• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ЦЗВ-24Т_010_ВО: Прокат арматурний, прокат круглий, катанка з вуглецевої сталі звичайної якості (Лот 1 - Прокат арматурний (14620000-3 Сплави); Лот 2 - Прокат круглий (14620000-3 Сплави); Лот 3 - Катанка з вуглецевої сталі звичайної якості (14620000-3 Сплави); Лот 4 - Прокат арматурний 25Г2С (14620000-3 Сплави))

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

114 664 851.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 62 695.94 UAH
Період оскарження: 14.02.2024 15:15 - 05.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: cf1acfc6b0cd4509a15cd5919bf17ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-009200-a.a3
Назва: скарга
Скарга:
Вих. № 306 від 09 квітня 2024 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" код ЄДРПОУ: 24942675 Адреса: 01004, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 24/1 Замовник: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" код ЄДРПОУ: 40081347 Адреса: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-009200-a (Лот №4) СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-009200-a (лот №4), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Прокат арматурний, прокат круглий, катанка з вуглецевої сталі звичайної якості, узагальнена назва предмету закупівлі 14620000-3 Сплави. Назва предмету закупівлі, визначена на основі четвертого знаку Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 04.04.2024 р. Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій 010_ВО від 04 квітня 2024 р., згідно з яким було прийнято рішення визнати переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС» (надалі – Учасник) та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 4 - 30 020 084.00 грн. без ПДВ (Тридцять мільйонів двадцять тисяч вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Скаржник не погоджується з відповідним рішенням виходячи з наступного: 1. Пунктом 6 Додатку 3 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції довідки з відомостями про учасника, яка надається за наведеною Замовником формою. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Учасником у складі своєї пропозиції надано відповідну довідку, файл «Довідка з відомостями про учасника.doc.asice (6)». Відповідно до змісту цієї довідки, а саме до її розділу «Банківські реквізити» передбачено зазначення «коду банку». Учасником у відповідній графі було зазначено код ЄДРПОУ юридичної особи, 09305480, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ", що в свою чергу не є кодом банку. Хочемо звернути увагу, що код банку – це унікальний ідентифікатор, який використовується для ідентифікації конкретного банку. Цей код використовується в різних сферах банківської діяльності, таких як переказ коштів, банківські рахунки та здійснення інших фінансових операцій. В Україні код банку складається з 6 цифр і надається Національним банком України. Виходячи з наведеного надана довідка за формою відповідно до пункту 6 Додатку 3 ТД не містить саме коду банку, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ". Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеній вище довідці за встановленої формою, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону). Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №4.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема: Сертифікат приймання №8002604048 від 17.10.2023 на арматуру 8 мм ст. 25Г2С мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 12000 мм. стор. 1. Зазначений сертифікат, виданий ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», проте хочемо звернути увагу, що даний документ містить явно недостовірну інформацію, оскільки в ньому зазначені данні на арматуру в бунтах (мотках), про що свідчить позначення в графі найменування продукції: «АРМАТУРА; 2100; 8; А400; 25Г2С; ДСТУ 9130 Клас А400». Число 2100 у даному випадку позначає максимальну вагу саме бунти (мотка). Додатково, виключно для ознайомлення, додаємо до скарги справжній сертифікат приймання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» №8002603882 від 17.10.2023 року на АРМАТУРУ; 2100; 8; А400; 25Г2С; ДСТУ 9130 Клас А400, виданий на ім’я Скаржника, де як бачимо у графі вид постачання по довжині та одиниці виміру зазначено - мотки, тобто бунти, а графа «довжина» не заповнюється взагалі. Додатково на запит до ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Скаржником було отримано відповідь, про те, що підприємство, як виробник взагалі не виготовляє арматурний прокат А400 ст 25Г2С та А240 діаметром 8 мм у прутках, тобто мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 12000 мм., а виготовляє тільки в бунтах (мотках) вагою 1100 – 2100 кг. Наведене свідчить про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції. Окремо хочемо звернути увагу, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС», вже не перший раз зазначає подібну недостовірну інформацію у наданих документах з якості на запропоновану продукцію, зокрема можна ознайомитись з аналогічними питанням та аналогічними рішеннями по даному учаснику: №15608-р/пк-пз від 02.10.2023, UA-2023-08-21-009220-a.b3 та №16071-р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2) Зразки сертифікатів Лот №4. 3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». 4) Сертифікат приймання №8002603882 від 17.10.2023 року (для ознайомлення). 5) Рішення від 02.10.2023 № 15608. 6) Рішення від 09.10.2023 №16071. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС» та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2) Зразки сертифікатів Лот №4. 3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». 4) Сертифікат приймання №8002603882 від 17.10.2023 року (для ознайомлення). 5) Рішення від 02.10.2023 № 15608. 6) Рішення від 09.10.2023 №16071. З повагою, Генеральний директор ТОВ «Фірма «Вікант» Інна ПОНОМАРЬОВА
Дата розгляду скарги: 18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2024 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2024 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 26.04.2024р. № 7476-р/пк-пз за лотом № 4 оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2024-02-14-009200-a, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРК ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-009200-a, за лотом № 4.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ", Колосовський Денис 380676382508 KOLOSOVSKII.DENIS.UA@GMAIL.COM https://vikant.com.ua/

Пункт скарги

Номер: 08fb539f8f42413783f2ad6544bf2bcd
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем
Опис заперечення: Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 2. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №4.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема:
Сертифікат приймання №8002604048 від 17.10.2023 на арматуру 8 мм ст. 25Г2С мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 12000 мм. стор. 1.
Зазначений сертифікат, виданий ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», проте хочемо звернути увагу, що даний документ містить явно недостовірну інформацію, оскільки в ньому зазначені данні на арматуру в бунтах (мотках), про що свідчить позначення в графі найменування продукції: «АРМАТУРА; 2100; 8; А400; 25Г2С; ДСТУ 9130 Клас А400». Число 2100 у даному випадку позначає максимальну вагу саме бунти (мотка).
Додатково, виключно для ознайомлення, додаємо до скарги справжній сертифікат приймання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» №8002603882 від 17.10.2023 року на АРМАТУРУ; 2100; 8; А400; 25Г2С; ДСТУ 9130 Клас А400, виданий на ім’я Скаржника, де як бачимо у графі вид постачання по довжині та одиниці виміру зазначено - мотки, тобто бунти, а графа «довжина» не заповнюється взагалі.
Додатково на запит до ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Скаржником було отримано відповідь, про те, що підприємство, як виробник взагалі не виготовляє арматурний прокат А400 ст 25Г2С та А240 діаметром 8 мм у прутках, тобто мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 12000 мм., а виготовляє тільки в бунтах (мотках) вагою 1100 – 2100 кг.
Наведене свідчить про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції.

Окремо хочемо звернути увагу, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС», вже не перший раз зазначає подібну недостовірну інформацію у наданих документах з якості на запропоновану продукцію, зокрема можна ознайомитись з аналогічними питанням та аналогічними рішеннями по даному учаснику: №15608-р/пк-пз від 02.10.2023, UA-2023-08-21-009220-a.b3 та №16071-р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1.

Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
2) Зразки сертифікатів Лот №4.
3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».
4) Сертифікат приймання №8002603882 від 17.10.2023 року (для ознайомлення).
5) Рішення від 02.10.2023 № 15608.
6) Рішення від 09.10.2023 №16071.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції.
1. Пунктом 6 Додатку 3 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції довідки з відомостями про учасника, яка надається за наведеною Замовником формою. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП.
Учасником у складі своєї пропозиції надано відповідну довідку, файл «Довідка з відомостями про учасника.doc.asice (6)». Відповідно до змісту цієї довідки, а саме до її розділу «Банківські реквізити» передбачено зазначення «коду банку». Учасником у відповідній графі було зазначено код ЄДРПОУ юридичної особи, 09305480, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ", що в свою чергу не є кодом банку.
Хочемо звернути увагу, що код банку – це унікальний ідентифікатор, який використовується для ідентифікації конкретного банку. Цей код використовується в різних сферах банківської діяльності, таких як переказ коштів, банківські рахунки та здійснення інших фінансових операцій. В Україні код банку складається з 6 цифр і надається Національним банком України. Виходячи з наведеного надана довідка за формою відповідно до пункту 6 Додатку 3 ТД не містить саме коду банку, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ".

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеній вище довідці за встановленої формою, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону).

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 041f56bf44cf42eb8a1d7d192681d408
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-009200-a.c2
Назва: скарга
Скарга:
Вих. № 305 від 09 квітня 2024 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" код ЄДРПОУ: 24942675 Адреса: 01004, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд. 24/1 Замовник: Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" код ЄДРПОУ: 40081347 Адреса: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-009200-a (Лот №1) СКАРГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-009200-a (лот №1), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Прокат арматурний, прокат круглий, катанка з вуглецевої сталі звичайної якості, узагальнена назва предмету закупівлі 14620000-3 Сплави. Назва предмету закупівлі, визначена на основі четвертого знаку Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 04.04.2024 р. Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій 010_ВО від 04 квітня 2024 р., згідно з яким було прийнято рішення визнати переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС» (надалі – Учасник) та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 1 - 33 250 000.00 грн. без ПДВ (Тридцять три мільйони двісті п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Скаржник не погоджується з відповідним рішенням виходячи з наступного: 1. Пунктом 6 Додатку 3 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції довідки з відомостями про учасника, яка надається за наведеною Замовником формою. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Учасником у складі своєї пропозиції надано відповідну довідку, файл «Довідка з відомостями про учасника.doc.asice (6)». Відповідно до змісту цієї довідки, а саме до її розділу «Банківські реквізити» передбачено зазначення «коду банку», проте Учасником у відповідній графі було зазначено код ЄДРПОУ юридичної особи, 09305480, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ", що в свою чергу не є кодом банку. Хочемо звернути увагу, що код банку – це унікальний ідентифікатор, який використовується для ідентифікації конкретного банку. Цей код використовується в різних сферах банківської діяльності, таких як переказ коштів, банківські рахунки та здійснення інших фінансових операцій. В Україні код банку складається з 6 цифр і надається Національним банком України. Виходячи з наведеного надана довідка за формою відповідно до пункту 6 Додатку 3 ТД не містить коду банку, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ". Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеній вище довідці за встановленої формою, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону). Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №1.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема: №8002444461 від 31.01.2022 року, стор. 11. №8002488233 від 04.06.2022 року, стор.14. №8002441814 від 25.01.2022 року, стор. 16. №8002525947 від 04.06.2022 року, стор. 18. №0080199758 від 19.05.2022 року, стор. 19. №0080199759 від 19.05.2022 року, стор. 21. Зазначені сертифікати, видані ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», але хочемо звернути увагу на те, що данні документи містять інформацію про відповідність продукції ДСТУ 9129:2021 яке почало діяти лише з 01.07.2022 року. Наведену інформацію можна перевірити зокрема за посиланням http://online.budstandart.com/ua. Проте не зважаючи на це, всі зазначені сертифікати були видані в період з 25.01.2022 по 04.06.2022 року, тобто до моменту набуття чинності наведеного ДСТУ 9129:2021, на яке мають посилання, що в принципі не може відповідати дійсності та свідчить відповідно про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції. Враховуючи наведене Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. 3. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №1.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема: №8002617615 від 07.12.2023 на арматуру 8 мм ст. А240С мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 9000 мм. стор. 12. Зазначений сертифікат, виданий ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», але хочемо звернути увагу, що даний документ містить явно недостовірну інформацію, оскільки в ньому зазначені данні на арматуру в бунтах (мотках), про що свідчить позначення в графі найменування продукції: «АРМАТУРА; 2100; 8; А240С; ДСТУ 3760 Клас А240С». Число 2100 у даному випадку позначає максимальну вагу саме бунти (мотка). Додатково, виключно для ознайомлення, додаємо до скарги справжній сертифікат приймання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» №8002575454 від 07.07.2023 року на АРМАТУРА; 2100; 8; А240С; ДСТУ 3760 Клас А240С, виданий на ім’я Скаржника, де як бачимо у графі вид постачання по довжині та одиниці виміру зазначено - мотки, тобто бунти, а графа «довжина» не заповнюється взагалі. Додатково Скаржником було надіслано запит до ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» згідно якого було отримано відповідь, про те, що підприємство, як виробник взагалі не виготовляє арматурний прокат А240С та А400 ст 25Г2С діаметром 8 мм у прутках, тобто мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 9000 мм., а виготовляє тільки в бунтах (мотках) вагою 1100 – 2100 кг. Наведене свідчить про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції. Окремо хочемо звернути увагу, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС», вже не перший раз зазначає подібну недостовірну інформацію у наданих документах з якості на запропоновану продукцію, зокрема можна ознайомитись з точно таким же питанням та аналогічними рішеннями по даному учаснику: №15608-р/пк-пз від 02.10.2023, UA-2023-08-21-009220-a.b3 та №16071-р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1. Враховуючи наведене Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2) Зразки сертифікатів Лот №1. 3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». 4) Сертифікат приймання №8002575454 від 07.07.2023 року. (для ознайомлення). 5) Рішення від 02.10.2023 № 15608. 6) Рішення від 09.10.2023 №16071. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС» та всі наступні рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р. 2) Зразки сертифікатів Лот №1. 3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». 4) Сертифікат приймання №8002575454 від 07.07.2023 року. (для ознайомлення). 5) Рішення від 02.10.2023 № 15608. 6) Рішення від 09.10.2023 №16071. З повагою, Генеральний директор ТОВ «Фірма «Вікант» Інна ПОНОМАРЬОВА
Дата розгляду скарги: 18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2024 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 26.04.2024р. № 7491-р/пк-пз за лотом № 1 оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2024-02-14-009200-a, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПАРК ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-009200-a, за лотом № 1.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ", Колосовський Денис 380676382508 KOLOSOVSKII.DENIS.UA@GMAIL.COM https://vikant.com.ua/

Пункт скарги

Номер: fb86d2276d504553b64009265f8a0156
Заголовок пункту скарги: рішення про визначення переможцем торгів
Опис заперечення: Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: 3. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №1.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема:
№8002617615 від 07.12.2023 на арматуру 8 мм ст. А240С мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 9000 мм. стор. 12.
Зазначений сертифікат, виданий ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», але хочемо звернути увагу, що даний документ містить явно недостовірну інформацію, оскільки в ньому зазначені данні на арматуру в бунтах (мотках), про що свідчить позначення в графі найменування продукції: «АРМАТУРА; 2100; 8; А240С; ДСТУ 3760 Клас А240С». Число 2100 у даному випадку позначає максимальну вагу саме бунти (мотка).
Додатково, виключно для ознайомлення, додаємо до скарги справжній сертифікат приймання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» №8002575454 від 07.07.2023 року на АРМАТУРА; 2100; 8; А240С; ДСТУ 3760 Клас А240С, виданий на ім’я Скаржника, де як бачимо у графі вид постачання по довжині та одиниці виміру зазначено - мотки, тобто бунти, а графа «довжина» не заповнюється взагалі.
Додатково Скаржником було надіслано запит до ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» згідно якого було отримано відповідь, про те, що підприємство, як виробник взагалі не виготовляє арматурний прокат А240С та А400 ст 25Г2С діаметром 8 мм у прутках, тобто мірної довжини (М/ДЛ) довжиною 9000 мм., а виготовляє тільки в бунтах (мотках) вагою 1100 – 2100 кг.
Наведене свідчить про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції.

Окремо хочемо звернути увагу, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАРК ПЛЮС», вже не перший раз зазначає подібну недостовірну інформацію у наданих документах з якості на запропоновану продукцію, зокрема можна ознайомитись з точно таким же питанням та аналогічними рішеннями по даному учаснику: №15608-р/пк-пз від 02.10.2023, UA-2023-08-21-009220-a.b3 та №16071-р/пк-пз від 09.10.2023, UA-2023-08-24-008862-a.b1.

Враховуючи наведене Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
2) Зразки сертифікатів Лот №1.
3) Лист від ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».
4) Сертифікат приймання №8002575454 від 07.07.2023 року. (для ознайомлення).
5) Рішення від 02.10.2023 № 15608.
6) Рішення від 09.10.2023 №16071.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі його пропозиції.
2. Підпунктом 2.3 Пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що на кожен вид продукції необхідно у складі пропозиції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
Учасник у складі своєї пропозиції надав файл «Зразки сертифікатів Лот №1.pdf» у якому знаходиться Сертифікати приймання, зокрема:
№8002444461 від 31.01.2022 року, стор. 11.
№8002488233 від 04.06.2022 року, стор.14.
№8002441814 від 25.01.2022 року, стор. 16.
№8002525947 від 04.06.2022 року, стор. 18.
№0080199758 від 19.05.2022 року, стор. 19.
№0080199759 від 19.05.2022 року, стор. 21.
Зазначені сертифікати, видані ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», але хочемо звернути увагу на те, що данні документи містять інформацію про відповідність продукції ДСТУ 9129:2021 яке почало діяти лише з 01.07.2022 року. Наведену інформацію можна перевірити зокрема за посиланням http://online.budstandart.com/ua. Проте не зважаючи на це, всі зазначені сертифікати були видані в період з 25.01.2022 по 04.06.2022 року, тобто до моменту набуття чинності наведеного ДСТУ 9129:2021, на яке мають посилання, що в принципі не може відповідати дійсності та свідчить відповідно про факт зазначення Учасником у своїй тендерній пропозиції недостовірної інформації, що як ми вважаємо є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки стосується безпосередньо якості продукції.

Враховуючи наведене Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.
1. Пунктом 6 Додатку 3 до ТД зазначено про необхідність надання у складі пропозиції довідки з відомостями про учасника, яка надається за наведеною Замовником формою. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП.
Учасником у складі своєї пропозиції надано відповідну довідку, файл «Довідка з відомостями про учасника.doc.asice (6)». Відповідно до змісту цієї довідки, а саме до її розділу «Банківські реквізити» передбачено зазначення «коду банку», проте Учасником у відповідній графі було зазначено код ЄДРПОУ юридичної особи, 09305480, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ", що в свою чергу не є кодом банку.
Хочемо звернути увагу, що код банку – це унікальний ідентифікатор, який використовується для ідентифікації конкретного банку. Цей код використовується в різних сферах банківської діяльності, таких як переказ коштів, банківські рахунки та здійснення інших фінансових операцій. В Україні код банку складається з 6 цифр і надається Національним банком України. Виходячи з наведеного надана довідка за формою відповідно до пункту 6 Додатку 3 ТД не містить коду банку, а саме ФІЛІЇ-ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ".

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведеній вище довідці за встановленої формою, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закону).

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол розгляду 010_ВО від 04 квітня 2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

Щодо технічних параметрів

Номер: 62e1fc4df5014c5c951a29af07ed4cd4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-009200-a.c1
Назва: Щодо технічних параметрів
Вимога:
Щодо технічних параметрів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Замовник розгляне вашу вимогу та, у випадку доцільності, внесе відповідні зміни до умов тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено