2.3 п.2 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації. -п.3 Додатку 3 тендерної документації. - пп. 1.4-1.6 п.1 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1.Надати переклад кресленика 45-86354-3 українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. 2.Надати кресленик 45-86017-3 від виробника у гарній якості, текст якого має бути розбірливим та повинен вільно читатися. 3. Надати виправлений документ (документи) виробника,який містить (містять) інформацію до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсяги вибірки, правил і методів контролю,вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника(керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо - у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). 4. Надати довідку з банку про відкриті рахунки які будуть внесені до товару та за якими буде здійснюватись оплата, у відповідності до вимог ТД. 5. Надати виправлену порівняльну таблицю технічних і якісних характеристик згідно Таблиці 2 з зазначеною у колонці 2 інформацією згідно технічних вимог п.1 пп.1.4-1.6 Додатку 1 Тендерної документації.
пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків
• відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або
• відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Виходячи з вищезазначеного, Ми вважаємо, що Замовник скористався своїм правом з порушенням, та вимоги що стосуються виправлення креслення, виправлення документу виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, та виправлення Порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик (Таблиця 2) не під подають під дію п. 43 Особливостей.
Звертаємо Вашу увагу, ще на той факт, що при виправлені Креслення 45-86017-3, ТОВ «АСЛУНД ГРУП», змінив само креслення (візуально кардинально відрізняється від першого), також змінилась назва запропонованого товару, що суперечить постанові Кабміну від 12.10.2022 № 1178. В кресленні, що надано на 28.02.2024 року назва запропонованого товару «ШЕСТЕРНЯ» а в кресленні від 22.03.2024 року вже «ШЕСТЕРНЯ Z-22». Як Замовник визначив ідентичність двох креслень незрозуміло. Порівнювати ці два креслення, неможливо, тому що у першому креслені взагалі немає, (жодного читаємого технічного параметру (довжина, ширина, діаметр, допуски), але якщо приблизно порівнювати по контурам, то не озброєним оком можна побачити, що вони також різні. ТОВ «АСЛУНД ГРУП» після вимоги Замовника, про усунення не відповідностей, повністю ЗАМІНИВ попереднє креслення, не виправив існуюче, а замінив.
×
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості)
-
Опис доказу:
Замовник порушив постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), та рорзмістив вимогу про виправлення технічних документів. Та в подальшму прийняв документи, які не просто виправлені, а змінені, такі в яких змінилось найменування запропонованого товару.
-
Повʼязаний документ:
Вимога про 24 години.docx
-
-
Назва доказу:
креслення 45-86017-3 від 22.03.2024
-
Опис доказу:
Друге креслення, що надав учасник на підтвердження запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, яке відрізняється від Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024, та має іншу назву.
-
Повʼязаний документ:
креслення 45-86017-3 від 22.03.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024
-
Опис доказу:
Перше креслення, що надав учасник на підтвердження запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024.pdf
Згідно з вимогами тендерної документації, а саме п . 3.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п 3.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та у відповідності до п. 2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію додатку №1 Тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам технічної специфікації та іншим вимогам встановленим чинним законодавством та нормативними документами повинен надати наступні документи:
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
- скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
На виконання цієї вимоги, «АСЛУНД ГРУП», надав в адресу замовника «Вимоги відносно виготовленої продукції» №8 від 10.02.2023 року і креслення №45-86017-3, №45-86354-3, №45-86352-4, але у наданих учасником документах виробника, які містять вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції не зазначено вимоги до маркування.
×
-
Назва доказу:
Креслення
-
Опис доказу:
В кресленнях відсутня інформація, що до способів і методів маркування запропонованої продукції.
-
Повʼязаний документ:
креслення.pdf
-
-
Назва доказу:
«Вимоги відносно виготовленої продукції» №8 від 10.02.2023 року
-
Опис доказу:
В довідці відсутня інформація, що до способів і методів маркування запропонованої продукції.
-
Повʼязаний документ:
«Вимоги відносно виготовленої продукції» №8 від 10.02.2023 року.pdf
Дії Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «АСЛУНД ГРУП» без необхідних документів та виправлення помилок, які не підлягають виправленню прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Пропозиція Учасника ТОВ «АСЛУНД ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме подані указаним Учасником закупівлі документи не відповідають технічному вимогам визначеному у Додатку 1, Тендерної документації, , з огляду на що, згідно вимог п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Замовник зобов’язаний прийняти рішення про дискваліфікацію указаного Учасника.
×
-
Назва доказу:
Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024
-
Опис доказу:
Надане Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024 не читабельне, таким чином Замовнику не можливо роздивитись технічні параметри (довжина, ширина, діаметр, допуски) запропонованого товару, провести аналіз відповідності, що унеможливлює чітко сказати, чи відповідає та інформація вимогам замовника
-
Повʼязаний документ:
Креслення 45-86017-3 від 28.02.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-15-010181-a з ТОВ «АСЛУНД ГРУП». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.