-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
БензинА-95, Дизельне паливо
Завершена
786 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 932.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 932.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 16:54 - 01.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
fd9d47cd10a34858b54b3416c71fdbe7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-011700-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання сертифікатів про систему ДСТУ ISO 9001:2015;
3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності Сертифікату щодо управління протидії корупції;
4. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір).
5. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні;
6. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя.
7. Вилучити із тендерної документації умову щодо здійснення відпуску палива за талонами зразка Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf 16.02.2024 20:08
- Скарга_від_16_02_2024_на_умови_документації_замовника_КНП_Новояворівська.pdf 16.02.2024 20:08
- 95 УКРНАФТА_watermark (6).pdf 16.02.2024 20:08
- ДП УКРНАФТА_watermark (6).pdf 16.02.2024 20:09
- Наказ 05.11.2023 року Антикорупційна програма.pdf 16.02.2024 20:09
- ІСО 9001 2018.pdf 16.02.2024 20:09
- ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МЕРЕЖІ АЗС UKRNAFTA (2).pdf 16.02.2024 20:09
- Скарга_від_16_02_2024_на_умови_докуемнтації_UA-2024-02-14-011700-a.docx 16.02.2024 20:09
- Антикорупційна програма ІФС 2023.pdf 16.02.2024 20:09
- sign.p7s 16.02.2024 20:09
- рішення від 20.02.2024 № 3139.pdf 20.02.2024 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3669.pdf 28.02.2024 11:44
- рішення від 27.02.2024 № 3669.pdf 01.03.2024 11:48
- Пояснення Замовника щодо скарги UA-2024-04-14-011700-а.а1.docx 22.02.2024 16:20
- Відповідь на рішення АМКУ.docx 01.03.2024 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 20:43
Дата розгляду скарги:
27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 18:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3369-р/пк-пз від 27.02.2024 р. , по закупівлі - БензинА-95, Дизельне паливо (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) ,Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
352599d6f4004a97a594d67f4c6be303
Заголовок пункту скарги:
Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника;
Опис заперечення:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відпоідності.
В п. 1.1. Додатку № 2 до ТД: «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.»
В п. 2.1. Додатку № 2 до ТД: «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі- паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності»
В п. 1.1. Додатку № 2 до ТД: «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.»
В п. 2.1. Додатку № 2 до ТД: «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі- паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику сертифікат відповідності, виданий на ім’я учасника уповноваженим органом з оцінки відпоідності.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
- дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення дизельного палива;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту; - відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара); - інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності у учасників сертифікатів відповідності товару, виданих Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі реквізити сертифікату (видача його ім’я учасника) не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.2 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію: - дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення бензину;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
- відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара);
- інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів — 6 місяців від дати виготовлення.
Відповідно до ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне євро. Технічні умови" встановлено, зокрема, що цей стандарт розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
Відповідно до пункту 10.3 документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
- дату видачі й номер документа;
- позначення цього стандарту;
- познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
- торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
- назву та повну адресу постачальника (за наявності);
- дату виготовлення дизельного палива;
- дату відбирання проби та дату проведення випробування;
- показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
- позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
- національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту; - відомості щодо декларації про відповідність;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
- номер партії (резервуара); - інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
- підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою.
Відповідно до розділу 11 ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА встановлено:
11.1 Виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання.
11.2 Гарантійний термін зберігання дизельного палива — 1 рік від дати його виготовлення.
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику (а отже - на ім`я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності ДП
-
Опис доказу:
Сертифікат відповідності № UA.056.П.00156-21 терміном дії з 21.10.2021 по 22.04.2024 щодо продукції паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0, який виданий виробнику – ПАТ «УКРТАТНАФТА», код ЄДРПОУ 00152307;
-
Повʼязаний документ:
ДП УКРНАФТА_watermark (6).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності А95
-
Опис доказу:
Сертифікат відповідності № UA.056.П.00126-21 терміном дії з 06.08.2021 по 22.04.2024 щодо продукції бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, який виданий виробнику – ПАТ «УКРТАТНАФТА», код ЄДРПОУ 00152307).
-
Повʼязаний документ:
95 УКРНАФТА_watermark (6).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника;
Номер:
9748d1aefa144c9fbd336e0755234790
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання сертифікатів про систему ДСТУ ISO 9001:2015;
Опис заперечення:
1.2. В пункті 3 Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників сертифікату системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT):
«Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
«Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат Скаржника
-
Опис доказу:
Скаржник надає копію сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ДП «Київстандартметрологія» 06.12.2023 р. за № 8О038.СУЯ.064-23 дійсний до 05.12.2026 року, який засвідчує, що система управління якістю стосовно, в тому числі, оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, яку здійснює ТОВ «ТД «ІФС» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
ІСО 9001 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання сертифікатів про систему ДСТУ ISO 9001:2015;
Номер:
6a0a035123b74c01acfa317998e49553
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності Сертифікату щодо управління протидії корупції;
Опис заперечення:
1.3. В пункті 4 Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників Сертифікату щодо управління протидії корупції:
«. Додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію оригіналу Сертифікату щодо управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування.»
«. Додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію оригіналу Сертифікату щодо управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації, оскільки встановлення відповідної умови не передбачено національним стандартом до відповідного виду Товару та обмежує Скаржника в праві на участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник не має впровадженої системи на підприємстві щодо управління протидії корупції, а отже не може надати відповідний сертифікат, оскільки впровадження відповідної системи є добровільним правом юридичної особи та не має законодавчого обґрунтування як обов’язок до виконання суб’єктом господарювання.
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації, оскільки встановлення відповідної умови не передбачено національним стандартом до відповідного виду Товару та обмежує Скаржника в праві на участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник не має впровадженої системи на підприємстві щодо управління протидії корупції, а отже не може надати відповідний сертифікат, оскільки впровадження відповідної системи є добровільним правом юридичної особи та не має законодавчого обґрунтування як обов’язок до виконання суб’єктом господарювання.
×
-
Назва доказу:
Наказ про затвердження Антикорупційної програми
-
Опис доказу:
Антикорупційна програма Затверджена керівником підприємства від 25.11.2023 року Наказом № 5 від 25.11.2023 року
-
Повʼязаний документ:
Наказ 05.11.2023 року Антикорупційна програма.pdf
-
-
Назва доказу:
Антикорупційна програма Скаржника
-
Опис доказу:
Скаржник на виконання комплексу правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи, має Затверджену Антикорупційну програму, на виконання обов’язку згідно частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції».
-
Повʼязаний документ:
Антикорупційна програма ІФС 2023.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності Сертифікату щодо управління протидії корупції;
Номер:
92b773a217114be3a4335155c13756a1
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір).
Опис заперечення:
1.4. В пункті 7 Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників права на використання торгової марки талонів:
«7. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
«7. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних довірчих документах – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р. та зразки талонів:
-
Опис доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р. та зразки талонів:
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір).
Номер:
bf4a8abcc3b0423693550c3f88a57434
Заголовок пункту скарги:
5. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні; 6. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя.
Опис заперечення:
1.5. В пункті 8 Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників АЗС у праві користуванні що підтверджується партнерськими договорами з власниками або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя АЗС:
« У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.02.2024 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.»
« У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.02.2024 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не власник/орендар/управителя АЗС/АЗК, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя АЗС, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не власник/орендар/управителя АЗС/АЗК, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя АЗС, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МЕРЕЖІ АЗС UKRNAFTA (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р. та зразки талонів:
-
Опис доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р. та зразки талонів. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні; 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя.
Номер:
2f6133e2e92f4d6f85a8c832d267563e
Заголовок пункту скарги:
7. Вилучити із тендерної документації умову щодо здійснення відпуску палива за талонами зразка Учасника.
Опис заперечення:
1.6. В пункті 8 Додатку № 2 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників талонів зразка Учасника:
« У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.02.2024 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.»
« У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від Учасника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.02.2024 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує в участі у закупівлі учасників, які не мають талонів емітованих самим суб’єктом господарювання, при цьому здійснюють постачання палива через партнерську мережу АЗС та за талонами, емітованих Партнером Скаржника. Здійснення постачання за талонами зразка Учасника - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗСта при цьому не є емітентами талонів.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка учасника – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо здійснення відпуску Товару за талонами зразка Учасника, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує в участі у закупівлі учасників, які не мають талонів емітованих самим суб’єктом господарювання, при цьому здійснюють постачання палива через партнерську мережу АЗС та за талонами, емітованих Партнером Скаржника. Здійснення постачання за талонами зразка Учасника - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗСта при цьому не є емітентами талонів.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка учасника – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо здійснення відпуску Товару за талонами зразка Учасника, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Укрнафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Скаржник надає зразки талонів емітовані нашим партнером мережі АЗС Укрнафта
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МЕРЕЖІ АЗС UKRNAFTA (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мережі АЗС Укрнафта (договір № Т-1090/23 від 25.12.2023 р.
-
Повʼязаний документ:
Договір УКРНАФТА ІФС (3).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі БензинА-95, Дизельне паливо ( код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-011700-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо здійснення відпуску палива за талонами зразка Учасника.