• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Луківського ЗДО «Малятко» за адресою: пров. Дитячий, 3, с. Лука Житомирського району, Житомирської області»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 20 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».

Завершена

4 093 918.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 12:30 - 20.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скасування рішення про визначення переможця та намір укласти договір

Номер: 27d163f4a9c94a16911b68b39e5251be
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-005457-a.c2
Назва: Скасування рішення про визначення переможця та намір укласти договір
Скарга:
Скасування рішення (протокол №63 від 08.03.2024 року) уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.03.2024 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.03.2024 10:11
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", Дмитро Олександрович Каленський 380674089100 PROEKT@BTK-CENTER.COM.UA

Пункт скарги

Номер: e1b25f64cd9847448b48fa9bd16d3412
Заголовок пункту скарги: Скасування рішення уповноваженої особи (протокол №63 від 08.03.2024 року) про визначення переможця та намір укласти договір
Опис заперечення: Порушено вимоги підпункт 6.14 (сторінка 16) пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації.
Учасником не надано акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: рішення Замовника не дозволяє прийняття участі Скаржника у процедурі кваліфікації чим порушує його права, які визначені п.5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір (протокол №63 від 08.03.2024 року)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 6665df209d154476a6bc0cbf9ae548ad
Заголовок пункту скарги: Скасування рішення уповноваженої особи (протокол №63 від 08.03.2024 року) про визначення переможця та намір укласти договір
Опис заперечення: Порушено вимоги підпункт 6.6 (сторінка 14) пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій».
Учасником не надано не надано лист-гарантію щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: рішення Замовника не дозволяє прийняття участі Скаржника у процедурі кваліфікації чим порушує його права, які визначені п.5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір (протокол №63 від 08.03.2024 року)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 00009f8b3b0047cfb00f71301080ce7e
Заголовок пункту скарги: Скасування рішення уповноваженої особи (протокол №63 від 08.03.2024 року) про визначення переможця та намір укласти договір
Опис заперечення: Порушено вимоги підпункт 6.3 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» (сторінка 13).
В підсумкової відомості в позиції 9 (компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа(6ат), продуктивність 0,5 м3/хв) відсутня інформація в стовпчику «кількість» щодо об’ємів використання цього обладнання.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: рішення Замовника не дозволяє прийняття участі Скаржника у процедурі кваліфікації чим порушує його права, які визначені п.5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір (протокол №63 від 08.03.2024 року)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 6160082a048144f3a8c4c6ce6f3ac739
Заголовок пункту скарги: Скасування рішення уповноваженої особи (протокол №63 від 08.03.2024 року) про визначення переможця та намір укласти договір
Опис заперечення: Порушено вимоги підпункту 1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» (сторінка 7).
Тендерна пропозиція не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: рішення Замовника не дозволяє прийняття участі Скаржника у процедурі кваліфікації чим порушує його права, які визначені п.5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця та намір укласти договір (протокол №63 від 08.03.2024 року)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6fcacbd64d3941a8b312231961daec65
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-005457-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
В ТД встановлено, що У разі обстеження будівельного майданчика з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі. Прошу скасувати цю умову. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частин
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Надати роз’яснення на звернення наступного змісту: «Шановний учасник. У тендерній документації зазначено, що відповідно до п. 5.32. розділу V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Враховуючи зазначене вище, з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується: - ознайомитися з проектною документацією; - обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику. Витрати , пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюється за рахунок власних коштів Учасників. У разі обстеження будівельного майданчика з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати акт про відвідування будівельного майданчика виконання будівельних робіт по предмету закупівлі, складений у довільній формі, письмовою відміткою представника замовника та учасника процедури закупівлі. Таким чином дана вимога не є обов’язковою. Учасник сам визначає, чи є потреба у такому обстеженні, щоб уникнути в подальшому ризиків (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо). Надання акту є обов’язковим у випадку, якщо учасник вирішив обстежити будівельний майданчик. Ваша вимога задоволенню не підлягає».
Статус вимоги: Відхилено