-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання мереж зовнішнього освітлення, а саме: технічне обслуговування та утримання в належному стані мереж вуличного освітлення по Бориспільській міській територіальній громаді)
Завершена
3 410 025.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 051.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 051.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2024 16:03 - 17.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
9eb5b54081ed42f29694cde548224c68
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-12-011926-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику, при ознайомленні з тендерною документацією до закупівлі нами, як потенційним учасником було виявлено ряд невідповідностей, дискриміниційних умов, а саме:
1. Щодо наявності транспортних засобів:
Вважаємо, що вимагаємий перелік транспортних засобів є неогрунтованим, та не відповідає переліку послуг/робіт, що зазначні у Технічному завданні:
- Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний (дубль кабіна) – не менше 1 одиниць- чим саме обгрунтована замоником необхідність наявності цього т/з? При виконанні якої послуги буде використовуватись цей автомобіль?
- Трактори – не менше 8 одиниць, Причіпи – не менше 8 одиниць- навіщо така кількість техніки? Чим обгрунтована така кількість? Тим паче Переліком послуг до ТЗ не передбачені роботи/послуги які будуть виконуватись тракторами, , не має жодного обгрунтування щодо наявності такої кількості прицепів- для чого вони будуть використовуватись?
- Ми згодні з тим, що учасник повинен мати необхідну кількість техніки, але ваш перелік по-перше не відповідає по кількості, вона завищена для такого обсягу послуг/робіт, та не відповідає за видами машин.
Ми як потенційний учасник, як підприємство що має немалий досвід в обслуговування подібних об’єктів можемо виконати умови закупівлі не використовуючи зазначені машини/ механізми, та зазначаємо що вони не є неоххідними при виконання такого виду послуг.
2. Щодо обов’язкового розташування* матеріально-технічної бази (складські, побутові та адміністративні приміщення) на території Бориспільської міської територіальної громади. Обґрунтування*: Учасник має забезпечити оперативне реагування для надання послуг та забезпечити своєчасне проведення комплексу послуг згідно предмету закупівлі.
- Цією умовою ви ставите одних учасників в більш вигідне становище- які мають своє розташування на території Бориспільської міської територіальної громади. , ніж інших- тих які територіально розташовані ні в цієй громаді. ІЦе є дискримінаційною умовою з точки зору Закону, отже учасниками можуть бути підприємства зі всієї території України, і не тільки, та звісно вони не мають складських, побутових та адміністративних приміщень на території вашої громади, а отже не можуть брати участь у закупівлі- тобто цим самим Замовник штучно звузив коло потенційних учасників. Кожен учасник, у разі перемоги може укласти відповідні договори оренди вже після укладення договору про закупівлю. А укладання таких договорів заздалегідь- призводить до додаткових витрат, що є порушенням основного принципу закупівель- принципу економії.
3. Обов’язкова наявність власного сталевого резервуару для запаса палива* та з колонкою для розлива палива (бажано).
Знову не зрозуміло яким чином наявність цього обладнання вплине на якість виконання умов закупівлі? Замовник надає обгрунтування: для забезпечення безперебійної роботи спеціально обладнаних транспортних засобів в умовах виникнення надзвичайних ситуацій тощо, викликаних військовою агресією рф проти України.
Але наявність тільки резервуару- не забезпечує запасів палива? Але замовник не вимагає жодного підтвердження саме на запас палива. Тобто вважаємо цю вимогу Замовника повністю необгрунтованою, та такою що суперечить вимогам чинного законодавства. З огляду на те, що ми, як учасник маємо залучену техніку, та не потребуємо власного резервуару при виконання робіт/ наданні послуг за предметом закупівлі
4. Щодо працівників:
Замовником вимагається надання наступних документів:
- На головного інженера - Посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, з наступною датою проходження не раніше 2025 року- чим це регламентовано? Ми маємо у штаті головного інденера, який має необхідне посвідчення, але з датою перевірки кінець 2024 року. В чому полягає тоді невідповідність? Ми наприклад можемо надати Лист-гарантію про те,що зобов’язуємось пройти перевірку за місяць до кінця передбаченого у посвідченні строку. Ми вже зазар має дійсне посвідчення, тобто ми повинні за вашими умовами пройти його ще раз, вже в 2024 році, щоб отримати посвідчення зі строком наступної перевірки у 2025. Вважаємо взагалі це порушенням Закону, тому що Замовник вимагає документи що не передбачені Законом, крім того що строк надання послуг за Закупівлею- це 31.12.2024 року, та Замовник по Закону не має права вимагати документів що будуть чинними довше ніж строк проведення робіт/послуг за закупівлею.
- Також не зрозуміло- чому не електромонтерів вимагається посвідчення: На електромонтера (хоча б на 1-го працівника) – Посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, з останньою датою проходження не раніше ніж 2021 рік. Це обов’язкова перевірка, яка проводиться раз на рік. Тобто якщо електромонтери пройшли останній раз перевірку у 2021 році, то дата наступної перевірки вже 2022, а потім 2023 рік. А зараз вже 2024 рік на дворі. Тобто Замовник вимагає вже прострочені посвідчення. Яка тут у Замовника аргументація?
5. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (не нижче) з підсистемою підрядник, дійсну на дату подання пропозиції та видану Учаснику.
По-перше цей документ не передбачений Законом про публічні Закупівлі, тобто Замовник не має права вимагати тих документів що не передбачені Законом. По-друге: ми як Учасник можемо залучати кошторисника на умовах договору, і тоді звісно Ліцензія буде видана не на ім’я Учасника, і це ніяким чином не вплине на якість послуг. Крім того, предметом Закупівлі є послуги. А комплекс АВК використовується для виготовлення кошторисної документації за об’єктами капітального будівництва. Також Вами у проекті Договору вказано, що приймання-передача робіт здійснюється за формами КБ-2В, що не передбачено чинним Законодавством, так як сама назва цього документу відповідно до Настанови: ФОРМА Акта приймання виконаних будівельних робіт, а предметом закупівлі є ПОСЛУГИ. Тобто тут зовсім підходимо до недоречності умови щодо надання Ліцензії АВК у складі ТП.
6. Вимога Замовника: Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Дозвіл виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ Учаснику на експлуатацію: вантажопідіймальних машин, підйомників для підіймання працівників, автогідропідіймачів, дійсний не менш ніж протягом 2024 року.
- експлуатація вантажопідіймальних машин, підйомників для підіймання працівників, автогідропідіймачів здійснюється на підставі не Дозволу а Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до ПОРЯДКУ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕНАВЕДЕНЕ, ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНУ У ЗАКУПІВЛЮ ВИКЛЮЧИВШИ НЕВІДПОВІДНОСТІ, ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2024 02:17
Вирішення:
Шановний учаснику,
Щодо наявності у Учасника техніки. З огляду на досвід попередніх періодів, особливо в період військового стану, виконання цих послуг потребує наявності в учасника такої техніки.
До прикладу, після стихійного лиха або обстрілів, для ліквідації їх наслідків, необхідні: спеціалізований вантажний фургон ізотермічний (дубль кабіна) для перевезення обладнання з спеціалістами (працівниками), трактори з причіпами для очищення і вивезення побутового сміття. Тому учасник повинен мати всю необхідну техніку для обслуговування та утримання в належному стані мереж вуличного освітлення.
Щодо обов’язкового розташування матеріально-технічної бази (складські, побутові та адміністративні приміщення) на території Бориспільської міської територіальної громади. Замовником в тендерній документації зазначене обґрунтування: Учасник має забезпечити оперативне реагування для надання послуг та забезпечити своєчасне проведення комплексу послуг згідно предмету закупівлі.
Щодо обов’язкової наявність власного сталевого резервуару для запасу палива* та з колонкою для розливу палива (бажано). Замовником в тендерній документації зазначене обґрунтування: для забезпечення безперебійної роботи спеціально обладнаних транспортних засобів в умовах виникнення надзвичайних ситуацій тощо, викликаних військовою агресією рф проти України.
Всі вимоги та умови до Учасників було сформовано Замовником виключно з огляду на досвід отримання відповідних послуг у період військового стану в Україні, починаючи з дня повномасштабного вторгнення, для забезпечення безперебійної роботи спеціально обладнаних транспортних засобів в умовах виникнення надзвичайних ситуацій (в цілодобовому режимі, ліквідації наслідків непередбачених погодних явищ, аварійних ситуацій, обстрілів та ліквідації їх наслідків, тощо, викликаних військовою агресією рф проти України). Саме тому Учасник повинен бути забезпечений власним паливом, незалежно від робити АЗС і наявності в них палива, всією технікою, яка може бути використана для надання відповідних послуг, та технікою, яка в разі непередбачуваної ситуації може знадобитися.
Щодо ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 (не нижче). Згідно ст. 22 п.3 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Комплекс АВК необхідний для розрахунку кількості витратних матеріалів, транспортних витрат, оплати залучених фахівців тощо для надання ПОСЛУГ.
Щодо посвідчень, підтверджуючих кваліфікацію відповідних працівників Замовник буде приймати безумовно тільки ті документи, які є дійсними на дату подання, відповідно до Законодавства.
Додатково повідомляємо, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено