• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олія соняшникова рафінована

Олія соняшникова рафінована

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2024 14:40 - 19.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

про усунення порушень

Номер: 22556bc0358f404aa16885b472e76498
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-008197-a.b1
Назва: про усунення порушень
Вимога:
23.02.2024 в закупівлі оголошеній Замовником КИЇВСЬКИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ за предметом закупівлі Рафіновані олії та жири, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UА-2024-02-14-008197-а електронною системою закупівель визначено аномально низькою ціну тендерної пропозиції ФОП Оломпієв Олександр Миколайович. 24.02.2024 року ФОП Оломпієв О.М. було надано обґрунтування, оприлюднено в систему закупівель, з наданням пояснень, що ФОП ОЛОМПІЄВ О.М співпрацює з виробником протягом тривалого терміну, зважаючи на тривалу співпрацю ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. отримує знижки від виробника товару. Таким чином, забезпечується економія завдяки прямим поставкам. Підтвердженням прямих відносин з виробником є надана у складі пропозиції декларація виробника на товар, де вказано, що вона видана саме ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. (без посередників). 28 лютого 2024р. уповноваженою особою КИЇВСЬКИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ПРАЦІ відповідно до протоколу № 34 від 28.02.2024 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі підпункту 1 пункту 45 Особливостей. Учасник надав обґрунтування аномально низької ціни вчасно та з дотриманням вимог тендерної документації, зокрема, обґрунтування містить пояснення, завдяки чому досягається економія коштів («зважаючи на довготривалі партнерські відносини з виробником, ФОП ОЛОМПІЄВ О.М. отримує знижки від виробника товару.»). Вважаємо відхилення пропозиції ФОП Оломпієв О.М. є незаконним та таким, що порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.» Практика АМКУ (рішення № 24360-р/пк-пз від 27.10.2021, оголошення № UA-2021-09-09-002415-c) підтверджує, що якщо тендерна документація не містить окремих вимог щодо обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника ціна якого визначена як аномально низька через неналежне обгрунтування аномально низької ціни. Враховуючи наведене, Замовник не довів та документально не підтвердив, що обґрунтування аномально низької ціни не належно оформлено. Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватися аномально низька ціна, відхиляти такі пропозиції замовник не повинен. Якщо тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни тендерної пропозиції учасника, а також порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни та учасник обґрунтував аномально низьку ціну, проте замовник вважає таке обґрунтування неналежним, таке відхилення є неправомірним, така практика є сталою. Враховуючи викладене, Пропозиція ФОП Оломпієв О.М. була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави. Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про відхилення ФОП Оломпієв О.М. У випадку не задоволення вимоги учасник буде змушений звернутися до АМКУ та Держаудитслужби.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу у прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено