• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Одеській області; ДК 021:2015 - 79710000-4

Торги не відбулися

722 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 610.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 16:11 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника від 12.04.2024 №106 про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Одеській області

Номер: 024301dfd2284f8ab1da023e4ac29541
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-011921-a.a3
Назва: Скарга на рішення Замовника від 12.04.2024 №106 про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Одеській області
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2024 16:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.05.2024 10:46
Автор: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Анна Сербіна +380636843943 serbina1@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 51111734dada471f83b4fd07fd84314f
Заголовок пункту скарги: Замовник відхилив тендерну пропозицію скаржника, яка відповідає умовам тендерної документації та підтверджує відповідність скаржника визначеним Замовником кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації
Опис заперечення: 12 квітня 2024 року уповноваженою особою Замовника Костянтином ГАНЧАРЮКОМ прийнято рішення у формі Протоколу № 106 від 12.04.2024 року.
Пунктом 1 резолютивної частини вказаного рішення було відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей, із зазначенням, що Скаржник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
При цьому, у вказаному вище рішенні уповноваженої особи Замовника зазначено наступне:
«Відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, 10.04.2024 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Термін усунення невідповідностей до 11.04.2024 до 16 год 42 хв.
У зазначеній термін невідповідності учасником не виправлені, а саме:
Завантажені копії трудових книжок працівників не у повному обсязі по охоронникам Димитрієв Сергій Семенович та Гробовенко Михайло Веніаминович».

Рішення уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 року № 106 про відхилення пропозиції Скаржника безпосередньо зачіпляє права та законні інтереси Скаржника. Скаржник вважає, що вказане рішення Замовника є незаконним та необгрунтованим, та порушує права та законні інтереси Скаржника.

Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
В пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання наступних документів, а саме: «До довідки обов’язково надаються копії трудових книжок, копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація»
У відповідь на вимогу про усунення невідповідностей Скаржник надав дві трудові книжки, належні Димитрієву Сергію Семеновичу та Гробовенко Михайло Веніаминовичу, у форматах файлів «ТК Димитрієв С.С.pdf» та «ТК Гробовенко М.В.pdf». Ці документи важливі, адже містять у собі всю необхідну інформацію, яка підтверджує наявність працевлаштування зазначених працівників у Скаржника, включно зі сторінками, де чітко вказано місця їхнього працевлаштування. Це є безпосереднім доказом того, що подані документи підтверджують відповідність Скаржника кваліфікаційному критерію, встановленому в рамках тендерної документації.
В той же час дані трудові книжки містять в собі усю необхідну інформація для підтвердження наявності відповідних працівників. А саме містять сторінки де дані працівники працевлаштовані, що прямо свідчить про те, що дані документи містять інформацію про підтвердження кваліфікаційного критерію.
Замовник торгів не надав жодних обґрунтувань або аргументів, які б пояснювали, навіщо йому потрібні пусті сторінки, що були згадані у рішенні. Також залишається нез'ясованим, яка саме інформація, яка мала бути надана для ознайомлення, виявилася відсутньою. Це викликає питання про прозорість та ясність вимог, які Замовник висуває до учасників тендеру. Відсутність конкретики в аргументації Замовника щодо необхідності надання певних документів може призвести до непорозумінь і ускладнень у процесі подання тендерних пропозицій, а також вплинути на рівність умов для всіх учасників. Це також зашкодило об'єктивності і справедливості торгів.
Отже, Скаржником, як учасником процедури закупівлі, виконана вимога Замовника. Тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації Замовника, і не існує підстав для відхилення пропозиції Скаржника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації Скаржника, як учасника. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.Також заявляємо про бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: 12 квітня 2024 року уповноваженою особою Замовника Костянтином ГАНЧАРЮКОМ прийнято рішення у формі Протоколу № 106 від 12.04.2024 року.
Пунктом 1 резолютивної частини вказаного рішення було відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей, із зазначенням, що Скаржник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
При цьому, у вказаному вище рішенні уповноваженої особи Замовника зазначено наступне:
«Відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, 10.04.2024 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Термін усунення невідповідностей до 11.04.2024 до 16 год 42 хв.
У зазначеній термін невідповідності учасником не виправлені, а саме:
Завантажені копії трудових книжок працівників не у повному обсязі по охоронникам Димитрієв Сергій Семенович та Гробовенко Михайло Веніаминович».

Рішення уповноваженої особи Замовника від 12.04.2024 року № 106 про відхилення пропозиції Скаржника безпосередньо зачіпляє права та законні інтереси Скаржника. Скаржник вважає, що вказане рішення Замовника є незаконним та необгрунтованим, та порушує права та законні інтереси Скаржника.

Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
В пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання наступних документів, а саме: «До довідки обов’язково надаються копії трудових книжок, копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація»
У відповідь на вимогу про усунення невідповідностей Скаржник надав дві трудові книжки, належні Димитрієву Сергію Семеновичу та Гробовенко Михайло Веніаминовичу, у форматах файлів «ТК Димитрієв С.С.pdf» та «ТК Гробовенко М.В.pdf». Ці документи важливі, адже містять у собі всю необхідну інформацію, яка підтверджує наявність працевлаштування зазначених працівників у Скаржника, включно зі сторінками, де чітко вказано місця їхнього працевлаштування. Це є безпосереднім доказом того, що подані документи підтверджують відповідність Скаржника кваліфікаційному критерію, встановленому в рамках тендерної документації.
В той же час дані трудові книжки містять в собі усю необхідну інформація для підтвердження наявності відповідних працівників. А саме містять сторінки де дані працівники працевлаштовані, що прямо свідчить про те, що дані документи містять інформацію про підтвердження кваліфікаційного критерію.
Замовник торгів не надав жодних обґрунтувань або аргументів, які б пояснювали, навіщо йому потрібні пусті сторінки, що були згадані у рішенні. Також залишається нез'ясованим, яка саме інформація, яка мала бути надана для ознайомлення, виявилася відсутньою. Це викликає питання про прозорість та ясність вимог, які Замовник висуває до учасників тендеру. Відсутність конкретики в аргументації Замовника щодо необхідності надання певних документів може призвести до непорозумінь і ускладнень у процесі подання тендерних пропозицій, а також вплинути на рівність умов для всіх учасників. Це також зашкодило об'єктивності і справедливості торгів.
Отже, Скаржником, як учасником процедури закупівлі, виконана вимога Замовника. Тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації Замовника, і не існує підстав для відхилення пропозиції Скаржника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації Скаржника, як учасника. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 21.03.2024 №66 про визначення переможця, та на дії замовника щодо включення ним до повідомлення від 19.03.2024 про усунення невідповідностей вимоги про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації

Номер: 23f251b0f4ce4e9e820c52d2b2b7fe9f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-011921-a.a2
Назва: Скарга на рішення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 21.03.2024 №66 про визначення переможця, та на дії замовника щодо включення ним до повідомлення від 19.03.2024 про усунення невідповідностей вимоги про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2024 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішенням АМКУ ознайомлені
Автор: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Анна Сербіна +380636843943 serbina1@ukr.net

Пункт скарги

Номер: d1fecb4dd5a344548711b5c16ee80a67
Заголовок пункту скарги: Дії замовника щодо включення ним до повідомлення від 19.03.2024 про усунення невідповідностей вимоги про надання ТОВ "Шериф-пульт 018" довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Опис заперечення: Дії замовника щодо включення ним до повідомлення від 19.03.2024 про усунення невідповідностей вимоги про надання ТОВ "Шериф-пульт 018" довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації суперечать абзацу третьому п.43 Особливостей та рішенню Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2024 № 4567-р/пк-пз
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Прийняття замовников рішення від 21.03.2024 №66 про визначення учасника ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» переможцем відкритих торгів з особливостями відбулося з порушенням Замовником законодавства у сфері публічних закупівель (підпункт 2 пункту 44 Особливостей, стаття 16 та пункт 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), і законних прав та інтересів Управління поліції охорони в Одеській області, як учасника процедури закупівлі. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закуівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 вказаного Закону. Згідно з пунктом 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати учасник процедури закупівлі, є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника, учасники відкритих торгів повинні надати документальне підтвердження на їх відповідність зазначеному вище кваліфікаційному критерію.
Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника передбачено, що до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, обов’язково надаються копії трудових книжок, копії трудових угод (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Між тим, зазначені у довідці ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» № 102 від 23.02.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації охоронники Козак Дмитро Дмитрович (№ 8 у довідці), Осовицький Дмитро Олександрович (№ 9 у довідці) та Філозоп Іван Олегович (№ 10 у довідці) працюють в учасника за основним місцем роботи, що підтверджується завантаженими 20.02.2024 року до електронної системи закупівель витягами з наказу ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» від 22.11.2022 року № 03-К про прийняття цих осіб на роботу.
Окремо слід зазначити, що оновлена довідка ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» № 08 від 19.03.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не може розглядатися як документальне підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію в силу тих порушень, що були зазначені вище в пункті 1 цієї скарги.
Між тим, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» 19.03.2024 року завантажило до електронної системи закупівель копію трудової книжки (не в повному обсязі, а тільки сторінки 1, 12 і 13) Філозопа Івана Олеговича. Слід зазначити, що з умов тендерної документації вбачається, що від учасника вимагається надання «копії трудових книжок», тобто не витяг з трудової книжки, а копія трудової книжки в цілому. Оскільки ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не надало копію повного документа - трудової книжки Філозопа Івана Олеговича, а лише копію його частини, Скаржник вважає, що з боку ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має місце невиконання умов тендерної документації. Крім того, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» взагалі не надало копії трудових книжок двох інших працівників, які працюють в підприємстві за основним місцем роботи, - Козака Дмитра Дмитровича та Осовицького Дмитра Олександровича. Отже, невідповідності у документах пропозиції ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», про які зазначено у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2024 № 4567-р/пк-пз, усунуті не були.
Таким чином, існують підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», оскільки ця пропозиція не відповідає вказаним вище умовам тендерної докуметації і зазначений учасник не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Однак, всупереч цьому, Замовник не тільки не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», а і визнав даного учасника переможцем процедури закупівлі.



Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2024 № 4567-р/пк-пз та вимог абзацу третього п. 43 Особливостей, замовник повинен був у своєму повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей зазначити як невідповіність у документах пропозиції учасника відсутність копій трудових книжок працівників, зазначених учасником ТОВ «ШЕРИФ ПУЛЬТ 018» у довідці № 102 від 23.02.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Отже, на виконання рішення органу оскарження Замовник повинен був у своєму повторному повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей зазначити, як невідповідність у документах пропозиції учасника, виключно відсутність копій трудових книжок наступних працівників ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018»: Козак Дмитро Дмитрович (№ 8 у довідці № 102 від 23.02.2024), Осовицький Дмитро Олександрович (№ 9 у довідці) та Філозоп Іван Олегович (№ 10 у довідці).
Замовник не повинен був у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей вказувати на необхідність подання учасником ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» оновленної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, оскільки така довідка учасником вже подавалася (при цьому, двічі – довідка №06 від 20.02.2024 та вже відкоригована довідка № 102 від 23.02.2024). Слід зазначити, що орган оскарження у своєму рішенні від 12.03.2024 № 4567-р/пк-пз не встановив невідповідностей в інформації в наданій учасником ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Таким чином, жодних законних підстав самостійно вишукувати невідповідності та вимагати від ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» подання оновленної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації у Замовника не було. Однак, у повідомленні від 19.03.2024 з вимогою про усунення невідповідностей (підпункт 3.1. пункту 3) Замовник вимагав від ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно форми та вимог пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. Такі дії Замовника є незаконними.
Вбачається також, що фактично Замовник в даному випадку штучно створював ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» умови для того, щоб той, шляхом подання нової довідки з інформацією про нових працівників (Мірошник Григорій Андрійович, Місько Ярослав Валерійович та Польовик Михайло Сергійович) та виключенням інформації про раніше зазначених учасником працівників (Козак Дмитро Дмитрович та Осовицький Дмитро Олександрович), міг обійти умови тендерної документації про надання копій трудових книжок працівнків, що працюють за основним місцем роботи.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Рішення про визначення переможця відкритих торгів разом з повідомленням про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель 26 лютого 2024 року.

Номер: 07e38c7453ca4e8892ed6a849f5039a7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-011921-a.a1
Назва: Рішення про визначення переможця відкритих торгів разом з повідомленням про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель 26 лютого 2024 року.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.03.2024 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2024 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішенням АМКУ ознайомлені
Автор: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Анна Сербіна +380636843943 serbina1@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 72ea54fe870349c6843fd6e88b4ca022
Заголовок пункту скарги: Не відповідність дійсності викладений уповноваженою особою Замовника у її рішенні від 26.02.2024 № 40
Опис заперечення: Скаржник вважає, що не відповідає дійсності викладений уповноваженою особою Замовника у її рішенні від 26.02.2024 № 40 висновок про те, що «…тендерна пропозиція учасника: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідає вимогам, встановленим замовником в тендерній документації». На думку Скаржника існують всі підстави вважати, що тендерна пропозиція ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Надання недостовірної інформації
Тип порушення: Надання недостовірної інформації
Опис суті пункту скарги: Порушення законодавства п.16 Закону України "Про публічні закупівлі"

Порушення законодавства п.16 Закону України "Про публічні закупівлі"

Порушення законодавства п.16 Закону України "Про публічні закупівлі"

Порушення законодавства п.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір