-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
металеві піддони (рами)
Лот № 1: Металеві піддони (рами), тип 1 (ДК 021:2015: 44143000-4 Піддони); Металеві піддони (рами), тип 2 (ДК 021:2015: 44143000-4 Піддони) Лот № 2: Металеві піддони (рами), тип 1 (ДК 021:2015: 44143000-4 Піддони); Металеві піддони (рами), тип 2 (ДК 021:2015: 44143000-4 Піддони)
Торги не відбулися
17 950 688.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 550.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 550.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 11:03 - 19.02.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на протокольне рішення Замовника
Номер:
fd8b65616d504e5488fb1169e2ac0d5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003119-a.b3
Назва:
Скарга на протокольне рішення Замовника
Скарга:
амовник необ’єктивно та упереджено оцінив його тендерну пропозицію, належним чином не дослідив документи тендерної пропозиції, у зв’язку з чим безпідставно її відхилив, незважаючи на повну відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, чим, порушив процедуру публічних закупівель та основні принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.03.2024 00:00
Пункт скарги
Номер:
3f261df0267d4b50a75998e4deb0663f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
14.02.2024 року Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:201544140000-3 продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (металеві піддони (рами)), у т.ч.:
Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані);
Лот №2: металеві піддони (рами) (оцинковані).
Розкриття тендерних пропозицій учасників за Лотом № 2 відбулось 23.02.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 4 учасники, зокрема:
-ТОВ «ІМЕКСТИМ» (Скаржник);
ТОВ «ЮГСТАЛЬ»;
-ТОВ «Українська фабрика сталевих продуктів»;
- ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА».
За результатами проведеного аукціону ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
В результаті розгляду пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» Замовником було прийнято протокольне рішення № 201 від 04.03.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, керуючись абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовник вказує, що на виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (файл «Паспорт 1»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців сосни із закритою кореневою системою.
Запропоновані учасником металеві піддони МПгц (типу 1) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
2) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (файл «Паспорт 2»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Металеві піддони МПгц (типу 2) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕКСТИМ» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає, що рішення № 201 від 04.03.2024 року прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані);
Лот №2: металеві піддони (рами) (оцинковані).
Розкриття тендерних пропозицій учасників за Лотом № 2 відбулось 23.02.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 4 учасники, зокрема:
-ТОВ «ІМЕКСТИМ» (Скаржник);
ТОВ «ЮГСТАЛЬ»;
-ТОВ «Українська фабрика сталевих продуктів»;
- ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА».
За результатами проведеного аукціону ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
В результаті розгляду пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» Замовником було прийнято протокольне рішення № 201 від 04.03.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, керуючись абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовник вказує, що на виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (файл «Паспорт 1»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців сосни із закритою кореневою системою.
Запропоновані учасником металеві піддони МПгц (типу 1) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
2) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (файл «Паспорт 2»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Металеві піддони МПгц (типу 2) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕКСТИМ» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає, що рішення № 201 від 04.03.2024 року прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
14.02.2024 року Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:201544140000-3 продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (металеві піддони (рами)), у т.ч.:
Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані);
Лот №2: металеві піддони (рами) (оцинковані).
Розкриття тендерних пропозицій учасників за Лотом № 2 відбулось 23.02.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 4 учасники, зокрема:
-ТОВ «ІМЕКСТИМ» (Скаржник);
ТОВ «ЮГСТАЛЬ»;
-ТОВ «Українська фабрика сталевих продуктів»;
- ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА».
За результатами проведеного аукціону ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
В результаті розгляду пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» Замовником було прийнято протокольне рішення № 201 від 04.03.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, керуючись абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕКСТИМ» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає, що рішення № 201 від 04.03.2024 року прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Замовник зазначає, що Відповідно до пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого учасником товару, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І цього Додатку, у тому числі в частині відповідності кресленням.
Замовник у протокольного рішенні № 201 від 04.03.2024 року вказує, що:
1) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (файл «Паспорт 1»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців сосни із закритою кореневою системою.
2) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (файл «Паспорт 2»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Металеві піддони МПгц (типу 1) та Металеві піддони МПгц (типу 2) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктами 1.1. та 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Обґрунтування:
Відповідно до пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого учасником товару, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І Додатку 3, у тому числі в частині відповідності кресленням.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (надалі –Паспорт (типу1) та Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (надалі- Паспорт (типу2).
Технічні характеристики вказані у Паспорті (типу 1) щодо параметрів металевих піддонів (таблиця «Технічні характеристики МПгц т1») та креслення повністю відповідають параметрам та значенням металевих піддонів вказаних Замовником у підпункті 1.1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Технічні характеристики вказані у Паспорті (типу 2) щодо параметрів металевих піддонів (таблиця «Технічні характеристики МПгц т2») та креслення повністю відповідають параметрам та значенням металевих піддонів вказаних Замовником у підпункті 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Замовник вказуючи у Додатку 3 до тендерної документації параметри металевого піддона та їх значення, вже виходив з того, що з такими значеннями внутрішня площа піддонів буде вміщати не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12 та HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18, та їх призначення - для вирощування вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Посилання на відсутність у паспортах назви касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12 та HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18, як на підставу відмови вважаємо не об’єктивною, оскільки виробник розробляє паспорти не під конкретного замовника торгів, а під фактичний товар.
Крім того, на виконання пункту 4.1.2 Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації Скаржник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.02.2024 № 4, яка містить інформацію про повну відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
- Металеві піддони (рами) тип 1 вміщають не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18; призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
-Металеві піддони (рами) тип 2 вміщають не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18; призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Виходячи з того, що:
- технічні характеристики та значення металевих піддонів, на які Скаржником надано Паспорт (типу1) та Паспорт (типу2) відповідають параметрам металевого піддона (рами) та значенням встановленим Замовником у підпунктах 1.1 та 1.2 розділу І Додатку 3
- креслення металевого піддона МПгц т1 та МПгц т2 у додатках до Паспорту (тип 1) та Паспорт (тип2) відповідають кресленням вказаним Замовником у підпунктах 1.1. та 1.2. Розділу І Додатку 3
- надано довідку № 4 від 20.02.24 року про відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам товару,
вважаємо, що на виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3, що Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) та Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі Металеві піддони МПгц (типу 1) та Металеві піддони МПгц (типу 2) відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктами 1.1. та 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані);
Лот №2: металеві піддони (рами) (оцинковані).
Розкриття тендерних пропозицій учасників за Лотом № 2 відбулось 23.02.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 4 учасники, зокрема:
-ТОВ «ІМЕКСТИМ» (Скаржник);
ТОВ «ЮГСТАЛЬ»;
-ТОВ «Українська фабрика сталевих продуктів»;
- ТОВ «СТІЛС УКРАЇНА».
За результатами проведеного аукціону ціна тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» була найменшою, а отже визначена електронною системою найбільш економічно вигідною.
В результаті розгляду пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ» Замовником було прийнято протокольне рішення № 201 від 04.03.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, керуючись абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМЕКСТИМ» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає, що рішення № 201 від 04.03.2024 року прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Замовник зазначає, що Відповідно до пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого учасником товару, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І цього Додатку, у тому числі в частині відповідності кресленням.
Замовник у протокольного рішенні № 201 від 04.03.2024 року вказує, що:
1) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (файл «Паспорт 1»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.1 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.1. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців сосни із закритою кореневою системою.
2) На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації надано Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (файл «Паспорт 2»), в якому не підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, визначені пунктом 1.2 Розділу І Додатку 3, а саме:
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен вміщати не менше 16 пластикових касет саме виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18;
- товар, що є предметом закупівлі за пунктом 1.2. Розділу І Додатку 3 до тендерної документації, повинен мати призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Металеві піддони МПгц (типу 1) та Металеві піддони МПгц (типу 2) не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктами 1.1. та 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Обґрунтування:
Відповідно до пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого учасником товару, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І Додатку 3, у тому числі в частині відповідності кресленням.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) (надалі –Паспорт (типу1) та Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) (надалі- Паспорт (типу2).
Технічні характеристики вказані у Паспорті (типу 1) щодо параметрів металевих піддонів (таблиця «Технічні характеристики МПгц т1») та креслення повністю відповідають параметрам та значенням металевих піддонів вказаних Замовником у підпункті 1.1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Технічні характеристики вказані у Паспорті (типу 2) щодо параметрів металевих піддонів (таблиця «Технічні характеристики МПгц т2») та креслення повністю відповідають параметрам та значенням металевих піддонів вказаних Замовником у підпункті 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Замовник вказуючи у Додатку 3 до тендерної документації параметри металевого піддона та їх значення, вже виходив з того, що з такими значеннями внутрішня площа піддонів буде вміщати не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12 та HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18, та їх призначення - для вирощування вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Посилання на відсутність у паспортах назви касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 60 T\12 та HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18, як на підставу відмови вважаємо не об’єктивною, оскільки виробник розробляє паспорти не під конкретного замовника торгів, а під фактичний товар.
Крім того, на виконання пункту 4.1.2 Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації Скаржник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 20.02.2024 № 4, яка містить інформацію про повну відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
- Металеві піддони (рами) тип 1 вміщають не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18; призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
-Металеві піддони (рами) тип 2 вміщають не менше 16 пластикових касет виробника HerkuPlast Kubern GmbH, найменування – касета QP D 40 T\18; призначення: для вирощування сіянців дуба із закритою кореневою системою.
Виходячи з того, що:
- технічні характеристики та значення металевих піддонів, на які Скаржником надано Паспорт (типу1) та Паспорт (типу2) відповідають параметрам металевого піддона (рами) та значенням встановленим Замовником у підпунктах 1.1 та 1.2 розділу І Додатку 3
- креслення металевого піддона МПгц т1 та МПгц т2 у додатках до Паспорту (тип 1) та Паспорт (тип2) відповідають кресленням вказаним Замовником у підпунктах 1.1. та 1.2. Розділу І Додатку 3
- надано довідку № 4 від 20.02.24 року про відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам товару,
вважаємо, що на виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 3, що Паспорт металевого піддону МПгц (типу 1) та Паспорт металевого піддону МПгц (типу 2) підтверджуються технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі Металеві піддони МПгц (типу 1) та Металеві піддони МПгц (типу 2) відповідають умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі, визначеної пунктами 1.1. та 1.2 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти рішення про зобов’язання Замовника (Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ») скасувати протокольне рішення № 201 від 04.03.2024 року Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕКСТИМ.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Учасника - ТзОВ "Ніколь" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Номер:
e92a5010ae55481bbd1f8465ede5e1d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003119-a.b2
Назва:
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Учасника - ТзОВ "Ніколь" умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) умовам тендерної документації Замовника та її незаконної дискваліфікації.
Так, для участі в закупівлі: ДК 021:2015: 44140000-3 продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (металеві піддони (рами)), у т.ч.: Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-003119-a), Учасник подав в складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні файли, які вимагались Замовником та підтвердив відповідність своєї пропозиції усім технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі порівняльної таблиці (в якій підтверджено повну відповідність технічних, якісних, кількісних та інших характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника);
- паспорти виробника металевих піддонів типу 1 і 2 (якими підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І Додатку 2 тендерної документації, у тому числі в частині відповідності кресленням).
Паспорт виробника товару являється внутрішнім документом Учасника і розробляється у відповідності до конструкторських вимог підприємства-виробника. Оскільки Замовник не розмістив у своїй тендерній документації зразок та форму паспорту, який мав би подати Учасник – він не вправі відхиляти тендерну пропозицію Учасника через подачу паспорта виробника у довільній, визначеній Учасником, формі, яка підтвердила відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації Замовника та містила в собі параметри товару!!!
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, наявність інформації та/або окремих документів (зокрема, паспорти виробника в яких вказані основні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують і не суперечать вимогам Замовника) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена та доповнена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей (та не суперечити іншим документам Учасника, що в повній мірі відображають відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі).
Відповідно до другого абзацу п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та її незаконної дискваліфікації.
2. Надати інформацію про причини невиконання Замовником вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
3. Скасувати незаконний протокол № 200 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою - Державним спеціалізованим господарським підприємством «ЛІСИ УКРАЇНИ» від 04 березня 2024 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт піддон металевий тип 1.pdf 07.03.2024 11:01
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 07.03.2024 11:01
- Паспорт піддон металевий тип 2.pdf 07.03.2024 11:03
- ПРОТОКОЛ № 218 (розгляд вимоги Ніколь піддони лот 1).docx 08.03.2024 12:52
Дата подачі:
07.03.2024 11:03
Вирішення:
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини 5 Статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Керуючись вищезазначеними нормами Закону, замовник у пункті 4.1.4. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації встановив такий спосіб підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам, установленим у тендерній документації, а саме: на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого учасником товару, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І цього Додатку, у тому числі в частині відповідності кресленням.
На виконання вимог пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації ТОВ «Ніколь» надано паспорти запропонованого товару (файли “Паспорт піддон металевий тип 1.pdf” та “Паспорт піддон металевий тип 2.pdf”), якими не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І цього Додатку, а саме:
не підтверджено відповідність кресленням 1 та 2;
не підтверджено відповідність параметрам металевого піддона (рами): товщина листа поздовжніх стінок, поперечних стінок, нижньої частини ніжки, верхньої частини ніжки, висот ніжки піддона, кількість поздовжніх смуг, товщина поздовжніх смуг, кількість поперечних профілів, товщина поперечних профілів, кількість поздовжніх профілів, товщина поздовжніх профілів, параметри поздовжніх та поперечних профілів;
не підтверджено відповідність всім технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, визначеним пунктам 1.1 та 1.2: Металеві піддони (рами) виготовлені з металу, з покриттям фарбою колір «темний шоколад».
Враховуючи викладене, в наданих учасником на вимогу пункту 4.1.4. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації паспортах товару відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що аналогічна правова позиція викладена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2023 № 12529-р/пк-пз.
Виходячи з наведеного, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ніколь» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:44140000-3: продукції, пов’язаної з конструкційними матеріалами (металевих піддонів (рам)) за лотом № 1 (металеві піддони (рами) (неоцинковані)) прийнято у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для скасування рішення про рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ніколь» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:44140000-3: продукції, пов’язаної з конструкційними матеріалами (металевих піддонів (рам)) за лотом № 1 (металеві піддони (рами) (неоцинковані)).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТзОВ “Ніколь” вимогам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Номер:
1799f0e189e5427c81bf67fe830a2c86
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003119-a.b1
Назва:
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТзОВ “Ніколь” вимогам тендерної документації, зокрема технічній специфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо надати додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції Учасника – ТзОВ “Ніколь” (далі - Учасник) умовам тендерної документації Замовника та її незаконної дискваліфікації.
Так, для участі в закупівлі: ДК 021:2015: 44140000-3 продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами (металеві піддони (рами)), у т.ч.: Лот №1: металеві піддони (рами) (неоцинковані) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-003119-a), Учасник подав в складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні файли, які вимагались Замовником та підтвердив відповідність своєї пропозиції усім технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі порівняльної таблиці (в якій підтверджено повну відповідність технічних, якісних, кількісних та інших характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника);
- лист згода з Технічним завданням (в якому підтверджено повну відповідність технічних, якісних, кількісних та інших характеристик запропонованого Учасником товару вимогам Замовника);
- паспорти виробника металевих піддонів типу 1 і 2 (якими підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Розділу І Додатку 2 тендерної документації, у тому числі в частині відповідності кресленням).
Паспорт виробника товару являється внутрішнім документом Учасника і розробляється у відповідності до конструкторських вимог підприємства-виробника. Оскільки Замовник не розмістив у своїй тендерній документації зразок та форму паспорту, який мав би подати Учасник – він не вправі відхиляти тендерну пропозицію Учасника через подачу паспорта виробника у довільній, визначеній Учасником, формі, яка підтвердила відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації Замовника та містила в собі параметри товару!!!
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, наявність інформації та/або окремих документів (зокрема, паспорти виробника в яких вказані основні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують і не суперечать вимогам Замовника) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена та доповнена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей (та не суперечити іншим документам Учасника, що в повній мірі відображають відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі).
Відповідно до другого абзацу п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Отже, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації та її незаконної дискваліфікації.
2. Надати інформацію про причини невиконання Замовником вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
3. Скасувати незаконний протокол № 200 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою - Державним спеціалізованим господарським підприємством «ЛІСИ УКРАЇНИ» від 04 березня 2024 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт піддон металевий тип 1.pdf 07.03.2024 10:51
- Паспорт піддон металевий тип 2.pdf 07.03.2024 10:51
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 07.03.2024 10:51
- Гарантійний лист щодо погодження з проєктом договору.pdf 07.03.2024 10:51
Дата подачі:
07.03.2024 10:51
Опис причини скасування:
потрібно редагувати
Дата скасування:
07.03.2024 10:52