• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна, металопластикові двері (вхідні), металопластикові двері (міжкімнатні), металопластикові перегородки, склопакет, підвіконники та відливи)

Торги відмінено

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2024 14:31 - 23.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо обрання переможця

Номер: 8a4a8005408f495e850a4713bc58237a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-004783-a.c2
Назва: Щодо обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник! У зв'язку із Вашою відповіддю на вимогу, в якій Ви повідомляєте про необхідність скасування закупівлі, інформуємо про наступне. У процедурі закупівлі технічно передбачається можливість замовника анулювати переможця шляхом скасування рішення про визначення переможця, що має наслідком повернення до попереднього етапу процедури закупівлі. При цьому, процедура закупівлі відповідно до частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.Частиною п`ятою вказаної норми встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб`єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону № 922-VIII). Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. При цьому, Закон № 922-VIII прямо передбачає право органу оскарження у разі встановлення порушення процедури закупівлі - прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі. Замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення, а у разі не усунення їх самостійно – зобов`язується органом оскарження у процедурі оскарження до скасування свого рішення. У разі ж не ініціювання процедури оскарження або не усунення порушень самостійно - допущені порушення усуваються за результатами моніторингу процедури закупівлі. Тільки у разі неможливості виправити допущені порушення відміняється процедура закупівлі, як замовником, так і органом оскарження, що повністю відповідає принципам публічної закупівлі (!!!) Тобто, закупівля скасовується лише У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ усунення порушень законодавства про закупівлі. В іншому випадку, уповноважена особа, маючи технічну можливість повернути учасника на кваліфікацію, може скасувати рішення про визначення переможця та перейти до розгляду наступних учасників. Така правова позиція була висловлена у справі № 160/14000/21
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Електронною системою закупівель технічно передбачено після оголошення учасника переможцем скасувати своє рішення, вказавши підстави для дискваліфікації, а саме: 1)Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору; 2)Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 3)Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; 4) Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Так як жодна з передбачених ЕСЗ підстав не підпадає під виявлені порушення в даній Закупівлі, в Замовника відсутні законодавчі підстави про дискваліфікацію переможця та скасування рішення, дана Закупівля підлягає скасуванню в зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: 4f7808f60944480983c9915d75d9a8b5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-14-004783-a.b1
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Рішенням замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" обрано переможцем закупівлі. Незважаючи на це, учасник має бути відхилений з огляду на наступне. Згідно з додатком 2 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема сертифікат відповідності на дверні замки. Разом з тим, у тендерній пропозиції переможця відсутній вказаний сертифікат. З огляду на наведене вище, тендерна пропозиція учасника мала б бути відхилена, при цьому, без права на усунення невідповідностей шляхом довантаження відповідного сертифікату. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У випадку ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Готуючи відповідь на дану вимогу, було встановлено, що Додатком №2 передбачено надання учасниками у складі пропозиції, зокрема, сертифікату відповідності на дверні замки. Під час повторної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" Замовник виявив, що справді у складі пропозиції відсутній вказаний вище сертифікат відповідності. Однак зазначені порушення на цьому етапі, після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Замовник не може скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок чи відхилити пропозицію учасника. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено