• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові двері

Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

166 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 830.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 09:57 - 21.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: df1fa3fcddbc4016b2bf8a7cc0df4399
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-001805-a.b5
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
текст вимоги у окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу у закупівлі UA-2024-02-13-001805-a повідомляємо наступне. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Відповідно до ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі Закон про ЕДО), для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Для підтвердження достовірності походження та цілісності електронного документа може використовуватися електронна печатка. Суб’єкти електронного документообігу використовують електронні підписи та електронні печатки у випадках, встановлених законодавством, або за домовленістю між відповідними суб’єктами. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про ЕДО» Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму. Відповідно до чинного законодавства підпис це реквізит службового документа, який надає документу юридичної сили і свідчить про відповідальність особи за його зміст. Дійсно учасник ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» завантажив в систему електронних закупівель файли «ТД 2. Витяг з ЄДР.pdf», «3. Довідка Кішик-2024-02-19.pdf» та «2. Довідка ПІРАМІД КОРП-2024-02-19.pdf», які не містять ні печатки, ні підпису, ні ЕЦП. Як вже вище зазначалось, підпис/електронний підпис на документі/електронному документі свідчить, що його автор відповідає за певний зміст документа/електронного документа. При цьому для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» та його посадові особи не є авторами документів завантажених у файлах «ТД 2. Витяг з ЄДР.pdf» «3. Довідка Кішик-2024-02-19.pdf» та «2. Довідка ПІРАМІД КОРП-2024-02-19.pdf», а тому не мають права підписувати такі документи. Документи, що містяться у файлах «ТД 2. Витяг з ЄДР.pdf» «3. Довідка Кішик-2024-02-19.pdf» та «2. Довідка ПІРАМІД КОРП-2024-02-19.pdf», є витягами (відомостями) з відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Для перевірки відомостей, що містяться в цих документах «3. Довідка Кішик-2024-02-19.pdf» та «2. Довідка ПІРАМІД КОРП-2024-02-19.pdf», такі документи виготовляються з QR-кодами і накладання на них електронних цифрових підписів не передбачено законодавством. Тому Замовником здійснено перевірку відомостей, які містяться за QR-кодами зазначеними документах «3. Довідка Кішик-2024-02-19.pdf» та «2. Довідка ПІРАМІД КОРП-2024-02-19.pdf». Так, відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Як бачимо, записів в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення стосовно Кішика Мар’яна Богдановича та ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» не знайдено. У файлі «ТД 2. Витяг з ЄДР.pdf» міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відомості з цього реєстру можна перевірити за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. З урахуванням вищевикладеного, інформацію надану ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп», а також її достовірність підтверджено, негативних відомостей, які б вплинули на визначення його переможцем, не знайдено. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формуван», якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Варто також зазначити, що відповідно до п. 28 Особливостей, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відомості, які надають учасники і які міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, мають презумпцію достовірності, а тому на них не накладається КЕП, оскільки будь-хто може перевірити достовірність таких відомостей. Крім того повідомляємо, що відповідно до абз 2 п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Натомість Ваша тендерна пропозиція не розглядалась, не була відхилена, а тому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Ви не можете звертатись з вимогою такого характеру, а ми як Замовник не зобов’язані надати Вам відповідь. Враховуючи все вище викладене, вимога ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-13-001805-a підлягає ВІДХИЛЕННЮ.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

неправомірне обрання переможця

Номер: 62e16f7b35904699a484344131417689
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-001805-a.b4
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
текст вимоги надається окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: виявлена помилка
Дата скасування: 04.03.2024 15:57
Вимога
Вирішена

помилка в ТЗ

Номер: 2cf49a129c8c4b78a62bb8b6b184d0c2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-001805-a.b3
Назва: помилка в ТЗ
Вимога:
Шановний Замовник , Ви внесли неправільні зміни в ТЗ, так як тепер Ваші двері мають висоту 2320см, 2350см, 2290см та 2330см. Нагадую Вам, що 1м=100см, тобто висота всіх Ваших дверей складає заввишки 20м. Вимагаємо виправити помилку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Помилка в ТЗ

Номер: 0361657ad7b940f78fa305e8185eb48f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-001805-a.a2
Назва: Помилка в ТЗ
Вимога:
У додатку 2 вказані ширини дверей 145мм, 147мм, 144мм. Вимагаємо вказати правильні розміри
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискриминація

Номер: 935e9bba948b416eb5578def3809168d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-001805-a.a1
Назва: дискриминація
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено