• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

71340000-3 Комплексні інженерні послуги (послуги з виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів Коропської селищної ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області (смт. Короп, с.Райгородок, с.Жернівка, с.Сохачі, с.Подоляки, с. Станове))

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 11:49 - 19.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення положення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: bc64dac1fd2746ca953ba502dc89f189
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-005096-a.c1
Назва: Порушення положення статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо рішення та дії Замовника - Коропської селищної ради, оформлені ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26 лютого 2024 року №22, що розміщений «26» лютого 2024 року на Prozorro в рамках закупівлі UA-2024-02-13-005096-a, яким встановлено відповідність тендерної пропозиції ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" вимогам тендерної документації, визнано ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" переможцем відкритих торгів з особливостями та прийнято рішення про намір укласти з ним договір такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Коропською селищною радою, було проведено відкриті торги з особливостями, ID UA-2024-02-13-005096-a на «Послуги з виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів Коропської селищної ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області (смт. Короп, с.Райгородок, с.Жернівка, с.Сохачі, с.Подоляки, с.Станове»). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 8 учасників: 1) ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"; 2) ТОВ «Земельно-правові відносини»; 3) ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗЕМПРОЕКТ»; 4) ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС"; 5) ТОВ "ДЗК +"; 6) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА КАДАСТРУ"; 7) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЙДУК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ; 8) ТОВ "МК ПРОЕКТ+"; Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону визначена тендерна пропозиція ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" (далі Учасник закупівлі). Відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26 лютого 2024 року №22 переможцем закупівлі відкриті торги з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-13-005096-a визнано Приватне підприємство «Ставищенський землевпорядний Центр» (код ЄДРПОУ 32320348) з тендерною пропозицією Приватного підприємства «Ставищенський землевпорядний Центр» (код ЄДРПОУ 32320348) відповідає тендерній документації закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-13-005096-a та додаткам до неї, відповідно до якого було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією, було виявлено, що тендерна пропозиція ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР"; (код ЄДРПОУ 32320348) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. 1. Відповідно до п.п. 3.3 та 3.2 п.3 Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «3.2. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного пунктом 3.1 цього розділу. 3.3. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; 3) отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Ми, вважаємо, що ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 32320348) надало неналежне обґрунтування зазначеної ціни – 25 000,00 грн, а саме: не зрозуміло, як «Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 (із змінами) зменшує витрати на надання послуг та скорочує терміни виконання. Також в обґрунтуванні аномально низької ціни зазначено, що Учасник закупівлі має «понад тридцятирічний досвід роботи у землевпорядній сфері» це нічим не підтверджено. Тому що, проаналізувавши систему публічних закупівель «Prozorro», було знайдено всього 9 договорів на землевпорядні послуги, що заключенні тільки протягом 2023 року із Учасником закупівлі і тільки з одним замовником «Виконавчий комітет Таращанської міської ради» посилання додається https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?tenderer=32320348&status=complete . Проаналізувавши наведений приклад Учасника закупівлі укладених (аналогічних) договорів у тендерній пропозиції свідчить наступне. Договір укладений з Виконавчим Комітетом Таращанської міської ради з предмету договору: послуги з виготовлення технічної документації з нормативної оцінки земель Таращанської міської територіальної громади (с.Кирдани, с.Кислівка, с.Ківшовата, с.Крива, с.Лук'янівка, с.Лука, с.Салиха, с.Степок, с.Чернин) Білоцерківського району Київської області, закупівля проводилася без використання електронної системи. Ціна пропозиції Учасника закупівлі – 49 000,00 грн. Матеріали, що представлені за результатами виконання послуг «Технічна документація нормативної оцінки земель Таращанської міської територіальної громади (с.Кирдани, с.Кислівка, с.Ківшовата, с.Крива, с.Лук'янівка, с.Лука, с.Салиха, с.Степок, с.Чернин) Білоцерківського району Київської області». Без надання електронного документу. Враховуючи кількість населених пунктів 9 населених пунктів, середня ціна за один населений пункт становить – 5 444,44 грн. А для надання електронного документу було укладено ще один договір «Послуги зі складення електронного документа з метою внесення до Державного земельного кадастру відомостей про нормативно грошову оцінку земельних ділянок частини території Таращанської міської територіальної громади (с.Кирдани, с.Кислівка, с.Ківшовата, с.Крива, с.Лук'янівка, с.Лука, с.Салиха, с.Степок, с.Чернин) Білоцерківського району Київської області» посилання додається https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-16-008206-a, без використання електронної системи. Ціна пропозиції Учасника закупівлі – 25 000,00 грн. Враховуючи кількість населених пунктів 9 населених пунктів, середня ціна за один населений пункт становить – 2 777,78 грн. Отже в сумі повне надання послуг становить у середньому становить – 8 222,22 грн. Кількість населених пунктів Коропської селищної ради в оголошеній процедурі закупівлі 6 населених пунктів. Виходячи з тендерної пропозиції Учасника закупівлі середня ціна становить 4 166,66 за один населений пункт. Документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами наданих послуг визначені Додатком 2 до тендерної документації включають: технічну документацію з проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, електронні документи, що містять відомості про нормативну грошову оцінку земель, відповідно до вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051 та Геопросторові дані передаються Замовнику у вигляді електронних файлів. Отже, надане обґрунтування Учасником закупівлі щодо вартості послуг від 22 лютого 2024 року №47 НЕ МІСТИТЬ належного обґрунтування аномально низької ціни, яка не відповідає складності та обсягу технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Таким чином Учасник закупівлі не відповідає абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію, а саме: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку довільної форми про наявність в учасника досвіду виконання договору (договорів) на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. В довідці обов’язково повинно бути зазначено: • предмет договору • суму (ціну) виконаного договору • номер та дату виконаного договору, • найменування, адреса та контактні дані замовника • стан виконання договору» У довідці наданій Учасником закупівлі від 19 лютого 2024 року №40 відсутнє зазначення «Стану виконання договору». Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. 3. Відповідно п.3 Розділу «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію, а саме: «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я побатькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань»». У довідці наданій Учасником закупівлі від 19 лютого 2024 року №44 відсутнє зазначення інформацію про місцезнаходження та країна реєстрації юридично особи. 4. Також в Учасника закупівлі наявні документи оформлені раніше дати оприлюднення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-13-005096-a — 13 лютого 2024 року. А саме: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору» від 05 лютого 2024 №2; «Довідка-особливості» від 05 лютого 2024 року №4; «Довідка-представництво» від 05 лютого 2024 року №5, що може свідчити про завчасну підготовку Учасника закупівлі до відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-13-005096-a та попередню змову із Замовником. Отже, важливі документи тендерної пропозиції є неактуальними на дату подання тендерної документації або створені Учасником закупівлі для інших закупівель. Відповідно до пункту 5 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Інформація про відповідністі Учасника кваліфікаційним критеріям та підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 47 Особливостей) є суттєвою, тому Замовник мав відхилити тендерну пропозицію. 5. Відповідно п.2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію, а саме: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (наприклад, штатний розпис /трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг/копію трудової книжки/інший документ). Учасник повинен підтвердити про наявність: • не менше одного кваліфікованого інженера-землевпорядника для підтвердження надати: оригінал або належним чином завірену копію кваліфікаційного сертифікату та документу(ів) щодо підвищення кваліфікації в установлений законодавством строк інженера-землевпорядника, якого внесено до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій»». У довідці наданій Учасником закупівлі від 05 лютого 2024 року №2 відсутнє зазначення посади «інженера-землевпорядника», тільки посада «директора». Немає відповідних документів, що підтверджували наявність в учасника кваліфікованого інженера-землевпорядника. У Трудовій книжці виданій на ім’я Костіцького В.Я. у записі №31 від 03.01.2023 року вказана посада тільки директора; у Наказі №2 від 03.01.2023 року «Про визначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою та оцінки земель на підприємстві» визначений «директор» Костіцький В.Я.; у Наказі №1-К від 03.01.2023 року «Про покладання виконання обов’язків на Костіцького В.Я.» є тільки виконання обов’язків директора. Відповідно до вищенаведеного, випливає, що Костіцький В.Я. займає посаду директора, установчих документів, щодо виконання обов’язків кваліфікованого інженера-землевпорядника НЕМАЄ. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника: 1) Відхилити тендерну пропозицію ПП "СТАВИЩЕНСЬКИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ЦЕНТР" на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України про публічні закупівлі». 2) Розглянути наступну тендерну пропозицію відповідно до вимог ч. 11 ст. 29 Закону України про публічні закупівлі». Документи із порушенням умов закупівлі прикріплені.
Вирішення: Аргументація викладена у файлах, що додаються
Статус вимоги: Відхилено