-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15610000-7 продукція борошномельно-крупяної промисловості (продукція із зерна зернових культур (крупа гречка 1 гатунку, крупа пшоно 1 гатунку, крупа пшенична 1 гатунку, крупа перлова 1 гатунку); рис оброблений 1 гатунку)
Згідно тендерної документації
Завершена
83 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 838.00 UAH
мін. крок: 1% або 838.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2018 16:14 - 18.05.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Зміни до договору
Номер:
4fbc7f98ab664fd0859adc43e3506d56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-001393-b.c3
Назва:
Зміни до договору
Скарга:
Порядок здійснення оплати 4.3. . Зобов’язання Замовника за Договором відбувається зі сплати Товару відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замінити на 4.3. Зобов’язання Замовника за Договором відбувається зі сплати за Товар з відстрочкою платежу до 30 календарних днів від моменту поставки товару. Так як бюджетний період триває з 1 першого січня по 31 грудня недецоцільно використовувати дану модель оплати за даний товар. Якщо залишити дану модель то з'явиться корупційна складова в договорі. А саме використання посадовою особою своїх повноважень для максимальноого відтермінування виконання забов'язань зі сплати коштів для власної неправомірної вигоди. Тому для уникнення можливих прецендентів необхідно замінити данний пункт в даному договор
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 18.05.2018 №4734.pdf 21.05.2018 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2018 10:05
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.05.2018 11:52
Скарга
Розгляд припинено
Внесення змін до договору
Номер:
3d32e8175cec4f379a87d207d965c5fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-001393-b.c2
Назва:
Внесення змін до договору
Скарга:
4. Порядок здійснення оплати
4.3. . Зобов’язання Замовника за Договором відбувається зі сплати Товару відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замінити на 4.3. Зобов’язання Замовника за Договором відбувається зі сплати за Товар з відстрочкою платежу до 30 календарних днів від моменту поставки товару.
Так як бюджетний період триває з 1 першого січня по 31 грудня недецоцільно використовувати дану модель оплати за даний товар. Якщо залишити дану модель то з'явиться корупційна складова в договорі. А саме використання посадовою особою своїх повноважень для максимальноого відтермінування виконання забов'язань зі сплати коштів для власної неправомірної вигоди. Тому для уникнення можливих прецендентів необхідно замінити данний пункт в даному договорі.
В розділі 5
5.11.Замовник має право залучити для підтвердження якості Товару експертну організацію, що має право на проведення якісних досліджень такого виду Товару, висновок якої про якість є остаточним і обов’язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи відшкодовує Постачальник. Будь-які витрати Замовника, пов’язані з поверненням та/або заміною, та/або визначенням причин втрати якості Товару (наявності дефектів) відшкодовує Постачальник Замовнику повною мірою не пізніше 10-ти днів з моменту подання Замовником такої вимоги. Заміна Товарів (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). Товар для заміни та/або повернення, та/або визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) Постачальника транспортує своїми силами та за власний рахунок.
Даний пункт доповнити наступним реченням.
- Єкспертиза проводиться після виявлення недоліку товару про що складається відповідний акт між сторонами.
Внести зміни в розділ 6
Внести пункт 6.4.4. Постачальник має право достроково розірвати цей Договір у випадках, передбачених законодавством та Договором, у т. ч. у разі невиконання зобов’язань замовником, повідомивши про це у строк, установлений Договором.
Внести зміни в роділ 11.
В пункт 11.1. Абзац 2 ( другий)
Викласти в наступній редакції
- В односторонньому порядку за ініціативою Замовника або постачальника, оформленою у вигляді письмового повідомлення про розірвання Договору, що має бути відправлено Постачальнику не пізніше 5 робочих днів до моменту розірвання;
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 18.05.2018 № 4706.pdf 21.05.2018 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2018 10:03
Опис причини скасування:
Необхідність зміни тексту скарги
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.05.2018 10:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.05.2018 11:14
Скарга
Залишено без розгляду
Відсутні ввідповіді на запитання
Номер:
f5b131bc090e4130a10a330177bbabdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-001393-b.c1
Назва:
Відсутні ввідповіді на запитання
Скарга:
08.05.2018 року було задано одне птання та було зроблена пропозиція.
Питання стосувалась гарантійного листа, щодо відповідності товару екологічним нормам. Відповідь нада не була.
Пропозиція стосувалась щодо внесення змін в розділ ціна та розрахунки до договору, що був запропонованний тендерною комісією. Також відповідь нада не була.
Відповідно до ч. 1 Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", принципи здійснення закупівлі вбачається порушення принципу
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 Ст. 628 Цивільного Кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. та ч. 1 Ст. 631 1, строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Відповідно до ч. 1 Ст. 692 Цивільного Кодексу України
- Покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.
В розділі 4 п. 4.3 не міститься чітких строків виконання зобов'язань щодо сплати за поставленний товар. В п 4.3 мається посилання на Бюджетний Кодекс України, де теж не міститься чітких строків виконнання зобов'язання.
Вище сказане дає підставу вважати що буде порушений принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, в тендерній документації тендерна комісія зазначила неймовірну кількість довідок та листів, що в свою чергу можна вважати намаганням усунути небажаних учасників у відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 15.05.2018 № 4589.pdf 16.05.2018 23:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2018 13:39
Опис причини скасування:
Було надані відповіді на поставленні запитання
Дата скасування:
15.05.2018 17:58
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2018 23:26