-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44220000-8 «Столярні вироби» (столярні вироби (металопластикові вікна та двері з монтажем)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
2 120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 600.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 17:33 - 18.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d7c0b4834902468e9029d4547a084e6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013779-a.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику! Прошу прибрати в додатку №3 до закупівлі в п.10: "...тому на підтвердження якості Товару та супутніх монтажних робіт учасники у складі тендерної пропозиції мають надати:
-сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання стосовно «виробництва вікон та дверей полівінілхлоридних, віконних відливів, робіт монтажних столярних; робіт малярних та скління»;
Вважаємо ці вимоги дискримінаційними та такими, що не відповідають ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а також терміни на її отримання набагато більші за терміни участі в закупівлі. Також вказано, що сертифікат повинен бути в учасника, який в свою чергу не є виробником товару, а саме ПРЕДМЕТУ закупівлі, а також стосовно "робіт монтажних столярних, робіт малярних та скління", що також не відповідає предмету закупівлі код ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби», а лише підтверджує якість управлінських якостей учасника, що не впливає на якісні та технічні характеристики предмету закупівлі.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляд вимога UA-2024-02-12-013779-a.b4.docx 19.02.2024 11:43
Дата подачі:
16.02.2024 18:37
Вирішення:
Детальніше вивчивши вимогу, повідомляємо наступне, якісне вікно можна виготовити тільки з хорошого профілю. Неможливо виготовити класну конструкцію з профілю низького класу.
Підтвердженням якості профілю є наявність у нього міжнародних незалежних сертифікатів. Одним з найбільш авторитетних і значних є Сертифікат. Необхідно відзначити, що сертифікат видається не просто профільній системі, але профілям, зробленим на певному заводі.
Важливим сертифікатом є сертифікат ISO, за допомогою якого підтверджується наявність у компанії ефективної системи управління якістю, що відповідає міжнародним нормам і стандартом.
З метою отримання якісного товару, супутніх послуг монтажу та раціонального використання бюджетних коштів, відповідно до положень ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити вищезгадані вимоги до тендерної документації.
При цьому зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст.39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг). Отже, замовник даної закупівлі, має законне право на належну якість товару, що є предметом закупівлі, та сформулював свої вимоги в Оголошенні на закупівлю. Участь в даній закупівлі може прийняти будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець. Відповідальність за отримання будь яких дозволів, сертифікатів чи інших документів несе безпосередньо Учасник.
Автор вимоги не прописав нормативно-правові акти відповідно, яких вищевказані документи не видаються на той чи інший вид товару, але дані документи свідчать про якість товару і підтверджують його характеристики.
Отже, з метою підтвердження якості та технічних характеристик товару Замовником вказано перелік документів, які підтверджують дану інформацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Протокол випробувань
Номер:
1bd78b68a9254aceb192b27b9354f773
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013779-a.c3
Назва:
Протокол випробувань
Вимога:
Шановний замовник, прошу в п.4 Додаток №3 до тендерної документації (Нова редакція) по тексту "Товщина зовнішньої стінки ПВХ профілю не менше 2,5мм, що підтверджується учасником сертифікатом відповідності та протоколом випробувань на запропоновану профільну систему" прибрати словосполучення "ПРОТОКОЛОМ ВИПРОБУВАНЬ", так як по новим EN протокол випробувань на саму профільну систему не потрібно і не роблять, а лише на виріб готовий. Також прибрати вимогу до армування, котру ви прописали у п.4 - Профіль для вікон та дверей має бути не нижчим класу В, відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови», оскільки цей ДСТУ потребує вимоги до профілю ПВХ і аж ніяк не до готової конструкції!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляд вимога UA-2024-02-12-013779-a.c3.docx 19.02.2024 11:39
Дата подачі:
16.02.2024 17:23
Вирішення:
Детальніше вивчивши вимогу, повідомляємо наступне, що протокол випробувань в Україні – це документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, методи, що застосовуються, засоби й умови випробувань, результати випробувань, а також висновок за результатами випробувань, оформлений в установленому порядку. Випробування проводять для визначення відповідності продукції технічним завданням, вимогам стандартів, технічної документації та для вирішення питання про можливість надання її на приймальні випробування.
Приймальні випробування проводять з метою: визначення відповідності продукції технічним завданням, вимогам стандартів і технічної документації, оцінки технічного рівня; визначення можливості постановки продукції на виробництво; вироблення рекомендацій щодо встановлення категорії якості та відповідності технічним регламентам. Надалі на основі цього протоколу видається сертифікат відповідності.
Автор вимоги не прописав нормативно-правові акти відповідно, яких вищевказані документи не видаються на той чи інший вид товару, але дані документи свідчать про якість товару і підтверджують його характеристики.
При цьому зазначаємо, що відповідно до ч.1 ст.39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг). Отже, замовник даної закупівлі, має законне право на належну якість товару, що є предметом закупівлі, та сформулював свої вимоги в Оголошенні на закупівлю. Участь в даній закупівлі може прийняти будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець. Відповідальність за отримання будь яких дозволів, сертифікатів чи інших документів несе безпосередньо Учасник.
Отже, з метою підтвердження якості та технічних характеристик товару Замовником вказано перелік документів, які підтверджують дану інформацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінація
Номер:
41e24e00158d4d4ca9e639d0f8162b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013779-a.b2
Назва:
дискримінація
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
13.02.2024 11:25
Вирішення:
Детальніше вивчивши вимоги, прийнято рішення задовольнити їх та з метою коригування вимог до предмету закупівлі внести зміни до Додатку №3 ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
7b5616a7c35a486585b5c8c630d93cbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-013779-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель ,вилучити наступну дискримінаційну вимогу:
"У період уточнення інформації про Закупівлю уповноважений представник Учасника для якісної підготовки цінової пропозиції здійснює попередній огляд місць, для проведення замірів фактичних розмірів та умов монтажу конструкцій, що оформлюється актом та який надається в складі тендерної пропозиції."
У випадку ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
12.02.2024 18:43
Вирішення:
Детальніше вивчивши вимоги, прийнято рішення задовольнити їх та з метою коригування вимог до предмету закупівлі внести зміни до Додатку №3 ТД.
Статус вимоги:
Задоволено