-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи: гарбузи (03221200-8), кабачки (03221250-3), огірки грунтові (03221270-9), капуста броколі (03221430-9), капуста білокачанна (03221410-3), капуста цвітна (03221420-6), буряк кормовий (03221111-7), буряк столовий (03221111-7), редис (03221110-0), редька кавунова (03221110-0), цибуля ріпчаста (03221113-1), часник (03221110-0), баклажан (03221200-8), перець солодкий (03221230-7), перець солодкий (червоний) (03221230-7), помідори грунтові (03221240-0), абрикоси (03222331-2), апельсини (03222220-1), банани (03222111-4), виноград (03222340-8), гранат (03222110-7), груші (03222322-6), грейпфрути (03222230-4), ківі (03222118-3), лимони (03222210-8), малина (03222314-7), мандарини (03222240-7), полуниця (03222313-0), сливи (03222334-3), хурма (03222110-7), черешня (03222333-6), авокадо (03222117-6), аґрус (03222312-3), ананаси (03222112-1), інжир (03222116-9), кизил (03222310-9), манго (03222113-8), нектарин (03222330-5), персик (03222332-9), смородина червона (03222311-6), смородина чорна (03222311-6), фейхоа (03222110-7), чорниця (03222310-9), диня (03220000-9), кавун (03220000-9), горіхи волоські (03222000-3), арахіс сирий в шкаралупі (03222000-3), горіх фундук (03222000-3), кокосові горіхи (03222120-0)
Завершена
6 380 006.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 800.06 UAH
мін. крок: 1% або 63 800.06 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 17:34 - 08.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
7462a32ed5f4412f877aaa9bdf58dd1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013788-a.c2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Акти дезінфекції.pdf 16.02.2024 20:26
- Скарга.pdf 16.02.2024 20:26
- Скарга бп.doc 16.02.2024 20:26
- 1._Витяг_з_ЄДР.pdf 16.02.2024 20:26
- Накази.pdf 16.02.2024 20:26
- 1._Витяг_з_ЄДР_Validation_Report.pdf 16.02.2024 20:26
- sign.p7s 16.02.2024 20:28
- sign.p7s 16.02.2024 20:28
- Додаткова інформація В.pdf 19.02.2024 10:07
- рішення від 20.02.2024 № 3127.pdf 20.02.2024 18:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3734.pdf 29.02.2024 12:37
- рішення від 28.02.2024 № 3734.pdf 04.03.2024 12:41
- Пояснення.docx 22.02.2024 13:46
- Пояснення.pdf 22.02.2024 13:46
- Протокол_внесення_змін_овочі.pdf 06.03.2024 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 20:40
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внести зміни до тендерної документації на вимогу рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель№3734-р/пк-пз від 28.02.2024 року.
Оприлюднити зміни до тендерної документації в електронній системі закупівель у строки, які передбачені Особливостями.
Пункт скарги
Номер:
3448664f7f282865acfa7390ac27dff9
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом
Опис заперечення:
Скаржник вважає, що вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом, в тому числі, на кожен електронний документ, є дискримінаційною та такою, що порушує права Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Фізична особа-підприємець Волкова Юлія Олександрівна використовує у своїй діяльності електронний підпис, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб (тобто, удосконалений електронний підпис). У якості доказу надаємо протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
Згідно з підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, при поданні пропозиції удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Крім цього, в умовам воєнного стану на території м. Харкова (територія можливих бойових дій) ускладнена можливість отримання КЕП, оскільки, такий підпис видається тільки в певних закладах особисто підписанту.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які зможуть підписати пропозиції кваліфікованим електронним підписом, що є дискримінаційним до інших Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати КЕП.
Згідно з підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, при поданні пропозиції удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Крім цього, в умовам воєнного стану на території м. Харкова (територія можливих бойових дій) ускладнена можливість отримання КЕП, оскільки, такий підпис видається тільки в певних закладах особисто підписанту.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які зможуть підписати пропозиції кваліфікованим електронним підписом, що є дискримінаційним до інших Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати КЕП.
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДР
-
Опис доказу:
Витяг ЄДР підтверджує державну реєстрацію ФО-П.
-
Повʼязаний документ:
1._Витяг_з_ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол перевірки електронного підпису
-
Опис доказу:
Протокол перевірки електронного підпису підтверджує підпис документа удосконаленим електронним підписом.
-
Повʼязаний документ:
1._Витяг_з_ЄДР_Validation_Report.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Номер:
8cb3e50fd741ee3eaa77483135f07b8c
Заголовок пункту скарги:
Одночасне виконання функцій та обов'язків різних професій.
Опис заперечення:
Встановлені Замовником вимоги щодо неможливості виконання функцій та обов’язків різних професій однією особою не узгоджуються з Кодексом законів про працю України, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст. 102-1 КЗОТ сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
У скаржника на умовах трудового договору працює працівник Сенчук С.І., який суміщує професії експедитора транспортного та вантажника.
Для виконання умов договору, укладеному з Комунальною організацією «Харківський зоологічний парк» за результатами відкритих торгів № UA-2024-02-12-013788-a Скаржник планує залучити цього працівника у якості експедитора транспортного та вантажника.
Проте, за умов, які встановив Замовник у тендерній документації Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
У скаржника на умовах трудового договору працює працівник Сенчук С.І., який суміщує професії експедитора транспортного та вантажника.
Для виконання умов договору, укладеному з Комунальною організацією «Харківський зоологічний парк» за результатами відкритих торгів № UA-2024-02-12-013788-a Скаржник планує залучити цього працівника у якості експедитора транспортного та вантажника.
Проте, за умов, які встановив Замовник у тендерній документації Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Накази про прийняття на роботу Сенчук С.І.
-
Опис доказу:
Накази про прийняття на роботу Сенчук С.І. підтверджують працевлаштування.
-
Повʼязаний документ:
Накази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Номер:
a3dcd646b5d540561997cdfdd33ce73b
Заголовок пункту скарги:
Обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів
Опис заперечення:
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Фізична особа-підприємець Волкова Юлія Олександрівна проводить дезінфекцію транспортних засобів раз на місяць. Це підтверджується актами дезінфекції.
Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до статті 20 даного Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Крім того, гігієнічним вимогам до транспортирних засобів присвячено 44 статтю:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування “тільки для харчових продуктів”;
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
З метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ще в 2012 році Міністерство аграрної політики та продовольства України видало наказ від 01.10.2012 № 590, яким було затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Пунктом 2.15.8 даних Вимог регламентовано, що Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування продуктів харчування повинна забезпечити запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції.
На сьогодні, жодним нормативно-правовим актом не встановлена обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів. Таким чином, ця вимога тендерної документації є незаконною.
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до статті 20 даного Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Крім того, гігієнічним вимогам до транспортирних засобів присвячено 44 статтю:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування “тільки для харчових продуктів”;
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
З метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ще в 2012 році Міністерство аграрної політики та продовольства України видало наказ від 01.10.2012 № 590, яким було затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Пунктом 2.15.8 даних Вимог регламентовано, що Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування продуктів харчування повинна забезпечити запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції.
На сьогодні, жодним нормативно-правовим актом не встановлена обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів. Таким чином, ця вимога тендерної документації є незаконною.
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Акти дезінфекції транспортного засобу
-
Опис доказу:
Акти дезінфекції транспортного засобу підтверджують дезінфекцію транспортного засобу.
-
Повʼязаний документ:
Акти дезінфекції.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
021c46857df342448fab78925a224ac4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013788-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._Витяг_з_ЄДР.pdf 16.02.2024 20:26
- 1._Витяг_з_ЄДР_Validation_Report.pdf 16.02.2024 20:26
- Накази.pdf 16.02.2024 20:26
- Акти дезінфекції.pdf 16.02.2024 20:26
- Скарга бп.doc 16.02.2024 20:26
- Скарга.pdf 16.02.2024 20:26
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.02.2024 20:44
Пункт скарги
Номер:
3448664f7f282865acfa7390ac27dff9
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом
Опис заперечення:
Скаржник вважає, що вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом, в тому числі, на кожен електронний документ, є дискримінаційною та такою, що порушує права Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Фізична особа-підприємець Волкова Юлія Олександрівна використовує у своїй діяльності електронний підпис, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб (тобто, удосконалений електронний підпис). У якості доказу надаємо протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
Згідно з підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, при поданні пропозиції удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Крім цього, в умовам воєнного стану на території м. Харкова (територія можливих бойових дій) ускладнена можливість отримання КЕП, оскільки, такий підпис видається тільки в певних закладах особисто підписанту.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які зможуть підписати пропозиції кваліфікованим електронним підписом, що є дискримінаційним до інших Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати КЕП.
Згідно з підпунктом 6 пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 визначено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, при поданні пропозиції удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Крім цього, в умовам воєнного стану на території м. Харкова (територія можливих бойових дій) ускладнена можливість отримання КЕП, оскільки, такий підпис видається тільки в певних закладах особисто підписанту.
За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які зможуть підписати пропозиції кваліфікованим електронним підписом, що є дискримінаційним до інших Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати КЕП.
×
-
Назва доказу:
Витяг ЄДР
-
Опис доказу:
Витяг ЄДР підтверджує державну реєстрацію ФО-П.
-
Повʼязаний документ:
1._Витяг_з_ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол перевірки електронного підпису
-
Опис доказу:
Протокол перевірки електронного підпису підтверджує підпис документа удосконаленим електронним підписом.
-
Повʼязаний документ:
1._Витяг_з_ЄДР_Validation_Report.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Номер:
8cb3e50fd741ee3eaa77483135f07b8c
Заголовок пункту скарги:
Одночасне виконання функцій та обов'язків різних професій.
Опис заперечення:
Встановлені Замовником вимоги щодо неможливості виконання функцій та обов’язків різних професій однією особою не узгоджуються з Кодексом законів про працю України, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст. 102-1 КЗОТ сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
У скаржника на умовах трудового договору працює працівник Сенчук С.І., який суміщує професії експедитора транспортного та вантажника.
Для виконання умов договору, укладеному з Комунальною організацією «Харківський зоологічний парк» за результатами відкритих торгів № UA-2024-02-12-013788-a Скаржник планує залучити цього працівника у якості експедитора транспортного та вантажника.
Проте, за умов, які встановив Замовник у тендерній документації Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
У скаржника на умовах трудового договору працює працівник Сенчук С.І., який суміщує професії експедитора транспортного та вантажника.
Для виконання умов договору, укладеному з Комунальною організацією «Харківський зоологічний парк» за результатами відкритих торгів № UA-2024-02-12-013788-a Скаржник планує залучити цього працівника у якості експедитора транспортного та вантажника.
Проте, за умов, які встановив Замовник у тендерній документації Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Накази про прийняття на роботу Сенчук С.І.
-
Опис доказу:
Накази про прийняття на роботу Сенчук С.І. підтверджують працевлаштування.
-
Повʼязаний документ:
Накази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Номер:
a3dcd646b5d540561997cdfdd33ce73b
Заголовок пункту скарги:
Обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів
Опис заперечення:
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Фізична особа-підприємець Волкова Юлія Олександрівна проводить дезінфекцію транспортних засобів раз на місяць. Це підтверджується актами дезінфекції.
Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до статті 20 даного Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Крім того, гігієнічним вимогам до транспортирних засобів присвячено 44 статтю:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування “тільки для харчових продуктів”;
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
З метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ще в 2012 році Міністерство аграрної політики та продовольства України видало наказ від 01.10.2012 № 590, яким було затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Пунктом 2.15.8 даних Вимог регламентовано, що Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування продуктів харчування повинна забезпечити запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції.
На сьогодні, жодним нормативно-правовим актом не встановлена обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів. Таким чином, ця вимога тендерної документації є незаконною.
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Відповідно до статті 20 даного Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Крім того, гігієнічним вимогам до транспортирних засобів присвячено 44 статтю:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування “тільки для харчових продуктів”;
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
З метою адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ще в 2012 році Міністерство аграрної політики та продовольства України видало наказ від 01.10.2012 № 590, яким було затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Пунктом 2.15.8 даних Вимог регламентовано, що Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування продуктів харчування повинна забезпечити запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції.
На сьогодні, жодним нормативно-правовим актом не встановлена обов’язковість проведення дезінфекції транспортного засобу раз на десять днів. Таким чином, ця вимога тендерної документації є незаконною.
За умов, які встановив Замовник у тендерній документації щодо надання актів проведення дезінфекції транспортних засобів (раз на десять днів), Скаржник не зможе взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Акти дезінфекції транспортного засобу
-
Опис доказу:
Акти дезінфекції транспортного засобу підтверджують дезінфекцію транспортного засобу.
-
Повʼязаний документ:
Акти дезінфекції.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника - Комунальну організацію «Харківський зоологічний парк» — внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги