• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Забезпечення тендерних пропозицій не передбачено.

Торги відмінено

497 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 487.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2024 14:29 - 19.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 66c2a3e316954624a62a6fdba5b2cfdc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-007871-a.c5
Назва: СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
14.02.2024 року в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого органу було оголошено та оприлюднено процедуру відкриті торги з особливостями за предметом: Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (63404, Україна, Харківська область, місто Зміїв, Чугуївський район, вул. Адміністративна, будинок 12-А) – (далі – Замовник), що зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-02-14-007871-a. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 22.02.2024 року о 15:49. У процедурі закупівлі прийняли участь наступні Учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САН СТРІМ СИСТЕМС», код за ЄДРПОУ 44583284 (далі – Скаржник). 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», код за ЄДРПОУ 44763104. 29.04.2024 року протоколом №28 про прийняття рішення уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Згідно з п. 56 Особливостей: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать головним принципам здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон), з наступних підстав: Згідно Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 Протокол №9 (остання редакція): «Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.» На виконання вказаної вимоги Скаржником, серед документів тендерної пропозиції, було надано: 1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00741-24 терміном дії з 19.01.2024 до 09.07.2024р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Бензин автомобільний «FORWARD» А-95-Євро5-Е0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00741-24 2. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00734-24 терміном дії з 11.01.2024 до 02.01.2025р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Паливо дизельне «FORWARD» ДП-З-Євро5-В0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00734-24 3. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 16.05.2023 № UA.056.П.00055-23 сертифікат видано ПАТ "Укртатнафта", продукція паливо дизельне Energy ДП-Л-Євро5-В0, виробник ПАТ "Укртатнафта" З чого можна зробити висновок, що тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні документи та інформацію, що вимагаються на виконання вимог Замовника. Наголошуємо, що в останній редакції тендерної документації Замовника відсутня вимога, що Сертифікат відповідності має бути саме на Дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0. Крім цього, присутність інших документів у тендерній пропозиції Учасника, які не вимагав Замовник, себто сертифікатів відповідності, виданих раніше 2023 року, жодним чином не впливає на зміст пропозиції та повноцінність виконання вимог Замовника. Замовник не мав права та об’єктивної необхідності застосовувати п. 43 Особливостей, та розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким, чином, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та неправомірним, порушує права та законні інтереси Скаржник, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів, як наслідок це призводить - до зловживань, корупційних дій та неефективного використання бюджетних коштів. Скаржник зауважує, що він є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, Замовник порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника процедури закупівлі як найбільш економічно вигідної пропозиції, порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Конституцією України та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
Дата розгляду скарги: 14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2024 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2024 12:40
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2024 08:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання настанов Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно прийнятого рішення № 8520-р/пк-пз від 14.05.2024р., скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САН СТРІМ СИСТЕМС по закупівлі — "Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)", код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-007871-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН СТРІМ СИСТЕМС", Лободіна Юлія 380676114420 sanstrimsistems@gmail.com

Пункт скарги

Номер: bea53c2f58624b7d99d52172913afcc9
Заголовок пункту скарги: Необгрунтоване, безпідставне і неправомірне рішення Замовника на підставі якого була дискваліфікована пропозиція скаржника
Опис заперечення: дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та неправомірним, порушує права та законні інтереси Скаржник, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 Протокол №9 (остання редакція):
«Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.»

На виконання вказаної вимоги Скаржником, серед документів тендерної пропозиції, було надано:
1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00741-24 терміном дії з 19.01.2024 до 09.07.2024р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником:
виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346)
найменування товару: Бензин автомобільний «FORWARD» А-95-Євро5-Е0
номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00741-24

2. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00734-24 терміном дії з 11.01.2024 до 02.01.2025р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником:
виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346)
найменування товару: Паливо дизельне «FORWARD» ДП-З-Євро5-В0
номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00734-24


3. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 16.05.2023 № UA.056.П.00055-23 сертифікат
видано ПАТ "Укртатнафта", продукція паливо дизельне Energy ДП-Л-Євро5-В0, виробник
ПАТ "Укртатнафта"

З чого можна зробити висновок, що тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні документи та інформацію, що вимагаються на виконання вимог Замовника.

Наголошуємо, що в останній редакції тендерної документації Замовника відсутня вимога, що Сертифікат відповідності має бути саме на Дизельне Energy ДП-З-Євро5-В0.

Крім цього, присутність інших документів у тендерній пропозиції Учасника, які не вимагав Замовник, себто сертифікатів відповідності, виданих раніше 2023 року, жодним чином не впливає на зміст пропозиції та повноцінність виконання вимог Замовника.

Замовник не мав права та об’єктивної необхідності застосовувати п. 43 Особливостей, та розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника згідно Протоколу №17 про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 року

Номер: c9039f333ba743b7b35b6e22be87c66f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-007871-a.b4
Назва: СКАРГА на рішення Замовника згідно Протоколу №17 про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 року
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2024 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2024 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання настанов Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно прийнятого рішення № 6250-р/пк-пз від 08.04.2024р., скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БРЕНТ ОЙЛ-98" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем за процедурою закупівлі — "Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)", код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-007871-a
Автор: ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98", Світлана Вікторівна Лукавенко +380972020403 tender.brentoil-98@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 6f5a1d093e9846e1ac7ef2fc6847aa81
Заголовок пункту скарги: Вважаємо безпідставним прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Опис заперечення: За результатами розгляду тендерних пропозицій, згідно Протоколу №17 про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 року (далі – Протокол), було прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, з наступних причин:
«Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 1 до тендерної документації, Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.
Якість товару підтверджується Сертифікатом відповідності, паспортом якості та декларацією про відповідність, видані на ім’я Учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. Сертифікат відповідності та декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявлені розбіжностей (в найменуванні товару, виробника, номері сертифікату відповідності чи терміні його дії) між інформацією, що міститься в цих документах, пропозиція учасника відхиляється, учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе витрати, пов’язані з отриманням таких документів.
Сертифікат відповідності виданий на ім’я ТОВ ВСТ – ОЙЛ» код ЄДРПОУ 44882553 , а учасник по закупівлі ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» код ЄДРПОУ 63622380.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98», за предметом закупівлі Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) UA-2024-02-14-007871-a, з підстави абз. 1 п.п. 2 п. 44 Особливостей.
2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня ухвалення рішення в електронній системі закупівель.».
Вважаємо неправомірним, упередженим та безпідставним прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» на підставі абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. У складі тендерної пропозиції учасник подає, зокрема, інші документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що вимагаються в Додатку 1 до цієї тендерної документації
Додаток 1 до тендерної документації Замовника містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник закуповує, зокрема, Бензин А-95.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» міститься, зокрема,
- документ "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" від 21.02.2024 № 24/083-01 (файл "Технічна частина.pdf"), в якому зазначено, зокрема:
"1. Бензин А-95
Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 "Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови" та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів".
- сертифікат відповідності № DIN.00111-23 з терміном дії від 11.10.2023 до 07.03.2024, виданий ТОВ "ВСТ-ОЙЛ" (файл "Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (Gasoline STANDART – 95).pdf"), який був дійсним на дату подання (дата подання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» 21.02.2024 року відповідно до інформації, зазначеної в електронній системі закупівель) та містить, зокрема:
Відомості про виробника товару, а саме OMV Petrom S.A., STR- CORAI4LOR NR.22, BUCURESTI, SECTOR, I ROMANIA, Румунія
Найменування товару, а саме Gasoline STANDARD 95
Номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р., а саме № DIN.00111-23 з терміном дії від 11.10.2023 до 07.03.2024 року.
Згідно вищезазначеного Сертифіката відповідності, продукція Gasoline STANDARD 95 відповідає вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (для бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0).
- декларація про відповідність технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив № UA.TR.100.D0111-23 від 11.10.2023, відповідно до якої ТОВ "ВСТ-ОЙЛ" підтверджує, що Gasoline STANDARD 95 відповідає вимогам ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні Євро. Технічні умови" п. 4.2, таблиця 1 за показниками 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (для бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0), модуль F1 (файл "Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (Gasoline STANDART – 95).pdf").
- паспорт якості № 11/10/2023 від 11.10.2023 на Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (зразок Gasoline STANDARD - 95) відповідно до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив/ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні Євро. Технічні умови" виробника OMV Petrom S.A., STR-CORALILOR NR.22. BUCURESTI, SECTOR. I, ROMANIA Румунія.
Тендерна документація Замовника не містить вимог щодо того, що Якість товару повинна підтверджуватися Сертифікатом відповідності, паспортом якості та декларацією про відповідність, виданими на ім’я Учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, як і не містить вимог, що Сертифікат відповідності та декларація про відповідність мають відповідати одне одному, при виявлені розбіжностей (в найменуванні товару, виробника, номері сертифікату відповідності чи терміні його дії) між інформацією, що міститься в цих документах, пропозиція учасника відхиляється.
Отже, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» виконано вимогу додатку 1 до тендерної документації Замовника та тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98» була вдруге відхилена Замовником безпідставно та неправомірно, що свідчить про упереджене ставлення Замовника до Учасника процедури закупівлі, про порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та обов’язку добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом, зокрема статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5cec0a0540c749d49f2d50a2810d0078
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-007871-a.b3
Назва: СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
14.02.2024 року в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого органу було оголошено та оприлюднено процедуру відкриті торги з особливостями за предметом: Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (63404, Україна, Харківська область, місто Зміїв, Чугуївський район, вул. Адміністративна, будинок 12-А) – (далі – Замовник), що зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-02-14-007871-a. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 22.02.2024 року о 15:49. У процедурі закупівлі прийняли участь наступні Учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САН СТРІМ СИСТЕМС», код за ЄДРПОУ 44583284 (далі – Скаржник). 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», код за ЄДРПОУ 44763104. 21.03.2024 року протоколом №18 про прийняття рішення уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» на підставі абз. 1 п.п. 2 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Згідно з п. 56 Особливостей: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать головним принципам здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон), з наступних підстав: Згідно Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 Протокол №9 (остання редакція): «Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.» На виконання вказаної вимоги Скаржником, серед документів тендерної пропозиції, було надано: 1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00741-24 терміном дії з 19.01.2024 до 09.07.2024р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Бензин автомобільний «FORWARD» А-95-Євро5-Е0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00741-24 2. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00734-24 терміном дії з 11.01.2024 до 02.01.2025р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Паливо дизельне «FORWARD» ДП-З-Євро5-В0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00734-24 З чого можна зробити висновок, що тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні документи та інформацію, що вимагаються на виконання вимог Замовника. Наголошуємо, що в останній редакції тендерної документації Замовника відсутня вимога, що Сертифікат відповідності має бути виданий на ім’я Учасника. Таким, чином, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та неправомірним, порушує права та законні інтереси Скаржник, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів, як наслідок це призводить - до зловживань, корупційних дій та неефективного використання бюджетних коштів. Скаржник зауважує, що він є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, Замовник порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника процедури закупівлі як найбільш економічно вигідної пропозиції, порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Конституцією України та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-02-14-007871-a, Замовником - ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Код ЄДРПОУ: 43946762) 3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» (код ЄДРПОУ: 44583284).
Дата розгляду скарги: 08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2024 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2024 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання настанов Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно прийнятого рішення № 6223-р/пк-пз від 08.04.2024р., скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "САН СТРІМ СИСТЕМС та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем за процедурою закупівлі — "Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)", код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-007871-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН СТРІМ СИСТЕМС", Лободіна Юлія 380676114420 sanstrimsistems@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 68cdfbd2fed24cd4af9afdaa2d4b9f31
Заголовок пункту скарги: Необгрунтоване, безпідставне і неправомірне рішення Замовника на підставі якого була дискваліфікована пропозиція скаржника
Опис заперечення: дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та неправомірним, порушує права та законні інтереси Скаржник, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 Протокол №9 (остання редакція):
«Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відкликано скаржником

СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 79cefad146174c2c93db58e2b4f6131f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-007871-a.c2
Назва: СКАРГА щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
14.02.2024 року в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого органу було оголошено та оприлюднено процедуру відкриті торги з особливостями за предметом: Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти), ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (63404, Україна, Харківська область, місто Зміїв, Чугуївський район, вул. Адміністративна, будинок 12-А) – (далі – Замовник), що зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-02-14-007871-a. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 22.02.2024 року о 15:49. У процедурі закупівлі прийняли участь наступні Учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», код за ЄДРПОУ 43622380. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САН СТРІМ СИСТЕМС», код за ЄДРПОУ 44583284 (далі – Скаржник). 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», код за ЄДРПОУ 44763104. 21.03.2024 року протоколом №18 про прийняття рішення уповноваженою особою ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» на підставі абз. 1 п.п. 2 п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Згідно з п. 56 Особливостей: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать головним принципам здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон), з наступних підстав: Згідно Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 16.02.2024 Протокол №9 (остання редакція): «Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних сертифікатів відповідності (паспортів якості) на товар і самостійно несе всі витрати, пов'язані з отриманням таких документів.» На виконання вказаної вимоги Скаржником, серед документів тендерної пропозиції, було надано: 1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00741-24 терміном дії з 19.01.2024 до 09.07.2024р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Бензин автомобільний «FORWARD» А-95-Євро5-Е0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00741-24 2. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №UA.TR.063.00734-24 терміном дії з 11.01.2024 до 02.01.2025р. в якому вказана необхідна інформація, що вимагалась Замовником: виробник: ТОВ «АГРОХОЛДИНГ-С» (код ЄДРПОУ 39525346) найменування товару: Паливо дизельне «FORWARD» ДП-З-Євро5-В0 номер сертифікату відповідності: №UA.TR.063.00734-24 З чого можна зробити висновок, що тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні документи та інформацію, що вимагаються на виконання вимог Замовника. Наголошуємо, що в останній редакції тендерної документації Замовника відсутня вимога, що Сертифікат відповідності має бути виданий на ім’я Учасника. Таким, чином, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та неправомірним, порушує права та законні інтереси Скаржник, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, є дискримінацією, що свідчить про те, що Замовник здійснює необ’єктивну і упереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів, як наслідок це призводить - до зловживань, корупційних дій та неефективного використання бюджетних коштів. Скаржник зауважує, що він є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. Скаржник повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, Замовник порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника процедури закупівлі як найбільш економічно вигідної пропозиції, порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Конституцією України та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-02-14-007871-a, Замовником - ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (Код ЄДРПОУ: 43946762) 3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» (код ЄДРПОУ: 44583284).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: подача скарги
Дата скасування: 26.03.2024 12:49
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника згідно Протоколу №10 про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 року

Номер: 63a761d48ba445daa00020dd2fa86786
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-007871-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника згідно Протоколу №10 про прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 року
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.03.2024 10:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання настанов Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно прийнятого рішення № 4631-р/пк-пз від 13.03.2024р., скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БРЕНТ ОЙЛ-98" за процедурою закупівлі — "Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)", код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-14-007871-a
Автор: ТОВ "БРЕНТ ОЙЛ-98", Світлана Вікторівна Лукавенко +380972020403 tender.brentoil-98@ukr.net

Пункт скарги

Номер: dd0d8d7abed14904a68802aeee3da137
Заголовок пункту скарги: Вважаємо безпідставним прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», з причини ненадання сертифікату на бензин А-95 відповідності характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, оскільки тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема встановленим Додатком 1 до тендерної документації з урахуванням положень чинного законодавства.
Опис заперечення: Додатком 1 до тендерної документації Замовника встановлено, зокрема, що: «Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р.».
Відповідно до вищезазначеної вимоги, Учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив на Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (Gasoline STANDART – 95) № DIN.00111-23.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 до тендерної документації Замовника встановлено, зокрема, що: «Товар повинен відповідати характеристикам ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро) та ДСТУ 7688-2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови» та Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Якість Товару підтверджується сертифікатом відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності не раніше 2023 р.».
Відповідно до вищезазначеної вимоги, Учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив на Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (Gasoline STANDART – 95) № DIN.00111-23.
Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 3 Постанови КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. На підтвердження якості запропонованого палива Учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-98», у складі тендерної пропозиції надано Паспорт якості № 11/10/2023 від 11.10.2023 року на Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 (Gasoline STANDART – 95) у якому у висновку зазначається про відповідність вимогам «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.», тим самим виконано вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для бензинів автомобільних на території України передбачено відповідний національний стандарт, а саме ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.». Для дизельного палива на території України передбачено відповідний національний стандарт, а саме ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Відповідність бензину автомобільного ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» не передбачена чинним законодавством, як і не вимагається положеннями тендерної документації Замовника підтвердження відповідності саме бензину А-95 (автомобільного) саме ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», оскільки це суперечить чинному законодавству України.
Крім того, Замовником у пункті 3 вимоги про виправлення невідповідностей не зазначено який саме документ повинен надати Учасник у складі своєї пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника