-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
(ПК-24Т_048_ВО) Лампи спеціалізовані
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-02-13-003301-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_048_ВО) ДК 021:2015 31510000-4: Електричні лампи розжарення (Лампи спеціалізовані). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31510000-4. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 693 790,70 грн без ПДВ (Шістсот дев'яносто три тисячі сімсот дев'яносто гривень 70 копійок) в т.ч.: Лот 1 - 446 440,70 грн без ПДВ (Чотириста сорок шість тисяч чотириста сорок гривень 70 копійок); Лот 2 - Лот 2 - 247 350,00 грн без ПДВ (Двісті сорок сім тисяч триста п'ятдесят гривень 00 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.02.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): по лоту 1 - 13 393,22 (Тринадцять тисяч триста дев'яносто три гривнi 22 копійки); по лоту 2 – 7 420,50 (Сім тисяч чотириста двадцять гривень 50 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
мін. крок: 0.4% або 2 473.50 UAH
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
- Скарга.pdf.asice.zip 08.03.2024 10:51
- Screenshot_що ТУ конф..pdf 08.03.2024 10:51
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 08.03.2024 10:51
- ТУ РП лампа різного призначення ЕЛЬВІЛ.pdf 08.03.2024 10:51
- ТУ У З.15-00214244-063-97 Лампи ЗС (1).pdf 08.03.2024 10:52
- sign.p7s 08.03.2024 10:53
- sign.p7s 08.03.2024 10:53
- рішення від 12.03.2024 № 4492.pdf 12.03.2024 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4974.pdf 20.03.2024 14:48
- рішення від 19.03.2024 № 4974.pdf 22.03.2024 11:04
- Пояснення по суті Скарги 14.03.2024.docx 14.03.2024 11:58
- Пояснення по суті Скарги 14.03.2024.docx.asice 14.03.2024 11:58
- Пояснення по суті Скарги 14.03.2024.pdf 14.03.2024 11:58
- ПВ 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:55
- відхилення 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:55
- Протокол скасув 25.03.2024.docx 25.03.2024 12:55
Пункт скарги
Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійно діючої Колегії АМКУ.
Скаржник не згоден з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «ЕЛЬВІЛ» та оскаржує його.
Протоколом № 2-05/03-24 від 05.03.2024 розгляду пропозиції було неправомірно визнано переможця пропозиції ТОВ «ЕЛЬВІЛ», що суперечить нормам, а саме абз.7 частини 1 п.44 Особливостей учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію про технічні умови та технічні специфікації, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Відповідно до п. 40 Особливостей Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей
ОТЖЕ, Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідності, а саме стосовно пункту 40 Особливостей, який не передбачає усунення таких невідповідностей.
Варто зазначити, що згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Замовник порушив норми Особливостей та надав Учаснику ТОВ «ЕЛЬВІЛ» усунення: «2) На вимогу підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено ТУ УЗ.15-00214244-063-97 (позиції 1, 5-9) та ТУ У З.15-00214244-015-94 (позиції 2-4), але зазначені ТУ У визначені в електронній системі закупівель як конфіденційні документи. Надати документи на вимогу підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації у відкритому доступі.»
ТОВ «ЕЛЬВІЛ» завантажив ТУ лампа різного призначення для ЕЛЬВІЛ; ТУ У З.15-00214244-063-97 Лампи ЗС з відкритим доступом, що суперечить нормам абз.7 частини 1 п.44 Особливостей.
-
Назва доказу:
ТУ У З.15-00214244-063-97 Лампи ЗС (1)
-
Опис доказу:
Данний файл підтверджує, що учасник на виконання усунення додав ТУ як не конфеденційний документ, що суперечить нормам Особлистоей
-
Повʼязаний документ:
ТУ У З.15-00214244-063-97 Лампи ЗС (1).pdf
-
-
Назва доказу:
ТУ РП лампа різного призначення ЕЛЬВІЛ
-
Опис доказу:
Данний файл підтверджує, що учасник на виконання усунення додав ТУ як не конфеденційний документ, що суперечить нормам Особлистоей
-
Повʼязаний документ:
ТУ РП лампа різного призначення ЕЛЬВІЛ.pdf
ТОВ «ЕЛЬВІЛ» в складі своєї пропозиції на торгівельній площадці Prozorro завантажили файли: «ТУ лампа різного призначення для ЕЛЬВІЛ.pdf»; «ТУ У З.15-00214244-063-97 Лампи ЗС .pdf» та позначив їх «Конфіденційний документ», що унеможливлює їх перегляд.
-
Назва доказу:
Screenshot_що ТУ конф.
-
Опис доказу:
Данний файл підтверджує, що учасник підкрипив технічні документи ТУ як конфедеційні
-
Повʼязаний документ:
Screenshot_що ТУ конф..pdf
Замовником в п. 2 Додатку № 1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено технічні вимоги: «2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.»
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір