-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16
Завершена
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2024 15:33 - 22.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі, а також відміни тендернї закупівлі, в зв’язку з виявленими беззаперечними порушення законодавства у сфері публічних закупівель на закупівлю «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею №5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи».
Номер:
21d72bafa39c425a8181e580c7f0c18b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.b9
Назва:
СКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення
Переможця процедури закупівлі, а також відміни тендернї закупівлі, в зв’язку з виявленими беззаперечними порушення законодавства у сфері публічних закупівель
на закупівлю «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею №5 міста Житомира,
за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи».
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасни-ків.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – в особі фахівця з публічних закупівель уповноваженою особою Ліцею №5 міста Житомира Воронової Тетяни Ярославівни 4 березня 2024 року о 11:19 відповідно до Протоколу №34 від 04.03.2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-15-009878-a код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» (далі – Закупівля).
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є віль-ним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропо-зицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної доку-ментації.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупі-вель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визна-чення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до Статті 32. Закону України «Про публічні закупівлі» відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся
1. Замовник відміняє тендер у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законо-давства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.03.2024 10:55
Вирішення:
Письмові пояснення Замовника
по суті скарги ID: UA-2024-02-15-009878-a.b9
Нами, Ліцеєм №5 міста Житомира (далі за текстом – «Замовник») розглянуто скаргу Фізичнаособа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович з якою ми не згодні.
В Тендерній документації в розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції п.1 та Додатку 2 зі змінами Технічне завдання прописано
Переможець протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає 4 Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника. Вартість робіт визначається з урахуванням КНУ - Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. Затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві (зі змінами),проектної документації але в розмірі, що не перевищує усереднені показники рекомендовані Мінрегіонбудом та нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 9287,0 грн., норма тривалості робочого часу 170,25 люд./год., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8).
Розрахунок ціни повинен бути виконаний на види, обсяги встановлені у Додатку 2 до тендерної документації та складатися з: договірної ціни, пояснювальної записки, розрахунку прямих витрат і загальновиробничих витрат, кошторисного розрахунку, локального кошторису та підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису
Не надання Переможцем протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем на перевірку Замовнику інформаційної моделі договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, розцінюється Замовником як відмова від підписання договору.
Інформаційна модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 подається на електронну адресу Замовника.
Замовником не вимагалось надання Інформаційної моделі договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 на сторінці закупівлі в документах Переможця.
З данною вимогою Ви як учасник закупівлі погодилися , про що свідчить підписана Вами Тендерна пропозиція.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі на закупівлю «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею №5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи».
Номер:
fd91430335a744ccb5ea28bbd427ac70
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.a8
Назва:
СКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірне та незаконне рішення Замовника, щодо визначення Переможця процедури закупівлі
на закупівлю «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею №5 міста Житомира,
за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи».
Вимога:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – в особі фахівця з публічних закупівель уповноваженою особою Ліцею №5 міста Житомира Воронової Тетяни Ярославівни 4 березня 2024 року о 11:19 відповідно до Протоколу №34 від 04.03.2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-15-009878-a код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» (далі – Закупівля).
Відповідно до ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Керуючись ч.8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович вважає, що рішення, яке прийнято фахівцем з публічних закупівель уповноваженою особою Ліцею №5 міста Житомира Воронової Тетяни Ярославівни 4 березня 2024 року о 11:19 відповідно до Протоколу №34 від 04.03.2024р. за ідентифікатором UA-2024-02-15-009878-a код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» є безпідставним, необгрунтованим та таким, який грубо порушує норми чинного законодавства України та тендерної документації Замовника безпосередньо.
Наші претензії до Замовника процедури закупівлі є небезпідставними і базуються на наступ-них вимогах, згідно чинного законодавства України та вимог тендерної документації Замовника.
В своїй тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» зазначив у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка не узгоджується між собою та нормами чинного законодавства України, що є суттєвою при визначенні результатів відкритих торгів, тим самим учасник процедури закупівлі ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» ввів в оману Замовника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.03.2024 12:50
Вирішення:
Письмові пояснення Замовника
по суті скарги UA-2024-02-15-009878-a.a8
Нами, Ліцеєм №5 міста Житомира (далі за текстом – «Замовник») розглянуто скаргу Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович з якою ми не згодні в повному обсязі з наступних підстав:
Щодо першого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 1 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі.
Зокрема, Замовником встановлений такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та які учасник буде використовувати під час надання послуг, що є предметом закупівлі за встановленою формою.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та які учасник буде використовувати під час надання послуг, що є
предметом закупівлі за встановленою формою, Вих. № 9 від 23.02.2024 р.
Пунктом 16 зазначеної Довідки, наданої Учасником зазначено орендоване приміщення за адресою: 61068, Харківська область, м. Харків, Сабурівська набережна, буд. 5, кімн. 32.
Цивільний кодекс України є кодифікованим нормативним актом (законом) яким регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), учасниками яких є фізичні та юридичні особи, Держава Україна, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права, ненадання (без наявності вимоги у тендерній документації) скан-копії договору оренди приміщення ніяким чином не пов’язано з правомірністю укладання такого договору та ніяким чином не ставить під сумнів та не дорівнює його відсутність взагалі.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ЗАТВЕРДЖЕНІ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають обов’язок Ліцензіату забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
В свою чергу, Замовник, дотримуючись принципів Добросовісної конкуренції серед учасників, Недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, не має права дискваліфікувати учасників закупівлі у зв’язку з зазначенням приналежності - орендованого майна- що відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Ліцензійних умов провадження діяльності, що зазначені вище.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагається надання будь-яких інших підтверджуючих документів для відповідності вимогам матеріально-технічної бази.
п. 28. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471) передбачає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому, законодавчо не встановлена форма надання таких відомостей, тобто Замовник на свій розсуд та за своїми потребами встановлює форму надання таких відомостей.
Щодо стовпчику «Найменування» та зазначення Учасником саме найменування обладнання не розуміємо невідповідності взагалі. Формою Довідки не передбачено внесення відомостей щодо типу, марки, моделі та будь-якої іншої інформації.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо другого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 1 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Зокрема, Замовником встановлений такий кваліфікаційний критерій, як Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою, Вих. № 10 від 23.02.2024 р.
В тендерній документації, згідно Додатку 3 зі змінами до тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасника вимагалось від учасників надати:
п.3. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікованих робітників: налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів і автоматики не нижче 4 розряду, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду. Зазначені документи надані Учасником на майданчику та містять у файлі - Кваліфік виконавці робіт - працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Замовником не вимагалось надання інформації про наявність у керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, відповідної вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”,“Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (учасник не надав жодної інформації, а також копію диплому про наявність вищої освіти, за однією з вищеперерахованих спеціальностей, та відповідного стажу роботи за цим видом робіт, а саме - не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, яке це передбачено чинним законодавством України, а саме п.14 чинної Постанови КМУ від 23.11.2016 р. №852.
Доводимо до Вашого відома, що чинна Постанова КМУ від 23.11.2016 р. № 852 встановлює вимоги щодо отримання Ліцензій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює вимоги тендерної документації Замовника Ліцей №5 міста Житомира.
Тому, якщо учасник процедури закупівлі - ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, отримав Ліцензію ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, виданою Наказом № 628 від 04.11.2019 року, яку він надав у складі тендерної пропозиції Наказ про чинну ліценз.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54, то він відповідає ліцензійним умовам для проведення господарської діяльності, що підтверджуєтеся наказом компетентного органу з перевірки оцінки відповідності суб’єктів господарювання.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо третього питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТОК 3 зі змінами до тендерної документації, містить наступні Вимоги до кваліфікації учасника (учасник повинен надати):
«Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). Виконавці робіт повинні надати посвідчення і протокол про проходження навчання з безпечних методів виконання робіт на висоті.»
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс у складі пропозиції було надано документи:
1. Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
2. Висота навчання працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» розділу 4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці зазначено наступне:
п.4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Зокрема, перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється: комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві) – Надані учасником посвідчення підпадають саме під цей пункт, та видані особами, що входять до складу комісії, створеної на підставі наказу ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Щодо відсутності навчання на посадову особу керівника робіт – Лисицю Олександра Володимировича. Умовами тендерної документації НЕ ВИМАГАЛОСЬ надання навчання для керівника робіт, зазначаємо ще раз вимогу:
«Виконавці робіт повинні надати посвідчення і протокол про проходження навчання з безпечних методів виконання робіт на висоті.»
Відповідно до ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме кадрових вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень існують наступні:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень….»
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто, є різниця між виконавцем робіт та керівником робіт, звертаємо Вашу увагу, що відповідне навчання, по-перше, вимагається лише на виконавців робіт,по-друге не вимагається жодних підтверджень щодо посвідчень та навчань членів комісії, яка видає посвідчення,по-третє, наголошуємо, що учасники мають право видавати навчання, що проводиться комісією підприємства, відповідно до чинного законодавства.
«Нелегітимність» комісії також нічим не доведена, адже сам Скаржник надає наступне роз’яснення:
«Відповідно до п.3.9 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» до складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. п.4.4. «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» розділу 4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці голова та члени комісії, а саме: директор Босий М.О., головний інженер Лисиця О.В. та інженер з охорони праці Бакуліна О.В. мають законне право здійснювати перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання, тільки після того, якщо вони самі пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, в іншому випадку дана комісія є незаконною!!!»
Повторюємо, що Замовником не вимагається жодних підтверджень щодо посвідчень та навчань членів комісії, яка видає посвідчення, по-перше.
По-друге, у склад комісії входять особи, які мають право навчати працівників на підприємстві - представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці (в складі комісії є інженер з охорони праці)
По-третє, незрозуміло, чому Скаржник робить висновок щодо відсутності навчання посадових осіб, складу комісії на підприємстві учасника, адже навчання з питань охорони праці можуть проходити керівники та посадові особи підприємства, без обмежень та дискримінаційних заборон.
Щодо наступного пункту Скарги замовника:
«Що в свою чергу повністю суперечить та повністю не узгоджується з нормами чинного
законодавства України, а саме п.4.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від
26.01.2005 року»:
- зразок протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці є Додатком
1 до пункту 3.14 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки
знань з питань охорони праці». Наданий протокол не відповідає вимогам чинного законодавства України.
- зразок посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці є Додатком 2 до пункту 3.13 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці». Надані посвідчення не відповідають формі, яка встановлена чинним законодавством України.»
Наголошуємо, що є різниця між словом «зразок» та словом «форма». Тлумачення із "Словника української мови" ЗРАЗОК - Вид, форма чи спосіб, прийняті як типові для виготовлення або влаштування чого-небудь. Тобто не є обов’язковим та може змінюватися, на відміну від форми документа.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо четвертого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТОК 3 зі змінами до тендерної документації, містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В
(ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
Навчання працівники виконавці.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.03.2024 14:19
В тендерній документації, згідно Додатку 3 зі змінами до тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасника вимагалось від учасників надати:
п.3. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікова-них робітників: налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів і автоматики не нижче 4 розряду, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду.
Зазначені документи надані Учасником на майданчику та містять у файлі - Кваліфік виконавці робіт - працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Замовником не вимагалось надання інформації про наявність у керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, відповідної вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”,“Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (учасник не надав жодної інформації, а також копію диплому про наявність вищої освіти, за однією з вищеперерахованих спеціальностей, та відповідного стажу роботи за цим видом робіт, а саме - не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, яке це передбачено чинним законодавством України, а саме п.14 чинної Постанови КМУ від 23.11.2016 р. №852.
Доводимо до Вашого відома, що чинна Постанова КМУ від 23.11.2016 р. № 852 встановлює вимоги щодо отримання Ліцензій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює вимоги тендерної документації Замовника Ліцей №5 міста Житомира.Тому, якщо учасник процедури закупівлі - ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, отримав Ліцензію ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, виданою Наказом № 628 від 04.11.2019 року, яку він надав у складі тендерної пропозиції Наказ про чинну ліценз.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54, то він відповідає ліцензійним умовам для проведення господарської діяльності, що підтверджуєтеся наказом компетентного органу з перевірки оцінки відповідності суб’єктів господарювання.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо четвертого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 3 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям,
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
п.4. Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання
робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та
посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В
(ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс у складі пропозиції було надано документи:
1. Навчання працівники виконавці.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.03.2024 14:19
В наведеному файлі учасником надано: Витяг з протоколу № 24-91-2023/1 від 24.11.2023 року та копія витягу з протоколу №24-91-2023/2 від 24.11.2023 року засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
При цьому, Учасником надано Лист-роз’яснення Вих. №3/3 від 01.03.2024р., з посиланням на чинний нормативно-правовий акт, а саме:
«Згідно ч.2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
При цьому, чинним законодавством не передбачена необхідність проходження навчання з охорони праці працівником у разі роботи ним за однією і тією ж спеціальністю за основним місцем роботи та за сумісництвом.»
Учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, зазначено, що Деякі працівники, щодо яких Учасником надаються вказані посвідчення у складі пропозиції, пройшли навчання за основним місцем роботи або на інших підприємствах, де вказані працівники працюють також за сумісництвом.
Таким чином, наявні документи у складі пропозиції учасника відповідають вимогам тендерної документації та підтверджені документально.
Звертаємо увагу, що учбові центри проходять сертифікацію та мають право видавати посвідчення,.
Звертаємо увагу, що перший заступник начальника Головного управління Держпраці у Запорізький області є уповноваженою особою та має право підпису відповідних документів.
Скаржник наголошує, що зазначена недостовірна інформація про те, що чинним законодавством України, не передбачена необхідність проходження навчання з охорони праці працівником у разі роботи ним за однією і тією ж спеціальністю за основним місцем роботи та за зовнішнім сумісництвом, а іншими словами при зміні місця роботи (роботі на іншому підприємстві), що в повній мірі суперечить та не відповідає чинному законодавству України.
Доводимо до Вашого відома, що Кодекс законів про працю України визначає поняття Сумісництва, як виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Тобто, сумісництво та зміна роботи НЕ Є ТОТОЖНИМИМ ПОНЯТТЯМИ. При цьому, працівники проходять навчання та прийняті на роботу за ТІЄЮ Ж ПОСАДОЮ.
В даному випадку відсутні:
- переведення працівника на іншу роботу,
- зміна місця роботи,
- призначення на іншу посаду, що потребує додаткових знань.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
На підставі вище викладеного вважаємо Скаргу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Таким чином, Учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС виконав вимоги тендерної закупівлі та надано необхідні документи на підтвердження відповідності та кваліфікаційним критеріям.
Доводимо до Вашого відома, що Стаття 358. КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ визначає поняття підробки документів:
Підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, нотаріусом, державним реєстратором, суб'єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут.
Відповідно, кваліфікація злочинів є прерогативою правоохоронних органів та органів судової системи відповідно до КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Не вимога, а скоріш порада для Замавника, яка виходить зі змісту Технічного завдання процедури закупівлі!!!
Номер:
edb09f2c15504ff1bbdb5bb6084dd114
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.a7
Назва:
Не вимога, а скоріш порада для Замавника, яка виходить зі змісту Технічного завдання процедури закупівлі!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Додаток 2 зі змінами до тендерної документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі
Переможець протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника. Вартість робіт визначається з урахуванням КНУ - Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. Затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві (зі змінами), проектної документації, що стане підставою визначення ціни договору, але в розмірі, що не перевищує усереднені показники рекомендовані Мінрегіонбудом та нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 9287,0 грн., норма тривалості робочого часу 170,25 люд./год., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8).
У нас виникає логічне запитання до вас, як до Замовника, а хто з працівників (фахівців) Переможця процедури закупівлі фахового, без помилок та відхилень від норм з дотриманням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві (зі змінами), а також при цьому застосовуючи грамотно програмний комплекс АВК-5, буде виконувати кошторисну документацію (кошторисні розрахунки)??? А відповідно виконувати вимоги Технічного завдання??? Вимоги якого учасник процедури закупівлі (Переможець) повинен сумлінно дотримуватися, адже в свої тендерній пропозиції кожний Учасник надає Лист-погодження з Технічним завданням процедури закупвлі!!!
Даним фахівцем, згідно чинного законодавства України є кваліфікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, який зобовязаний мати чинний кваліфікаційний сертифікат.
Також доводимо до вашого відома, що Відповідно до ст.17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п'ять років, не обмежується. За умови що працівники Учасника віднесений до даної категорії осіб згідно ст.17 цього Закону, на підтвердження виконання даної норми та підвищення кваліфікації кожні 5 років, додатково надати Свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямком!!!
Дана вимога, щодо наявності у учасниа процедури закупівлі кваліфікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який зобовязаний мати чинний кваліфікаційний сертифікат, жодним чином не порушує Закон України "Про публічні закупівлі", а саме ст.5 та ст.22 щодо недискримінації!!!
Адже даного фахівця без будь-яких проблем може і повинен мати учасник процедури, або субєкт господарювання, який надає якісні послуги на основі Договору ЦПХ (по найму), або навіть в штаті для здійснення фахового, без помилок та відхилень від норм кошторисних розрахунків та надання будь-якому Замовнику і ви зрозуміло не виняток якісної кошторисної документації!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 14:06
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі! Дякуємо за пораду. Врахуємо Вашу пораду підчас наступних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відсутність всього необхідного обладнання на нашу думку, а також необхідність уточнення та пояснення з боку Замовника процедури закупівлі.
Номер:
5adfa0ca0dc04345a264df3a78c8e3af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.a6
Назва:
Відсутність всього необхідного обладнання на нашу думку, а також необхідність уточнення та пояснення з боку Замовника процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури, а саме уповноважена особа Замовника - Воронова Тетяна Ярославівна.
Нам вас дійсно дуже шкода, з точки зору того що видно по змісту тендерній документації, що процедура закупівлі проходить відкрито і незаангажовано, при відсутності в документації дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі!!!
Ми обіцяли більш не писати, але ж черговий раз передивляючися Додаток 2 Технічне завдання зі змінами виникає ряд запитань, не нарікань до вас, а саме запитань!!!
Адже нажаль ви стали жертвою некомпетентності та непрофесійності того інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки), який на наше субєктивне враження, а можливо і не тільки на наше даний сертифікат просто купив і немає ніякого мінімального трирічного досвіду проектування систем протипожежного захисту подібних обєктів!!!
Питання 1 - в Додатку 2 Технічне завдання наявні гучномовці 3АС100ПН - 2 - 117 штук; та Гучномовці 6АС100ПН - 2 - 47 штук.
Але чомусь з незрозумілих причин відсутній Устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщення людей про пожежу ВЕЛЛЕЗ відповідної потужності та модифікації.
Чому це важливо, тому що гучномовців системи мовленнєвого оповіщення підключаються саме до Устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщення людей про пожежу ВЕЛЛЕЗ!!! Можливо дане Устаткування керування та індикації мовленнєвого оповіщення людей про пожежу ВЕЛЛЕЗ встановлене вже раніше на обєкті - можливо!!! Але воно повинно бути 100% або вже встановлене, а якщо не встановлене, значить повинно бути передбачене в Технічному завданні!!!
Питання 2 - в Додатку 2 Технічне завдання чомусь з незрозумілих причин відсутній - Модуль цифрового автодозвону (GSM-канал) МЦА-GSM, який підключається до
Прилад приймально-контрольний пожежний ППКП «Тірас-16П» і призначений для передачі сигналів "Тривога" або "Пожежа" на пульт центрального пожежного спостереження ПЦПС!!! Адже відповідно до вимог чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" п.7.3. Загальноосвітні школи, Тип 2 - Системи передавання тривожних споіщень!!! Тобто іншим словами для обєкту блок основної та старшої школи Ліцею № 5 передавання тривожних споіщень є обовязковим!!!Окрім того у вас предметом закупівлі є: "Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень"!!!
Питання 2 - в Додатку 2 Технічне завдання чомусь з незрозумілих причин наявні 2 (два) Прилади приймально-контрольні пожежні ППКП «Тірас-16П». Ці 2 (два) Прилади приймально-контрольні пожежні ППКП «Тірас-16П» можуть працювати тільки як 2 (два) окремих, вони не працюють один з одним!!! Якщо вони працюють, як 2 (два) окремі (кожен сам за себе), то в такому випадку потрібні 2 (два) Модулі цифрового автодозвону (GSM-канал) МЦА-GSM, для кожного ППКП «Тірас-16П» окремо!!!
Але робота 2(двох) Приладів приймально-контрольних пожежних ППКП «Тірас-16П" окремо є порушення вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" а саме п.7.2.29 Не допускається передбачати в проектах для контролювання одного об’єкта більш ніж одного ППКП системи пожежної сигналізації, окрім як при застосуванні ієрархічних систем згідно з ДСТУ-Н CEN/TS 54-14.
Для дотримання данної вимоги інженер-проектувальник повинен був передбачити (запроектувати) в робочому проекті 1(один) Прилад приймально-контрольний пожежний типу ППКП «Тірас-16.128П" який є основним і дозволяє по своїм технічним характеристикам підключення до нього - 1(одного) Приладу приймально-контрольного пожежного типу ППКП «Тірас-16.П" (додаткового). В цьому випадку до Приладу приймально-контрольного пожежного типу ППКП «Тірас-16.128П" підключається 1(один) модуль цифрового автодозвону (GSM-канал) МЦА-GSM, а до Приладу приймально-контрольного пожежного типу ППКП «Тірас-16.П" підключати 1(один) модуль цифрового автодозвону (GSM-канал) МЦА-GSM вже не потрібно!!!
Отакі нажаль для вас, як для Замовника правдиві моменти!!!
Нажаль, ще раз повторимо ви стали жертвою некомпетентності та непрофесійності інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки)!!! Але це краще виправити зараз, ніж потім уже може бути пізно для вас і Потенційного переможця процедури закупівлі!!!
Виходячи з вищезазначеного ми на 95% впевнені що даний робочий проект не проходив жодних "обовязкових" експертиз з отриманням відповідної позитивної експертної оцінки проєкту будівництва за окремими розділами, а саме напрямком: «Пожежна, техногенна безпека» та напрямком «Кошторисна частина проектної документації», як того вимагає п.10 Постанови КМУ №560 від 11 травня 2011 р. "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"
І цю інформацію ми впевненні на 100 %, щодо проходження "обовязкової" експертизи з отриманням відповідної позитивної експертної оцінки проєкту будівництва цим недобросовісним інженером-проектувальником (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки), який представляє скоріш за все певний субєкт господарювання вам також не було повідомлено та передбачено в Договорі!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 13:30
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі! В ліцеї у початковій школі та укритті вже встановлено системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, які вже працюють. В Додатку 2 Технічне завдання вказані матеріали та роботи для монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін Замовником до тендерної документації, яке регламентується та є визначається чинним законодавством України!!!
Номер:
42f0ee1f696344c8860863e7e349275b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.b5
Назва:
Необхідність внесення змін Замовником до тендерної документації, яке регламентується та є визначається чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації ви неодноразово посилаєтеся на норми та вимоги чинного ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)"
А також відповідно до п.5.4.2 Додатку 4 до тендерної документації "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" вимагаєте від учасників процедури закупівлі Виконавець зобов'язаний: Дотримуватися вимог проектної документації у тому числі ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення» та ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту» при монтуванні та перевірці відповідності.
Виникає логічне запитання, яким чином працівники(фахівці) підприємства будуть знати та відповідно дотримуватися вимог чинного ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)" якщо дані працівники(фахівці) підприємства та матеріально-технічна база та й саме відповідно підприємство не пройшло відповідну сертифікацію та не має чинний сертифікат відповідності ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 (яий до-речі видається на 1 рік) та відповідно не знає вимог даного Держстандарту???
Вфідповідно до розділу 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ в якому "чорним по-білому" зазначене наступне:
Цей стандарт містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Цей стандарт охоплює планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічне обслуговування таких систем.
Настанови поширюються на системи, призначені для захисту життя людей і (або) майна.
Настанови охоплюють системи, що складаються, щонайменше, з одного пожежного сповіщувача. У разі пожежі ці системи можуть видавати сигнали керування додатковим устаткованням протипожежного захисту (наприклад, стаціонарними системами пожежогасіння) та іншими заходами та діями (наприклад, вимкненням виробничого устатковання).
Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що встановлювання даних систем виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію!!!
Однак, дається також ряд рекомендацій для інших осіб, які є замовниками або користувачами систем пожежної сигналізації або оповіщування про пожежу.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка чітко підтверджується розділом 1 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021, цитуємо це раз для Вас, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що встановлювання даних систем виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію!!!
Задається чітке запитання, що якщо субєкт господарювання, який надає послуги з протипожежного захисту не проходив відповідну сертифікацію та не має чинного сертифікату відповідності, згідно вимог чинного ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)" то яку ж відповідну кваліфікацію і навики мають працівники (фахівці) даного субєкта господарювання???
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі чинного сертифікату відповідності ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)", який без проблем може отримати та повинен мати, субєкт господарювання, який надає послуги з протипожежного захисту і має чинну паперову або електронну ліцензію!!!
Також вимога, щодо наявності в учасника процедури закупівлі (потенційного Переможця) чинного сертифікату відповідності ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)" буде в повній мірі відповідати, щодо дотримання зобов'язань до Виконавця, які зазначені в вашій ж тендерній документації, відповідно до п.5.4.2 Додатку 4 "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ"!!!
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання вимог чинного ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021!!!
Все це остання наша вимога, до вас як до Замовника процедури закупівлі!!!
Всі інші вимоги на нашу думку, відповідають нормам та вимогам чинного законодавства України і з внесеними змінами показують дійсно високу кваліфікацію, фаховість та дотримання норм чинного законодавства України з боку уповноваженої особи Замовника!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2024 15:28
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!!!
В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яке регламентується чинним законодавством України!!!
Номер:
c9976bccfe89431c825bd2d9a5259b9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.c4
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яке регламентується чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації в Додатку 2 до тендерної документації в таблиці - Відомість ресурсів та обсягів робіт наявний кабель марки Кабель ПСВВ*2*0,4 - дловжиною 10 400 метрів.
Все б нічного, але це кабель повинен мати негорючу ізоляцію, тобто його тип повинен бути ПСВВнг 2*0,4 (підвищеної вогнестійкості "негорючий", який повинен зберігати цілісність своїх кіл під дією підвищеного температурного режиму не менше 30 хвилин, або бути захищений, згідно вимог п.5.16 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту")
В п.5.16 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" чітко зазначене наступне - Кабелі, що повинні функціонувати більше однієї хвилини в умовах стандартного температурного режиму (далі - СТР) відповідно до ДСТУ Б В.1.1-4, повинні зберігати працездатність під дією СТР протягом нормованого проміжку часу або бути захищені від дії СТР будівельними конструкціями, вогнестійкими матеріалами тощо з нормованими показниками вогнестійкості.
п.5.16.2 ДБН В.2.5-56:2014 Кабелі живлення системи пожежної сигналізації та управління іншими протипожежними та інженерними системами згідно 6.1 повинні зберігати цілісність кіл під дією СТР не менше З0 хв або бути захищені згідно з п.5.16.
Кабель ПСВВ*2*0,4 призначений для підключення (групування) в шлейфи пожежної сигналізації автоматичних (димових та теплових) та ручних пожежних сповіщувачів системи пожежної сигналізації!!! Кабель-канал 20*10 виготовлений також з горючого матеріалу. Отже прокладання Кабелю ПСВВ*2*0,4 в Кабель-каналі 20*10 не задовільняє вимоги п.5.16. та п.5.16.2 ДБН В.2.5-56:2014!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі це не є претензція до вас безпосередньо, це є претензія до того інженера-проектувальника, який є автором даного робочого проекту на основі Специфікації обладнання і матеріалів і складалося Технічне завдання (Технічна специфікація) процедури закупівлі!!!
Ще питання даний обєкт 100% відносяться до обєкту СС2, щодо класу наслідків відповідальності!!!
Чи проходив даний робочий проект та відповідно кошторисна документація обовязкову експертизу з отриманням - позитивного експертного звіту!!! Як того вимагає п.10 чинної Постанови КМУ №560 від 11 травня 2011 р. "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України"
Чому це є дуже важливо!!!
Тому що після закінчення монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 дана система буде здаватися в ЕКСПЛУАТАЦІЮ!!!
Відповідно до Додатку И - ПЕРЕВІРКА ВІДПОВІДНОСТІ
И.1 Мета перевірки СПЗ - визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2 Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт.
Органом,: який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ І50/ІЕС 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки [4].
Інспекційні органи повинні мати атестат акредитації, виданий Національним агентством акредитації України.
Представники третьої сторони перевіряють відповідність змонтованих систем СПЗ згідно зі встановленими ними порядками.
И.2 При перевірці відповідності СПЗ комісія перевіряє:
И.2.1 Наявність документації:
а) проект (робочий проект) та експертний звіт (експертна оцінка);
б) копії кваліфікаційних сертифікатів представників третьої сторони;
в) копії сертифікатів на застосоване обладнання (за необхідності);
г) договори на технічне обслуговування;
д) картку об’єкта разом із планами-схемами поверхів;
е) акт про виявлені дефекти (за необхідності);
ж) акт проведення комплексного випробування СПЗ.
Тобто іншими словами, якщо монтаж системи пожежної сигналізації буде здійснюватися Кабелем ПСВВ*2*0,4, а не кабелем, який має негорючу ізоляцію, тобто його тип повинен бути ПСВВнг 2*0,4 (підвищеної вогнестійкості "негорючий", який повинен зберігати цілісність своїх кіл під дією підвищеного температурного режиму не менше 30 хвилин, або бути захищений, згідно вимог п.5.16 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту") то таку систему пожежної сигналізації жоден Переможець процедури закупівлі (субєкт господарювання, який має чинну ліцензію) ніколи не зможе ввести в ЕКСПЛУАТАЦІЮ!!!
Внесіть будь-ласка відповідні зміни до в Додаток 2 до тендерної документації в таблицю - Відомість ресурсів та обсягів робіт, а автора даного робочого проекту зобовяжіть під час виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт внести відповідні зміни до робочого проекту!!!
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання вимог чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2024 14:52
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!!! Дякуємо за уточнення.
В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін до тендерної документації, в звязку зі зняття обладнання з виробництва!!!
Номер:
51bb9688494a4165a23c54606197fcf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.c3
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, в звязку зі зняття обладнання з виробництва!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання" щодо предмету закупівлі «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»
В таблиці Відомості ресурсів та обсягів робіт вказане найменування (марка) обладнання, яке вже як 2 (два) роки знято виробником даного обладнання з виробництва, а саме: гучномовець 3АС100ПН та гучномовець 6АС100ПН. На їх заміну виробником даного обладнання Науково-виробничим підприємством
"Електроприлад" випускаються гучномовець 3АС100ПН-2 та гучномовець 6АС100ПН-2.
Дану інформація підтверджується на сайті виробника, а також ви можете підтвердити її зателефонуваши безпосередньо виробнику обладнання - Науково-виробничому підприємству "Електроприлад".
На основі вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні відповідних змін до Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання" щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 22:19
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!!!
В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка є обовязковою відповідно до чинного законодавства України!!!
Номер:
e5afb929f2b64fc787c28a18da8e9681
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.a2
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка є обовязковою відповідно до чинного законодавства України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації в Додатку 2 до тендерної документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка грубо порушує чинне законодавство України!!!
А саме Переможець протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника на підставі Державних будівельних стандартів і правил, що стане підставою визначення ціни договору, але в розмірі, що не перевищує усереднені показники рекомендовані Мінрегіонбудом та нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації - шляхом долучення вимоги, щодо надання Переможцем протягом п’яти календарних днів з дати визначення його переможцем надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) саме в Ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або в іншому Ліцензійному програмному комплексі для складання кошторисної документації!!!
Адже застосування учасниками процедури закупівлі, а відповідно і майбутнім Переможцем НЕЛІЦЕНЗІЙНОГО програмного забезпечення для складання кошторисної документації карається чинним законодавством України.
Відповідно до Ст. 51.2 КоАП України передбачає за незаконне використання ПЗ штраф від 10 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленого обладнання, продукції або матеріалів, використаних для вчинення правопорушення. Також, згідно зі ст. 265, речі, які є знаряддям або об'єктом правопорушення, вилучаються на зберігання на період розслідування.
Ст. 176 Кримінального кодексу України передбачає кілька покарань, залежно від ступеня нанесення правовласнику матеріальної шкоди.
Порушникам загрожує:
- штраф від 200 до 3000 НМДГ;
- виправні роботи до 2 років;
- позбавлення волі від 2 до 6 років з конфіскацією та знищенням носіїв неліцензійного програмного забезпечення (ПЗ);
- позбавлення права обіймати певні посади до 3 років.
Зверніть увагу, відповідно до Податкового кодексу України, для адміністративного і кримінального права застосовується не звичайний НМДГ в розмірі 17 грн., А податкова соціальна пільга (50% від прожиткового мінімуму).
Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесення відповідних змін до тендерної документації - шляхом долучення вимоги до учасників процедури закупівлі, а відповідно і Переможця - виконання кошторисної документації з використанням Ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або в іншому Ліцензійному програмному комплексі для складання кошторисної документації!!!
Ліцензія на використання Ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або в іншого Ліцензійного програмного комплексу повинна бути видана саме на імя учасника процедури закупівлі (адже в будь-які Ліцензії "чорним по-білому" зазначене наступне - на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам!!!
Для підтвердження наявного Ліцензійного програмного комплексу учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати чинну Ліцензію на використання ПК АВК-5!!!
Також для підтвердженння вищезазначеної нами інформації ви можете звернутися і має на це повне право до безпосреднього розробника Ліцензійного програмного комплексу АВК-5 - НВФ "АВК Созидатель" або до офіційним дилерів!!!
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання вимог Закону України "Про авторське право", Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 21:25
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!!!
В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Наявність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає вимогами законодавства України, а також є дискримінаційною!!!
Номер:
ac72240d42ae4dd0b545d066f2d167d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-15-009878-a.b1
Назва:
Наявність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає вимогами законодавства України, а також є дискримінаційною!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації в Додатку 3 до тендерної документації наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви намисно ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого учасника, обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
п.4. Посвідчення про допуск до роботи в електроустановках до 1000 вольт кваліфікованих робітників, що безпосередньо будуть виконувати роботи, та наявність у цих працівників допуску до роботи в електроустановках, що підтверджується посвідченнями допуску не нижче ІV групи з електробезпеки, також надати копію протоколу про проведення навчання.
Дана вимога є повністю дискримінаційною і такою, яка не відповідає та не узгоджується з чиннмим законодавством України, адже працівнику (фахівцю) достатньо мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ-ої!!!
Відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроуста-новок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електрич-ного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законо-давства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг достатньо мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.
Встановлена вимога Замовника є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
В якості доказу(ів), надаємо:
- скан-копію сторінок чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року розділ 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділ 2.1. Вимоги до працівників та підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування.
Також аналогічна вимога Замовника процедури закупівлі, щодо надання учасниками Сканкопію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки!!! була визнана, як дискримінаційною рішенням постійно діючої колегії АМКУ. В якості доказу додаємо - Рішення АМКУ від 08.02.2023р. № 1427 (питання 5)
На підставі вищезазначеного, наполяємо внести зміни до тендерної документації і привести вимогу тендерної документації до чинного законодавства України, а саме:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки).
Як того вимагає чинне законодавство України!!!
В випадку ігнорування нашої вимоги, яка підкріплена численним доказами та рішенням АМКУ ми змушені будемо звернутися завтра 19.02.2024 року з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", адже має докази та рішення АМКУ!!!
Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98).pdf 18.02.2024 20:47
- Рішення від 08.02.2023 № 1427 (п.5).pdf 18.02.2024 20:47
Дата подачі:
18.02.2024 20:47
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!!!
В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено