-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)» (постачання електричної енергії)
Завершена
400 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 002.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 002.50 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 11:03 - 19.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога на рішення Замовника
Номер:
c717bb22dec04964825ea220488e8d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003208-a.b2
Назва:
вимога на рішення Замовника
Вимога:
Розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" (код ЄДРПОУ 44494907), яка визначена системою електронних закупівель Прозорро найбільш економічно вигідною по закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-14-003208-a, на відповідність до вимог Тендерної документації встановлено наступне:
П.3.1. Розділу ІІІ ТД вимагає Учасника надати заповнену цінову пропозицію відповідно Додатку 8 до ТД. ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" надало «Тендерної пропозиції» №101/02-21 від 09 лютого 2024 року.
В абз. 4 «Цінової пропозиції» вимагалось вказати тариф на послуги з передачі електричної енергії для користувачів системи, що становить 0,52857 грн/кВт·год. без урахування податку на додану вартість. Про те учасник закупівлі - ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" не зазначило вищевказану інформацію.
На підставі наведеного, та керуючись ст. ст. 5, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 39, підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник має відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" так як вона подана із порушенням процедури, встановленої законодавством у сфері публічних закупівель та не відповідає вимогам Тендерної документації.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, - Просимо Вас скасувати рішення від 01 березня 2024 року №47/2024, як таке, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та порушує наші права.
Не виконання цієї вимоги становитиме підставу для оскарження такого рішення замовника до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово в 2023 р. вже ухвалювала рішення на користь учасника/потенційного учасника із зазначеного питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2024 14:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши вашу вимогу стосовно визначення переможця ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" (код ЄДРПОУ 44494907), яка визначена системою електронних закупівель Прозорро найбільш економічно вигідною по закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-14-003208-a, визначено наступне:
Відповідно до пункту 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації. Тобто, законодавством чітко передбачено, яким чином учасник зазначає ціну своєї тендерної пропозиції – шляхом заповнення електронних форм з окремими полями інформація про ціну зазначається учасником в електронній системі закупівель.
Крім того, пунктом 3 Наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
НКРЕКП затвердила нові тарифи на послуги з передачі електроенергії НЕК “Укренерго” з 1 січня 2024 року. Під час засідання 9 грудня 2023 року Регулятор ухвалив рішення про те, що тариф на послуги з передачі електричної енергії для користувачів системи на 2024 рік становитиме 592,89 грн/МВт∙год (без урахування ПДВ). Ця інформація є в загальному доступі на сайті https://www.nerc.gov.ua/acts/pro-vstanovlennya-tarifu-na-poslugi-z-peredachi-elektrichnoyi-energiyi-nek-ukrenergo-na-2024-rik.
Відповідно до п.44 та п.45 Особливостей:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону та/або абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
2. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Враховуючи викладене, інформація про ціну Пропозиції учасника, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону та Особливостей, отже її невідповідність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог Особливостей. Отже, інформація, вказана учасником в ціновій пропозиції не є істотною та вирішальною порівняно з інформацією, що вказана в електронних полях. Тим більше, що цінова пропозиція не змінилася та не відрізняється від відомостей, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вилучити дискримінаційні умови
Номер:
70b4f11574bc4efca01af6c330fde384
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003208-a.b1
Назва:
вилучити дискримінаційні умови
Вимога:
текст вимоги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога дискримінаційні умови 6.pdf 14.02.2024 16:44
Дата подачі:
14.02.2024 16:44
Вирішення:
Замовником прийняте рішення про задовільнення вимоги та внесення змін до відповідних додатків до тендерної документації (Додаток 1, Додаток 2).
Статус вимоги:
Задоволено