-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та технічне обслуговування систем пожежогасіння
Завершена
327 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2024 10:59 - 22.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Необхність внесення змін до тендерної документації, згідно рішень АМКУ!!!
Номер:
f0dc3071e1a34b64a3ff088e4e3bcdd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.a6
Назва:
Необхність внесення змін до тендерної документації, згідно рішень АМКУ!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
На нашу попередню вимогу, стосовно усунення вами, як Замовником грубого порушення чинного законодавство України та не створювати навмисно дискримінацйних умов до учасників процедури закупівлі та на видаленні обсолютно незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо здійснення учасниками "обовязково" Огляду об’єктів перед подачею пропозиції та обов’язкового надання Акту огляду об’єктів, підписаного представниками ГУ ДПС у м. Києві.
Черговий раз Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з Замовником та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єктів.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з Замовником та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єктів та відповідно при особистій зустрічі з представником потенційного учасника ви під час проведення процедури закупівлі ви автоматично провотите попередні перемовини з учасником(ами) - це заборонено Законом України "Про публічні закупівлі"!!! Адже ви заздалегідь будете знати про кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Також вчергове повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була неодноразово визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення АМКУ від 13.12.2019р. №18550
2. Рішення АМКУ від 13.05.2020р. №9264
3. Рішення АМКУ від 29.05.2020р. №10669,
4. Рішення АМКУ від 12.02.2021р. № 2596-р/пк-пз
У якості доказу додаємо скан-копію Рішення АМКУ від 13.05.2020р. №9264.
Наполягаємо не порушувати чинне законодавство України та не створювати навмисно дискримінацйних умов до учасників процедури закупівлі та на видаленні обсолютно незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо здійснення учасниками "обовязково" Огляду об’єктів перед подачею пропозиції та обов’язкового надання Акту огляду об’єктів, підписаного представниками ГУ ДПС у м. Києві.
Також попереджаємо вас про наступне: що у випадку не внесення змін до тендерної документації та не видалення даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до учасників процедури, при допомозі якої ви чітко для себе і для учасника інтереси якого ЛОБІЄТЕ контролюєте можливу кількість учасників, для належного формування ним ціни тендерної пропозиції!!!
Також доводимо до вашого відома, що у випадку участі тільки 1 (одного) "зацікавленого" учасника в процедурі закупівлі, яку ви оголосили ми змушені будемо через Громадську організацію з якою в нас підписаний відповідний Договір на основі статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" зверетися до відповідного органу державної влади, яким є Держаудитслужба, стосовно ініціювання Моніторингу процедури закупівлі.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи.
Сподіваємось на здоровий глузд, відсутність конфлікту інтресів та дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2024 15:17
Вирішення:
Вимога замовника щодо ознайомлення з об'єктами та об'ємами послуг жодним чином не позбавляє учасникiв можливості взяти участь в данiй процедурi закупiвель. Наголошуємо ще раз, що для вcix учасникiв встановлено piвнi умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом є реальним для виконання, всім бажаючим буде надана можливість оглянути об’єкти та будуть підписані акти огляду складені у довільній формі. Учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість i час провести ознайомлення з об'єктами (6 локацій) та об'ємами послуг, які потенційний учасник буде надавати замовнику. Це ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної та коректної підготовки розрахунків їх можливостей. Так, огляд об’єктів перед подачею цінової пропозиції дозволяє учаснику здійснити попередній огляд окремих показників технічного стану предмета закупівлі, оскільки на кожній локації адміністративних будівель замовника встановлено різне обладнання (в.т.ч. обладнання системи газового пожежогасіння в приміщеннях серверної адміністративних будівель). За результатом огляду об’єктів потенційний учасник повинен визначитися з кількістю витратних матеріалів та запасних частин, які йому доведеться використовувати при наданні послуг, та оцінити спроможності персоналу та можливості надання якісних послуг у встановлений час, що важливо не тільки для замовника а й самому потенційному учаснику.
В свою чергу замовником не встановлено жодних умов, які б перешкоджали потенційним учасникам закупівлі провести попереднє обстеження об’єкта, оцінити можливості надання послуг і зафіксувати цей факт шляхом складання та підписання акту огляду об’єкта між учасником та замовником.
Твердження щодо дискримiнаційності та неможливості виконання даної вимоги учасниками є необґрунтованим, тому що сам потенційний учасник торгів не зазначив, з яких причин огляд не можливий, з якими перешкодами він стикнувся під час проведення огляду, не вказав конкретні обставини, які порушують його права.
Щодо конфіденційності інформації. Відповідно до нормативно-правових актів, діючих у сфері закупівель, конфіденційність інформації про учасників торгів та їх тендерних пропозицій, інформації, що визначена учасником як конфіденційна згідно Закону України «Про публічні закупівлі» до моменту розкриття тендерних пропозицій забезпечує оператор електронного майданчика.
Щодо можливості виникнення корупційних ризиків повідомляємо, що проведення огляду об’єктів замовником організовано так, що на кожній локації акт обстеження учаснику будуть підписувати співробітники, відповідальні за експлуатацію конкретної будівлі, тобто різні люди, які не мають жодного відношення до проведення процедури закупівлі.
З огляду на викладене, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об'єктів обґрунтованою та законною, що відповідає принципам максимальної економії та ефективності закріплених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обмежує право учасників на огляд об’єктів (в часи роботи з 8.00 до 16. 00, в п’ятницю до 15.00) в присутності представника замовника, який забезпечує рівні для всіх умови для його проведення. Враховуючи викладене, ознаки дискримінації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Необхідність внесення змін та приведення вимог тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Номер:
e29b9d0bba06461a8fe8e39c337acd24
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.a5
Назва:
Необхідність внесення змін та приведення вимог тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Предметом закупівлі є послуги з "Поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння" код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати, згідно п.1.1. Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатніми для виконання умов договору (надання послуг) за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації.
Доводимо до вашого відома, що послуги, які є предметом закупівлі здійснюються на основі норм чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)"
п.12. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- обладнання для проведення гідро- і пневмовипробувань на міцність та герметичність елементів систем пожежогасіння (крім аерозольних систем пожежогасіння);
- промислових приладів для визначення кількості вогнегасної речовини (для газових, порошкових систем пожежогасіння);
- електро- або газозварювального обладнання (крім аерозольних систем пожежогасіння);
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги про про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатніми для виконання умов договору, відповідно до чинного законодавства України, а саме п.12 та п.16 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 18:47
Вирішення:
На ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 та підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників. Тому в Додатку 2.3 до тендерної документації Замовником вимагається «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» із зазначенням кількості обладнання, його технічного стану, власність чи оренда тощо. Наявність ліцензії (декларації або іншого дозвільного документа) на провадження господарської діяльності з надання послуг протипожежного призначення, яку Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, є підтвердженням наявності у ліцензіата відповідної матеріально-технічної бази: приладів, пристроїв та обладнання. Нагадуємо, що Замовник самостійно визначає кількість кваліфікаційних критеріїв та інформації про підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2024 06:01
Вимога
Залишено без розгляду
Небхідність внесення змін та приведення вимог тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Номер:
806f7d7a4de047edbddc28b9c9160551
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.b4
Назва:
Небхідність внесення змін та приведення вимог тендерної документації до вимог чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
Предметом закупівлі є послуги з "Поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння" код ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати п.2.1. Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації)
Доводимо до вашого відома, що послуги, які є предметом закупівлі здійснюються на основі норм чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)"
Кадрові вимоги
п.10. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.11. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинні відповідати таким вимогам:
1) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння:
- електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
- монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду;
Кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб, а аерозольних систем пожежогасіння - не менше двох осіб.
Відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до чинномо законодавства України, а саме п.п.10-11 та п.п.14-15 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 18:35
Вирішення:
На ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 та підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників. Тому в Додатку 2.2 до тендерної документації Замовником вимагається «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» із зазначенням стажу роботи, наявність сертифікатів та посвідчень тощо. Інші вимоги Замовника до Учасників зазначені у Додатку 4 до тендерної документації. Наявність ліцензії (декларації або іншого дозвільного документа) на провадження господарської діяльності з надання послуг протипожежного призначення, яку Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції, є підтвердженням наявності у ліцензіата працівників необхідної кваліфікації та досвіду. Нагадуємо, що Замовник самостійно визначає кількість кваліфікаційних критеріїв та інформації про підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2024 06:01
Вимога
Вирішена
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка регламентується чинним законодавством України!!!
Номер:
50e5c92e3ffa4780ae16a6bc02df4654
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.c3
Назва:
Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка регламентується чинним законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння». ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі, згідно п.6. Надати копію чинного сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Доводимо до вашого відома, що в Україні розроблений та прийнятий державний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT),
Дата прийняття: 30.11.2018р.
Дата початку дії: 05.12.2018р.
Затверджуючий документ: Наказ від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів.
Доводимо до Вашого відома, що згідно статті 23 ч.5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, "компетентність" яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до абзацу 2, ч.6 статті 23 Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Хочемо наголосити - підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Державний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), є еквівалентним, а точніше аналогічним держстандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Наполяємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо можливості учасниками процедури закупівлі надання в своїх тендерних пропозиціях сертифікату відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), еквівалентного (аналогічного) ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Також доводимо до вашого відома, що всі без винятку сертифікати відповідності видаються відповідним Органом з сертифікації, який акредитований в Україні терміном на 3 (три) роки і на кожному без винятку Сертифікаті відповідності "чорним по-білому" зазначена наступна інформація "Контроль відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом "ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ", обсяг, порядок періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ВВАЖАЄТЬСЯ ЧИННИМ ЗА УМОВИ "ЩОРІЧНОГО" ПІДТВЕРДЖЕННЯ!!!
Обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповід-ності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:
Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації.
У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається АТЕСТАТ про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії АТЕСТАТУ про акредитацію становить п'ять років.
На основі вищезазначеної інформації Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до учасників процедури, яка відповідає та в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України, а саме: надання учасниками вищезазначених сертифікатів відповідності ДСТУ ISO разом з документом, який підтверджує чинність сертифікату відповідності,а саме "ЩОРІЧНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД", адже ви як поміркований Замовник, який представляє державну установу і є розпорядником бюджетних коштів не можете собі дозволити надання учасниками процедури закупівлі НЕ ЧИННИХ сертифікатів відповідності!!!
А також надання учасниками процедури закупівлі - АТЕСТАТу про акредитацію Органу з оцінки відповідності, який підтверджує, що даний ООВ дійсно акредитований в Україні і має повне "ЗАКОННЕ ПРАВО" проводити сертифікацію та надавати чинні сертифікати відповідності ДСТУ ISO!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 18:15
Вирішення:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразово визнана дискримінаційної постійно діючою колегією АМКУ!!!
Номер:
958108865a824124917a09b0015c8bd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.a2
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразово визнана дискримінаційної постійно діючою колегією АМКУ!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі" «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка була неодноразово визнана постійно діючою колегією АМКУ, як дискримінаційна вимога!!!
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння» ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі
п.7. Акт огляду об’єктів, підписаний представником ГУ ДПС у м. Києві. Огляд об’єктів перед подачею пропозиції є обов’язковим.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з Замовником та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єктів.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо обстеження об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не дозволити Учаснику(ам) обстежити об’єкти, або всілякими способами не виходити на зв'язок з Учасником(ами), що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, яка зазначена в Додатку 4 в таблиці Переліку обладнання, яке входить до складу автоматичних установок пожежної сигналізації та газового пожежогасіння і підлягають технічному обслуговуванню, яка наявна у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно Статті 22 частини 2. У тендерній документації заз-начаються такі відомості:
п.п.3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Таким чином вимога Замовника, щодо необхідності обстеження (огляду) об’єкту є недоречною та навмисно обмежує коло потенційних Учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересо-ваним особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження (Огляд) об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасни-ками щодо обстеження (огляду) об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюю-ться, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учас-ників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог пору-шують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримі-нації небажаних Учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги, щодо обстеження об’єктів
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була неодноразово визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення АМКУ від 13.12.2019р. №18550
2. Рішення АМКУ від 13.05.2020р. №9264
3. Рішення АМКУ від 29.05.2020р. №10669,
4. Рішення АМКУ від 12.02.2021р. № 2596-р/пк-пз
У якості доказу додаємо скан-копію Рішення АМКУ від 13.05.2020р. №9264.
Наполягаємо не порушувати чинне законодавство України та не створювати навмисно дискримінацйних умов до учасників процедури закупівлі та на видаленні обсолютно незаконної та дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо здійснення учасниками "обовязково" Огляду об’єктів перед подачею пропозиції та обов’язкового надання Акту огляду об’єктів, підписаного представниками ГУ ДПС у м. Києві.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 13.05.2020 № 9264.pdf 18.02.2024 15:22
Дата подачі:
18.02.2024 15:22
Вирішення:
На ваше питання повідомляємо наступне. Вимога Замовника щодо ознайомлення з об'єктами та обсягами послуг жодним чином не позбавляє учасникiв можливості взяти участь в данiй процедурi закупiвель. Тому твердження щодо дискримiнаційності та неможливості виконання даної вимоги учасниками, неможливості участі в даній процедурi закупівлі є необґрунтованим. Для вcix учасникiв встановлено piвнi умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об'єктом є реальним для виконання. Учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість i час провести огляд об'єктів та оцінити обсяги послуг для правильної та коректної підготовки учасниками розрахунків їх тендерної пропозиції. Замовник хоче отримувати якісні послуги вчасно та в тому обсязі, який йому потрібен, тому для об’єктивної оцінки власних можливостей та розумiння всього обсягу послуг Учасники зобов'язанi надiслати спецiалiстiв на об’єкти Замовника, які зможуть на мiсцi провести вiзуальний огляд для визначення детального обсягу послуг та своєї спроможності надавати своєчасно, якісно, в повному обсязі послуги, що є предметом закупівлі.
З огляду на зазначене вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єктів законною та обґрунтованою, що відповідає принципам максимальної економії та ефективності закріплених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обмежує право учасників на огляд об’єктів в присутності представника замовника, який має забезпечити умови для його проведення.
Виходячи з викладеного ознаки дискримінації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність назви предмета закупівлі інформації - ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ТА ВИМОГАМ предмета закупівлі.
Номер:
6639c303764743a48cdf5f52cccee6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-14-003109-a.a1
Назва:
Невідповідність назви предмета закупівлі інформації - ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ТА ВИМОГАМ предмета закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі предметом закупівлі є послуги з Поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння, згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів.
А в додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння». ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ" наявний Перелік обладнання, яке входить до складу автоматичних установок пожежної сигналізації та газового пожежогасіння і підлягають технічному обслуговуванню, а саме:
Тобто іншими словами предметом закупівлі є послуги з Поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння, згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, а вимагає ви щоб учасник процедури (потенційний Переможець) надав послуги з технічного обслугоування не тільки систем пожежогасіння, а й систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачу тривожних сповіщень???
Підтвердженням цього є таблиці Переліку обладнання, яке відносяиться до систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачу тривожних сповіщень:
вул. Тетянинська, 2 (3-х поверхова адміністративна будівля) - прилад приймально-контрольний «Тірас-16П»; димові автоматичні пожежні сповіщувачі СПД-3, теплові пожежні сповіщувачі, ручні пожежні сповіщувачі в загальній кількості ⁓ 167 шт.;
вул. Лєскова, 4 (4-х поверхова адміністративна будівля) - система пожежної сигналізації на базі адресної пожежосповіщувальної станції «FS 6000» виробництва УніПОС Болгарія до складу якої входять адресні димові сповіщувачі, адресні теплові сповіщувачі, адресні ручні сповіщувачі в загальній кількості ⁓ 74 шт.;
вул. Жилянська, 23-а, 23-б (5-ти та 4-х поверхові адміністративні будівлі) - прилад приймально-контрольний «АРТОН-32», сповіщувачі димові АН-8321, сповіщувачі теплові АН-9921, сповіщувачі ручні SRP 2L в загальній кількості ⁓ 309 шт.;
вул. Верховинна, 9 (9-ти поверхова адміністративна будівля) - прилад приймально-контрольний «Аллай П-А»; димові автоматичні пожежні сповіщувачі СПД-3, теплові пожежні сповіщувачі, ручні пожежні сповіщувачі в загальній кількості ⁓ 162 шт.;
А також наявність ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій (декларації або іншого дозвільного документа) на провадження господарської діяльності з надання послуг, виконання робіт протипожежного призначення, а саме: підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачу тривожних сповіщень (надати скановану копію дозвільного документа).
Тобто іншими словами предмет закупівлі не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння». ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ" який зазначений в таблиці Переліку обладнання!!!
Ще це в більшій мірі виглядає дивним з точки зору того, що відповідно до п.3.1 тендерної документації зазначене наступне - Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації!!!
Тобто предметом закупівлі не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння». в ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ" який зазначений Перелік обладнання, яке відноситься до систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачу тривожних сповіщень, а аналогічний договір ви вимагаєте лише на - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем пожежогасіння»???
Одне проитирічіть іншому. У вас все змішалося "люди-коні"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2024 14:52
Вирішення:
Добрий день! На ваше питання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі- Порядок).
Відповідно до Порядку предмет закупівель послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за якими визначаються група і клас предмета закупівлі, які найбільше підходять до послуг, які замовляються. Більш детальна інформація про предмет закупівлі та вимоги замовника зазначаються в тендерній документації.
В підпункті 3 частини 2 статті 22 Закону вказано, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.02.2024 06:01