-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 38430000-8: Детектори та аналізатори (НК – 35476 -Аналізатор біохімічний автоматичний)
Торги відмінено
902 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 510.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 11:43 - 20.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції
Номер:
67779bfe21874f7eafc4e6889f6f54b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-004433-a.a1
Назва:
Забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прописані вимоги до предмета закупівлі в технічній частині вказують на конкретний товар - Автоматичний біохімічний аналізатор Biossays 240 Plus, виробника - SNIBE. SHENZHEN NEW INDUSTRIES BIOMEDICAL ENGINEERING CO., LTD
Також в технічних вимогах прописано конкретний стартовий набір реагентів до вищезазначеного аналізатора.
Просимо внести зміни в технічній частині вимог до предмета закупівлі
прописані вимоги звужують коло конкуренції, порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2024 16:02
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Уважно вивчивши Ваше звернення про наявність дискримінаційних вимог тендерної документації від 19 лютого 2024року щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 код 38430000-8: Детектори та аналізатори (НК – 35476 -Аналізатор біохімічний автоматичний), повідомляємо, що тендерна документація даної закупівлі розроблена на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями).
Згідно із частиною першою та четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них тощо; замовники не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства у цілому.
Крім того, відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Враховуючи все вищезазначене, а саме, для виконання вимог Закону та недопущення дискримінації потенційних учасників, Замовник вважає за потрібним погодитись з пропозиціями щодо внесення змін в технічне завдання до закупівлі.
Вимога учасника розглянута. Прийняте рішення про проведення додаткового дослідження ринкових пропозицій з послідуючим внесенням відповідних змін в технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які будуть визначатися відповідно до потреби Замовника, з метою забезпечення як надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення, медичного персоналу, забезпечення швидкого та надійного діагностування захворювань та призначення вчасного відповідного лікування, так і з урахуванням вимог нормативних документів.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
КЕП
Безпідставна відміна торгів. Відсутність підтердження правомірності відміни закупівлі.
Номер:
b2b17e9a2f034384959eb25896b2eadc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-004433-a.c2
Назва:
Безпідставна відміна торгів. Відсутність підтердження правомірності відміни закупівлі.
Скарга:
Шановний замовник, як підставу відміни процедури закупівлі ви в протоколі №22/02/2024 від 22.02.2024р. вказали неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Але законодавець чітко встановив підстави відміни процедури закупівлі, зокрема неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону № 922)
Ми як учасник даної процедури зауважуємо , що в оприлюдненому в електронній системі замовником протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі не міститься обґрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель які були допущені.
Зокрема, в протоколі не зазначені :
• реквізити нормативно-правового акта, норми якого порушили;
•факт виявленого порушення законодавства в сфері публічних закупівель;
• опис порушення, яке неможливо усунути, або до яких негативних наслідків може призвести таке порушення;
• опис причин, через які не можете усунути порушення.
В ЕСЗ Замовник не описав порушення, яких неможливо усунути також не зробив цього і в протоколі щодо відміни процедури закупівлі.
Враховуючи наведене замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі з даних підстав.
Зауважуємо, що безпідставна відміна торгів — одне з порушень законодавства у сфері публічних закупівель за яке є чітка відповідальність передбачена чинним Законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 29.02.2024 12:07
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.03.2024 00:01
Пункт скарги
Номер:
3efeeffeb90a4b3ba49df4645709bcd3
Заголовок пункту скарги:
Відсутність обгрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавтсва у сфері публічних закупівель
Опис заперечення:
Відсутність підтердження правомірності відміни закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Шановний замовник, як підставу відміни процедури закупівлі ви в протоколі №22/02/2024 від 22.02.2024р. вказали неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Але законодавець чітко встановив підстави відміни процедури закупівлі, зокрема неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону № 922)
Ми як учасник даної процедури зауважуємо , що в оприлюдненому в електронній системі замовником протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі не міститься обґрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель які були допущені.
Зокрема, в протоколі не зазначені :
• реквізити нормативно-правового акта, норми якого порушили;
•факт виявленого порушення законодавства в сфері публічних закупівель;
• опис порушення, яке неможливо усунути, або до яких негативних наслідків може призвести таке порушення;
• опис причин, через які не можете усунути порушення.
В ЕСЗ Замовник не описав порушення, яких неможливо усунути також не зробив цього і в протоколі щодо відміни процедури закупівлі.
Враховуючи наведене замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі з даних підстав.
Зауважуємо, що безпідставна відміна торгів — одне з порушень законодавства у сфері публічних закупівель за яке є чітка відповідальність передбачена чинним Законодавством України. Враховуючи наведене будемо вимушені писати скаргу в АМК України та Держаудитслужбу.
Але законодавець чітко встановив підстави відміни процедури закупівлі, зокрема неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» (п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону № 922)
Ми як учасник даної процедури зауважуємо , що в оприлюдненому в електронній системі замовником протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі не міститься обґрунтованого розкритого опису порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель які були допущені.
Зокрема, в протоколі не зазначені :
• реквізити нормативно-правового акта, норми якого порушили;
•факт виявленого порушення законодавства в сфері публічних закупівель;
• опис порушення, яке неможливо усунути, або до яких негативних наслідків може призвести таке порушення;
• опис причин, через які не можете усунути порушення.
В ЕСЗ Замовник не описав порушення, яких неможливо усунути також не зробив цього і в протоколі щодо відміни процедури закупівлі.
Враховуючи наведене замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі з даних підстав.
Зауважуємо, що безпідставна відміна торгів — одне з порушень законодавства у сфері публічних закупівель за яке є чітка відповідальність передбачена чинним Законодавством України. Враховуючи наведене будемо вимушені писати скаргу в АМК України та Держаудитслужбу.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Скасування рішення замовника, щодо відміни торгів.