• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів

Завершена

682 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 413.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 16:00 - 22.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»

Номер: 04fcd8668f3340fab08863fe7693ce91
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-011642-a.c1
Назва: Порушення Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»
Вимога:
Замовнику,ви є грубим порушником Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік» ! Ви закладаєте орієнтовну вартість однієї години охорони – 46,47 гривень (682 600,00 гривень / 14688 годин охорони). Відповідно до статті 8 проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»: «Установити з 1 січня 2024 року мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня — 7100 гривень, з 1 квітня — 8000 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня — 42,6 гривні, з 1 квітня — 48 гривень». Тобто розраховуємо мінімально: (42,60 грн. за год. * 31 день (березень 2024 року)*24 години охорони *2(два) поста охорони=63 388,80 + (48 грн. за год. * 275 днів (квітень-грудень 2024 року)*24 години охорони*2(два) поста охорони= всього за 2 цілодобових поста 696 988,00 грн. Тобто тільки на заробітну плату працівникам потрібно на 14 388,00 гривень більше, ніж у Вас закладено. Не кажучи вже про ПДВ чи єдиний податок, витрати на форму, спецзасоби та машини з групами швидкого реагування, а також прибуток для Виконавця. Чому Ваша очікувана вартість порушує норми трудового законодавства? Укладення договорів із порушенням норм конституційного та трудового законодавства одразу викликає багато питань, в тому числі у Державної служби України з питань праці. Вимагаємо перегляду Вашого бюджету закупівлі у більшу сторону або зменшення обсягу технічного завдання!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Очікувана вартість закупівлі розрахована у відповідності до підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом МРЕТСГУ від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін, через визначення середньоарифметичного значення серед трьох цінових пропозицій отриманих від трьох постачальник послуг. У зв’язку цим Замовник не вважає обґрунтованим збільшувати очікувану вартість закупівлі або скорочувати період надання послуги.
Статус вимоги: Відхилено