• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_047_ВО) Папір А4, А3

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-02-12-005069-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_047_ВО) ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, А3). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 30197600-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 812 500,00 грн без ПДВ (три мільйони вісімсот дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.02.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 114 375,00 грн без ПДВ (сто чотирнадцять тисяч триста сімдесят п’ять гривень 00 коп.); 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 812 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 38 125.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2024 16:26 - 17.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.1

Номер: cc2ad5f5cec047db9d9945e74c36359a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-12-012617-a.c2
Назва: Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.1
Вимога:
Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Пропонуємо ,чітко зазначити : Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність , яким саме вимогам ???? Пропонуємо внести зміни у наступній редакції :Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність об’єкта оцінки відповідності вимогам до товару у Додатку А, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.(Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи(надати у складі документації), складені за результатами проведеної оцінки відповідності товару відповідно до вимог до товару викладених у Додатку А ,органами з оцінки відповідності відповідної галузі, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.)Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень, повідомляємо про наступне. Додаток 1 до тендерної документації містить ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ, в який вказано «Найменування товару» та зазначено, що технічні характеристики/вимоги до товару (або еквіваленту)* повинні відповідати Додатку А. Також, в Додатку 1 до тендерної документації зазначений перелік «Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», серед яких є порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик товару. Так, в Додатку А Додатку №1 тендерної документації зазначені параметри в інтервалі від найменшого, відповідно при заповненні порівняльної таблиці Учасник вже зазначає фактичні показники товару, що пропонує до постачання. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведену вище інформацію, Уповноваженою особою прийнято рішення про відсутність підстав у задоволенні скарги та потреби внесення змін до тендерної документації. Вимога не підлягає задоволенню та відхиляється. Додатково повідомляємо, що документ про відповідність, зокрема, може підтвердити відповідність товару нормативно-технічним документам за якими він виготовлений, чого буде достатньо. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні показники предмету закупівлі

Номер: b68d93737ae8431f8516f50d245077c8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-12-012617-a.c1
Назва: Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-02-12-012617-a на закупівлю (ПК-24Т_047_ВО) ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, А3), де Замовником виступає, Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», нами було встановлено, що технічні характеристики до Паперу А4 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів) та Паперу А3 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів) були вказані для якоїсь конкретної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками– неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів) та Паперу А3 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів), а саме Вологість, % (ISO 287): не менше 4,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, А3) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперової продукції. Окрім цього, технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки. Враховуючи вищевикладене, Уповноваженою особою прийнято рішення про відсутність потреби у внесені змін до характеристик товару, визначених у тендерній документації. Вимога не підлягає задоволенню та відхиляється. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено