• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробувань

Завершена

935 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 675.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2024 12:03 - 25.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації

Номер: 47b27daced7447b2910e0624b8b1c3a4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-004871-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись з умовами тендерної документації, ми як потенційні учасники виявили умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Згідно Технічних вимог Додатку 4 послуги, що надаються повинні бути з гарантією якості виконання цієї послуги та обов’язково кожен лот повинен входити до Галузі уповноваження на проведення повірки ЗВТ. Повірка (калібрування) ЗВТ повинна виконуватися на території Виконавця та Замовника ( в залежності від засобу вимірювальної техніки). Якщо повірка на території Замовника неможлива, вона повинна проводитися на території Виконавця в межах м. Кропивницька. За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати послуги саме в межах м. Кропивницького, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, і до нас потенційних учасників, як мають змогу прийняти участь у закупівлі, та мають уповноваження згідно з вимогами чинного законодавства на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та мають досвід надання послуг відповідно до процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію та видалити вимогу в межах м. Кропивницький! 2. Згідно Технічних вимог Додатку 4 Повірка засобів вимірювальної техніки ( далі-ЗВТ) має проводитись відповідно до статті 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а якість наданих послуг повинна відповідати Наказу Мінекономрозвитку України № 193 від 08.02.2016 року "Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки; що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів». В разі надання послуг виконавець повинен бути атестованим на проведення повірки (калібрування) засобів вимірювальної техніки та мати свідоцтво про уповноваження, атестат про акредитацію. Перелік засобів вимірювальної техніки наведений в Технічних вимогах Додатку 4 Тендерної документації належать до законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки і відповідно до Наказу № 1719 «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають повірці, а не калібруванню, тобто вимога щодо надання атестату про акредитацію – є дискримінація Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію та вилучити вимогу щодо атестату про акредитацію! Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: вимога буде задовільненою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у процедурі закупівлі

Номер: 66d35e64fc28457fbf8eb5180abec9aa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-15-004871-a.c1
Назва: Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у процедурі закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо, що предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015 Код 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань». Ознайомившись з умовами тендерної документації, ми як потенційні учасники виявили умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Згідно пункту 7 розділу 3 тендерної документації, Замовником прописано: «залучення субпідрядної організації не передбачено в рамках даної закупівлі». Така умова є дискримінаційною для Учасників торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг. Наголошуємо, що нормами Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (надалі Закон), а саме положенням п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, зазначаються такі відомості у тендерній документації: 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації, та передбачити в умовах тендерної документації право Учасників щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: вимога буде задовільненою
Статус вимоги: Задоволено