-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне пальне (Євро 5) в талонах, бензин А95 (Євро 5) в талонах, газ нафтовий (скраплений) в талонах
Завершена
867 298.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 672.98 UAH
мін. крок: 1% або 8 672.98 UAH
Період оскарження:
13.02.2024 13:20 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга від 17.02.2024 р. на умови тендерної документації
Номер:
1515d1eb07284c189a28799979a048f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-13-006863-a.b1
Назва:
Скарга від 17.02.2024 р. на умови тендерної документації
Скарга:
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» (КП «СУППР») внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне пальне (Євро 5) в талонах, бензин А95 (Євро 5) в талонах, газ нафтовий (скраплений) в талонах, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-13-006863-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання листа від емітента з КЕП;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документа на використання торгової марки;
3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності талонів номіналом 1 та 15 літрів;
4. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності щонайменше 3 АЗС в кожній області України (за виключенням Тот);
5. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання талонів єдиного зразка;
6. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності власного веб-сайту;
7. Вилучити із тендерної документації умову щодо терміну дії талонів 12 місяців.
8. Привести тендерну документацію у відповідність до пункту 29 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ МАРШАЛ.pdf 17.02.2024 17:45
- Лист БРСМ.pdf 17.02.2024 17:45
- Скарга від 17.02.2024 на умови документації замовника - Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт.docx 17.02.2024 17:45
- Скарга від 17.02.2024 на умови документації замовника - Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт .pdf 17.02.2024 17:45
- ПЕРЕЛІК АЗС МАРШАЛ.pdf 17.02.2024 17:45
- ПЕРЕЛІК АЗС БРСМ.pdf 17.02.2024 17:45
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 17.02.2024 17:45
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 17.02.2024 17:45
- Договір_поставки_Маршал_Кард_2023_основний.pdf 17.02.2024 17:45
- ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg 17.02.2024 17:45
- sign.p7s 17.02.2024 17:47
- рішення від 20.02.2024 № 3163.pdf 20.02.2024 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення № 3767.pdf 29.02.2024 13:24
- рішення від 28.02.2024 №3767.pdf 04.03.2024 13:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2024 18:06
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою виконання рішення Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3767-р/пк-пз від 28.02.2024 р, що встановило зобов’язати комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт», керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його завершення або скасування» (далі – Особливості) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Дизельне пальне (Євро 5) в талонах, бензин А95 (Євро 5) в талонах, газ нафтовий (скраплений) в талонах» в оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-13-006863-a та приведення її змісту відповідно до пункту 29 Особливостей.
У оголошенні опублікована Тендерна документація (нова редакція) та Перелік внесених змін.
Кінцевий строк подачі пропозицій перенесено на 12.03.2024 р. 00.00.
Пункт скарги
Номер:
3930aea4e3c94437bb1f548f50cb5a16
Заголовок пункту скарги:
Дискримінація
Опис заперечення:
13.02.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-13-006863-a, за предметом Дизельне пальне (Євро 5) в талонах, бензин А95 (Євро 5) в талонах, газ нафтовий (скраплений) в талонах, Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
порушення ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають прямі відносини з емітентом талонів, та нададуть лист від емітента талонів з накладеним на нього КЕП емітента :
1.1. В пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації, на сторінці 30 документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників права на використання торгової марки талонів:
1.4. В пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають власний веб-сайт :
1.3. В пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які щонайменше 3 АЗС в кожній області та мають талони єдиного зразка.
1.5. В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони номіналом 1,15 л та терміном дії 12 місяців
×
-
Назва доказу:
Лист партнера
-
Опис доказу:
МАРШАЛ
-
Повʼязаний документ:
ЛИСТ МАРШАЛ.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист партнера
-
Опис доказу:
БРСМ
-
Повʼязаний документ:
Лист БРСМ.pdf
1.1. В пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації, на сторінці 30 документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників права на використання торгової марки талонів:
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників". Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
БРСМ
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
БРСМ
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерські договори
-
Опис доказу:
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта та мережу АЗС Маршал. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта та емітованих валсниками, а не партнером Скаржника, мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
-
Повʼязаний документ:
Договір_поставки_Маршал_Кард_2023_основний.pdf
1.4. В пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають власний веб-сайт :
×
-
Назва доказу:
порушення п.29
-
Опис доказу:
Скаржник не має власного веб-сайту, а отже обмежений в праві на участь в закупівлі. Замовником порушено норми, визначені в п. 29 Особливостей, згідно яких, при закупівлі ПММ, йому заборонено встановлювати до учасників вимоги, що не передбачені національним стандартом щодо такого виду товару.
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 17.02.2024 на умови документації замовника - Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт .pdf
1.3. В пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які щонайменше 3 АЗС в кожній області та мають талони єдиного зразка.
1.5. В пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони номіналом 1,15 л та терміном дії 12 місяців
×
-
Назва доказу:
Перелік АЗС БРСМ
-
Опис доказу:
брсм
-
Повʼязаний документ:
ПЕРЕЛІК АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік АЗС Маршал
-
Опис доказу:
маршал
-
Повʼязаний документ:
ПЕРЕЛІК АЗС МАРШАЛ.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів БРСМ
-
Опис доказу:
брсм
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
За таких обставин, Скаржник не може забезпечити Замовника здійсненням заправки на АЗС партнерів Скаржника в Донецькій та Луганській областях, а також не може забезпечити відпуск палива на щонайменше 3 АЗС в Чернівецькій області та в Херсонській області. Окрім цього, вважаємо, що Замовник цілеспрямовано склав такі надмірні умови документації, щоб прибрати конкуренцію в закупівлі. Замовник є комунальним підприємством, що підпорядковується Київській міській раді. Скаржник вважає, що у Замовника відсутня необхідність в заправці авто на щонайменше 3 АЗС в кожній області України.
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт» (КП «СУППР») внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне пальне (Євро 5) в талонах, бензин А95 (Євро 5) в талонах, газ нафтовий (скраплений) в талонах, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-13-006863-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання листа від емітента з КЕП; 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документа на використання торгової марки; 3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності талонів номіналом 1 та 15 літрів; 4. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності щонайменше 3 АЗС в кожній області України (за виключенням Тот); 5. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання талонів єдиного зразка; 6. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності власного веб-сайту; 7. Вилучити із тендерної документації умову щодо терміну дії талонів 12 місяців. 8. Привести тендерну документацію у відповідність до пункту 29 Особливостей.