-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Індивідуальні захисні засоби
Завершена
1 759 953.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 799.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 799.77 UAH
Період оскарження:
13.02.2024 11:36 - 19.02.2024 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
1. Скасувати рішення, оформлене Протоколом №02/53/2024 від 12 березня 2024 року про засідання тендерного комітету ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» щодо прийняття рішення про результат розгляду тендерної пропозиції, щодо визнання Учасника ТзОВ «1001 дрібниця»" (код ЄДРПОУ - 19171498) Переможцем тендеру на закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a, ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження». 2. Скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a стосовно учасника спрощеної/допорогової закупівлі ТзОВ «1001 дрібниця» за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження». 3. Визнати учасника ФОП ПОГАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ переможцем закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
Номер:
31e083c1db2d41739caffb7703b26b01
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-13-004699-a.c1
Назва:
1. Скасувати рішення, оформлене Протоколом №02/53/2024 від 12 березня 2024 року про засідання тендерного комітету ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» щодо прийняття рішення про результат розгляду тендерної пропозиції, щодо визнання Учасника ТзОВ «1001 дрібниця»" (код ЄДРПОУ - 19171498) Переможцем тендеру на закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a, ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження». 2. Скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a стосовно учасника спрощеної/допорогової закупівлі ТзОВ «1001 дрібниця» за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження». 3. Визнати учасника ФОП ПОГАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ переможцем закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
Вимога:
13.02.2024 року Приватне акціонерне товариство «ЛЬВІВСЬКИЙ ЛОКОМОТИВОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (далі – Замовник) опублікувало на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оголошення № UA-2024-02-13-004699-a про проведення спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження» (далі – Закупівля).
12.03.2024 року рішенням замовника, оформленим Протоколом №02/53/2024 про засідання тендерного комітету ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» щодо прийняття рішення про результат розгляду тендерної пропозиції, вирішено визначити Учасника ТзОВ «1001 дрібниця»" (код ЄДРПОУ - 19171498) Переможцем тендеру на закупівлю індивідуальні захисні засоби на суму 908 530, 80 грн з ПДВ та оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із Переможцем в порядку та терміни, встановлені чинним законодавством.
13.03.2024 року Замовником опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-13-004699-a стосовно учасника спрощеної/допорогової закупівлі ТзОВ «1001 дрібниця» за предметом закупівлі: : ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження» з ціною тендерної пропозиції/пропозиції 908 530,80 UAH з ПДВ.
Із рішенням замовника, оформленого Протоколом №02/53/2024 про засідання тендерного комітету ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» щодо прийняття рішення про результат розгляду тендерної пропозиції, а саме про визначення Учасника ТзОВ «1001 дрібниця» (код ЄДРПОУ - 19171498) Переможцем тендеру на закупівлю індивідуальні захисні засоби на суму 908 530, 80 грн з ПДВ та ПОВІДОМЛЕННЯМ про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-02-13-004699-a стосовно учасника спрощеної/допорогової закупівлі ТзОВ «1001 дрібниця» не погоджуємося у повному обсязі, та вважаємо, що вказані рішення підлягають скасуванню з огляду на наступне.
По суті вимоги:
1.Визначення:
1.1 ТД Замовника – Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
1.2 Закупівля – Оголошення № UA-2024-02-13-004699-a про проведення спрощеної/допорогової закупівлі розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua).
2. Згідно з п.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, кінцевий строк подання пропозицій визначено згідно екранної форми оголошення.
Відповідно до екранної форми оголошення, кінцевим строком подання пропозицій є 22 лютого 2024 року 10 год. 00 хв.
Поряд з цим, ТзОВ «1001 дрібниця» дозавантажували документи до своєї тендерної пропозиції 11 березня 2024 року та 12 березня 2024 року.
11 березня 2024 року ТзОВ «1001 дрібниця» дозавантажили наступні документи:
-Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТзОВ «1001 дрібниця»
- Договір поставки 1548 17 квітня 2023 року з додатками
- Довідка про наявність аналогічного досвіду
- Договір про закупівлю 2512/п від 24 лютого з додатками
Відповідно до Оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи (сканкопії оригіналів документів):
«14.5. Договір (Договори), що вказуються в таблиці. При наданні сканкопії аналогічних договору (договорів) учасник може заретушувати (замалювати, закрити) відомості щодо ціни та кількості товару в разі, якщо така інформація є конфіденційною. В такому випадку учасник додатково подає довідку із роз’ясненням підстав віднесення такої інформації до конфіденційної».
«14.10. Копія розширеного Витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій».
Таким чином, до завершення строку подання тендерних пропозицій, а саме до 22.02.2024 року Учасники мали подати вищевказані документи. Поряд з цим, ТзОВ «1001 дрібниця», яких визнано Переможцем закупівлі були знехтувані вказані умови.
Вважаємо, що Замовник протиправно не взяв вказані порушення до уваги та безпідставно визнав Учасника ТзОВ «1001 дрібниця» переможцем закупівлі.
12 березня 2024 року ТзОВ «1001 дрібниця» дозавантажили наступні документи:
- ДОДАТОК до СЕРТИФІКАТУ ЕКСПЕРТИЗИ ЗРАЗКА (модуль В) – Боти гумові формові діелектричні.
- ДОДАТОК до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ – Боти гумові формові діелектричні.
- СЕРТИФІКАТ ЕКСПЕРТИЗИ ЗРАЗКА (модуль В), який видано ТОВ «КИЇВГУМА» щодо зразку - Боти гумові формові діелектричні ІІІ категорія ризиків.
- ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.02.2019, об’єкт експертизи – Боти гумові формові діелектричні.
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ – Боти гумові формові діелектричні.
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ 734/2 – Боти гумові формові діелектричні.
Відповідно до п. 14.14. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «14.14. Документи, що підтверджують якість товару:
- Копії зразків сертифікатів якості та/або паспортів від Виробника на всі оголошені позиції.
- Копії гігієнічних висновків на тканину.
- Після закінчення аукціону, учасник зобов'язаний на вимогу Замовника, надати протягом 3 робочих днів з дня отримання вимоги, взірці товару для огляду. В разі ненадання учасником взірців товару, його пропозиція буде відхилена.
- Заповнену таблицю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 1)».
Відповідно до п. 14.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «14.1. Цінову пропозицію електронних торгів учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку 3 до Оголошення;
У разі проведення аукціону та зменшення Учасниками початкової вартості пропозиції, на стадії «Кваліфікація переможця», Учасник, пропозиція якого визначена системою як найбільш економічно вигідною, повинен не пізніше наступного робочого дня після дати розміщення Замовником повідомлення про «Усунення невідповідностей», дозавантажити в електронну систему закупівель Додаток 3 «Цінова пропозиція» із зазначенням нових цін та загальної вартості своєї пропозиції. У разі дискваліфікації пропозиції першого учасника, кожен наступний учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією, дозавантажує не пізніше наступного робочого дня після дати розміщення Замовником повідомлення про «Усунення невідповідностей», в електронну систему закупівель Додаток 3 «Цінова пропозиція» із зазначенням нових цін та загальної вартості своєї пропозиції».
Вказані документи були дозавантажені Переможцем закупівлі нібито на вимогу Замовника. Поряд з цим, вважаємо, що Замовник публікуючи вказану вимогу порушив норми чинного законодавства про закупівлю та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки вказані документи є документами, що підтверджують якість товару та мають буди завантажені до закінчення терміну подання пропозицій учасниками закупівлі.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Поряд з цим, вимога Замовника складається з трьох слів «дозавантажати уточнюючі документи».
Вимога такого формату суперечить умовам чинного законодавства України.
Відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: «Індивідуальні захисні засоби», «загальні вимоги. Учасник повинен подати як частину пропозиції документи, які підтверджують відповідність товару, які Учасник пропонує постачати за Договором, вимогам тендерної документації.
Документальне підтвердження відповідності товару вимогам тендерної документації повинно мати:
1. Копії зразків сертифікатів якості та/або паспортів від Виробника на всі оголошені позиції.
2. Копії гігієнічних висновків на тканину.
3. Після закінчення аукціону, учасник зобов'язаний на вимогу Замовника, надати протягом 3 робочих днів з дня отримання вимоги, взірці товару для огляду. В разі ненадання учасником взірців товару, його пропозиція буде відхилена».
Тим паче, 11 березня 2024 року ТзОВ «1001 дрібниця» взагалі завантажили документи без будь-якої вимоги.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Таким чином, завантаження документів тендерної пропозиції після кінцевого строку їх подання не допускається. Оскільки спрощена закупівля складається з вищевикладених послідовних етапів, та не містить такого етапу, як дозавантаження документів після закінчення строку подання пропозицій учасниками, вважаємо що Замовник повинен був відхилити пропозицію ТзОВ «1001 дрібниця».
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (Рішення 14195-р/пк-пз від 06.09.2023, оголошення № UA-2023-08-23-011919-a).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.1, 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пп.2 п.41. Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 19, ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, ТзОВ «1001 дрібниця» не виконали вимог, які були передбачені замовником в «Оголошені про проведення спрощеної/допорогової закупівлі».
З урахуванням вищевикладеного, були наявні підстави для відхилення тендерної пропозицій ТзОВ «1001 дрібниця» з підстав ненадання у складі пропозиції документального підтвердження відповідності товару вимогам тендерної документації та подання документів, а саме договорів щодо аналогічного виконання робіт та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з порушенням строку на подання тендерної пропозиції учасником.
Додатково зазначаємо, що ФОП Поган І.М. були виконані всі вимоги «Оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі», та надано всі необхідні документи, натомість пропозиція ФОП Поган І.М. навіть не розглядалась.
З урахуванням вищевикладеного, були відсутні підстави для визнання ТзОВ «1001 дрібниця» з вищевикладених підстав.
Відповідно до п.4, ч. 10, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа, зокрема але невиключно, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Неправомірним визначенням ТзОВ «1001 дрібниця» як переможця Замовник повністю знехтував процедурою закупівлі, принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обравши упереджене ставлення до ТзОВ «1001 дрібниця».
Матеріальна частина
Відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено основні принципи публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Вважаємо, що замовником не було дотримано основних принципів здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, забезпечення рівних умов для всіх учасників.
Відповідно до ч. 11, 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Замовник упереджено оцінив тендерну пропозицію ТзОВ «1001 дрібниця» та дійшов не правильних висновків про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що призвело до протиправного визначення ТзОВ «1001 дрібниця» як переможця.
Неправомірно визначивши ТзОВ «1001 дрібниця» як переможця, замовник порушив право ФОП Поган І.М. (яким були виконані всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної\допорогової закупівлі, та надано всі необхідні документи) на об’єктивне та неупереджене визначення переможця по закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 «Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ФОП Поган І.М. можуть бути захищені шляхом скасування рішення замовника, яким визнано ТзОВ «1001 дрібниця» переможцем по закупівлі № UA-2024-02-13-004699-a про проведення спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством, а саме: Конституцією України, ст.29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 -
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення, оформлене Протоколом №02/53/2024 від 12 березня 2024 року про засідання тендерного комітету ПрАТ «Львівський локомотиворемонтний завод» щодо прийняття рішення про результат розгляду тендерної пропозиції, щодо визнання Учасника ТзОВ «1001 дрібниця»" (код ЄДРПОУ - 19171498) Переможцем тендеру на закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a, ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
2. Скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю № UA-2024-02-13-004699-a стосовно учасника спрощеної/допорогової закупівлі ТзОВ «1001 дрібниця» за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
3. Визнати учасника ФОП ПОГАН ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ переможцем закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу. Індивідуальні захисні засоби ДК 021:2015 – «18143000-3 – Захисне спорядження».
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканировать10002.PDF 15.03.2024 16:16
Дата подачі:
15.03.2024 16:16
Вирішення:
Розглянувши Вимогу № UA-2024-02-13-004699-a.c1 від 15.03.2024р. повідомляємо наступне:
1. Пропозиція переможця нижча на 781,6 тис. грн., продукція відповідає по якості вимогам Замовника.
2. На Замовника не поширюється дія ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанова КМУ № 1178, яка регулює публічні закупівлі, згідно даного Закону.
3. Можливість дозавантажувати документи передбачена регламентом майданчика, не є жодним порушенням та не суперечить ст. 14 Закону.
4. Учасником надані всі документи, які вимагались Замовником. Дозавантажено було не відсутні документи, а власне "уточнюючі" пропозицію учасника документи, що не заборонено чинним законодавством.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.03.2024 11:12