-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
За кодом CPV за ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали (Ардефіл,склоіномер хімічного затвердження (НК 024:2023- 16704); Терафіл-21(THERAFIL-21)матеріал композиційний пломбувальний хімічного затвердіння (НК 024:2023-35870); Адгезор(Adhesor)цинк-фосфатний цемент (НК 024:2023-16710);Ionosit-Baseliner (Іонозит) однокомпонентний прокладковий світлотвердіючий матеріал (НК 024:2023-35870);Резодонт (Resodont )цемент резорцин-формаліновий (НК 024:2023-36095);Ендокорт (Endocort-H ) пломбувальний матеріал для кореневих каналів (НК 024:2023-36095);Темполат дентин паста (НК 024:2023-46939);Девілат ( паста безмиш`якова)(НК 024:2023-60275);CleanPolich паста полірувальна (НК 024:2023-11168); Трімгель (НК 024:2023-45233); Ліквідез (Гіпохлорид) 3%(НК 024:2023-34524); Лайф (Life) (НК 024:2023-35870); Йодоформ (НК 024:2023-36095);Губка гемостатична хірургічна желатинова стерильна (НК 024:2023-59235); Кетак цем склоіономерний цемент (НК 024:2023-16704); EsCom 100 Kit (Иском 100) набір (НК 024:2023-35870); Хемостат (НК 024:2023-46922))
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції – українська.
Завершена
274 028.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 370.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 370.14 UAH
Період оскарження:
13.02.2024 16:01 - 18.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
щодо характеристик замовленого товару
Номер:
34d47d6ccbae4ab8937a82aa0c4eaa28
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-13-011557-a.a2
Назва:
щодо характеристик замовленого товару
Вимога:
Ознайомившись з документацію Замовника, зазначаємо, що деякі медико-технічні характеристики до замовленого товару потребують уточнення.
Так, згідно вимог Замовника в Додатку 2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі За кодом CPV за ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали: вказано наступне: «* Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент".
* У разі надання еквіваленту, учасник надає Документальне підтвердження відповідності запропонованого учасником товару, а саме: порівняльну таблицю якісних та інших характеристик замовленого товару та запропонованого їх еквіваленту. «
Отже, Замовник не заперечує надання учасниками торгів еквівалентного товару.
При цьому, по кожній окремій позиції предмету закупівлі встановлено вимоги щодо чіткого зазначення кількості грам замовлених матеріалів.
Слід зазначити, що вимогам щодо конкретної кількості грамів матеріалів можуть відповідати конкретні виробники, що є неправомірним по відношенню до учасників, які можуть представити еквівалентний товар, але у іншій кількості грамів, інших виробників. Якщо учасники торгів можуть запропонувати Замовнику аналогічний матеріал з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам (що значно вигідніше і економніше для Замовника), виходить, що вони обмежені у можливості взяти участь у процедурі закупівлі, так як, запропоновані еквіваленти виробів медичного призначення, можуть бути розглянуті Замовником як такі, що не відповідають всім наведеним вимогам, що заявлені в технічній специфікації Замовника.
Також, Замовник зазначає наступне: «УВАГА! У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає тендерній документації за формою, дозуванням та кількістю вся тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає тендерній документації відкритих торгів.»
Таким чином, пропозиції учасників, які мають змогу надати еквівалентні матеріали з більшою кількістю грамів, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, можуть бути відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, і це є неправомірним по відношенню до потенційних учасників торгів.
Замовником не доведено, що при поставці матеріалів в інших грамах, при відповідності усім іншим технічним характеристикам, це будь-яким чином вплине на суттєві технічні характеристики самого матеріалу та буде визначено Замовником як «невідповідність пропозиції умовам тендерної документації відповідно до Додатку 2, щодо товару, на який відбувається заміна.
Наводимо приклад розгляду даного питання на Колегії Антимонопольного комітету (скарга від 19 травня 2023 № UA-2023-05-15-006894-a.b1), в результаті чого Замовником були внесені відповідні зміни та викладено в новій редакції тендерну документацію, зокрема в Додатку 2 Документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме вказано наступне: «При цьому запропонований учасником еквівалент товару за об’ємом фасування повинен бути не гіршим (не меншим) ніж встановлено згідно з умовами тендерної документації.»
Таким чином, Замовником (закупівля UA-2023-05-15-006894-a ) були усунені порушення, зазначені у Скарзі (Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7733-р/пк-пз від 31.05.2023).
Тому, з метою недопущення дискримінації по відношенню до всіх учасників процедури Закупівлі просимо встановити діапазон грам у розрізі «не менше» та додати визначення «не гіршим або кращим», що дозволить пропонувати еквівалент товару, що за своїми медико-технічними характеристиками має значно кращі медико-технічні характеристики, притаманні новітнім сучасним матеріалам даного типу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2024 11:25
Вирішення:
Шановний учаснику. Ваше звернення опрацьоване. До тендерної документації внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога про зміну умов закупівлі, згідно Додаток №2 до тендерної документації "Медико-технічні вимоги до товару"
Номер:
781fb93d1db14bd39a017abe40e63d01
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-13-011557-a.c1
Назва:
вимога про зміну умов закупівлі, згідно Додаток №2 до тендерної документації "Медико-технічні вимоги до товару"
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши медико-технічні вимоги до замовленого товару, постає питання щодо вимоги Додаток №2 до тендерної документації Медико-технічні вимоги до товару, роздiл №2,а саме: Відповідно до позицій медико-технічних вимог надати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника. Гарантійний лист надається першому потенційному Учаснику закупівлі, хто звернувся до офiцiйного представника,дилера,дистриб'ютора. Як правило, іншим потенційним Учасникам закупівлі, які звернулися до цього представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, даний гарантійний лист вже не надається. У результаті цього, потенційні учасники опиняются в нерівних умовах, адже коло потенційних учасників значно скорочується до одного учасника, що веде до дискрімінації інших учасників. Такі листи є обмеженням конкуренції, адже, по факту лише учасник, який має змогу надати такий лист або першим отримати цей лист, має змогу приймати участь у закупівлі.Також звертаємо Вашу увагу, що в Україні майже всі представники продукції (уповноважені на це виробниками) завжди самостійно беруть участь у закупівлях, що ускладнює для інших учасників надання, зазначеного згідно вимог замовника, гарантійного листа від офіційно уповноваженого представника. Таким чином, отримати гарантійний лист від офіційно уповноваженого представника також є неможливим, так як учасник, що самостійно бере участь в торгах, не надає гарантійних листів, учасникам, що складають йому конкуренцію.
Оскільки чесна та прозора конкуренція є одним з ключових принципів системи державних закупівель, просимо змінити умови даної закупівлі, шляхом видалення даної вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2024 21:22
Вирішення:
Шановник Учаснику. Вимога щодо надання «оригіналу або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника» встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів. Виробник, надаючи такого листа авторизації / гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє та/або офіційно ввозить на територію України. Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому, тому виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, що сприяє дотриманню принципу законності. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Крім того, в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є правомірною.
Відповідно до вимог додатка 2 до тендерної документації, учасник повинен надати листи авторизації «виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником». Тобто замовником встановлено альтернативну вимогу щодо можливості отримання листа авторизації не тільки безпосередньо від виробника, а й від його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора. Тобто дана вимога встановлена не лише на «виробника», а на більш широке коло осіб, які мають відповідні повноваження.
Крім того, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», додаток 2 до тендерної документації містить примітку, згідно якої, у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент"».
Таким чином, Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю і можливість взяти участь в процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Відхилено