• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

М’ясо свійської птиці (2 лоти) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. Назва предмета закупівлі (узагальнена) назва предмета закупівлі М’ясо свійської птиці (2 лоти) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Коду класифікатора відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» ДК 021:2015 – 15112130-6 (Курятина). Лот№1 – Філе курчати бройлера охолоджене без шкіри, ( упаковане) - 3850 кг., Лот№2 - Тушка курчати бройлера охолоджена категорія 1, ( упакована) – 2800 кг

Завершена

960 196.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 446.67 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 21:26 - 18.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ Лідія

Номер: 44dcab799bb341319b0a8eb7a2e8001d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-014238-a.b2
Назва: Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ Лідія
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця ТОВ Лідія. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовником встановлені Технічні вимоги до харчових продуктів: Тушка курчати бройлера охолоджена категорія 1, ( упакована), державний стандарт - ДСТУ 3143:2013. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовником встановлені Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання та зазначено: Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними, мікробіологічними показниками та за показниками безпечності, ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків) не раніше 2023р (надати скан копії). Кожна партія товару має супроводжуватись документами, які підтверджують назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам діючих державних стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності предмету закупівлі. У складі пропозиції ТОВ Лідія надає декларацію виробника № 52 018 від 03.10.2023, в якій зазначені 3 позиції продукції: 1) курчата-бройлери 1 категорії інд. пак. охолодж. 2) філе грудки курчат-бройл. ваг. охол. фас. 3) філе грудки курчат-бройлерів кулінарне (напівфабрикат) ваг. морож. г/ящик. Також в декларації зазначено: Продукція виготовляється по: 1. Технічні умови «М'ясо птиці. Тушки курчат-бройлерів та їх частини» ТУ У 10.1-25522107-008:2021 2. Технічні умови «Субпродукти курчат-бройлерів оброблені» ТУ У 10.1-25522107-05:2012 3. Технічні умови «Напівфабрикати з м'яса курчат-бройлерів» ТУ У 15.1-25522107-004:2011 4. М'ясо птиці. Загальні технічні умови ДСТУ 3143:2013. Згідно вищевикладеного, в наданій декларації виробника не зазначено, яка саме позиція відповідає ДСТУ 3143:2013 і чи відповідає хоч якась позиція вимогам ДСТУ 3143:2013. Також в декларації виробника не вказано, що курчата-бройлери 1 категорії інд. пак. охолодж. відповідають саме ДСТУ 3143:2013, а не одному з ТУ У виробника, що зазначені в декларації виробника. Таким чином, учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам ДСТУ, а саме: ДСТУ 3143:2013, отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. Також в наданій ТОВ Лідія декларації виробника відсутня інформація стосовно органолептичних показників та не зазначений «ґатунок вищий», що повинно підтверджуватися декларацією виробника (якісним посвідченням), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби, як того вимагав Замовник в Тендерній документації. Таким чином, учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними показниками та не зазначений ґатунок вищий, що повинно підтверджуватися декларацією виробника, отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. Також у складі пропозиції ТОВ Лідія надає експертний висновок № 001049 п/23 від «24 травня» 2023 р. виданий ТОВ «Агро Овен», в якій зазначені проведені випробування продукції (в тому числі: Об’єкт випробування та ідентифікаційний номер: 001049 п/1/23-тушка курчат-бройлерів охолоджена) та вказано, що мета випробування: перевірка відповідності зразків, в т.ч. 001049 п/1/23-тушка курчат-бройлерів охолоджена – за вмістом радіонуклідів відповідно до ГН 6.6.1.1.-130-2006» Державні гігієнічні нормативи» Допустимі рівні вмісту радіонуклідів Cs137, Sr90 у продуктах харчування та питній воді», 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за вмістом антибіотиків, мікотоксинів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р.; ТУ У 15.1-25522107-004:2011; 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за мікробіологічними показниками відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р., НАКАЗ 19.07.2012 № 548 Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 р. за № 1321/21633; наказ № 28 від 07.06.2002 р., ТУ У 15.1-25522107-004:2011; 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за вмістом пестицидів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р.; ДСанПІН 8.8.1.2.3.4-000-2001; 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за вмістом токсичних елементів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р. Згідно вищевикладеного, наданий експертний висновок не підтверджує проведення випробувань на відповідність вимогам ДСТУ, а саме ДСТУ 3143:2013 на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків, а отже, експертний висновок регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків) виданий не раніше 2023р у складі пропозиції ТОВ Лідія відсутній. Таким чином, учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. До того ж, згідно вищевикладеного вбачається, що Замовник має дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій Учасників,оскільки Замовник відхиляє пропозицію ТОВ «Фудгранд» за відсутність мікробіологічних показників в декларації виробника, проте визначає ТОВ Лідія переможцем з пропозицією, що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки в документах відсутня інформація щодо органолептичних показників. Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника ТОВ Лідія та відхили її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вимога оприлюднена 04.03.2024 року (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a.b2) не стосується надання додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Крім того повідомляємо: На вимогу, що надана ТОВ "ФУДГРАНД" та зареєстрована в системі 04.03.2024 року о 18-23 за київським часом (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a.b2), стосовно закупівлі М’ясо свійської птиці (2 лоти) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо. (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a) , а саме лоту Лот№2 - Тушка курчати бройлера охолоджена категорія 1, ( упакована), відповідно до підпункту 1 частини 2 «2. Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника: «1. Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними, мікробіологічними показниками та за показниками безпечності, ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків) не раніше 2023р (надати скан копії). Кожна партія товару має супроводжуватись документами, які підтверджують назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам діючих державних стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності предмету закупівлі.», необхідно зауважити, що у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі « Додаток 3-лот2-технічна частина 1» на сторінці 3 надано скановано копію декларації виробника №52 018 від 03.10.2023, де під таблицею абзацом 2. чітко зазначено продукція виготовляється пунктом 4. М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги. ДСТУ 3141:2013 що повністю відповідає вимогам Додатку 3 Тендерної документації Замовника. На зауваження автора вимоги, стосовно наявності відмітки відповідності ДСТУ по кожній позиції зазначеної в декларації, необхідно звернути зауважити, що відсутні чинні нормативні документи на території України, в яких чітко в імперативній формі визначено що і як повинно бути зазначено у «Декларації виробника», у вищезазначеному файлі тендерної пропозиції ТОВ «Лідія» наявна Декларація виробника №52 018 від 03.10.2023, де під таблицею абзацом 2 зазначено, що Продукція виготовляється по: 1. Технічні умови «М'ясо птиці. Тушки курчат-бройлерів та їх частини» ТУ У 10.1-25522107-008:2021 2. Технічні умови «Субпродукти курчат-бройлерів оброблені» ТУ У 10.1-25522107-05:2012 3. Технічні умови «Напівфабрикати з м'яса курчат-бройлерів» ТУ У 15.1-25522107-004:2011 4. М'ясо птиці. Загальні технічні умови ДСТУ 3143:2013, тобто всі три позиції: 1) курчата-бройлери 1 категорії інд. пак. охолодж. 2) філе грудки курчат-бройл. ваг. охол. фас. 3) філе грудки курчат-бройлерів кулінарне (напівфабрикат) ваг. морож. г/ящик відповідають визначеним нормативним документам, іншого не зазначено. Також у вимогах Тендерної документації та додатках до неї відсутня вимога наявності у Декларації виробника визначення нормативного документу по кожній номенклатурній одиниці. Керуючись вимогами таблиці 3 пункту 5.2.2 «За органолептичними показниками м'ясо птиці повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці З.» ДСТУ 3141:2013, метод контролювання визначено згідно з ГОСТ 7702.0 М`ясо птиці. Методи відбору зразків. Органолептичні методи оцінки якості, але з 01.01.2022 року даний ГОСТ має статус «Недіючий», Усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ) від 19.04.2016, що унеможливлює проведення даного виду дослідження стосовно саме м’яса птиці. Стосовно «гатунку вищого» необхідно зауважити, що у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі «Додаток 3-лот1,2- технічна частина 2» на сторінці 1, відповідно абзацу 4 та 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.» надано довідку вихідний номер 11/3 від 19.02.2024 року, де зазначено, що відповідно ДСТУ 3143:2013 в частині Лоту №2 – наявна лише перша та друга категорія. Вищезазначені нормативні документи, унеможливлює виконання пункту 1 частини 2 «Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання.» Додатку 3 до тендерної документації , а саме визначеного Замовником ДСТУ у частині «…. ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення)…. Тобто, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Стосовно пункту, де автор скарги необґрунтовано визначає невідповідність експертного висновку №001049/23 від 24.05.2023 року, виданого експертного висновку виданого Дніпропетровською регіонально Державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів до державних стандартів, доданого у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі « Додаток 3-лот2-технічна частина 1» на сторінці 4-8, що вимагає Замовник, а саме автор вимоги визначає, що: - у експертному висновку 001049 п/1/23-тушка курчат-бройлерів охолоджена – за вмістом радіонуклідів відповідно до ГН 6.6.1.1.-130-2006» Державні гігієнічні нормативи» Допустимі рівні вмісту радіонуклідів Cs137, Sr90 у продуктах харчування та питній воді», але необхідно звернути увагу, що пунктом 5.2.15 ДСТУ 3141:2013М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: « 5.2.15 відповідність радіонуклідів не повинно перевищувати допустимих рівнів встановлених ГН 6.6.1.1.-130-2006» - що і зазначено у експертному висновку; - у експертному висновку 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за мікробіологічними показниками відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р., 19.07.2012 № 548 Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 р. за № 1321/21633; наказ № 28 від 07.06.2002 р., ТУ У 15.1-25522107-004:2011, але пунктом 5.2.15 ДСТУ 3141:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено -: « 5.2.15 За мікробіологічними показниками (МАФАМ, бактерії роду Salmone/la) м'ясо птиці має відповідати вимогам Переліку [3], за вмістом бактерій Listeria monocytogenes - вимогам Переліку [3]* та Гігієнічних нормативів [4]», необхідно звернути увагу, що Перелік (Обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2). Затв. наказом Державного департаменту ветеринарної медицини України від 03.11.98 № 16 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.11.98 за № 761/3201 (Зі змінами, внесеними згідно з наказами Державного департаменту ветеринарної медицини № 87 від 18.11.2003 та № 107 від 27 .09.2004 - Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства N 1785 ( z0934-20 ) від 14.09.2020 ) та Гігієнічних нормативів - Гігієнічні нормативи вмісту бактерій Listeria monocytogenes у харчових продуктах та продовольчій сировині. Затв. наказом МОЗ України 11.08.2006 за № 558 - Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010 на початок 2024 року діє Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.08.2013 р., 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів»- що і зазначено у експертному висновку; - у експертному висновку 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за вмістом пестицидів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р.; ДСанПІН 8.8.1.2.3.4-000-2001, але пунктом 5.2.14 ДСТУ 3141:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: «5.2.14 - Вміст пестицидів у м'ясі птиці не повинен перевищувати допустимих рівнів, встановлених ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000.» - рівнів встановлених ГН 6.6.1.1.-130-2006» - що і зазначено у експертному висновку. - у експертному 001049 п/1/23- ; 001049 п/1/23- тушка курчат-бройлерів охолоджена за вмістом антибіотиків, мікотоксинів, токсичних елементів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р, але пунктом 5.2.13 ДСТУ 3141:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: «Вміст токсичних елементів, афлатоксину В 1 , гормональних препаратів, антибіотиків у м'ясі птиці не повинен перевищувати рівнів, передбачених Переліком [3] та МБТ № 5061 [5]» , необхідно звернути увагу, що Перелік (Обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2). Затв. наказом Державного департаменту ветеринарної медицини України від 03.11.98 № 16 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.11.98 за № 761/3201 (Зі змінами, внесеними згідно з наказами Державного департаменту ветеринарної медицини № 87 від 18.11.2003 та № 107 від 27 .09.2004 - Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства N 1785 ( z0934-20 ) від 14.09.2020 ) та МБТ № 5061 (МБТ № 5061-89 Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов (Медико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини і харчових продуктів). Затв. Міністерством охорони здоров'я СРСР 01.08.89 – МБТ- станом на початок 2024 року чинний в редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я від 06.08.2013 року № 695 «Про затвердження Параметрів безпечності м’яса птиці») - що і зазначено у експертному висновку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ Лідія

Номер: c49d93a8f658452c81b7732fdefbdfdc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-014238-a.b1
Назва: Скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ Лідія
Вимога:
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця ТОВ Лідія. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовником встановлені Технічні вимоги до харчових продуктів: Філе курчати бройлера охолоджене без шкіри, ( упаковане), Ґатунок, державний стандарт - ДСТУ 3143:2013. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовником встановлені Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання та зазначено: Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними, мікробіологічними показниками та за показниками безпечності, ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків) не раніше 2023р (надати скан копії). Кожна партія товару має супроводжуватись документами, які підтверджують назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам діючих державних стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності предмету закупівлі. Відповідно до п. 4.2 ДСТУ 3143:2013: Залежно від виду оброблення м'ясо птиці випускають у вигляді тушок та їх частин (крім цесарок та цесарят і курчат, які мають масу менше ніж 650 г): напівтушок, четвертини передньої та задньої, грудини, ніжок, гомілки, стегна, філе та крил. У складі пропозиції ТОВ Лідія надає декларацію виробника № 52 018 від 03.10.2023, в якій зазначено: Продукція виготовляється по: 1. Технічні умови «М'ясо птиці. Тушки курчат-бройлерів та їх частини» ТУ У 10.1-25522107-008:2021… 3. Технічні умови «Напівфабрикати з м'яса курчат-бройлерів» ТУ У 15.1-25522107-004:2011. Таким чином, на запропоновану Учасником ТОВ Лідія продукцію, а саме: Філе курчати бройлера охолоджене поширюється ТУ У виробника,та відповідно учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам ДСТУ 3143:2013, отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. Також в наданій ТОВ Лідія декларації виробника відсутня інформація стосовно органолептичних показників та не зазначений «ґатунок вищий», що повинно підтверджуватися декларацією виробника (якісним посвідченням), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби, як того вимагав Замовник в Тендерній документації. Таким чином, учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними показниками та не зазначений ґатунок вищий, що повинно підтверджуватися декларацією виробника, отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. Також у складі пропозиції ТОВ Лідія надає експертний висновок № 001049 п/23 від «24 травня» 2023 р. виданий ТОВ «Агро Овен», в якій зазначені проведені випробування продукції (в тому числі: Об’єкт випробування та ідентифікаційний номер: 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване) та вказано, що мета випробування: перевірка відповідності зразків, в т.ч. 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване – за вмістом радіонуклідів відповідно до ГН 6.6.1.1.-130-2006» Державні гігієнічні нормативи» Допустимі рівні вмісту радіонуклідів Cs137, Sr90 у продуктах харчування та питній воді», 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за мікробіологічними показниками відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р., 19.07.2012 № 548 Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 р. за № 1321/21633; наказ № 28 від 07.06.2002 р., ТУ У 15.1-25522107-004:2011; 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за вмістом пестицидів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р.; ДСанПІН 8.8.1.2.3.4-000-2001; 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за вмістом антибіотиків, мікотоксинів, токсичних елементів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р. Таким чином, учасник не підтверджує, що якість предмету закупівлі відповідає діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), що підтверджується експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків), отже пропозиція ТОВ Лідія не відповідає Технічним вимогам Замовника, тому повинна бути відхилена. Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника ТОВ Лідія та відхили її як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи викладене, прийняті рішення замовника порушують наші права на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Додатково зазначаємо, що Відповідно до статті 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до закупівлі. Уповноваженою особою уважно розглянута Ваша вимога та за результатами такого розгляду повідомляємо наступне. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Вимога оприлюднена 04.03.2024 року (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a.b1) не стосується надання додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Крім того повідомляємо: На вимогу, що надана ТОВ «Фудрант» та зареєстрована в системі 04.03.2024 року о 17-08 за київським часом (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a.b1), стосовно закупівлі М’ясо свійської птиці (2 лоти) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15110000-2 М’ясо. (ідентифікаційний номер UA-2024-02-13-014238-a) , а саме лоту Лот№1 - Філе курчати бройлера охолоджене без шкіри, ( упаковане), відповідно до підпункту 1 частини 2 «2. Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника: «1. Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ) за органолептичними, мікробіологічними показниками та за показниками безпечності, ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення), експертним висновком регіональної державної лабораторії Держпродпотребслужби (відповідність вимогам ДСТУ на вміст пестицидів, токсичних елементів, радіонуклідів, антибіотиків) не раніше 2023р (надати скан копії). Кожна партія товару має супроводжуватись документами, які підтверджують назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам діючих державних стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності предмету закупівлі.», необхідно зауважити, що у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі « Додаток 3-лот1-технічна частина 1» на сторінці 2 надано скановано копію декларації виробника №52 018 від 03.10.2023, де під таблицею абзацем 2. чітко зазначено продукція виготовляється пунктом 4. М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги. ДСТУ 3141:2013 що повністю відповідає вимогам Додатку 3 Тедерної документації Замвоника. Керуючись вимогами таблиці 3 пункту 5.2.2 «За органолептичними показниками м'ясо птиці повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці З.» ДСТУ 3141:2013, метод контролювання визначено згідно з ГОСТ 7702.0 М`ясо птиці. Методи відбору зразків. Органолептичні методи оцінки якості, але з 01.01.2022 року даний ГОСТ має статус «Недіючий», Усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ) від 19.04.2016, що унеможливлює проведення даного виду дослідження стосовно саме м’яса птиці. Стосовно «гатунку вищого» необхідно зауважити, що у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі «Додаток 3-лот1,2- технічна частина 2» на сторінці 1, відповідно абзацу 4 та 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.» надано довідку вихідний номер 11/3 від 19.02.2024 року, де зазначено, що відповідно ДСТУ 3143:2013 в частині Лоту №1 – Філе курчати бройлера охолоджене без шкіри, ( упаковане), (ДК 021:2015 15112130-6 Курятина). – повністю відсутня поділ на категорії даного виду товару. Вищезазначені нормативні документи, унеможливлює виконання пункту 1 частини 2 «Вимоги до якості харчових продуктів та їх постачання.» Додатку 3 до тендерної документації , а саме визначеного Замовником ДСТУ у частині «…. ґатунок вищий, що підтверджується декларацією виробника (якісне посвідчення)…» та графи 2 (в частині гатунок) таблиці пункту Технічні вимоги до харчових продуктів Лот№1 – Філе курчати бройлера охолоджене без шкіри, ( упаковане), (ДК 021:2015 15112130-6 Курятина) Додатку 3 до тендерної документації. Тобто, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Стосовно пункту, де автор скарги необгрунтовно визначає невідповідність експертного висновку №001049/23 від 24.05.2023 року, виданого експертного висновку виданого Дніпропетровською регіонально Державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів до державних стандартів, доданого у Тендерній пропозиції ТОВ «Лідія» у файлі « Додаток 3-лот1-технічна частина 1» на сторінці 3-7, що вимагає Замовник, а саме автор вимоги визначає, що: - у експертному висновку 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване – за вмістом радіонуклідів відповідно до ГН 6.6.1.1.-130-2006» Державні гігієнічні нормативи» Допустимі рівні вмісту радіонуклідів Cs137, Sr90 у продуктах харчування та питній воді», але необхідно звернути увагу, що пунктом 5.2.15 ДСТУ 3141:2013М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: « 5.2.15 відповідність радіонуклідів не повинно перевищувати допустимих рівнів встановлених ГН 6.6.1.1.-130-2006» - що і зазначено у експертному висновку; - у експертному висновку 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за мікробіологічними показниками відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р., 19.07.2012 № 548 Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 р. за № 1321/21633; наказ № 28 від 07.06.2002 р., ТУ У 15.1-25522107-004:2011, але пунктом 5.2.15 ДСТУ 3141:2013М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено -: « 5.2.15 За мікробіологічними показниками (МАФАМ, бактерії роду Salmone/la) м'ясо птиці має відповідати вимогам Переліку [3], за вмістом бактерій Listeria monocytogenes - вимогам Переліку [3]* та Гігієнічних нормативів [4]», необхідно звернути увагу, що Перелік (Обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2). Затв. наказом Державного департаменту ветеринарної медицини України від 03.11.98 № 16 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.11.98 за № 761/3201 (Зі змінами, внесеними згідно з наказами Державного департаменту ветеринарної медицини № 87 від 18.11.2003 та № 107 від 27 .09.2004 - Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства N 1785 ( z0934-20 ) від 14.09.2020 ) та Гігієнічних нормативів - Гігієнічні нормативи вмісту бактерій Listeria monocytogenes у харчових продуктах та продовольчій сировині. Затв. наказом МОЗ України 11.08.2006 за № 558 - Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 660 ( v0660282-10 ) від 06.08.2010 на початок 2024 року діє Наказ Міністерства охорони здоров’я від 06.08.2013 р., 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів»- що і зазначено у експертному висновку; - у експертному висновку 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за вмістом пестицидів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р.; ДСанПІН 8.8.1.2.3.4-000-2001, але пунктом 5.2.14 ДСТУ 3141:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: «5.2.14 - Вміст пестицидів у м'ясі птиці не повинен перевищувати допустимих рівнів, встановлених ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000.» - рівнів встановлених ГН 6.6.1.1.-130-2006» - що і зазначено у експертному висновку. - у експертному висновку 001049 п/3/23-філе грудки курчат бройлерів охолоджене вагове фасоване за вмістом антибіотиків, мікотоксинів, токсичних елементів відповідно до наказ 695 від 06.08.2013 р, але пунктом 5.2.13 ДСТУ 3141:2013 М’ясо птиці. Загальні технічні вимоги зазначено: «Вміст токсичних елементів, афлатоксину В 1 , гормональних препаратів, антибіотиків у м'ясі птиці не повинен перевищувати рівнів, передбачених Переліком [3] та МБТ № 5061 [5]» , необхідно звернути увагу, що Перелік (Обов'язковий мінімальний перелік досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити в державних лабораторіях ветеринарної медицини і за результатами яких видається ветеринарне свідоцтво (ф-2). Затв. наказом Державного департаменту ветеринарної медицини України від 03.11.98 № 16 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.11.98 за № 761/3201 (Зі змінами, внесеними згідно з наказами Державного департаменту ветеринарної медицини № 87 від 18.11.2003 та № 107 від 27 .09.2004 - Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства N 1785 ( z0934-20 ) від 14.09.2020 ) та МБТ № 5061 (МБТ № 5061-89 Медико-биологические требования и санитарные нормы качества продовольственного сырья и пищевых продуктов (Медико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини і харчових продуктів). Затв. Міністерством охорони здоров'я СРСР 01.08.89 – МБТ- станом на початок 2024 року чинний в редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я від 06.08.2013 року № 695 «Про затвердження Параметрів безпечності м’яса птиці») - що і зазначено у експертному висновку.
Статус вимоги: Відхилено